اهمیت شبکه های اجتماعی در بازاریابی اینترنتی

فهرست مطالب

در دنیای امروز با پیشرفت تکنولوژی و دنیای مجازی، روش های کسب و کار و پیدا کردن بازار هدف برای در آمد تغییر کرده است. شبکه های اجتماعی با داشتن وب سایت قوی و تعداد زیادی از افراد، محل مناسبی برای کسب در آمد خواهند بود. این شبکه ها در بر گیرنده تعداد بسیاری از افراد هستند که به منظور خاصی گرد هم جمع شده اند و شامل دوستی ها، ایده ها و تبادلات مالی و محلی برای کسب در آمد هستند.

بازاریابی رسانه اجتماعی چیست؟

با گسترش شبکه های اجتماعی (از قبیل فیسبوک، توئیتر، اینستاگرام، وایبر و ….) و با توجه به آمار روز افزون کاربران در این شبکه ها ( ۱ نفر از هر ۹ نفر در جهان عضو فیسبوک هستند، روزانه ۵۰۰٫۰۰۰ نفر به کاربران توئیتر اضافه می شوند، یوتیوب ماهانه ۴۹۰ میلیون بازدید کننده دارد، ۳ میلیون کاربر روزانه به فیسبوک می روند و بسیاری آمار دیگر ) بنابراین می توان دریافت که به راحتی می توانید از طریق شبکه های اجتماعی بهترین روش کسب در آمد را داشته باشید.

در شبکه های اجتماعی مشتریان را در جایی که هستند ملاقات می کنید، کالای خود را می توانید به صورت تصویر و یا ویدئو که از تاثیر گذاری بیشتری نسبت به متن برخوردار است قرار دهید و با استفاده از تصاویر محصولات خود را معرفی کنید، برای هر محصول می توانید لایک و کامنت دریافت کنید، در صورتیکه یک مشتری از محصول شما راضی باشد، آن محصول را با دوستان خود به اشتراک گذاشته و همین طور آنها به دیگران… محصول شما در عرض چند دقیقه و یا نهایت چند ساعت به تعداد قابل توجهی از افراد معرفی می شود و باعث می شود که برند شما در ذهن مخاطب ثبت شود.

کسانی که در شبکه های اجتماعی عضویت دارند هر کدام برای خود دارای دوستانی هستند مثلا” میانگین دوستان هر کاربر در فیسبوک ۱۳۰ نفر می باشد، حال شما در نظر بگیرید که محصول شما در نزد یک شخص لایک بگیرد، آنگاه ۱۳۰ نفر دیگر می توانند آن پست را ببینند. در واقع تبلیغات دهان به دهان در طی زمان کوتاه به معرفی شدن گسترده محصول شما منجر می شود.

با حضور خود در این شبکه ها به مشتریانتان این امکان داده می شود که با برند شما ارتباط نزدیک داشته باشند و از طرفی حضور شما در رسانه های اجتماعی علاوه بر این بر اعتبار و شهرت شما می افزاید. استفاده از این شبکه ها سرعت شناساندن ما را به مشتریان افزایش می بخشد.

راهکارهایی برای داشتن فالوئر های بیشتر:

  • در صفحه خود برای جذب بیننده سوالات جالب و قابل حل که زیاد پیچیده نباشد، قرار دهیم به این صورت طرفداران را به فعالیت و کامنت گذاشتن و لایک کردن تشویق می کنیم.

  • مطالب جدید و جالب در صفحه قرار دهیم تا کاربران تشویق شوند مجدد به صفحه ما بیایند.

  • آدرس سایت خود را در قسمت کاور صفحه قرار دهیم.

  • اکثر کاربران برای سرگرم شدن وارد شبکه های اجتماعی می شوند، بهتر است محتواهای طنز آمیز و سرگرم کننده را در صفحه خود قرار دهیم.

  • در نهایت محتوای جدید را در زمان ها و روز هایی که کاربران بیشتری در شبکه ها می باشند و احتمال جذب کاربران بیشتری است قرار دهیم.

نتیجه‌گیری

هزینه کردن در شبکه های اجتماعی برای گسترش کسب و کار شما یک ضرورت است و نمی توان آن را هزینه اضافی به حساب آورد. شبکه های اجتماعی با داشتن بالاترین آمار کاربران بهترین و موثر ترین راه برای رونق کسب و کار شما می باشند، حضور شما در شبکه های اجتماعی می تواند باعث افزوده شدن شهرت و اعتبار و به تبع آن افزایش مشتریان و رونق کار شما به میزان قابل توجهی باشد.

با linestore همراه باشید

پشتیبانی : 05132727070

    لطفا برای مشاوره رایگان در خصوص ارائه خدمات؛ فرم زیر را پر کنید:

    94 دیدگاه ها

    1. تبلیغات باعث رونق کسب وکارها می شود وبسیار اهمیت دارد ودرشبکه های اجتماعی بسیار ازاهمیت بالایی برخوردار است.

    2. شبکه های اجتماعی در بازاریابی اینترنتی بسیار ازاهمیت بالایی برخوردار است.

    3. درشبکه های اجتماعی بازاریابی یکی ازرکن های اساسی است وبرای پیشرفت کردن درشبکه های اجتماعی بایدکه بازاریابی وتبلیغات کنیم.

    4. تبلیغات در شبکه های اجتماعی از اهمیت بسیار بالایی در کسب و کار برخورداراست.

      • مهندس اکبری | تبلیغات شبکه های اجتماعی مهندس اکبری آموزش شبکه های اجتماعی

        ممنونم که نظرات خود را برای سایت لاین استور می فرستید

    5. تبلیغات درشبکه های اجتماعی ازاهمیت خیلی زیادی برخورداراست.

      • مهندس اکبری | تبلیغات شبکه های اجتماعی مهندس اکبری آموزش شبکه های اجتماعی

        ممنونم که درباره این مقاله از لاین استور نظر خود را برای ما ارسال کردید.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    شانستو برای دریافت تخفیف ویژه امتحان کن! (ویژه نمایندگی)