شبکه‌های اجتماعی آینده چیست؟

 

به گزارش لاین استور از سال ۲۰۰۴ تا به امروز، با استقبال بی‌بدیل جهانیان از شبکه‌ی اجتماعی فیس‌بوک و بعدها از توییتر، همه‌ی سوداگران و فرصت‌طلبان دنیای کسب‌وکار مبتنی بر وب را بر آن داشته است تا به سراغ نوع‌های مختلفی از اجتماعات انسانی بروند که به خاطر دلایل و موضوعات گوناگون، گرد هم آمده‌اند.

البته در شرایط کنونی، فقط سوداگران نیستند که دنبال منافع خود در فضای وب هستند، بلکه  ویژگی‌های خاص این فضا، معادلات دنیای واقعی را تغییر داده است؛ امروزه، همه‌ی فعالان عرصه‌های کسب‌وکار، سیاست‌مداران و جستجوگران قدرت، منافع و آمال خود را در اجتماعاتی می‌بینند که بدون پرداخت هزینه‌ای، محتوای درونشان را تقدیم جامعه‌ی مجازی خویش می‌کنند.

با 10 شبکه اجتماعی جدید آشنا شوید

آموزش جامع اینستاگرام

رویکرد مثبتی به استفاده از این فضاها بوجود آمده است، بدین منظور، در یادداشت جدیدی که «باب ال گرین» نگاشته است، ده شبکه‌‌ اجتماعی که به تازگی راه‌اندازی شده و یا در اوایل فعالیت خود هستند مورد توجه قرار گرفته است.

۱- مدیوم (Medium)

Medium

این شبکه، در واقع یک پلتفرم وبلاگ‌نویسی از «ایوان ویلیامز»  است که داستان و یادداشت های بیشتر از ۱۴۰ کاراکتر را میزبانی می‌کند. این شبکه هنوز به بهره‌برداری کامل نرسیده است و  پس از راه‌اندازی نصف‌ ونیمه‌اش در اکتبری که گذشت، هم‌چنان  با  طراحی ساده و تکمیل‌نشده‌اش، پذیرای همه‌کس و همه‌چیز است. بیشتر برای به اشتراک‌گذاری تجربیات از طریق وبلاگ‌نویسی است.

معرفی محبوب ترین شبکه های اجتماعی حال حاضر اینترنت

۲- کلیک (Kleek)

Kleek

این شبکه‌ اجتماعی به کاربرانش اجازه می‌دهد تا با استفاده از آی‌فون، شبکه‌ اجتماعی خصوصی برای خود در فیس‌بوک ایجاد کنند و اطلاعات و استاتوس‌های دوستان بسیار نزدیک را برای کاربران مهیا سازند.سرویس کلیک مبتنی بر اپراتوری تلفن ثابت ارائه شده و دارندگان کلیه خطوط تلفن اپراتورهای همراه اول، ایرانسل، رایتل و تالیا اعم از دائمی و اعتباری میتوانند از طریق این سرویس با هزینه دقیقه ای ۳۵ تومان با کلیه تلفنهای ثابت و همراه سراسر کشور ارتباط برقرار نمایند. در این سرویس مشترکین ابتدا شماره خود را با ارسال کد مربوطه در شبکه ثبت مینمایند.در صورتیکه کد فعالسازی را در اختیار ندارید و قبل از ثبت نام اقدام به نصب نرک افزار نموده اید ، پس از دریافت پیام کد فعالسازی میتوانید عدد ۱ را ارسال نمائید.

۳- وِدی (Viddy)

Viddy

ودی ابزاری برای به اشتراک‌گذاری ویدیوهاست و مانند اینستاگرام عمل می‌کند. در واقع این  اپلیکیشن با استفاده از سیستم‌عامل‌های همراه آی‌او‌اس و اندروید قابلیت استفاده را دارد و به کاربران اجازه می‌دهد تا ویدئوهای ۱۵ ثانیه‌ای  و یا کمتر از آن را به اشتراک بگذارند. این شبکه، با جلوه هایی ویژه، فیلترهای رنگی و موسیقی متنوع، لحظات دل پذیری را برای کاربرانش ایجاد می‌کند.

انتشار محتوا در توییتر Twitter

۴- ران کیپر (RunKeeper)

RunKeeper

این شبکه‌ اجتماعی برای این راه اندازی شده تا کاربران ناراضی سایر شبکه‌های اجتماعی را جهت به اشتراک گذاری استاتوس‌های موردعلاقه‌ی خود با جامعه‌ی گسترده ۱۹ میلیونی راضی کند. این اپلیکیشن، با موضوع آموزشی همراه است که اغلب کاربران سایر شبکه‌های اجتماعی برای انتشار آن‌ها مورد کم‌لطفی دوستان و فالورهایشان قرار می گیرند.

۵- گَست (Ghost)

Ghost

گَست نیز که مانند یک پلتفرم وبلاگ‌نویسی عمل می‌کند با ظاهر ساده و متواضعانه‌ خود، سعی در جذب وبلاگ نویسان و توییت کنندگان دارد.

 

سیزده روش جدید برای تبلیغات در دنیای مجازی

۶- پز (Pose)

Pose

این شبکه یک اجتماع آنلاین مبتنی بر گوشی‌های همراه است که از طریق آن کاربران می‌توانند تصاویر زیورآلات و لباس‌های خود را به اشتراک بگذارند. چنان‌که آن را اینستاگرام مد و فشین عنوان می‌کنند.  این شبکه که مانند پین‌ترست  است، همانند یک مجله‌ی مد تعاملی عمل می‌کند. البته این شبکه قاعدتا برای خانم‌ها جذابیت بیشتری دارد و شاید عکس‌های این چنینی را که آقایان در اینستاگرام شاکی هستند را کم کند.

