پرکاربردترین شبکه های اجتماعی ۱

۱) فیس بوک (Facebook.com)

امروزه دیگر اکثریت جامعه با این شبکه اجتماعی آشنا می باشند و در میان دیگر شبکه های اجتماعی از رتبه بالاتری برخوردار می باشد. این شبکه اجتماعی بعنوان پررونق ترین شبکه در میان بیلیون کاربر خود می باشد. شرکت ها و سازمان ها می توانند صفحات تجاری در آن ایجاد نموده و محتواسازی نمایند.

شبکه های اجتماعی مان را چگونه انتخاب و مدیریت کنیم؟

۲) توییتر (twitter.com)

همانند فیس بوک، شبکه اجتماعی توییتر نیز در طی سالیان اخیر به محبوبیت زیادی دست پیدا نموده است و بعنوان منبعی که به روزترین اخبار در آن قابل مشاهده می باشد، تبدیل شده است. توییتر بعنوان یک میکروبلاگینگ محسوب می شود این بدان معناست که این وبسایت به کاربران اجازه می دهد پیام های کوتاهی را ایجاد نموده و بر روی پروفایل خود قرار دهند. توییتر همچنین اجازه می دهد این پیام بر روی شماره موبایل های افراد نیز ارسال شود.

۳) لینکداین (Linkedin.com)

هر شخصی می داند اگر به دنبال شبکه ای از متخصصین می باشد بایستی در لینکداین حضور پیدا کند. بعنوان شبکه ای اجتماعی برای شغل ها شناخته می شود. که افراد می توانند در این شبکه میزان تحصیلات، سابقه شغلی خود، تجارب کاری را ارائه دهند و به دیگر متخصصین متصل شوند و با یکدیگر در گروه ها تعامل داشته باشند.

۴) پینترست (Pinterest.com)

این روزها شبکه اجتماعی پینترست با سرعت زیادی در حال رشد می باشد. این شبکه اثبات نمود محتوای بصری چه میزان در شبکه های اجتماعی حائز اهمیت می باشند. این شبکه اجتماعی بعنوانی سایتی مستقل توانسته ده میلیون کاربر را به صورت روزانه بعنوان بازدیدکننده داشته باشد. از طرفی با این پلاگینی به اشتراک گذاری محتوا در این شبکه را بسیار ساده نموده است.

۵) گوگل پلاس (Google+)

شبکه اجتماعی گوگل پلاس در تابستان سال ۲۰۱۱ توسط تیم گوگل ایجاد شد که بعنوان سریعترین شبکه اجتماعی از نظر رشد در دنیای وب شناخته شد. گس از شکست گوگل باز و گوگل ویو، موتور جستجو عظیم گوگل با این شبکه به موفقیت دست پیدا کرد و شبکه ای را تاسیس کرد که کاربر از استفاده از آن لذت ببرند. کاربری گوگل پلاس بسیار شبیه فیس بوک می باشد اما دو مزیت نسبت به فیس بوک را دارا می باشد. گوگل پلاس شخصیتی رسمی تر از شبکه اجتماعی فیس بوک دارد و از طرفی محتوای درج شده در آن در فهرست موتورهای جستجو تاثیرگذار می باشد.

۶) یوتیوب (youtube.com)

هر فردی جهت مشاهده و یا به اشتراک گذاری محتوای ویدئویی به یوتیوب مراجعه می نماید. بعد از موتور جستجو گوکل، یوتیوب بعنوان دومین موتور جستجو محسوب می گردد. یوتیوب توسط تیم گوگل پیاده سازی شده است که در حال حاضر با شبکه اجتماعی گوگل پلاس گره خورده است. یوتیوب به عنوان شبکه اجتماعی جدا جهت به اشتراک گذاری فیلم، موسیقی و ساخت فیلم محسوب می گردد.

۷) تامبلر (tumblr.com)

تامبلر نیز همانند پینترست جهت به اشتراک گذاری محتوای بصری مورد استفاده قرار می گیرد که در میان نوجوانان و جوانان جایگاه ویژه ای دارد. شما قادر خواهید بود تم پروفایل خود را به سلیقه خود تغییر دهید، همچنین محتوایی که در آن درج می نمایید قابلیت تغییر استایل دارند. اگر محتوای خوبی به اشتراک بگذارید از میزان پیروان خود به شگفت می آیید.

۸) اینستاگرام (Instagram)

شبکه اجتماعی اینستاگرام بعنوان محبوب ترین شبکه اجتماعی برای به اشتراک گذاری عکس محسوب می شود که وب موبایل قبل از آن چنین پیشرفتی را بر خود ندیده است. اینستاگرام فضای نامحدودی را برای به اشتراک گذاری عکس و فیلم های کوتاه  ایجاد نموده است. ابتدا این برنامه بر روی گلت فرم سیستم های عامل نوشته شده و سپس تبدیل به اپلیکیشن اندروید گردید.

۹) واین (Vine)

این شبکه اجتماعی یک اپلیکیشن موبایل می باشد که جهت به اشتراک گذاری فیلم استفاده می شود که توسط توییتر پیاده سازی شده است. مدت زمان ویدئوها شش ثانیه بوده و قابلیت به اشتراک گذاری در جای آن در توییتر و دیگر وبسایت ها وجود دارد.

۱۰) اسنپ چت (Snapchat)

شبکه اجتماعی جهت ارسال پیام های فوری می باشد که ساختار آن بر مبنای موبایل پیاده سازی شده است. این شبکه محبوبیت خود را بواسطه ایده ای بدست آورده است که شما عکس ها و یا ویدئو کوچکی را در چت با دوستان خود به اشتراک می گذارید قبل از اینکه آنها به صورت اتوماتیک بعد از مشاهده، آن را پاک نمایند. اسنپ چت، شبکه اجتماعی برای کودکان محسوب می شود.

این مطلب ادامه دارد

آبزرور سئو

 

با linestore همراه باشید

#مجید_درویش_زاده #لاین_استور#استارتاپونه
درویش زادهDarvishzade
پنل ممبر فالوور

    لطفا برای مشاوره رایگان در خصوص ارائه خدمات؛ فرم زیر را پر کنید:

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    شانستو برای دریافت تخفیف ویژه امتحان کن! (ویژه نمایندگی)