اهمیت برند در بازاریابی

اهمیت برند در بازاریابی


اهمیت برند در بازاریابی بر افرادی که به برندهای پیرامون خود توجه می نمایند ، پوشیده نیست . در این پست از سایت لاین استور دلایل اهمیت برند در بازاریابی را بررسی خواهیم نمود.

اهمیت برند زمانی بیشتر به چشم می آید که کسب و کار ما در رقابت شدید قرار گرفته باشد . بنابراین به دلایل زیر توجه نمایید:

۱ _ اتحاد 

برندینگ موجب ایجاد ارتباط بین نام تجاری ، لوگو ، محتوای آنلاین ، محصولات و خدمات و سایر عناصر بازاریابی و فروش است . برندینگ موجب بیان پیام های واحد و شفاف از انواع رسانه به مشتریان ، شرکا و رقبا می باشد .

۲_ دارایی 

برند یک دارایی است . برند آن چیزی است که به عموم ارائه می شود و یک بخش بزرگ از کسب و کار شرکت است . هرچه با ارزش تر باشد ، میزان فروش و درآمد سازمان بیشتر می گردد . برند با مدیریت خلاقیت ، مدیریت زمان و مدیریت مالی گره خورده است . برندینگ بین درآمد | فروش و بدهی و انحلال تمایز ایجاد می نماید.

۳_ فروش 

برندینگ ، کلام فروش است و سعی دارد تا برای شرکت فروش و درآمد ایجاد نماید . مشتریان را وسوسه می کند تا محصولات و خدمات شما را آزمایش نماید . نتایج این آزمایش تعیین می کند که آیا فروش بیشتری انجام خواهد شد با خیر .

۴_ تشریح کننده 

نام تجاری یک اعلامیه یا ابلاغیه است . برند ، قول ها و ادعاهای شرکت را بیان می نماید . این قول ها باید دائما در سراسر بازار و درون سازمان شیده شود . در غیر این صورت رابطه شرکت با مشتری قطع خواهد شد و مشتریان سردرگم شده و فاصله با مشتری بیشتر می شود . اگر مایل به قول دادن نیستید و یا نمی توانید به و عده های خود عمل نمایید ، آن فول را با نام تجاری خود همراه نکنید .

۵_ ادراک

برند به شرکت ها این فرصت را می دهد تا مشتریانشان عمل و قول آنان را مشاهده و ماهیت آنان را درک نمایید . این فرصتی است که به شرکت شده تا با صداقت و بدون مخفی کاری ، مشتری بتواند عملکرد شرکت را تحلیل نماید . ظاهر ، حس و پیام منتقل شده ، می تواند سازمان را از رقبا جدا سازد .

۶_ تمایل 

افراد به سازمان هایی که دارای برند مشخصی هستند ،  بیشتر تمایل دارتد تا آنانی که فاقد آن هستند.

برند می تواند حامل یک رابطه پر از خاطرات خوب باشد که مشتریان هرگز آن را فراموش نمی نمایند. این ارتباط نمی تواند استراتژیک باشد، فقط اتفاق من افتد .

تمایل مثبت و منفی مشتری به برند مانند تاثیر ماه بر جذر و مد دریاست .

۷_ وفاداری 

یک برندینگ خوب به وفاداری مشتری خواهد انجامید و مشتریان وفادار به برند ، برند را در زمان های خوب و بد پشتیبانی می کنند. مشتری وفادار پیام های مثبتی را در مورد برند به افرادی که می شناسند . منتقل می نمایند . نفوذ آنان بر دیگران ، موجب تمایل افراد جدیدی به برند شما خواهد بود.

۸_ اعتماد

مشتری در ابتدای آشنایی با شما حتما برند شما را می آزمایند . ایجاد تجربه مثبت در استفاده از برند و ارتباط مستقیم آنلاین در شبکه های اجتماعی ، می تواند موجب ایجاد اعتماد به شرکت شود.

۹_ گسترش و توسعه 

برندینگ قادر است تا مخاطبین متفاوتی در بازارهای متفاوت ، هدف قرار دهد . بازار آنلاین و غیر آنلاین و … بنابراین برنامه برندینگ می تواند روی هر محصول یا خدمتی در جهت توسعه بازار آنان راه حلی داشته باشد .

۱۰_ حفاظت 

برندینگ قادر است تا شمارا از رقبا محفوظ نماید . در غیر این صورت ، هر آنچه شما تولید کرده اند به راحتی قابلیت کپی شدن را خواهد داشت و حتی می تواند ادعا نماید که این محصول وی است . رقیب می تواند محصول را کپی کند اما نمی تواند سبک د ایده را از آن خود بداند .

 

در مسیر موفقیت شرکت در فروش محصولات و خدمات بر بستر تفکر مدیریت بازاریابی و با بهره گیری از تکنیک های برند سازی است .


تبلیغات در سایت لاین استور – تبلیغات شبکه های اجتماعی

#مجید_درویش_زاده #لاین_استور#استارتاپونه
درویش زادهDarvishzade
پنل ممبر فالوور

    لطفا برای مشاوره رایگان در خصوص ارائه خدمات؛ فرم زیر را پر کنید:

    2 دیدگاه ها

    1. مرسی لاین استور برای این همه اطلاعات کاربردی و مفیدتون

    پاسخ دادن به خانم مهندس درویش زاده لغو پاسخ

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    شانستو برای دریافت تخفیف ویژه امتحان کن! (ویژه نمایندگی)