ایده های تبلیغاتی برای فروش بیشتر لاین استور
ایده های تبلیغاتی برای فروش بیشتر لاین استور

ایده های تبلیغاتی برای فروش بیشتر

ایده های تبلیغاتی برای فروش بیشتر 

توی این مطلب از سایت محبوب لاین استور ایده های تبلیغاتی برای فروش بیشتر رو بررسی می کنیم

وقتی میگیم تبلیغات یک صنعته، طبیعتاً انتظار داریم تمام آنچه در مورد صنایع مطرح میشه و مورد توجه قرار می‌گیره، در مورد تبلیغات هم مصداق داشته باشه.

افزایش فروش

به عبارتی باید بتونیم از دیوارهای ورود به صنعت تبلیغات حرف بزنیم.از میزان تمرکز در صنعت تبلیغات صحبت کنیم.ساختار صنعت تبلیغات را بررسی کنیم و به طور خلاصه، مانند هر صنعت دیگری، آن را مشاهده، درک و تحلیل کنیم.

مشتری‌هایتان را بشناسید

الف. فردی را توصیف کنید که بیش‌ترین احتمال را دارد به محصول شما نیاز داشته باشه یا آن را بخواهد.
ب. چرا باید خواهان خرید محصول شما باشد؟
پ. وقتی انگیزه را بدانید می‌توانید محصول‌تان را برای  مشتری ، درست هدف گذاری کنید.
ت. نمی‌توانید محصولی را قبل از تعریف و استقرار بفروشید.

توجه: یک شرکت دارویی یک داروی سرماخوردگی را کنار گذاشت، چون که نمی‌تونست خواب‌آلودگی ناشی از اون رو کنترل کنه. یک نفر دیگر اون را NyQuil نامید و به عنوان داروی سرماخوردگی هنگام خواب معرفی کرد. این دارو به پرفروش‌ترین داروی سرماخوردگی بازار تبدیل شد. صرف این که محصول‌تان خوب است فروش آن را تضمین نمی‌کنه. باید آن را به درستی تعریف کنین. و این کاری هست که بازاریابی انجام میده.

 یک نظرسنجی انجام دهید

یک فرم نظرسنجی را به مشتریان‌تان ارسال کنید تا انگیزه‌های آنها را برای خرید پیدا کنید.
کجا کار می‌کنند؟ چه مجلاتی می‌خوانند؟ گروه سنی آنها چیست؟
این اطلاعات به شما خواهد گفت کجا و چگونه به گروه هدف‌تان دسترسی داشته باشید.
برای تکمیل نظرسنجی یک هدیه یا تخفیف در نظر بگیرید

به کسب و کارتان شخصیت دهید

از عکس‌های خود و کارمندان تان برای تبلیغات استفاده کنید.
نقل قولی از فردی که در تصویر حضور دارد صمیمت را منتقل کرده و باعث ایجاد اعتماد دیگران به شرکت‌تان می‌شود.
وقتی در سمینارها و برنامه‌ها از تصاویر استفاده شود، پاسخ به آنها به حد چشمگیری افزایش می‌یابد.

ایده های تبلیغاتی برای فروش بیشتر
ایده های تبلیغاتی برای فروش بیشتر

 از ضرب‌الاجل استفاده کنید

حتما برای تبلیغات‌ خودتان محدودیت زمانی بگذارید.
مراقب تاریخ‌های انقضا باشید. (پیشنهاد ویژه‌‌تان چه روزی به پایان می‌رسد؟)

 از نداشتن محصول‌تان بترسید

برای محصولاتی که امنیت، ایمنی یا سلامت شخصی را افزایش می‌دهند، ترس می‌تواند یک ابزار تقویت کننده‌ی موثر در کسب وکار باشد.
اگر الان محصول شما را نخرند، ضرر خواهند کرد. مثلا یک تخفیف یا یک هدیه‌ی ویژه را از دست خواهند داد. ترس از دست دادن از انتظار به‌دست آوردن قوی‌تر است.

