خانه / social media marketing / برند سازی با استفاده از فیسبوک و توئیتر

برند سازی با استفاده از فیسبوک و توئیتر

امروزه توئیتر یکی از معروفترین سایت های شبکه اجتماعی می باشد ، شما می توانید از توئیتر ، به عنوان یک ابزار قدرتمند برای برقرای ارتباط با مخاطبان خود استفاده کنید ، همچنین شما با استفاده از این شبکه اجتماعی می توانید آرشیوی از اطلاعات سراسر اینترنت را جستجو نمائید .

شما لازم نیست که منتظر بمانید تا خزنده های ربات گوگل بیایند و صفحات سایت شما را ایندکس کنند ، از آنجائی که این شبکه اجتماعی برای گوگل بسیار عزیز و قابل احترام است اگر شما مطالب خود را و یا حداقل لینک مطالب خود را در توئیتر به عبارتی توئیت نمائید می توانید از توئیتر به عنوان یک راه میانبر برای پیدا کردن سریعتر سایت شما توسط  گوگل استفاده نمائید.
توئیتر می تواند همانند یک شمشیر دو لبه باشد ، چرا که مردم و مخاطبین کمپانی شما می توانند نظر مثبت به شما داشته باشند و هم اینکه می توانند بر علیه شما باشند .
امروزه توئیتر در زمینه برندینگ نیز بسیار مورد استفاده قرار می گیرد ، بسیار از کمپانی های سراسر جهان ، با استفاده از توئیتر ، برند خود را ایجاد کرده اند و خود را برند نموده اند ، پس چرا شما اینکار را نکنید؟

امروزه ، جهان در دست فن آوری قرار گفته شده است ، هر فردی در حال تلاش برای برند سازی می باشد ، استفاده از شبکه های اجتماعی برای برندینگ ، باعث جلب توجه بسیار زیادی می شود ، در این مقاله چند نکته در رابطه با استفاده صحیح از فیس بوک و توئیتر برای برندینگ ذکر شده است.

آموزش و ایجاد درگیری، قبل از فروش در توییتر

۱) دهان به دهان
امروزه تقریبا همه جا صحبت از فیس بوک و توئیتر است ، استفاده از شبکه های اجتماعی همچون فیس بوک و توئیتر ، باعث دهان به دهان چرخیدن برند شما می شود ، اگر یک فرد از تجارت موفق شما در صفحه خود تبلیغ کند ، دوستان این فرد ، شما را نیز تبلیغ خواهند کرد و همینطور همانند یک ویروس دهان به دهان این تبلیغ پخش خواهد شد ، شبکه های اجتماعی در برند سازی تجارت شما کمک بسزایی خواهند کرد.

۲) با برند های دیگر (همکاران خود) مشارکت کنید
یکی دیگر از امکانات شبکه های اجتماعی فیس بوک و توئیتر ، ایجاد اتصال و ارتباط با دیگران است ، مشارکت شما با دیگر برند ها و شرکت های تجاری دیگر ، باعث افزایش محبوبیت شما خواهد شد ، سعی کنید در تمام مطالب برند های دیگران شرکت کنید و برای آنها نظر بگذارید ، این مشارکت ، مخاطبان و مشتریان شما را افزایش خواهد داد.

۳) تعامل با کاربران از طریق بروز رسانی
فیس بوک و توئیتر اجازه می دهند که تصاویر ، محتوا و دیگر مواردی را به صفحات گروه تجاری خود اضافه نمائید ، با انجام این کار ، کاربران و مخاطبان شما بزودی درگیر مطالب شما می شوند و با شما تعامل پیدا خواهند کرد، هنگامی کاربران احساس کنند که مطالب شما بسیار جالب و شگفت انگیز است ، دیگر برای برند شما احترام خاصی قائل می شوند ، بدین ترتیب برند شما محبوب تر خواهد شد ، شما باید مطالبی را به صفحات خود اضافه کنید که کاربران به آنها علاقه مند باشند ، در این صورت شما نوری مثبت را برای برند خود تاسیس کرده اید.

