خانه / social media marketing / تبلیغات در شبکه های اجتماعی چه راهکارهایی دارد؟

تبلیغات در شبکه های اجتماعی چه راهکارهایی دارد؟

Image result for ‫تبلیغات‬‎

  • در تبلیغات شبکه های اجتماعی محتویی را که می خواهید ارائه کنید، بازیافت نمایید. برای پیدا کردن بیننده های جدید محتوای خود را در دوره ها زمانی و دفعات و در شبکه های مختلف به نمایش بگذارید.
  • برای تبلیغات شبکه های اجتماعی ارزش بیشتر و اضافه درست کنید: باید بدانید که فقط نمایش محتوای ساخته شده توسط دیگران رضایت بخش نیست، باید یک محتوای جدید و بکر درست کنید تا کم کم در عرصه تخصصی خود به عنوان یک متخصص مطرح شوید.
  • هر چند وقت یک بار محتوای تولیدی خود را پویش کنید تا از تاثیر محتوای تولیدی خود بر روی ببینید با توجه به نقاط ضعف و قوت آن باخبر شوید.
  • با استفاده از شبکه های مجازی مخاطبین را به لیست ایمیل خود انتقال دهید: لازم به ذکر است که لیست ایمیل شما از باارزش ترین دارایی های آنلاین شما به حساب می آید و حتما از هر فرصتی که جهت گسترش آن پیش می آید بهره مند شوید
  • زمانی به ایده پرازی یک کاراکتر خیالی از بینندگان خود قرار دهید، که عده زیادی از جمعیت بینندگان هدف شما را نشان دهد. شما می توانید با تولید چنین محتوایی در مجموع تناسب بیشتری با یکدیگر ایجاد کنید.

ربات دستیار مدیر گروه ربات ضد لینک گروه یکساله با امکانات فوق العاده

  • از لیست های توئتیر استفاده کنید تا برای خود روابطی داشته باشید که این روابط برای شما منجر به فروش بیشتر خواهد شد.
  • سعی کنید محتوی تولیدی خود را با استفاده از شبکه های مختلف به شکلی منطبق با یکدیگر برنامه ریزی نمایید: اشکال، رنگها و لحن هایی که در آن استفاده می کنید باید با یکدیگر تطابق داشته باشد.
  • سعی کنید قبل از تمرکز بر مفاهی که می خواهید به مخاطبان خود انتقال دهید، بر روی مفاهیمی که آنها می خواهند بشنوند تاکید کنید.
  • فکر کنید که چگونه می توانید با استفاده از تبلیغات در شبکه های اجتماعی به فروش تان کمک کنید: تحقق کنید که چگونه شبکه های اجتماعی می توانند در فروش بیشتر شما را یاری نمیاند.
  • شما می توانید با استفاده از هشتگ های مرتبط به کار و فعالیت خود برای دستیابی و ایجاد ارتباط با افرادی خارج از مجموعه مخاطبین خود ارتباط بگیرید.
  • شما می توانید برای بررسی اینکه دیگران در مورد شما چه چیزهای می گویند و چگونه فکر می کنند از ابزار هایی مانند Social Mention و دیدن موردهایی که آن ها در محتوای خود از شما اسمی به میان می آورند بهره مند شوید.
  • با مخاطبان خود ارتباط قوی و شخصی برقرارنمایید: اکثر مردم می خواهند از کسانی که، آنها را به خوبی و از نزدیک می شناسند و قابل اعتماد آنها هستند خرید کنند ، نه شرکت هایی که هویت روشنی ندارند. برای دست یافتن به این مهم باید بعضی اوقات تصاویری شخصی از پشت صحنه تولیدات محتوی خود به مخاطبان نشان دهید.
  • همیشه به مطالب و محتوایی که در خصوص شما انتشار می یابد، جواب دهید زیرا شبکه های اجتماعی یک کانال ارتباطی دو طرفه به حساب می آیند
  • چنانچه بر این باورید که نتوانستید نتیجه درستی بگیرید، باید نگاه خود را به یک یا دو شبکه و زیرساختی محدود و معطوف کنید که از آنها نتیجه مناسبی در تجارت خود یافته اید. باید بدانید همیشه توجه به ۲ یا ۳ زیرساخت با بازدهی مناسب، بهتر از تمرکز بر چندین زیرساخت با نتیجه ضعیف است.
  • برای داشتن بیننده بیشتر در زمان های مناسب محتوی خود را پخش کنید. بدانید که نرم افزاری تحلیل گری مانند Followerwonk می تواند در این کار شما را یاری نماید.

شبکه‌های اجتماعی آینده چیست؟

Image result for ‫وب سایت‬‎

هماهنگ سازی وب سایت با شبکه های اجتماعی

شبکه های اجتماعی را در وب سایت خود قرار دهید و در هر مقاله و محتوایی که در وب سایت خود تولید می کنید در پایین یا بالای آن دکمه های فیسبوک، توییتر، لینکدین، پینترست و دیگر شبکه های اجتماعی را قرار دهید. اینکار به کاربران و اشخاصی که محتوای وب سایت شما را می خوانند و تمایل دارند آنرا با دوستانشان به اشتراک بگذارند کمک خواهد کرد. بخاطر داشته باشید این چند کار را حتماً انجام دهید.

  • دکمه های اشتراک گذاری را به مطالب وب سایت خود اضافه کنید.
  • صفحات ورود کاربری وب سایت خود را با شبکه های اجتماعی هماهنگ کنید و به کاربر اجازه دهید که با حساب کاربری گوگل خود وارد وب سایت شما نیز بشود و یا باحساب کاربری فیسبوک به صفحه کاربری وب سایت شما دسترسی پیدا کند.

پر مخاطب ترین روش در بازاریابی اینترنتی کدام است؟

نکاتی هستند که دربازاریابی شبکه های اجتماعی نباید فراموش کنیم. هرگز در بازاریابی شبکه های اجتماعی عجله نکنید، بازاریابی شبکه اجتماعی نیازمند زمان است، برند شما باید جا بیفتد، دهان به دهان منتقل شود و نیاز به صبر و حوصله دارد. بازاریابی اینترنتی هم همینطور است و فعالیت های بازاریابی آنلاین نیازمند زمان هستند.

 

 منابع: بازاریابی ایرانی و آواویس

اشتراک گذاری کنید

درباره‌ی مریم فدوی

اینو دیدی ؟

کوتاه کننده لینک چیست؟

کوتاه کننده لینک چیست؟

حتماً تا کنون با لینک های کوتاه شده مواجه شده‌اید. این لینکها معمولاً دارای ترکیبی …

۵ دیدگاه ها

  1. امروزه تبلیغات در شبکه های اجتماعی بسیار مهم و کارا است و باید با راه و چاه آن آشنا شویم.
    ممنون از مطلب خوبتون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.