خانه / social media marketing / ۱۵ ایده خلاقانه برای پست های اینستاگرام (قسمت دوم)

۱۵ ایده خلاقانه برای پست های اینستاگرام (قسمت دوم)

در قسمت اول از مقاله ” ۱۵ ایده خلاقانه برای پست‌های اینستاگرام ” ایده هایی برای جذاب کردن پست ها و افزایش فالوور اینستاگرام بیان شد. همان گونه که وعده داده بودیم در این قسمت از آموزش های اینستاگرام، ایده های جذاب دیگری را بیان می کنیم. در هر حال آنچه اهمیت زیادی دارد، این است که اجازه دهید خلاقیت و نواوری در پست های اینستاگرام در جریان باشد. اگر رقبای شما، از اینستاگرام برای بازاریابی به خوبی استفاده می کنند، چرا شما این کار را نکنید؟ حتی اگر قرار است از ربات هایی همچون فالوجت برای افزایش فالوور اینستاگرام استفاده کنید، بازهم آنچه اهمیت دارد و باعث می شود شما شاهد افزایش فالوور و  افزایش لایک اینستاگرام باشید، جذابیت پست های اینستاگرام شماست. با لاین استور همراه باشید.

موارد یک تا  هفت در مطلبی با عنوان ۱۵ ایده خلاقانه برای پست‌های اینستاگرام (قسمت اول) بررسی شده است در این مطلب سعی داریم هشت مورد باقی مانده را به تفصیل بیان کنیم.

 ۱۵ ایده خلاقانه برای پست های اینستاگرام :

۸) برچسب های تبلیغ کاربران برای ارتقا نسخه جدید

برای شرکت های برند درباره انتشار یک سرویس جدید یا محصول ، هوشمندانه است که در نظر بگیریم شما چگونه برای یک جلد اگهی برنامه  ریزی می کنید. اینستاگرام سکوی خیلی خوبی برای ارتقای برچسب های تبلیغاتی برای یک عرضه عمده جدید دارد. برای مثال  Netflix  کار شگفت انگیزی در ارتقا نمایش های جدید بدون شرح های وسیع انجام داده است.

برای ارتقا نمایش Santa Clarita Diet, Netflix چندین برچسب تبلیغاتی کوچک درباره نمایشی که به طور حتم به نوبه خود الهام بخش خواهد بود ، منتشر کرده اند. با برچسب های تبلیغاتی ویدیویی و تصاویر  مردم به نسخه های جدید جذب و به آن وابسته می شوند. این منبع بزرگی از محتوا برای محصولات و خدمات منتشر شده در هر ماه است.

Related image

آموزش برگرداندن یا بازیابی اکانت هک شده اینستاگرام

۹) یک سوال بپرسید که جواب می دهیم

سوال پرسیدن در پست های اینستاگرام یکی از بهترین راهها برای تعامل است . ما قبلا اشاره کردیم که تبلیغات بیش ازحد می تواند به مخاطبین شما ارایه داده شود. به هرحال سوال پرسیدن  در واقع نظرات  کاربران را دعوت می کند.

United مکان های سفر خود را بوسیله سوال پرسیدن درباره شهرهای خاص ارتقا می دهد. فقط این مقدار تعامل کم، صد ها مشتری را برای هر پست ترویج می کند. مطمئن شوید که پیام های دریافتی خود را با یک رسانه اجتماعی مثل Sprout چک می کنید.

۱۰) مخاطبان خود را بخندانید

شبیه پیام های مثبت، در پست های اینستاگرام ، فالوور های خود را بخندانید تا از محتویات شما لذت ببرند.اینستاگرام فضایی برای ساخت محتویات مثبت و طنز می باشد.اگر چه الگوهای رفتاری آن ، ویدیوهای خنده دار یا نقل قول های الهام بخش باشد، فضای خلاق اینستاگرام می تواند پذیرای آن باشد. این به برند شما شانس بزرگی برای نشان دادن چیزهای خنده دار می دهد. می دانیم که این برای همه برند ها قابل استفاده نیست ، اما راههایی برای حس شوخ طبیعی وجود دارد بدون اینکه وارد سطح وسیع بشویم. BarkBox در حالیکه بزرگترین صاحبان سگ را به خود جلب می کرد برفیلم های خنده دار و تصاویر سگ ها  متکی بود. شما مجبور نیستید مانند دلقک در اینستاگرام باشید اما حس شوخ طبعی خود را نشان بدهید که می تواند شما را کمتر روباتیک و قدیمی به نظر برساند.

۱۱- خلق یک موضوع فیلم یا سریال

یکی از جدیدترین گرایش های اینستاگرام استفاده از موضوع خاص با یک محتواست. بیشتر شبیه کولاژ که قبلا گفته شد سری های ویدیویی راه پرطرفداری برای جرقه زدن محتوا در اینستاگرام می باشد.

Califia Farm از ویدیو برای آموزش مخاطبان خود درباره تم های خاصی که در محصولاتش هستند استفاده می کند. سری های ویدیویی جذاب است و به احتمال زیاد برای متوقف کردن کاربران برای مشاهده ویدیو و بهنگام حرکت (رفتن از اون پیج) می باشد. شما همچنین می توانید از ویدیو برای گفتن داستان برای مخاطبینتان استفاده کنید.

۱۲) برای مسلط شدن تاثیر گذارترشوید

استخدام تاثیر گذاران رسانه اجتماعی برای تحویل گرفتن پروفایل شما می تواند شرایط خوبی را با خود همراه کند. اگر محتویات شما کمی برای خواننده کسل کننده است ، تاثیرگذارانی را بیاورید که باعث اعتماد کاربران به برند شما بشوند.

