طراحی کمپین بازاریابی شبکه های اجتماعی-

طراحی کمپین بازاریابی شبکه های اجتماعی

برای پیاده‌سازی برنامه بازاریابی خود، شما نیاز به یک سیستم کاملی برای شروع بازاریابی دارید که موفقیت آن را تضمین کند. کمپین بازاریابی یک شرکت را می‌توان برنامه کلی آن و به ویژه اهداف بازاریابی دانست. البته برای رسیدن به نتیجه مورد نظر، برنامه‌ریزی درست اولین قدم می‌باشد. اجرای یک کمپین بازاریابی نیاز به هزینه کردن دارد. بدین منظور برای اجرای یک کمپین بازاریابی صحیح می‌توان مراحل فوق را به شرکت یا شخص ارائه کننده خدمات بازاریابی سپرد تا با به کارگیری تیم عملیاتی و متخصصان خود و نیز با استفاده از رسانه‌ها این کار را انجام دهد. بنابراین برای تأثیرگذاری بهتر و رسیدن به اهداف بازاریابی، برنامه‌ریزی و مدیریت هماهنگ در ابعاد مختلف بازاریابی همراه با اجرای آنها به صورت مجموعه‌ای مرتبط و دارای زمان‌بندی مشخص مهم است.

برنامه بازاریابی در مقابل کمپین بازاریابی

  • برنامه بازاریابی به طور کلی استراتژی سطح بالا بر اساس اهداف کسب و کار در طول یک دوره زمانی ارائه می‌کند.
  • یک کمپین بازاریابی بر ابتکار تاکتیکی برای رسیدن به یک هدف بازاریابی خاص متمرکز شده است.

اجرای یک کمپین بازاریابی به یک فرایند گام به گام نیاز دارد که بر اجرا و منابع مورد نیاز برای موفقیت در دستیابی نتایج قابل اندازه‌گیری متمرکز می‌باشد.

بیش از ۴۰ % شرکت های گروه فورچون (۵۰۰ کمپانی برترجهان) موفقیت خود نزد مشتریان را مدیون حضور در شبکه‌های اجتماعی می‌دانند.

بازاریابی شبکه های اجتماعی

میزان امنیت شبکه های اجتماعی امروزه

طراحی کمپین بازاریابی شبکه های اجتماعی- آمار جهانی استفاده از شبکه‌های اجتماعی در بازاریابی

طراحی کمپین بازاریابی شبکه های اجتماعی-  ۷۳٪ از کاربران اینترنت جهان در شبکه‌های اجتماعی هم حضور دارند
طراحی کمپین بازاریابی شبکه های اجتماعی-  ۷۱٪ کاربران از طریق دستگاه‌های همراه خود به شبکه‌های اجتماعی می‌آیند (در ایران ۳۳%)
طراحی کمپین بازاریابی شبکه های اجتماعی-  ۲۹% کلیک‌ها روی تبلیغات شبکه‌های اجتماعی در دستگاه‌های موبایلی انجام می‌شود.
طراحی کمپین بازاریابی شبکه های اجتماعی-  ۳۱ % سازمان‌ها قصد دارند بودجه خود برای تبلیغات در نسخه موبایلی شبکه‌های اجتماعی را افزایش دهند.
طراحی کمپین بازاریابی شبکه های اجتماعی-  ۴/۲ میلیارد نفر از دستگاه موبایلی خود برای ورود به شبکه‌های اجتماعیاستفاده می‌کنند
طراحی کمپین بازاریابی شبکه های اجتماعی-  ۷۹ % ورود به شبکه‌های اجتماعی در طول روز مربوط به فیسبوک می‌شود، ۱۲ % مخصوص Google+ و ۴ % هم مربوط به توییتر می‌شود.
طراحی کمپین بازاریابی شبکه های اجتماعی-   ۶۸ % مشتریان قبل خرید کالا محصول مورد نظر خود را روی شبکه اجتماعی بررسی می‌کنند.
طراحی کمپین بازاریابی شبکه های اجتماعی-  زنان بیش از مردان صفحات مربوط به برندها در شبکه‌های اجتماعی را نگاه می‌کنند.

