سنگ تمام گذاشتن فیسبوک برای بازاریابان

حدود بک سال از آغاز رویکرد جدید فیسبوک می‌گذرد و می‌توان به راحتی تشخیص داد که این شبکه اجتماعی بیشتر به یک ویترین برای برندهای مطرح دنیا تبدیل شده است. با تغییر کردن رویکرد فیسبوک از یک شبکه اجتماعی شخصی به یک محیط بازاریابی برای کسب‌وکارها، امکاناتش هم بسیار تحت تاثیر این موضوع قرار گرفتنه اند. اولین قدم فیسبوک در مسیر عملی کردن این رویکرد، افزودن امکان قرار دادن Call-to-Action برای ویدئوها بود که به کمک آنها صاحب صفحه می‌توانست برای ویدئو خود یک دکمه و صفحه فرود تعریف کند و به دنبال آن مخاطب بلافاصله پس از مشاهد یک ویدئو وارد عملیات خرید می‌شد. ولی ویژگی جدید فیسبوک بیش از یک Call-to-Action برای خرید است:

ترفند های فیسبوکی

فیسبوک و بازاریابی شبکه‌های اجتماعی

کاور یکی از المان‌های اصلی صفحات این شبکه اجتماعی به حساب می‌آبد که به شدت روی آن تغییر و تحول صورت گرفته و می‌توانیم بهینه‌سازی را در ظاهر آن مشاهده کنیم. امکان جدید فیسبوک هم دقیقا یکی از بهینه سازی های جنجالی‌ای است که روی آن حسابی فکر شده. از این پس کسب‌وکارها به راحتی می‌توانند روی کاور صفحه فیسبوک خود یک Call-to-Action ثابت تعریف کرده و صفحه فرود دلخواه خود را برای آن قرار دهند.

این Call-to-Action می‌تواند برای اعمالی چون رزرو، ارتباط گیری، وارد شدن به اپلیکشن یا بازی، خرید، ثبت نام و دیدن یک ویدئو مورد استفاده قرار بگیرد و مشخص است که فیسبوک حسابی روی این موضوع فکر کرده. جالب اینجاست که تعداد کلیک‌هایی که بر این Call-to-Action ها خورده می‌شود، توسط خود فیسبوک عنوان می‌گردد.

آیا فیسبوک درصدد تولید گوشی هوشمند است؟

 

facebook-social-media-marketing

این امکان جدید فیسبوک، می‌تواند خبر خوبی برای صاحبان وب‌سایت‌ها باشد و اینجاست که باید کمی بیشتر به فکر دیده شدن در فیسبوک باشیم.

 

کلمات کلیدی : فیسبوک , آموزش , تگ شدن سنگ تمام گذاشتن , بازاریابان , بازاریابی شبکه های اجتماعی , کسب درآمد از شبکه های اجتماعی , تبلیغات در شبکه های اجتماعی, اکانت فیسبوک , مدیریت شبکه های اجتماعی  , Social network advertising , social media marketing  , Facebook , Smartphone

 

 

منبع : بلاگ اد

#مجید_درویش_زاده #لاین_استور#استارتاپونه
درویش زادهDarvishzade
پنل ممبر فالوور

    لطفا برای مشاوره رایگان در خصوص ارائه خدمات؛ فرم زیر را پر کنید:

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    شانستو برای دریافت تخفیف ویژه امتحان کن! (ویژه نمایندگی)