مطالعه Tapinfluence and Nielsen کشف کرد که بازاریابی تاثیر گذار تلاش می کند که فروش محصول را تا ۱۱ برابر نسبت به روش های دیجیتالی قدیمی بازاریابی بالا ببرد. شما همچنین نیاز به افراد مشهور برای ارتقای محتویات خود ندارید. به دنبال تاثیر گذارانی که در رسانه اجتماعی محبوب و کسی که مخاطبین را با برند شما در یک ردیف قرار دهد باشید. مردم ازاد معمولا از تاثیر گذارانی برای ارتقا محتوای مربوط به مخاطبان استفاده می کند.از سرگرمی ها و علایق مخاطبانتان  مطمین شوید و تاثیر گذارانی را بگیرید که بتوانند برند شما را به اینستاگرام ببرند.

۱۳)  ساخت محتوا در اطراف یک هشتگ

ایا می دانید ۷ تا ۱۰ تا از هشتگ هایی که در اینستاگرام از آنها استفاده می شود برند هستند؟ چنین آماری باید شما را وادار به استفاده از هشتگ های برندی برای جذب فالوور های کنونی و جدید بکند. هشتگ برند ها می تواند به افزایش فهم برند ها کمک و  با ابزار مناسب می توانید بر آنها نظارت و بفهمید چه کسی درباره شما صحبت می کند. هشتگ ها به سرعت توانایی گسترده شدن را دارند و به همین دلیل است که بسیاری از برند ها از آنها استفاده می کنند. قبل از اینکه محتوای استراتژی بصری خود را شروع کنید ، فکر استفاده از هشتگ برندی شرکت شما می تواند برای ساخت اطراف حساب اینستاگرام شما ساخته شود. Urban Outfitters را  #UOonYou برای ساخت محتوای کاربر تولید شده از مردمی که از این محصول استفاده می کنند ، اجرا کرده است. ساخت راههایی برای مخاطبین  برای تعامل و گسترش محتویات خودشان ، همیشه یک حرکت هوشمند بازاریابی خواهد بود. استفاده از هشتگ ها برای پیگیری عملکرد اطراف برندتان حتی می تواند کار را بهتر هم  بکند.

Related image

سوالاتی در خصوص کسب و کار اینستاگرام

۱۴)  از محتویات به منظور لینک کردن خواننده ها با پست وبلاگ استفاده کنید

یک راه عالی برای وادار کردن کاربران به یک سایت خاص  از طریق رسانه اجتماعی است. بر طبق Shareaholic در پایان ۳۰% از ترافیک ارجاع از رسانه اجتماعی می آید. چرا از اینستاگرام برای لینک کردن این ترافیک به وب سایت خود استفاده نکنید؟ در حالیکه شما فقط یک لینک برای استفاده در اینستاگرام دارید هوشمندانه است که آن را بیشتر کنید. اطمینان حاصل کنید که شما معمولا اپ دیت و در ذهن مخاطبینتان ، جایی که انها می توانند خرید کنند یا اطلاعات بیشتری بدست بیاورند وجود دارید. بنابراین مخاطبین  و محتویات پست که می تواند انها را به چیز خاصی مثل وبلاگتان لینک کند را به روز نگهدارید.

۱۵) تلاشهای شرکت بازاریابی را برجسته کنید

اگر شما هنوز هم با ایده های پست اینستاگرام گیر کرده اید  به سادگی تلاش های بازاریابی خودتان را ایجاد کنید. برای مثال   هم اکنون Canada Goose با Sundance Film

Festival in Park City, Utah کار می کند . مکان سرد است ، که این باعث می شود شرکت پوشاک زمستانی ، یک شریک بزرگ بازاریابی داشته باشد.

Canada Goose از عکس های شگفت انگیز و ویدیوهای همه چیز park city  برای ارتقا جشنواره فیلم و تلاش های بازاریابیشان  استفاده می کند. شما می توانید از این استراتژی برای ساخت محتوا اطراف تلاش های بازاریابی اخیر خود  در حالیکه کمتر تبلیغاتی به نظر می رسد استفاده کنید.

 به خلاقیت خود اجازه دهید در جریان باشد

امیدواریم این ۱۵ ایده پست های اینستاگرام  به شما برای به کار گرفتن خلاقیت خود کمک کرده باشد. انواع مختلف محتوا را ازمایش کنید  و و از ابزارSprout’s Instagram Analytics برای فهمیدن اینکه مخاطبین شما بیشتر با چه چیز طنین انداز هستند ، استفاده کنید.

منابع : فالووجت

اشتراک گذاری کنید

درباره‌ی سمیه آذری پور

سمیه آذری پور هستم کارشناسی کامپیوتر دارم و از سال ۸۹ بعنوان برنامه نویس و طراح سایت فعالیت خود را شروع کردم. فعال، مشتاق و علاقه مند به تولید محتوا و بصورت حرفه ای مشغول به اینکار شدم و در حال حاضر در کنار اعضای مجموعه لاین استور بعنوان کارشناس تولید محتوا همکاری صمیمانه ای دارم ، امیدوارم با توانمندیهای خود بتوانم نقش موثری در همراهی تیم ایفا نمایم.

اینو دیدی ؟

کوتاه کننده لینک چیست؟

کوتاه کننده لینک چیست؟

حتماً تا کنون با لینک های کوتاه شده مواجه شده‌اید. این لینکها معمولاً دارای ترکیبی …

۲ دیدگاه ها

  1. اموزش کسب درامد از شبکه های اجتماعی شما عالیه ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.