هشتک اینستاگرام و تبلیغات در شبکه های اجتماعی

در این مقاله از فالوور شاپ شما را با استفاده صحیح از هشتگ در اینستاگرام آشنا می کنیم هش تگ یا هشتگ چیست ؟ یک نماد قدیمی است و از قدیم تا کنون در میان انگلیسی زبانان بعنوان علامت شماره اسفاده می شود .

و حتی از ۳۰ سال پیش تا کنون در زبان برنامه نویسی C استفاده می شود.

همانطور که می دانید Number در انگلیسی به معنای شماره است و به اختصار به جای آن از علامت هشتگ یا # استفاده می کنند.

مثلا به جای کلمه Number twenty به اختصار از #۲۰ استفاده می کنند.

امروزه هش تگ تقریبا در تمام شبکه های اجتماعی نظیر توئیتر ، فیسبوک ، اینستاگرام و … استفاده می شود و باعث سریعتر پیدا شدن مطلب مورد نظر می گردد.

یک نکته مهم در نوشتن هشتگ این است که هشتگ فقط یک کلمه را پشتیبانی می کند و برای نوشتن یک عبارت چند کلمه ای باید یا آنرا بدون فاصله بنویسیم یا برای جدا کردن کلمات از یکدیگر از خط فاصله _ استفاده کنیم.

برای مثال برای نوشتن فروش کفش به صورت هشتگ باید آنرا به این صورت بنویسیم: #فروش_کفش

دیگر نوشته ها در مورد اینستاگرام

هشتگ در اینستاگرام:

در اینستاگرام برای استفاده از هش تگ در قسمت توضیح هر پست (عکس یا ویدئو) کلمه ی مورد نظر را بعد از علامت # می آوریم.

یک فایده استفاده از هشتگ این است که موضوع پست ارسالی شما را برای اینستاگرام و کاربران تعیین می کند.

و یک فایده دیگر آن این است که به کاربران در جستجوی هایشان کمک می کند و سریعتر می توانند پیج یا پست دلخواه خود را پیدا کنند.

انتخاب هش تگ ها در اینستاگرام:

برای انتخاب هشتگ ها وقت بگذارید و سعی کنید بهترین واژه هایی را که به تصاویر شما مربوط است و کاربران آنرا بیشتر جستجو می کنند پیدا کنید. می توانید برای اینکار در خود اینستاگرامجستجو کنید و بهترین هشتگ های مرتبط با صفحه خود را پیدا کنید .

هشتگ با موضوع پیج شما ارتباط داشته باشد:

این نکته خیلی مهم است که هش تگ با موضوع پیج شما مرتبط باشد، ممکن است شما یک هشتگ را انتخاب کنید که طرفدار زیادی داشته باشد ولی ربطی به موضوع پیج شما نداشته باشد بنابراین حتی اگر کاربران آن هشتگ را جستجو کنند و به پیج شما بیایند شما را فالو نمیکنند چون به آن چیزی که دنبالش بوده اند نرسیده اند.

استفاده در توضیح یا کامنت ها:

حتما لازم نیست که همه ی هشتگ ها را در توضیح پست خود بگنجانید می توانید بعضی از آنها را بعدا در کامنت ها یا جوب دادن به آن ها استفاده کنید.

انواع هشتگ در اینستاگرام:

#برند : برای مثال اگر ما بخواهیم در اینستاگرام صفحه ای داشته باشیم هشتگ #linestore را انتخاب می کنیم.

# های مناسبتی : در بعضی مناسبت ها استفاده از چند هشتگ خاص بین کاربران بیشتر می شود مثلا در ایام نوروز هشتگ #نوروز یا #هفت_سین رواج می یابد.

# توضیحات : این دسته از هشتگ هم به جستجوی سریعتر و تعیین موضوع پست ها کمک می کند.

از هش تگ هایی که زیاد استفاده می شوند استفاده نکنید !

بعضی از انواع هش تگ خیلی زیاد استفاده می شوند در هر لحظه از سراسر دنیا تعداد بسیار زیادی پست با این هش تگ ها ارسال می شود. و به محض اینکه شما پست را بگذارید، اگر در همان لحظه عبارت را جستجو کنید می بینید که پست شما در میان ۲۰ عکس پایین تر است.

برعکس استفاده از بعضی هش تگ ها که خیلی کم جستجو می شوند بازهم به ضرر شماست چون با گذاشتن این هش تگ ها فقط وقت خود را تلف کرده اید و کاربری با این هشتگ ها پست شما را پیدا نمی کند.

پس در انتخاب هش تگ باید در نظر داشته باشید رایج بودن آن است که نه بیش از حد استفاده نشود ونه اینکه اصلا استفاده نشود.

دیگر نوشته ها در مورد اینستاگرام

منابع و مراجع :

متمم

ویکی پدیا

#مجید_درویش_زاده #لاین_استور#استارتاپونه
درویش زادهDarvishzade
پنل ممبر فالوور

    لطفا برای مشاوره رایگان در خصوص ارائه خدمات؛ فرم زیر را پر کنید:

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    شانستو برای دریافت تخفیف ویژه امتحان کن! (ویژه نمایندگی)