از رسانه‌ها استفاده کنید

به انتشارات محلی، نامه‌هایی حاوی موضوعات مرتبط با کسب وکارتان بفرستید.
محصول یا کسب وکارتان را به رویدادهای جدیدی که در صدر اخبار هستند پیوند بزنید.
اگر نام شما و نام کسب وکارتان چاپ شده باشد احتمالا مورد استفاده قرار خواهد گرفت.
به عنوان متخصصی در حوزه‌ی خود شناخته خواهید شد.

تبلیغات طولانی بسازید

تبلیغاتی بخرید که ماه‌ها طول بکشد، نه فقط چند دقیقه. (نشریات زرد محلی یا آنلاین)
علائم مغناطیسی برای خودروها یا ون‌ها بسازید. پشت اتومبیل‌تان را فراموش نکنید. علائمی را روی شیشه عقب و پشت کامیون‌ها بچسبانید. بیش‌تر مشتری‌ها با رانندگی کنار وسیله‌ی شما آدرس یا شماره تلفن را برنمی‌دارند. احتمال این کار پشت چراغ قرمز بیش‌تر است.
از برچسب‌های سپر یا تیشرت‌هایی با طرح زیرکانه استفاده کنید.
اگر یک تبلیغ رنگ گران‌قیمت را چاپ می‌کنید از مسئول آن بخواهید قیمت چاپخانه را نیز درج کند.
بیرون بروشور را طوری طراحی کنید که ثابت بماند و در آینده فقط داخل آن را تغییر دهید. به این ترتیب می‌توانید بروشورهای خالی را چاپ کنید و دم دست نگه دارید. سپس با تغییر پیام‌های تبلیغاتی‌تان فقط داخل آنها را چاپ کنید.
با چاپ تعداد زیادی در همان ابتدای کار، در هزینه‌های خود صرفه‌جویی خواهید کرد. بعدها نیز تنها با چاپ آن چه متناسب با تغییرات شرکت‌تان نیاز دارید، صرفه‌جویی بیش‌تری خواهید کرد. از بروشورهای قدیمی و از مد افتاده پرهیز کنید.

یک کارت ویزیت به یاد ماندنی درست کنید

الف. از کارت ویزیت‌تان یک بروشور کوچک بسازید. اگر به نقشه یا اطلاعات دیگر نیاز دارید از پشت کارت استفاده کنید. وقتی خودتان نیستید کارت‌تان نماینده‌ی شماست.
ب. هزار کارت ویزیت ۲ رنگ حدود ۳۰ الی ۶۰ دلار هزینه برمی‌دارد اما ارزشش را دارد.
پ. کارت‌های رقبایتان چه شکلی است؟ چه پیامی به شما منتقل می‌کنند؟
ت. به شرکای کاری که ممکن است بتوانند کسب و کارتان را تبلیغ کنند، چندین کارت ویزیت بدهید. به هر کسی که ملاقات می‌کنید کارت بدهید، و در هر نامه (و حتی صورتحساب‌ها) نیز کارت بگذارید.

توجه: جو گیرارد، فروشنده‌ی اتومبیل معروف، عادت داشت در مسابقات فوتبال از صندلی‌های قسمت بالایی یک مشت کارت ویزیت را مانند کاغذ رنگی به هوا بیندازد تا روی سر کسانی بیفتد که روی صندلی‌های گران‌قیمت پایین نشسته بودند. پشت هر کارت برای خرید هر ماشین در دوشنبه‌ی بعدی، تخفیفی در نظر گرفته شده بود.

 متشکرم – کلمه‌ی جادویی
 

با یک پیشنهاد ویژه از مشتریان خود تشکر کنید.
از هر کسی که کسب وکارش را به شما ارجاع می‌دهد با یک کارت شخصی‌سازی شده، یک تماس تلفنی، یک تخفیف، گل، شام یا حتی یک حق کمیسیون تشکر کنید.
از تامین‌کنندگان قابل اطمینان‌تان با یک نامه و افزایش سفارشات تشکر کنید.
مردم مهربانی شما را به خاطر می‌آورند.