۷- واین (vine)

Vine

یک سرویس موبایلی است که کاربرانش می‌توانند فیلم‌های کوتاه خود را با کمک آن منتشر و روی فیس‌بوک و توییتر با دوستان‌شان به اشتراک بگذارند. نخستین ویژگی که این سرویس دارد، محدودیت آن است.
توییتر همان‌طور که روی سرویس خود برای کاربرانش محدودیت در ارسال متن – ارسال متن تا ۱۴۰ کاراکتر- گذاشته در سرویس vine نیز محدودیتی برای ضبط و ارسال فیلم در نظر گرفته: فقط شش ثانیه فیلم.
این اپلیکیشن در حال حاضر برای دارندگان سیستم‌عامل iOS – آیفون و آیپاد لمسی- فعال است.

 

بیست ویژگی و ترفند فیس بوک که ممکنه ندانید

۸- اتمسفیر( Atmospheir)

atmospheir
این شبکه که بصورت رسمی راه‌اندازی نشده است با قولی که آیفون جهت  ارائه یک ویژگی  فوتی و فوری داده است، قرار است تا اطلاعات سایر شبکه‌ها ی اجتماعی را در یک آدرس کتاب جمع‌آوری کند تا دسترسی به صورت آسان‌تری صورت گیرد.

۹- دیز (Days)

days

این اپلیکیشن که مانند یک دفتر خاطرات بصری روزانه است از ساعت ۵ صبح تا ساعت ۵ صبح روز بعدی به مدت  ۲۴ ساعت، امکان به اشتراک‌گذاری یک روز از طریق پیام متنی یا ایملی و یا سایر پست‌های شبکه‌های  اجتماعی را برای کاربران امکان پذیر ساخته است. البته فعلا برای دستگاه‌های اپل قابل دانلود است.

پنج مورد از تنظیمات فیس‌بوک که باید همین الان آنها را تغییر دهید!

۱۰- اپ. نت (App.net)

AppNet

این شبکه در آگوست ۲۰۱۲، راه اندازی شده است. پلتفرمی برای آگهی‌های رایگان است که تا به حال، بیش از ۱۰۰ هزار کاربر ثبت‌نام کننده دارد. این کاربران ، تصاویر و اسناد را با برنامه‌های ذخیره‌سازی فایل، برنامه‌های وبلاگ‌نویسی و برنامه‌های پیام گروهی از طریق گوشی های همراه و رایانه‌های رومیزی و وب به اشتراک می گذارند. دسترسی کامل به این اپلیکیشن، کاملا رایگان نیست. برای همین، هزینه‌ی آن برای هر سال ،۳۶ دلار است که در حد رایگان به شمار می‌آید. (دسترسی به آن از طریق دعوت نامه است.)

با توجه به این اپلیکیشن‌ها، شاید بتوان گفت آینده شبکه‌های اجتماعی مبتنی بر دستگاه‌های همراه است و مطمئا شبکه‌های اجتماعی دیگری نیز وجود دارند که در این لیست نیستند. شما چه فکر می‌کنید؟

 

 

منبع:تکمکس

#مجید_درویش_زاده #لاین_استور#استارتاپونه
درویش زادهDarvishzade
پنل ممبر فالوور

    لطفا برای مشاوره رایگان در خصوص ارائه خدمات؛ فرم زیر را پر کنید:

    درباره مجید درویش زاده

    درود من درویش زاده هستم .... فارغ التحصيل مهندسی کامپیوتر(ict) گرایش سیستمهای تحت شبکه، مدتی در زمینه تبلیغات، بازرگانی و فروش فعالیت داشته ام و در حال حاضر بصورت تخصصی بازاریابی اینترنتی و تبلبغات شبکه های اجتماعی را انجام میدهم. با آرزو های خوب

    اینو دیدی ؟

    چگونه در اینستاگرام پست های جذاب و هدفمند بگذاریم؟

    چگونه در اینستاگرام پست های جذاب و هدفمند بگذاریم؟ ❤️

    پادکست چگونه در اینستاگرام پست های جذاب و هدفمند بگذاریم ؛ بشنوید :     …

    7 دیدگاه ها

    1. آموزش شبکه های اجتماعی و تاثیر آن بر هر کس که از این فضا استفاده میکند پوشیده نیست اما برای گسترش کسب و کار باید دید کدامیک بیشتر به کارمان می آید

    2. شبکه های اجتماعی در دنیای امروز طرفداران بسیار زیادی دارد. پس باید به نحوی برای گسترش کار خود از آنان استفاده کرد.

    3. تبلیغات رایگان در شبکه های اجتماعی راهی مناسب و با صرفه ی اقتصادی است ک صاحبان کسب و کار و برند برای بازاریابی استفاده میکنند.

    4. از نظر بنده شبکه های اجتماعی مانند فیسبوک و یا تویتر درحال حاضر حرف اول و آخر رک میزنن ولی در آینده مطمعن هستج که رقبایی هم برای اینها ایجاد بشه

    5. مقاله خوبی بود در مورد انواع شبکه های اجتماعی

    6. سلام همه کنج کاوند تا بفهمند در اینده چه شبکه هایی به وجود می ایند تا بتوانند تبلیغات رایگان در شبکه های اجتماعی را انجام بدهند

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    شانستو برای دریافت تخفیف ویژه امتحان کن! (ویژه نمایندگی)