خانه / social media marketing / چطور از هشتگ‌ها در فیسبوک استفاده کنیم؟

چطور از هشتگ‌ها در فیسبوک استفاده کنیم؟

برای استفاده از هشتگ‌ها در فیسبوک تنها کاری که لازم است انجام دهید این است که یک پست روی صفحه‌ یا تایم‌لاین خود منتشر کنید که هشتگ موردنظر را دربرداشته باشد. اگر می‌خواهید افرادی به جز دوستانتان در فیسبوک هم بتوانند هشتگ شما را جستجو کنند، باید پست خود را به صورت عمومی منتشر کنید.

برای اینکه پست خود را در فیسبوک عمومی کنید، باید روی دکمه‌ سمت راست پست خود کلیک کرده و از منوی ظاهر شده گزینه‌ Public را انتخاب کنید.

هشتگ در فیسبوک 2

چگونه یک بیوگرافی حرفه‌ای برای اینستاگرام بنویسیم؟

وقتی شما پست را در صفحه یا تایم‌لاین منتشر کردید، هشتگ به یک لینک قابل‌ کلیک تبدیل می‌شود که کاربران با کلیک روی آن به صفحه‌ آن هشتگ در فیسبوک هدایت می‌شوند. یک پست فیسبوکی به‌همراه هشتگ به شکل زیر است:

چطور هشتگ‌ها را در فیس بوک پیدا کنیم؟

اگر از قبل می‌دانید که به دنبال چه هشتگ‌هایی می‌گردید، راهی ساده برای جستجوی آن وجود دارد، یک جستجوی‌ ساده یا با تایپ مستقیم آن در URL. برای انجام جستجوی ساده، می‌توانید از نواری که در گوشه‌ بالا سمت چپ صفحه‌ فیسبوک برای جستجو وجود دارد، استفاده کنید.

هشتگ در توییتر3

اینستاگرام و قابلیت فوق العاده ای به نام هشتگ

شما برای جستجوی یک هشتگ می‌توانید آن را مستقیم در URL هم تایپ کنیم، برای مثال به این صورت:

facebook.com/hashtag/InsertHashtagHere

در نتیجه برای جستجوی هشتگ #WorldNutellaDay می‌توانیم URL زیر را بنویسیم:

www.facebook.com/hashtag/WorldNutellaDay

در صورتی که قصد دارید به‌دنبال هشتگ‌های پرطرفدار بگردید، می‌توانید از نوار موجود در سمت چپ صفحه‌ خود استفاده کنید. (توجه داشته باشید که این قابلیت فعلا تنها به زبان انگلیسی موجود است.) مقالات و هشتگ‌هایی که فیس‌بوک در این قسمت به شما نشان می‌دهد براساس فاکتورهای مختلفی تعیین می‌شوند، این فاکتورها شامل میزان مشارکت، تایم‌لاین‌ها و صفحاتی که شما لایک کرده اید و همچنین مکان شما می‌شوند.

برای مثال، من با استفاده از کلمه کلیدی “بازاریابی اینترنتی” کار را ادامه می دهم.

هنگامی که این عبارت کلیدی را جست وجو می کنیم، می بینیم که در فیسبوک با دسته بندی متنوع تری نسبت به توییتر مواجه هستیم. اکنون این دسته بندی ها را با هم بررسی می کنیم.

Top: پست هایی که بیشترین محبوبیت و بازدید را دارند.

Latest: جدیدترین پست هایی که منتشر شده اند.

People: پست هایی که توسط کاربران عادی منتشر شده اند.

Photos: عکس هایی که با هشتگ جست وجو شده منتشر شده اند.

پرطرفدارترین موضوعات در توئیتر هشتگ‌ها هستند، اما در فیسبوک این محبوبیت بسیار کمتر است. برای مقاله های بعدی با لاین استور همراه باشید.

منبع:ارتکلیک و نیوسئو

اشتراک گذاری کنید

درباره‌ی مریم فدوی

اینو دیدی ؟

تفاوت‌های الکسا با گوگل آنالیتیکس

یکی از موضوعاتی که اغلب بین مدیران وب مورد بحث قرار می‌گیرد تفاوت بین ابزارهای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.