گردونه شانستا 2.5 میلیون تومان هدیه برای خرید دستگاه باشگاه مشتریان گردونه رو بچرخون >>

آخرین آموزش ها

فروردین, 1395

اسفند, 1394

بهمن, 1394

  • 30 بهمن

    چهار استراتژی بازاریابی محتوایی برای تقویت برند شخصی

    چهار استراتژی بازاریابی محتوایی برای تقویت برند شخصی-

    بازاریابی محتوایی، در قالب تولید و به اشتراک گذاری محتوای مفید مثل متن یا ویدیو برای جذب بازدیدکنندگانی از فضای مجازی که بتوانند با برند شما ارتباط برقرار کنند، می تواند یکی از موفق ترین شیوه های بازاریابی دیجیتال برای برند شخصی شما باشد؛ تنها در صورتی که استراتژی فکر شده …

    ادامه مطلب
  • 30 بهمن

    چگونه از Twitter استفاده کنیم؟ ۱

    چگونه از Twitter استفاده کنیم؟ ۱-

    شبکه های اجتماعی گوناگون، توانایی ها، مزایا و استفاده های متفاوتی به همراه دارند. توییتر را می توان به دلیل سرعت به اشتراک گذاری اطلاعات به محض وقوع و ارتباط بی درنگش با مخاطب، یک “شبکه اجتماعی منحصر به فرد” دانست. اطلاعاتی که به صورت رک، بی پرده، سریع و …

    ادامه مطلب
  • 30 بهمن

    شبکه های اجتماعی (معرفی) ۱

    شبکه های اجتماعی (معرفی) ۱-

    چقدر با شبکه های اجتماعی آشنا هستید؟ نقش آنها را در زندگی واقعی چطور میبینید؟ فکر میکنید چه تعداد از آنها در اینترنت فعال هستند و چه خدماتی ارائه میدهند؟ پنج تا ، ده تا ، بیست تا … قول میدهم تعدادشان بیش از چیزیست که در ذهن شماست … …

    ادامه مطلب
  • 30 بهمن

    پرکاربردترین شبکه های اجتماعی ۱

    پرکاربردترین شبکه های اجتماعی ۱-

    ۱) فیس بوک (Facebook.com) امروزه دیگر اکثریت جامعه با این شبکه اجتماعی آشنا می باشند و در میان دیگر شبکه های اجتماعی از رتبه بالاتری برخوردار می باشد. این شبکه اجتماعی بعنوان پررونق ترین شبکه در میان بیلیون کاربر خود می باشد. شرکت ها و سازمان ها می توانند صفحات …

    ادامه مطلب
  • 29 بهمن

    نکاتی برای موفقیت در بازاریابی محتوایی

    نکاتی برای موفقیت در بازاریابی محتوایی-

    مراجعه کنندگان می خواهند «ببینند» چه چیزی برای گفتن دارید، نه اینکه بخوانند. هر بار که ایده ای جدید برای یک مطلب داشتید، ابتدا فکر کنید چطور می توانید آن را به صورت تصویری ارائه کنید. اگر بخواهیم یک دلیل برای وجود بازاریابی محتوا ارائه کنیم، آن جلب توجه است. …

    ادامه مطلب
  • 29 بهمن

    ابزار کلیدی پیروزی در بازاریابی محتوایی

    ابزار کلیدی پیروزی در بازاریابی محتوایی-

    در زمانه‌ای که کاربران اینترنت هر روز با انبوهی از محتواهای گوناگون مواجه می‌شوند و در انتخاب آنها آزادی عمل دارند، آشنا نبودن با ابزارهای بازاریابی محتوایی یا استفاده نامناسب از این ابزارها توسط صاحبان کسب‌و‌کارهای اینترنتی، منجر به هدر رفتن تلاش‌ها و هزینه‌های صرف شده می‌شود. از این رو …

    ادامه مطلب
  • 29 بهمن

    چهار مولفه ضروری بازاریابی محتوایی موفق

    چهار مولفه ضروری بازاریابی محتوایی موفق-

    بازاریابی محتوایی اهمیت دارد. هر کسی که تصمیم به راه اندازی کسب و کاری گرفته باشد به خوبی از این موضوع آگاه است (یا حداقل باید باشد). با این حال، آخرین آمار ها نشان می دهند تنها ۳۰ درصد از کسب و کار های B2B اعتقاد دارند استراتژی محتوایی شان اثربخش …