طراحی کمپین بازاریابی شبکه های اجتماعی- بررسی آمار خیره کننده فعالیت های بازاریابی در هشت شبکه اجتماعی پربازدید جهان

طراحی کمپین بازاریابی شبکه های اجتماعی-

طراحی کمپین بازاریابی شبکه های اجتماعی- فیسبوک بیشتر از ۱,۲۶ میلیارد کاربر دارد (بزرگترین کشور جهان)

نکته مهم در ایران: مرکز Innovation Is Everywhere نیز اعلام کرده است ۴۰ میلیون مشترک تلفن همراه  با ضریب نفوذ اینترنت  ۵۵ % در ایران وجود دارد که از این تعداد ۵۸ % کاربران اینترنتی ایران عضو فیس بوک هستند و ایران بزرگترین بازار اینترنتی خاورمیانه را در اختیار دارد.

صفحه شخصی «محمدجواد ظریف» وزیر امور خارجه ایران در فیسبوک بیش از ۹۰۰ هزار بار لایک شده است تنها ۲۵۰ هزار کاربر صفحه «دیوید کامرون» نخست وزیر بریتانیــا در فیس بـوک را لایـک کرده اند.

از آنجایی که فیسبوک در ایران فیلتر است،با این وجود گفته می شود ۴ میلیون ایرانی در فیسبوک عضو هستند که  ۲ % از تمام هواداران صفحه شخصی اتومبیل های لامبورگینی در فیس بوک معادل ۱۳۵ هزار نفر ایرانی هستند، ۵/۱ % از هواداران برند Gucci در فیسبوک را ایرانی ها تشکیل می دهند و ۳ % از هواداران برند Versace هم ایرانی هستند. طبق آمارهای منتشر شده از سوی این مرکز تحقیقاتی، ۵۹ % کاربران ایرانی روزانه چند بار سراغ صفحه شخصی خود در فیسبوک می روند،۲۷ % روزی یکبار این کار را انجام می دهند و ۶ % هم در طول هفته ۳ تا ۵ بار به این شبکه اجتماعی سر می زنند. همچنین گفته شد ۳۲ % این افراد در طول هفته بیش از ۱۰ ساعت را به حضور در فیس بوک اختصاص می دهند،۱۹  % هفته ای ۵ تا ۱۰ ساعت در فیس بوک حضور می یابند و ۱۸ % هم یک تا ۳ ساعت از هفته خود را صرف گشت وگذار در فیس بوک می کنند.
طراحی کمپین بازاریابی شبکه های اجتماعی-  ۲۳٪ کاربران فیسبوک حداقل ۵ بار در روز وارد آن می‌شوند
طراحی کمپین بازاریابی شبکه های اجتماعی-  ۴۷٪ کاربران می‌گویند که فیسبوک بیشترین کمک را در زمان تصمیم‌گیری برای خرید به آنها می‌کند
طراحی کمپین بازاریابی شبکه های اجتماعی-  به طور میانگین، کاربران اینترنت ۱۶٪ زمان آنلاین خود را در فیسبوک می‌گذرانند
طراحی کمپین بازاریابی شبکه های اجتماعی-  ۷۰٪ بازاریاب‌ها از طریق فیسبوک مشتری پیدا می‌کنند
طراحی کمپین بازاریابی شبکه های اجتماعی-  ۷۰ % شرکت‌های حاضر در فهرست Fortune 500 روی فیسبوک صفحه اختصاصی دارند .
طراحی کمپین بازاریابی شبکه های اجتماعی-  مشترکان فیس‌بوک روزانه بیش از ۲/۵ میلیارد محتوای جدگانه روی این شبکه اجتماعی منتشر می‌کنند.
طراحی کمپین بازاریابی شبکه های اجتماعی-  ۲۰ % از تمام صفحات اینترنتی که در طول روز مشاهده می‌شود، مربوط به فیس‌بوک است.

