برای مثال شرکت ادوبی قابلیت‏‌های جدیدی را به خدمات بازاریابی تحت پردازش ابری خود افزوده است که کاربران به کمک آن می‌‏توانند از این خدمات بر روی ابزارهای همراه نیز استفاده کنند.
به گزارش وب‌‏سایت destinationcrm، شرکت ادوبی که یکی از عرضه‌‏کنندگان مطرح راهکارهای بازاریابی تحت فناوری پردازش ابری در جهان است، اعلام کرده است از این پس بازاریاب‏‌ها می‌‏توانند از خدمات بازاریابی تحت فناوری پردازش ابری این شرکت که به مارکتینگ کلود مشهور است، بر روی ابزارهای همراه نیز استفاده کنند. خدمات همراه راهکار بازاریابی ابری ادوبی دارای قابلیت‏‌های جدیدی است که از جمله آن‌ها می‌‏توان به رابط کاربری جدید این خدمات برای بازاریابانی که از ابزارهای همراه استفاده می‌‏کنند، قابلیت هدف‏گیری تجربه مشتریان از اپ‏‌های نصب شده بر روی ابزارهای همراه که بر اساس فناوری مکان‏یابی جی پی اس انجام می‌‏شود و غیره اشاره کرد.
Image result for ‫بازاریابی ابری‬‎
بازاریاب‏‌ها به کمک یکپارچگی این خدمات با فناوری جی پی اس می‌‏توانند شناخت دقیق‏تری از مشتریان و تجربه‏‌های آن‌ها داشته باشند. مثلاً می‌‏توانند میزان رفت‏ و آمد آن‌ها به فروشگاه‏‌ها، رویدادهای ورزشی و یا کنسرت‏‌ها را به طور دقیق بررسی کنند. قابلیت دیگری که ادوبی به این خدمات افزوده است «تحلیل اَپ‏‌های همراه» نام دارد. بازاریاب‏‌ها به کمک این قابلیت می‌‏توانند نحوه استفاده مشتریان از اپ‏‌های نصب شده بر روی ابزارهای همراه خود را بررسی کنند.
قابلیت دیگری نیز به این خدمات افزوده شده است که بازاریاب‏‌ها به کمک آن می‌‏توانند مشتریان خود را بر حسب اپ‏‌هایی که استفاده می‌‏کنند دسته‌‏بندی کنند. قابلیت‏‌هایی که شرکت ادوبی به خدمات بازاریابی همراه خود افزوده است سیستم عامل‏‌های مختلفی مثل اندروید، آی او اس، بلک بری ۱۰، ویندوز فون ۸، ویندوز ۸ و مک او اِس ایکس را پشتیبانی می‌‏کند.