دوازده اشتباه بزرگ در رسانه های اجتماعی

دوازده اشتباه بزرگ در رسانه  های اجتماعی

از زمانی که رسانه های اجتماعی به فرایند بازاریابی پیوسته اند،سال های خوبی گذشته است.حالا زمان آن فرا رسیده است که کارهایی را در مورد برنامه ریزی ،استراتژی و کارایی این رسانه های اجتماعی انجام دهیم .هیچ کتاب راهنمای واقعی برای حضور عالی و موفق در رسانه های اجتماعی وجود ندارد اما برخی از اشتباهات بزرگ در این میان وجود دارد که با اجتناب  و دوری از انها می توانید تجربه خوبی در رسانه های اجتماعی داشته باشید . با لاین استور همراه باشید .

 

البته می توانید کتاب الکترونیکی  بازاریابی با شبکه های اجتماعی مهندس درویش زاده را از اینجا دریافت نمایید

 

۱. نبود برنامه مناسب برای رسانه های اجتماعی

اگر نمی دانید اهداف شما چیست و چه منابعی برای انجام آن دارید،روشی برای اندازه گیری موفقیت نیز نخواهید داشت.

۲. استراتژی مناسب برای تولید محتوا  یا استفاده از استراتژی  های نادرست

محتوای خوب منجر به افزایش نرخ تبدیل میشود و نرخ تبدیل بالا باعث ایجاد روابط خواهد شد . روابط نیز باعث ایجاد بازده سرمایه گذاری بالا  میشود .

۳. سرمایه گذاری نکردن بر روی دارایی های خود

یک لیست ایمیل قوی ،یک سایت یا وبلاگ با محتوای عالی  و دارایی های رسانه ای غنی (همچون ویدیو،اینفوگرافیک و غیره )همگی عناصر لازم و ضروری برای حضور موفق در رسانه های اجتماعی در هر کسب و کاری است.

۴. فراموش کردن عنصر انسانی

با افراد چنان برخورد کنید که در زندگی واقعی با آنها رفتار می کنید. انسان باشید .دوستانی را برای خود پیدا کنید. با آنها مهربان باشید و به خاطر داشته باشید که هر چیزی که می گویید صرف نظر از معمولی بودن آن می تواند به بخشی از تصویر و برند  شما تبدیل شود.

۵. نادیده گرفتن دیدگاه ها در صفحه طرفداران فیس بوک

هر چقدر زمان پاسخگویی سریع تر باشد،طرفداران شما شادتر و راضی تر خواهند بود. این طرفداران ،مشتریان و امید آینده شما هستند.آنها همانند سرمایه بانکی اند.

۶. شرکت نکردن دراز مدت در رسانه های اجتماعی

بیشتر کسب و کارها در مورد صفحه جدید فیس بوکی خود بسیار خوشحال و راضی هستند اما بعد از گذشت ۲ ماه ،به روز رسانی آن را فراموش میکنند. رسانه اجتماعی و صفحات خود را در آغوش بگیرید.

۷. نبود استراتژی تولید سرنخ

مطمئن شوید که برند شما بر روی تمام پلتفرم ها قابل شناسایی بوده و با آن  هماهنگ و سازگار است. شما ممکن است بخواهید از انواع مختلفی از پس زمینه ها استفاده کنید اما برند شما باید واضح و روشن باشد تا افراد به هنگام گشت و گذار در تمامی اکانت ها آن را تشخیص دهند.

۸. برندینگ ناسازگار

مطمئن شوید که برند شما بر روی تمام پلتفرم ها قابل تشخیص باشد. شما ممکن است بخواهید از بک گراندهای مختلف بر روی پلتفرم های مختلف استفاده کنید زیرا مشخصات هر کدام از آنها متفاوت است اما نام تجاری شما باید واضح باشد و افراد به هنگام گشت و گذار در اکانت های مختلف شما،آن را به خوبی تشخیص دهند.

۹. فراموش کردن سرگرمی

برندها باید به خاطر داشته باشند که در رسانه های اجتماعی ،ما بازدیدکنندگانی هستیم که مخاطبانمان ما را به جمع خود دعوت کرده اند.رسانه های اجتماعی جایی است که آنها داستان ها و تصاویر شخصی شان را به اشتراک می گذارند،با دوستان خود ارتباط برقرار میکنند ،به استراحت میپردازند و سرگرمی دارند.

۱۰. نبود توضیح مناسب

به محض ایجاد یک اکانت برای شبکه های اجتماعی همچون فیسبوک ،توییتر،لینکدین،پینترست یا هر نوع پلتفرم دیگر،مطمئن شوید که پروفایل خود را تکمیل می کنید.

۱۱. کمیت بالا،کیفیت پایین

به جای نوشتن پست های بسیار،باید محتوایی تولید کنید که دیگران بخواهند آن را مطالعه کنند .اگر اطلاعات با ارزشی در صفحه شما وجود نداشته باشد،به سرعت مخاطبان خود را از دست می دهید.

۱۲. اگر آن را بسازید به سوی شما می آیند

به طور منظم صفحه خود را به روز کنید .تصویر کاور و پروفایل خود را هر چند ماه یکبار بررسی کنید .به صورت روزانه با کاربران تعامل داشته باشید.زمانی که صفحه شما محبوبیت خود را از دست بدهد،برگرداندن آن به حالت اولیه بسیار دشوار خواهد بود

منبع:مدیریت تبلیغات،ادز تو ادز

#مجید_درویش_زاده #لاین_استور#استارتاپونه
درویش زادهDarvishzade
پنل ممبر فالوور

    لطفا برای مشاوره رایگان در خصوص ارائه خدمات؛ فرم زیر را پر کنید:

    10 دیدگاه ها

    1. رسانه های اجتماعی جایی است که داستان ها و تصاویر شخصی را به اشتراک می گذارند،با دوستان خود ارتباط برقرار میکنند ،به استراحت میپردازند و سرگرمی دارند.

    2. اینروز ها که شبکه های اجتماعی وارد زندگی تمام مردم شده دونستن این نکات واقعا مفیده با تشکر از تیم لاین استور

    3. از لاین استور متشکرم که در مقاله دوازده اشتباه بزرگ در رسانه های اجتماعی را گذاشتید و ما رو با اشتباهات فعالیت در فضای مجازی آشنا کردید و راهمان رو به سوی کسب درآمد از فضای مجازی هموار کردید

    4. برای موفق شدن در شبکه های اجتماعی درعرصه تبلبغات و کسب و کارباید فعالیت زیادی داشته باشیم و بروز باشیمو باکاربران درارتباط باشیم بصورت مستقیم پاسخ انهارابدهیم و اجازه انتقاد هم بدهیم تا پیشرفت کنیم..

    5. برای ورود به یک شبکه اجتماعی باید هدف خودرابدونیم،اینکه چه صفحات و موضوع هایی رو دنبال کنیم و همچنین چه پست هایی رو به اشتراک بگذاریم تابا چیزهایی که دنبال میکنیم مطابقت داشته باشه.

    پاسخ دادن به rima لغو پاسخ

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    شانستو برای دریافت تخفیف ویژه امتحان کن! (ویژه نمایندگی)