۴) اشتراک گذاری
زمانی که شما محتوای جذابی را در صفحات شبکه اجتماعی خود به اشتراک قرار می دهید ، کاربران می توانند به راحتی مطالب شما را در صفحات خود و در صفحات دوستان خود به اشتراک قرار دهند ، این کار نیز نوعی دهان به دهان می باشد ، شما می توانید از این امکان اشتراک گذاری بهترین بازدهی را داشته باشید.

۵) کاربران خود را افزایش دهید
فیس بوک و توئیتر ، هر دو امکان جذب مخاطبان را دارند ، اگر شما بتوانید تعداد کاربران و مخاطبان خود را افزایش دهید ، این کار علاقه مندی را ایجاد می کند ، ارتباط برند شما با دیگر افراد ، آگاهی از نام تجاری شما را افزایش خواهد داد .

Image result for ‫برند سازی با استفاده از توئیتر‬‎

اما آیا می دانید که چرا نظارت بر برند خود با استفاده از توئیتر مهم است؟

توئیتر یکی از بهرین راه ها برای ارتباط با مخاطبان می باشد ، اگر فردی ، مطلبی از توئیتر شما را دنبال (Follow) کند ، گوگل بسیار برای شما احترام قائل خواهد شد .

تبلیغات در توییتر را چگونه آغاز کنیم ؟

برای اینکه برند خود را با استفاده از توئیتر ایجاد کنید موارد زیر را رعایت نمائید :

  • لینک ها در توئیتر بسیار پر اهمیت هستند ، سعی کنید از لینک ها استفاده کنید.
  • توئیتر در هر پست ، بیشتر ۲۰۰ کاراکتر اجازه تاپی نمی دهد ، پس مکان خوبی برای قرار دادن توضیحی در مورد یک مقاله و درج لینک ادامه مطلب برای ورود به سایت می باشد.
  • سعی کنید تصاویر خود را نیز توئیت کنید ، توئیت کردن تصاویر می تواند کمک بسزایی در پیدا کرد تصاویر شما در گوگل باشد.
  • با کاربرانی که مطالب شما رو توئیت کرده اند ، تعامل کنید.
  • سعی کنید هر روز حداقل یک بار مطلب را در توئیتر خود ، توئیت نمائید.
  • سعی کنید بروز رسانی توئیت های خود ، منظم باشد.
  • استفاده از تصاویر به همراه مطالب می تواند کمک خوبی برای شما در امر برندینگ باشد.

متنی که در قسمت بیوگرافی (bio) توییتر خود درج می کنید ، بسیار حائز اهمیت می باشد ، سعی کنید این متن را به دقت انتخاب کنید ، همواره سعی کنید یک لینک در این قسمت به سایت خود قرار دهید.
سعی کنید تصویر پس زمینه توئیتر خود را با لوگو برند خود هماهنگ کنید ، با این کار ، کاربران لوگوی شما را به خاطر خواهد سپرد.

اشتراک گذاری کنید

درباره‌ی مونا شاه حسینی

سلام. مونا شاه حسینی هستم فارغ التحصیل رشته مهندسی محیط زیست. مدتی است در زمینه بازاریابی شبکه های اجتماعی و کسب و کارهای شبکه های اجتماعی مشغول به فعالیت هستم. امیدوارم بتوانیم در کنار هم خدمات ویژه ای را فرآهم آوریم

اینو دیدی ؟

هفت نکته کاربردی برای نوشتن کپشن جذاب در اینستاگرام

هفت نکته کاربردی برای نوشتن کپشن جذاب در اینستاگرام

چگونه در اینستاگرام کپشن بنویسیم ؟ البته در این شکی نیست که داشتن پستهای جذاب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

برای استفاده از تخفیف از کد تخفیف paeez97 استفاده کنید و برای اطلاع از دوره های بیشتر به شماره 09158114564 در تلگرام پیام بدید رد کردن