پنج قدم برای حفظ امنیت حساب اینستاگرام

طراحی کمپین بازاریابی شبکه های اجتماعی-

طراحی کمپین بازاریابی شبکه های اجتماعی- توییتر ۳۲ % ترافیک در شبکه‌های اجتماعی را از آن خود کرده است.
طراحی کمپین بازاریابی شبکه های اجتماعی-  ۵۰% از شرکت‌های فناوری بزرگ جهان در توییتر صفحه اختصاصی دارند.
طراحی کمپین بازاریابی شبکه های اجتماعی-  توییتر محبوب‌ترین شبکه اجتماعی برای افراد ۵۵ تا ۶۴ سال محسوب می‌شود.
طراحی کمپین بازاریابی شبکه های اجتماعی-  ۳۴٪ بازاریاب‌ها از توییتر برای پیدا کردن مشتری استفاده می‌کنند
طراحی کمپین بازاریابی شبکه های اجتماعی-  ۷۷% از ۱۰۰ شرکت برتر جهان که نام آنها در فهرست Fortune Global 100 منتشر شده است روی توییتر صفحه اختصاصی دارند.

طراحی کمپین بازاریابی شبکه های اجتماعی-

طراحی کمپین بازاریابی شبکه های اجتماعی- گوگل پلاس چیزی حدود ۱ میلیارد عضو دارد که حدود ۳۵۹ میلیون نفر آنها به صورت ماهیانه از پلاس استفاده می‌کنند
طراحی کمپین بازاریابی شبکه های اجتماعی-  بیش از ۶۷ % مشترکان این شبکه اجتماعی مرد هستند.
طراحی کمپین بازاریابی شبکه های اجتماعی-  ۸۰ %  مشترکان Google+ دست‌کم هفته‌ای یک بار به حساب کاربری خود سر می‌زنند و ۶۰ % آنها کاربر فعال هستند.
طراحی کمپین بازاریابی شبکه های اجتماعی-  ۴۷ % از ۱۰۰ شرکت برتر جهان در فهرست مذکور روی Google+ حضور دارند.
طراحی کمپین بازاریابی شبکه های اجتماعی-  ۷۰% برندها روی Google+ صفحه شخصی دارند که این رقم در فصل آخر ۲۰۱۲ چهار درصد گزارش شده بود.

طراحی کمپین بازاریابی شبکه های اجتماعی-

طراحی کمپین بازاریابی شبکه های اجتماعی-  این شبکه اجتماعی  LinkedIn  حدود ۳۰۰ میلیون عضو فعال دارد.
طراحی کمپین بازاریابی شبکه های اجتماعی-  تاکنون بیش از ۱/۵ میلیون گروه کاری فعال در LinkedIn راه‌اندازی شده است.
طراحی کمپین بازاریابی شبکه های اجتماعی-  ۲۷ % مشترکان LinkedIn از طریق دستگاه موبایلی وارد این پلتفرم می‌شوند.
طراحی کمپین بازاریابی شبکه های اجتماعی-  ۵۰ % مشترکان LinkedIn مدرک کارشناسی یا کارشناسی ارشد دارند.
طراحی کمپین بازاریابی شبکه های اجتماعی-  بیش از سه میلیون صفحه اختصاصی در LinkedIn مربوط به شرکت‌ها و سازمان‌ها می‌شود.
طراحی کمپین بازاریابی شبکه های اجتماعی-  مطالب منتشر شده در این شبکه اجتماعیLinkedIn بیش از یک میلیارد بار مورد تایید قرار گرفته‌اند.
طراحی کمپین بازاریابی شبکه های اجتماعی-   ۴۷ % مراکز بازاریابی دست‌کم توانسته‌اند یک مشتری روی LinkedIn پیدا کنند.

بررسی امنیتی نسخه های غیر رسمی تلگرام

شبکه های اجتماعی تصویری

طراحی کمپین بازاریابی شبکه های اجتماعی-

طراحی کمپین بازاریابی شبکه های اجتماعی-  حدود ۳۵۰ میلیون نفر از مردم جهان در شبکه اجتماعی اینستاگرام عضو هستند.(در ایران رسانه بسیار فراگیری است)
طراحی کمپین بازاریابی شبکه های اجتماعی-  بیش از ۳۶ میلیارد عکس در اینستاگرام به‌اشتراک گذاشته شده است.
طراحی کمپین بازاریابی شبکه های اجتماعی-  به‌طور میانگین هر مشترک اینستاگرام ۴۵ عکس به‌اشتراک می‌گذارد.
طراحی کمپین بازاریابی شبکه های اجتماعی-  در اینستاگرام هر ثانیه ۱۰۰۰ کامنت گذاشته می‌شود.
طراحی کمپین بازاریابی شبکه های اجتماعی-  در هر روز بیش از پنج میلیون عکس روی این شبکه اجتماعی به‌اشتراک گذاشته می‌شود.

