سه راهکار برای اینکه در لینکدین به جمع‌آوری لید بپردازید

همان طور که اکثر شما می‌دانید، لینکدین یک رسانه‌ اجتماعی است که برای افراد حرفه‌ای در حوزه‌های مختلف طراحی شده و خیلی‌های اعتقاد دارند که بهترین منبع برای پیدا کردن نیروی انسانی به حساب می‌آید. اما کمپانی‌هایی هم هستند که از طریق این رسانه‌های اجتماعی روی جمع‌آوری لید (موقعیت فروش) تمرکز می‌کنند.

مثلا یکی از نمونه‌های موفق برند مایکروسافت است که اگر دقت کرده باشید، افراد اصلی این کمپانی به شدت در این شبکه اجتماعی فعال هستند و به نفع کمپانی خود مطالبی منتشر می‌کنند که سبب می‌شود افراد بیشتری درگیر این برند گردند. از سوی دیگر خود مایکروسافت در حساب کاربری رسمی‌اش راهکارهایی به کار می‌برد که سبب می‌شود مخاطبان بیشتری درگیرش شوند. linestore.ir

در ادامه ۳ راهکار را معرفی می‌کنیم که می‌توانند روی جمع‌آوری لید در لینکداین، به شما کمک کنند:

آشنایی گام به گام با لینکدین

۱- پست‌های خود را برای گرفتن نرخ‌تبدیل بیشتر بهینه‌سازی کنید: همان طور که می‌دانید، یکی از اهداف اصلی برای حضور در رسانه‌های اجتماعی این است که نرخ تبدیل بیشتری برای خود ایجاد کنید و بیشتر از این طریق توسط مخاطبان قدیمی و بالقوه خود در ارتباط باشید.

در این راستا لازم است که با اشتراک گذاری لینک محتواهای با ارزش خود و از سوی دیگر ایجاد یک سری صفحه فرود برای دریافت کتاب‌های الکترونیک، باعث افزایش نرخ تبدیل بشوید. همین کار سبب می‌شود که افراد بیشتری برای شناخت شما قدم پیش بگذارند و به لید و موقعیت فروش تبدیل گردند.

social-media-and-seo

۲- از افراد مهم کمپانی خود غافل نشوید: افراد اصلی و مهم یک کمپانی، نقش بسیار موثری را در تولید لید و موقعیت فروش ایفا می‌کنند. در لینکداین هم این افراد می‌توانند به گونه‌ای فعالیت کنند که کمپانی آنها بهتر توسط دنبال‌کنندگان‌شان دیده شود.

برای نمونه یک مدیر بخش بازاریابی، باید با انتشار پست‌های مربوط به کمپانی‌ای که در آن به فعالیت می‌پردازد، مخاطبان بیشتری را تشویق کند تا به لید و موقعیت فروش تبدیل شوند.https://linestore.ir

۳- فراموش نکنید که همواره می‌توانید که مخاطبان را بیشتر درگیر کنید: از مخاطبان خود بخواهید که نظر بدهند و به نظر آنها جواب بدهید. حتی تشکر از اینکه یک فرد نظرش را به ثبت رسانده، باعث می‌شود که افراد دیگر هم تشویق شوند که با کمپانی شما ارتباط برقرار کنند.

ده اشتباه رایج در لینکدین

برچسب ها : لینکداین, رسانه های اجتماعی,مخاطبان, کسب و کار

منبع: بلاگ آد

#مجید_درویش_زاده #لاین_استور#استارتاپونه
درویش زادهDarvishzade
پنل ممبر فالوور

    لطفا برای مشاوره رایگان در خصوص ارائه خدمات؛ فرم زیر را پر کنید:

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    شانستو برای دریافت تخفیف ویژه امتحان کن! (ویژه نمایندگی)