 یک مهمانی بگیرید

مشتریان و دوستان را به کسب وکار یا فروشگاه خانگی‌تان دعوت کنید، از آنها پذیرایی کنید و نمایشگاه جالبی از محصول یا خدمات تان را برنامه ریزی کنید.
خرید یا سفارش محصول را برای مشتریان‌تان آسان کنید. کارت اعتباری و چک را قبول کنید و فرم‌های اعتباری طولانی و پیچیده‌ را حذف کنید.
صمیمی و خوش مشرب باشید. اگر شخصیت‌تان این طور نیست از یک دوست بخواهید پذیرای مهمانان باشد.

 هدیه بدهید

کالای ویژه‌ و مفیدی پیشنهاد کنید که ارزش نگهداری را داشته باشد و به عنوان یادآور کسب و کارتان عمل کند. یک نامه ‌بازکن، لیوان ماگ قهوه‌خوری، گیره کاغذ و غیره. در نشریات زرد دنبال چیزهای تازه باشید.

سه راز بازاریابی

باید متعهد باشید. پول را به کار بگیرید و آن را به حال خود بگذارید. بذری بکارید که بعدها رشد کند.
باید ثابت قدم باشید. چرا مک‌دونالد هر روز در هر شبکه‌ای تبلیغات می‌کند؟ کسی در امریکا هست که اسم مک دونالد را نشنیده باشد. پیام بازاریابی باید مدام مورد تاکید قرار بگیرد. اگر مشتری‌هایتان اسم شما را نشنوند، شما را از یاد خواهند برد.
باید اعتماد به نفس داشته باشید. بیش‌تر برنامه‌های بازاریابی برای تولید حتی حداقل نتایج، حداقل ۶۰-۹۰ روز طول می‌کشند. صبور باشید، تلاش‌هایتان در طولانی‌مدت جواب خواهد داد.

برای پول درآوردن تلاش نکنید

صادقانه به مشتریان‌تان محصولات و خدمات مفیدی ارائه دهید که شما و مشتریان‌تان را خرسند کند.
کاری را انجام دهید که عاشقش هستید و پول به دنبالش خواهد آمد.

یک هیات قهرمانان بسازید

هر فصل تعدادی از این مشاوران (دوستان، خانواده، شرکای کاری که نطرات و قضاوت‌شان برای شما ارزشمند است) را در اتاقی گرد هم آورده و اجازه دهید تمام جنبه‌های کسب و کارتان را مورد انتقاد قرار دهند. تنها به بهای یک ناهار خوب این “هیات مشاوران” می‌توانند نگرش متفاوتی به شما بدهند.
نازک نارنجی نباشید، شاید به شما یا محصول‌تان سخت بگیرند اما هدف از این کار همین است. آنها می‌توانند مشکلاتی را ببینند که شما نمی‌بینید. از طریق این تجارب است که رشد می‌کنید.

پیشنهاد ویژه لاین استور برای شما تبلیغات در سوشال مدیا یا همان شبکه های اجتماعی هست ، به وسیله تبلیغات هدفمند در شبکه های اجتماعی می توانید مخاطبین جدید جذب و آنها را حفظ نمایید و فروش خود را افزایش دهید. در صورتی که به مشاوره بیشتر در این مورد نیاز دارید تیم لاین استور همواره همراه شما خواهد بود .

مشاوره

 

 

 

 

 

#مجید_درویش_زاده #لاین_استور#استارتاپونه
درویش زادهDarvishzade
پنل ممبر فالوور

    لطفا برای مشاوره رایگان در خصوص ارائه خدمات؛ فرم زیر را پر کنید:

    12 دیدگاه ها

    1. بنده یه فروشگاه لباس دارم میخوام پیج بزنم و براش تبلیغ کنم به نظر شما تبلیغات در فضای مجازی تاثیرگذاره؟؟؟؟

    2. سپاس از اطلاعات خوب شما

    3. غلامحسین عباسیان

      با سلام
      ممنونم از اینکه در سایت اطلاعات جذابی میزارید

    4. خیلی سپاسگزارم از پستهای بسیار عالیتون

    5. محمدرضا انوری

      با سلام
      سپاسگزارم
      بی نظیر بود

    6. شهراد اناریان

      ممنون از اطلاعات خوبتون

    پاسخ دادن به خانم مهندس زینب برومند مشاور تبلیغات اینترنتی لغو پاسخ

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    شانستو برای دریافت تخفیف ویژه امتحان کن! (ویژه نمایندگی)