صفحه اصلی / social media marketing / ویژگی shoppable tags اینستاگرام و اضافه شدن تگ خرید به تصاویر
دستیار مدیر گروه تلگرام

ویژگی shoppable tags اینستاگرام و اضافه شدن تگ خرید به تصاویر

ویژگی shoppable tags اینستاگرام به هر عکس تگ های خرید اضافه می کند و این قابلیت حرکت سریع این اپلیکیشن عکس را به سمت تجارت الکترونیک نشان می دهد.

همانطور که از نام این ویژگی جدید مشخص است و در عکس زیر مشاهده می کنید، کاربران می توانند بر روی عکس های فروشنده های خاصی تگ Tap to view products را ببینند که در پایین سمت چپ عکس قرار گرفته است.ویژگی shoppable tags اینستاگرام

با تپ کردن بر روی این تگ مجموعه ای از تگ ها آشکار خواهند شد که محصولات و قیمت آنها را نمایش می دهد.

کاربران می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر بر روی هر یک از آنها تپ کنند تا به صفحات محصولات خاص هر آیتم راهنمایی شوند. اگر کاربر تمایل به خرید داشته باشد با تپ کردن بر روی محصول به صفحه ی وب راهنمایی خواهد شد.

شیوه ای موثر و ساده برای تشویق رفتارهای خرید بیشتر در این اپلیکیشن که بسیار مشابه کاری است که پینترست برای ارتقا گزینه های یافتن محصولات در پلتفرم خود انجام داد!

اینستاگرام از این نظر تازه در آغاز راه است و تنها ۲۰ برند قادر به استفاده از این ابزارهای جدید هستند که برای قرار دادن تصاویر مربوطه باید با تیم اینستاگرام همکاری کنند.

ویژگی shoppable tags اینستاگرام فعلا در مراحل تست اولیه است. اینستاگرام از نظر خریدهای درون پلتفرمی نیز تفاوت هایی با پینترست دارد.

چگونه از فیلترهای چهره اینستاگرام برای سلفی‌ استفاده کنیم؟

لینک ها کاربر را به خارج از این اپلیکیشن و به وب هدایت می کنند و به نظر نمی رسد شبکه اجتماعی  اینستاگرام قصد داشته باشد به این زودی ها گزینه ی خرید درون اپلیکیشنی را فعال کند.

ویژگی shoppable tags اینستاگرام فرصتی جدید برای تبلیغ کنندگان و کاربران

اینستاگرام قصد ورود به زمینه های خرید و فروش را ندارد بلکه قصد دارد برای فروشندگان این امکان را فراهم کند که تصاویر محصولات قابل فروش خود را به کاربرانی که آنها را فالو نمی کنند نمایش دهد.

کاربران فورا اقدام به خرید نمی کنند به همین خاطر است که برای بررسی های بیشتر به وبسایت هدایت می شوند تا امکان مقایسه ی محصولات مختلف را داشته باشند.ویژگی shoppable tags اینستاگرام

 

تگ های خرید در نهایت به پست های ویدئویی و عکس های چرخان گسترش یافته و در کشورهای مختلف در دسترس قرار خواهند گرفت. اینستاگرام قصد دارد برای همه ی برندها صفحات محصولات را راه اندازی کند.

به لطف ویژگی shoppable tags اینستاگرام دیگر نیازی به بدترین ویژگی اینستاگرام یعنی check link in bio نخواهد بود. Link in bio با توسعه ی ویژگی های مختلف این پلتفرم در حال رنگ باختن است اما همچنان به طور گستره در این شبکه استفاده می شود.

تگ های خرید راه حل موقتی هستند که علاوه بر  بهبود سریع تجربه کاربر با طراحی و زیبایی های شناسی های اپلیکیشن نیز تناسب دارند. این یعنی از هر تصویری یک تگ قیمت آویزان نیست. شما فقط می توانید برای هر پست پنج تگ وارد کنید. 

تحقیقات انجام شده نشان داده اند که ۶۰٪ از کاربران اینستاگرام در این اپلیکیشن با محصولات و خدمات آشنا می شوند و ۷۵ درصد بعد از آشنایی اقدام به بازدید از سایت ها، جستجو و یا گفتن به یک دوست می کنند.

