در لینکداین چگونه رفتار کنیم؟

این روزها تقریبا هر کسی که من به واسطه کسب و کارم با او تماس دارم، در سایت LinkedIn حضور دارد. (اگر شما هنوز عضو این شبکه نشده اید بهتر است همین حالا عضو شوید.) این سایت یک شبکه حرفه ای برای کسب و کارها است، جایی است که شما در آن می‌توانید کسب و کار خود را از طریق پروفایل‌تان و دیگر بخش‌های سایت معرفی و ارتقا دهید. در این پست می‌خواهم درباره شکایت‌‎های مردم درباره چیزهایی که در ارتباط‌هایشان واقعا آنها را آزار می دهد، چند مطلبی را عنوان کنم.

Image result for لینکدین رفتار کنیم

اما واقعا بهتر است در لینکداین چگونه رفتار کنیم؟

۱. دروغ نگویید. دروغ‌گویی همیشه پنهان نمی‌ماند و روزی می‌رسد که به خاطر اطلاعات اشتباهی که در اختیار دیگران قرار داده اید شرمنده می‌شوید.
۲. اگر شما شخصی را نمی‌شناسید پیام دعوت برای برقراری وضعیت دوستی نفرستید. بعضی‌ها از این کار متنفرند و درخواست ما را نمی‌پذیرند.

۳. هنگام ارسال درخواست ارتباط، تنبلی نکنید. وقتی که شما هنگام درخواست برقراری ارتباط برای ارسال پیام سفارشی هیچ تلاشی نمی‌کنید و تنها دکمه برقراری ارتباط را می‌زنید، این باعث می‌شود که مردم فکر کنند که شما تلاش می‌کنید تا جایی که ممکن است با افراد زیادی ارتباط برقرار کنید. البته سایت لینکداین محدودیت‌هایی را برای ارسال درخواست ارتباط بی‌رویه ایجاد کرده است.

شبکه اجتماعی لینکدین و کاربرد آن برای پرسنال برندینگ

۴. فراموش نکنید که قبل از ارسال پیام شخصی برای ارتباط، پروفایل شخص را بخوانید. هرگز پیام مشابه برای همه نفرستید. برای مثال پیامی که برای یک متخصص سئو می‌فرستید نباید همانند پیامی باشد که برای یک پزشک می‌فرستید. همینطور با مطالعه دقیق پروفایل افراد متوجه میشوید که مثلا نباید پیام مشابهی را برای دو برنامه نویس زبان PHP ارسال کنید.

۵. از لوگو به عنوان پروفایل عکستان استفاده نکنید. لینکداین یک سایت شبکه سازی حرفه ایست. افراد باید تصویر شخصی داشته باشند نه لوگو. جای دیگری در لینکداین برای نمایش شرکت‌ها وجود دارد. شرکت خود را در آنجا می‌توانید اضافه کنید و لوگوی شرکت‌تان را نیز به آن بیافزایید. برای مثال صفحه شرکت گروه صنایع شیر ایران را ببینید.

۶. مورد دیگری که وجود دارد، کامل ننوشتن اسم است. برخی مثلا اول اسم و فامیلشان را می‌نویسند، اما واقعا چه دلیلی برای این کار وجود دارد؟ معمولا اسپمرها چنین کاری را انجام می‌دهند. پس سعی کنید نام خود را کامل درج کنید.

۷. بیش از حد لاف نزنید. اگرچه لینکداین در درجه اول به عنوان یک ابزار شبکه سازی کسب و کار ساخته شده است، اما هیچ کس تمایلی ندارد که ببیند شما دائما درباره خود و شرکت‌تان چه می‌گویید. در لینکداین هم می‌توانید هم چون دیگر شبکه هایث اجتماعی اطلاعات جالبی را که بدست می‌آورید را به اشتراک بگذارید. سعی کنید با پست‌های خود اعتبار خود را افزایش دهید.

۸. در بروزرسانی‌ افراط نکنید. با وارد کردن اطلاعات جدید، برای همه ارتباطات‌تان ظاهر می‌شود، اگر شما دائما در حال اضافه کردن وضعیت به روزرسانی در طول روز باشید، دوستان و کسانی که با شما در ارتباط هستند ممکن است از شما دلخور شوند، برای بروزرسانی‌های شخصی توصیه من حداکثر سه بار در روز است. سعی کنید از Buffer App برای برنامه ریزی بروزرسانی‌های خود بهره بجویید.