    ادامه مطلب
  • 29 بهمن

    تفاوت بازاریابی محتوایی و بازاریابی شبکه اجتماعی

    تفاوت بازاریابی محتوایی و بازاریابی شبکه اجتماعی-

    بازاریابی شبکه اجتماعی با محتوا در هم تنیده است و شرکت‌ها در شبکه‌های اجتماعی از محتوا برای ارتباط برقرار کردن با مخاطب بهره می‌گیرند اما چیزی که باید به آن معتقد باشیم این است که هر دوی این‌ها استراتژی‌های متفاوتی دارند، با اهداف و پروسه‌های مستقل. برای واضح‌تر شدن موضوع …

    ادامه مطلب
  • 28 بهمن

    چگونه یک موضوع در شبکه‌های اجتماعی ترند می‌شود؟

    چگونه یک موضوع در شبکه‌های اجتماعی ترند می‌شود؟-

    این روزها شبکه‌های اجتماعی پربازدیدترین صفحه‌های اینترنتی هستند. روزانه تعداد بی‌شماری از موضوع‌ها و پست‌های مختلف روی این شبکه‌ها منتشر می‌شود. اما آنچه بیش از همه اهمیت دارد، تاثیر این پست‌ها در رواج یک موضوع و شناخته شدن آن است. کاری که اصطلاحا آن را روال شدن یا «ترند شدن» می‌نامند. …

    ادامه مطلب
  • 28 بهمن

    دلایل برتری لاین به تلگرام

    دلایل برتری لاین به تلگرام-

    هیچ از یک ما نمی‌خواهیم در هنگام استفاده از اپلیکیشن‌های پیام‌رسان احساس آسیب‌پذیری کنیم. ما دوست داریم مطمئن شویم که می‌توانیم عکس‌های خانوادگی، عکس تعطیلات با دوستان، جشن تولد یا اطلاعات کاری و جزئیات یک قرار را بدون هیچ‌گونه احساس آسیب‌پذیری و به دور از هرگونه وققه به اشتراک بگذاریم. …

    ادامه مطلب
  • 28 بهمن

    انواع مدیران شبکه های اجتماعی

    انواع مدیران شبکه های اجتماعی-

     مدیر رسانه های اجتماعی شغل نسبتا جدیدی است. تا همین چند وقت پیش اگر با کسی راجع به چنین شغلی صحبت می کردید، شاید با تعجب نگاهتان می کرد. اما از وقتی که شبکه های اجتماعی رشد کردند و جزئی جدایی ناپذیر از زندگی مردم شدند، به بخش مهمی از …

    ادامه مطلب
  • 28 بهمن

    رهایی از شر پیام‌های تبلیغاتی تلگرام

    رهایی از شر پیام‌های تبلیغاتی تلگرام-

    آخرین به‌روزرسانی اپلیکیشن تلگرام حاوی تغییرات مهمی بود. نسخه ۳.۵ اپلیکیشن پیام‌رسان تلگرام چند روز قبل برای پلتفرم اندروید و آی‌او‌اس عرضه شد و همزمان در گوگل پلی استور و اپ استور قرار گرفت. در این نسخه سرانجام امکانی قرار داده شده که با فعال کردن آن می‌توانید جلو اضافه …

    ادامه مطلب
  • 27 بهمن

    لزوم ذکر منبع خبر در شبکه‌ های اجتماعی

    لزوم ذکر منبع خبر در شبکه‌ های اجتماعی-

    بهره‌گیری از ظرفیت شبکه‌های اجتماعی مدتی است که به‌عنوان یکی از راهکارهای ایجاد فضای تعاملی در رسانه‌ها ازجمله خبرگزاری‌ها از سوی کارشناسان پیشنهاد و از سوی صاحبان رسانه عملی می‌شود. تبلیغات شبکه های اجتماعی برخی بر این باورند که با پیشرفت‌ روزافزون شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌هایی که در آینده می‌آیند، …

    ادامه مطلب

گردونه شانس تا 2.5 میلیون تومان هدیه برای خرید دستگاه باشگاه مشتریان