طراحی کمپین بازاریابی شبکه های اجتماعی-

طراحی کمپین بازاریابی شبکه های اجتماعی-  هر دقیقه معادل ۱۰۰ ساعت تصویر ویدیویی جدید در یوتیوب منتشر می‌شود.
طراحی کمپین بازاریابی شبکه های اجتماعی-  ۹۹% کاربران آنلاین آمریکا از یوتیوب استفاده می‌کنند که این رقم در سال ۲۰۱۲ حدود ۹۳ % بود.
طراحی کمپین بازاریابی شبکه های اجتماعی-  به طور میانگین هر دقیقه ۷۰۰ لینک ویدیویی در یوتیوب روی شبکه اجتماعی توییتر منتشر می‌شود و مشترکان فیس‌بوک در مجموع روزانه به اندازه ۵۰۰ سال تصویر ویدیویی تماشا می‌کنند.

طراحی کمپین بازاریابی شبکه های اجتماعی-

طراحی کمپین بازاریابی شبکه های اجتماعی-  ۹۰% کاربران آنلاین آمریکایی به‌خصوص فروشندگان و صاحبان مشاغل در این شبکه اجتماعی حضور دارند.
طراحی کمپین بازاریابی شبکه های اجتماعی-  ۸۴% از برندهای لوکس یک صفحه اختصاصی در Pinterest دارند.
طراحی کمپین بازاریابی شبکه های اجتماعی-  ۶۹% تمام برندهای جهان در Pinterest حضور دارند که این رقم در پایان سال ۲۰۱۲ میلادی ۱۰ % بود.

طراحی کمپین بازاریابی شبکه های اجتماعی-  حضور در رسانه های اجتماعی با طرح و برنامه مشخص ، فرصت بی نظیری است که باید با جدیت و پیگیری تمام به آن فکر کنید . همین حالا هم زمان بسیاری از آن گذشته است . ما ایده های پربازده ای برای این کانال بازیابی داریم و فرصت حضور در یک جلسه حضوری با شما یا یکی از رقبای شما را داریم … شما زودتر تماس بگیرید .

پشتیبانی : 05132727070

    لطفا برای مشاوره رایگان در خصوص ارائه خدمات؛ فرم زیر را پر کنید:

    درباره مجید درویش زاده

    درود من درویش زاده هستم .... فارغ التحصيل مهندسی کامپیوتر(ict) گرایش سیستمهای تحت شبکه، مدتی در زمینه تبلیغات، بازرگانی و فروش فعالیت داشته ام و در حال حاضر بصورت تخصصی بازاریابی اینترنتی و تبلبغات شبکه های اجتماعی را انجام میدهم. با آرزو های خوب

    اینو دیدی ؟

    بازاریابی در کسب و کار

    7 کمک دستگاه باشگاه مشتریان به بازاریابی در کسب و کار

    مقدمه دستگاه باشگاه مشتریان یک ابزار قدرتمند برای بهبود بازاریابی در کسب و کار است. …

    8 دیدگاه ها

    1. برای بازاریابی موفق اگه بتونیم کمپین تبلیغاتی راه اندازی کنیم حتما میتونیم بهتر بازاریابی کنیم

    2. آمارها واقعا جالب و عجیب اما بسیار مفید هستند. هر کسی که در شبکه اجتماعی فعالیتی دارد باید این اطلاعات را بداند. ممنون از شما و سایت خوبتون.

    3. آمارهای ارائه شده واقعا جالب و عجیب و غریب هستند. اما میتونن اطلاعات خیلی مفیدی در اختیار ما قرار بدن. ممنون از شما

    4. در اولویت اول، هدف داشتن هست،
      خیلی ممنون

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    شانستو برای دریافت تخفیف ویژه امتحان کن! (ویژه نمایندگی)