Image result for لینکدین

۹. همه توییت‌هایتان را به وضعیت بروزرسانی لینکداین اضافه نکنید. هیچ لزومی ندارد که شما همه توییت‌هایتان را به لینکداین اضافه کنید، همانطور که قبلا هم اشاره کردیم بروزرسانی های زیاد می‌تواند باعث آزار کسانی که با آنها در ارتباط هستید شود.

۱۰. لینک‌ها یا بروزرسانی‌هایتان را به هر گروهی که در آن عضو هستید نفرستید. درباره آنچه که می‌خواهید ارسال کنید، فکر کنید و تصمیم بگیرید که این مورد برای اعضای کدام گروه می‌تواند مفید و جذاب باشد. همینطور بهتر است با قوانین گروه هایی که در آنها عضو هستید بیشتر آشنا شوید.

۱۱. چک کردن املای نوشتاری و اصول گرامری را فراموش نکنید. شاید در توییتر و فیسبوک این مورد چندان مهم نباشد، اما در لینکداین به عنوان یک شبکه کسب و کار چندان خوش آیند نیست. سعی کنید کلمات و جملات را کامل بنویسید. اگر در توییتر به خاطر محدودیت بالا در تعداد حروف سعی می‌کنید کوتاه تر منظور خود را برسانید، در لینکداین سعی کنید که همانند یک حرفه ای در حرفه خود عمل کنید.

چگونه لینکدین در فرآیند تولید لید به یاری شما می‌آید؟

۱۲. همه پیشنهادات سایت لینکداین را جدی نگیرید. حتما نباید با اعضایی که لینکداین پیشنهاد می‌کند ارتباط برقرار کنید. همینطور بسیاری از لینک‌های توصیه شده لینکداین هم دارای ارزش محتوایی نیستند.

۱۳. از پروفایل کسی کپی نکنید. در لینکداین هم می‌توانید ارسال‌های دیگران را لایک زده و یا بازنشر کنید و نیز نظر خود را زیر آن بنویسید. اما کپی کردن ارسال‌های دیگران و ارسال آن از طرف خودتان به نظرم ایده چندان خوبی نباشد!

۱۴. عکس‌های خانوادگی خود را به اشتراک نگذارید. لینکداین ، فیسبوک نیست! در لینکداین کسی تمایلی به دیدن عکس شما و دوست قدیمی‌تان که در آخرین سفر خارجی انداخته اید ندارند.

۱۵. به همه اکانت‌های لینکداین اعتماد نکنید. اکانت‌های اسپمر زیادی در لینکدین وجود دارند که به شما پیام فرستاده و درخواست پاسخ به ایمیل را از شما دارند. به درخواست‌هایی از اشخاصی که آنها را نمی‌شناسید، اعتماد نکنید.

 

 

کلمات کلیدی : لید , رزومه کلاسیک , اپلیکشن لینکدین , کسب درآمد از شبکه های اجتماعی , مدیریت شبکه های اجتماعی , کسب و کار در لینکدین , درآمدزایی از لینکدین , بازاریابی شبکه های اجتماعی , رونق کسب و کار , لینکدین  ,  رسانه های اجتماعی  ,  کسب و کار , کاربرد شبکه اجتماعی , کاربرد لینکدینپرسونال برندینگ رسانه های اجتماعی  ,  کسب و کار  , رزومه کلاسیک , اپلیکشن لینکدین , کسب درآمد از شبکه های اجتماعی , مدیریت شبکه های اجتماعی , کسب و کار در لینکدین , درآمدزایی از لینکدین , بازاریابی شبکه های اجتماعی , رونق کسب و کار , لینکدین  ,  رسانه های اجتماعی
 

منبع : ایران آتا

#مجید_درویش_زاده #لاین_استور#استارتاپونه
درویش زادهDarvishzade
پنل ممبر فالوور

    لطفا برای مشاوره رایگان در خصوص ارائه خدمات؛ فرم زیر را پر کنید:

    6 دیدگاه ها

    1. لینکدین فرصت خارق العاده ای برای بازاریابی میدهد که میتوان از ان برای تبلیغات رایگان استفاده کرد

    2. شبکه های اجتماعی فراوان وجود دارد ولی لینکدین یکی از بهترین آنها هست ،مخصوصا برای کسب و کار

    3. آموزش های شبکه های اجتماعیتون عالیه.

    4. توضیحات خوبی بود که نمیتونستم توی سایت های دیگه پیدا کنم خیلی ممنون

    پاسخ دادن به مهیار فیضی لغو پاسخ

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    شانستو برای دریافت تخفیف ویژه امتحان کن! (ویژه نمایندگی)