سوال ویژه فیسبوک برای تعیین این که چه کسی را استخدام کند
فیس بوک ابزاری است اجتماعی که ارتباط بین مردم را با دوستان، همکاران، همکلاسی ها و افراد اطرافشان برقرار می کند. فیس بوک یک سرویس شبکهٔ اجتماعی برخط است که در ۴ فوریه سال ۲۰۰۴ میلادی توسط مارک زاکربرگ و دوستانش ادوآردو سوری ، اندرو مک کالم ، داستین مسکوتیز و کریس هیوز در دانشگاه هاروارد به وجود آمد.
فیسبوک که در حال حاضر ۱۳ هزار کارمند در ۶۴ دفتر خود در سراسر جهان دارد، شیوه ویژه ای برای تعیین این که چه کسی را استخدام کند دارد.
میراندا کالینوفسکی، سرپرست جهانی استخدام فیسبوک می گوید:ما سازندگان را استخدام می کنیم. فرقی نمی کند یک مهندس یا یک تحلیل گر مالی را بخواهیم استخدام کنیم، آنها باید به کسانی تبدیل شوند که می خواهند چیزی بسازند.
او اضافه می کند مدیران به دنبال استخدام کسی هستند که هرگز به وضع موجود راضی نباشند و همیشه برای بهتر شدن تلاش کنند. آنها باید خلاق باشند و به دنبال تاثیرگذاری باشند.
فیسبوک قابلیتی ارائه کرده که این شبکهی اجتماعی را از نظر انتشار آگهی استخدام به رقیبی برای لینکداین تبدیل میکند.
فیسبوک دیروز اعلام کرد که قابلیت جدیدی را به سرویس خود اضافه میکند که با استفاده از آن مدیران حسابهای کاربری قادرند آگهیهای استخدام را در صفحهی خود منتشر کرده و رزومه و اطلاعات مورد نیاز را از همین طریق از افراد علاقمند دریافت کنند. اضافه شدن این ویژگی کار برای لینکداین که تمرکز خود را روی همین ایده گذاشته، کمی سختتر از پیش خواهد شد.
سخنگوی فیسبوک در همین رابطه توضیحاتی را ارائه کرده است:
براساس رفتاری که ما از کاربرانمان در فیسبوک مشاهده کردهایم، بسیاری از کسب و کارهای کوچک نیازهای خود برای استخدام را از طریق انتشار پستی در صفحهی فیسبوک اعلام میکنند، از اینرو ما در حال اضافه کردن قابلیتی هستیم که با استفاده از آن مدیران صفحات میتوانند نیاز به آگهی استخدام را از این طریق مرتفع کرده و اطلاعات مورد نظر خود را از کاندیداها دریافت کنند.
بخش اعظمی از درآمد لینکداین از طریق دریافت اشتراک ماهیانه از جویندگان کار و کسب و کارهایی که به دنبال استخدام هستند، تامین میشود. افراد با پرداخت مبلغ اشتراک تعیین شده میتوانند رزومههای خود را ارسال کرده و با افرادی که در پی استخدام هستند، ارتباط برقرار کنند.https://linestore.ir
با استفاده از قابلیت انتشار پستهای مرتبط با استخدام، مدیران صفحات مربوط به کسب و کارها میتوانند بازدید صفحات را افزایش دهند، حال آنکه با پرداخت مبلغی به فیسبوک قادرند افراد زیادی را مخاطب آگهیهای خود کنند.
در ماه اکتبر فیسبوک سرویس جدیدی را با نام Marketplace راهاندازی کرد که با استفاده از آن افراد میتوانند به خرید و فروش اجناس دست دوم خود بپردازند. فیسبوک در تلاش است تا از راههای مختلف کاربران را درگیر سرویس خود کند.
همچنین در لینک زیر می توانید سایر مطالب مربوط به فیسبوک را مشاهده فرمایید.
اینجوری به رونق کارها افزوده میشه و کسب درآمد از شبکه های اجتماعی بهبود پیدا میکنه
در ابتدای کسب و کار میتوان با تبلیغات رایگان در شبکه های اجتماعی کسب و کار را رونق بخشید
خیلی جالب !
پس بازخورد خیلی خوبی هم خواهد داشت
بله مطمعنا همینطوره
همینطور کار شما هم بازخورد خوبی داره