روشن است که این پلتفرم در حال ایفای نقش در فرآیند جستجوی آسان تر محصولات است. کاهش میزان جستجوی وب و به طور کلی جستجوهای خارج از این پلتفرم برای ارتباط تبلیغ کنندگان و کاربران امری ضروری است. 

از چه طریق متوجه شویم که در اینستاگرام فردی ما را منشن کرده است؟

به محض اینکه فردی شما را منشن کند، در بخش Activity یا فعالیت‌های برنامه اینستاگرام اعلانی دریافت خواهید کرد که شما را از منشن شدن در بخش خاصی مطلع می‌کند.

آیا فردی که در اینستاگرام وی را بلاک کرده‌ایم می‌تواند ما را منشن کند؟

بله، فردی که وی را بلاک کرده باشید هم در اینستاگرام قادر به منشن کردن شما خواهد بود اما زمانی که وی شما را منشن نماد، هیچ اعلان یا نوتیفیکیشن در بخش Activity اکانتتان نمایش داده نمی‌شود. دقت داشته باشید که اگر پس از بلاک کردن فردی، نام کاربر اکانت ایسنتاگرام خود را تغییر دهید، وی تا زمانی که نام کاربری جدید شما را نداند قادر به منشن کردن شما نخواهد بود.

ارسال تصاویر عمودی و افقی و ارسال لینک به دایرکت اینستاگرام اضافه شد

چگونه به طور اختصاصی به کامنت یا نظری که در اینستاگرام ارسال شده، پاسخ دهیم؟

بدین منظور کافیست که به لیست کامنت‌های پست مورد نظر مراجعه کرده و انگشت خود را بر روی کامنت مد نظرتان قرار دهید. انگشت خود را به سمت چپ کشیده و آیکون حاوی فلش منحنی شکل موجود را انتخاب کنید.

جمع‌بندی از قابلیت‌های تگ و منشن کردن در اینستاگرام

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله اطلاعات جامعی در رابطه با دو قابلیت تگ و منشن کردن در اینستاگرام خدمت شما عزیزان ارائه کردیم. تگ و منشن کردن در اینستاگرام به وفور مورد استفاده قرار گرفته و دو نمونه از کاربردی‌ترین قابلیت‌های این شبکه اجتماعی محسوب می‌شوند. چنانچه در رابطه با این دو موضوع نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌تواند از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

 

 

کلمات کلیدی :اضافه شدن تگ خرید به تصاویر , قابلیت جدید اینستاگرام ساخت استوری ,   آموزش لایو استوری ذخیره کردن استوری , جلوگیری از کامنت گذاشتن تبلیغات در شبکه های اجتماعی , تبلیغات شبکه های اجتماعی , کسب درآمد از شبکه های اجتماعی , اینستاگرام , ایستوریز اینستاگرام , کسب درآمد از ایستوریز اینستاگرام , آموزش ایستوریز اینستاگرام , social media marketing , Social network advertising

 

منابع : هات اپ نیوز , موبایل کمک

امیدوارم که محتوای ارائه شده مورد توجه شما قرار گرفته باشه خواهشمندیم که به این نوشته امتیاز بدهید
به نوشته های نویسنده چه امتیازی میدهید ؟
خدمات * تبلیغات شبکه های اجتماعی * جند ستاره داره ؟
Summary

معرفی کانال های تلگرام  تبلیغات تلگرام  

 

 

 معرفی راحت و رایگان کانال تلگرام  معرفی رایگان سوپر گروه تلگرام

 

درباره مونا شاه حسینی

سلام. مونا شاه حسینی هستم فارغ التحصیل رشته مهندسی محیط زیست. مدتی است در زمینه بازاریابی شبکه های اجتماعی و کسب و کارهای شبکه های اجتماعی مشغول به فعالیت هستم. امیدوارم بتوانیم در کنار هم خدمات ویژه ای را فرآهم آوریم

اینو دیدی ؟

برند سازی با استفاده از فیسبوک و توئیتر

امروزه توئیتر یکی از معروفترین سایت های شبکه اجتماعی می باشد ، شما می توانید …

1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره (No Ratings Yet)
Loading...

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *