ساختار مدیریتی توییتر تغییر می کند

به نظر می‌رسد که شرکت توییتر قصد دارد تا تغییرات بسیاری را در رده مدیریتی تجربه کند و به‌زودی شاهد جا شدن موجی جدید از مسئولان این شرکت هستیم.

به نقل از وب‌سایت cnet، جک دورسی به‌عنوان مدیر اجرایی توییتر به‌تازگی از جدایی مدیران چندین بخش از این کمپانی خبر داشته است. این امر را می‌توان بزرگ‌ترین دگرگونی مدیریتی او از زمان ورودش به این کمپانی (اواسط سال گذشته میلادی) دانست.

دورسی در پستی در صفحه شخصی خود در توییتر از جدایی مدیر رسانه، مدیر محصولات، مدیر مهندسی و مدیر بخش منابع انسانی این کمپانی خبر داده است. این امر را می‌توان یکی از اصلی‌ترین قدم‌های دورسی جهت بهبود این کمپانی بیمار دانست.

سهام توییتر از زمانی که دورسی مدیریت آن را برعهده گرفته است به میزان ۵۰ درصد کاهش داشته است و این قدم را شاید بتوان در جهت اثبات ارزش‌های این کمپانی برای سهام‌داران تلقی کرد.

از نظر کارشناسان موفقیت توییتر منوط به افزایش تعداد کاربران به روش فیس‌بوک و اینستاگرام است. لازم به ذکر است که فیس‌بوک هم‌اکنون دارای ۱.۲ میلیارد کاربر ماهانه بوده و شبکه اینستاگرام نیز هم‌اکنون ۴۰۰ میلیون کاربر دارد.

اما تعداد کاربران ماهانه توییتر تنها ۳۱۶ میلیون نفر است و این در حالی است که این شبکه اجتماعی از اینستاگرام ۴ سال قدیمی‌تر است.

 

رایورز

 

با linestore همراه باشید

 

#مجید_درویش_زاده #لاین_استور#استارتاپونه
درویش زادهDarvishzade
پنل ممبر فالوور

    لطفا برای مشاوره رایگان در خصوص ارائه خدمات؛ فرم زیر را پر کنید:

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    شانستو برای دریافت تخفیف ویژه امتحان کن! (ویژه نمایندگی)