۱٫عکس صورت
اگر عکس پروفایل شبکه اجتماعی شما تنها بخشی از صورت تان است، پس شما فردی با وجدان و وظیفه شناس هستید. شما عاشق سیاست، نظم، قانون و رفتارهای برنامه ریزی شده اید و دوست دارید چهره واقعی خود را، همان گونه طبیعی و ساده به نمایش بگذارید. از آن که دیگران شما را فردی پخته و با تجربه ببینند نیز لذت می برید.https://linestore.ir
۲٫عکس دسته جمعی
عکس دسته جمعی نشان دهنده شخصیت برونگرای شماست. شاید عکس دسته جمعی که شما از خودتان به اشتراک می گذارید آنقدر خوب و با کیفیت نباشد اما همین که افراد محبوب تان را نشان می دهد، کافی است. شاید هم می خواهید با این کار با یک تیر دو نشان بزنید؛ هم تصویری آراسته از خود که برای مهمانی حاضر شدهاید را به نمایش بگذارید و هم با حضور دیگران در تصویر میگویید که به بودن در جمع علاقه دارند و اهل معاشرت هستید. تفریح، میهمانی و خوشگذرانی در اولویت زندگی شما قرار دارد و جمع با دوستان تان را به تنهایی ترجیح می دهید.
۳٫عکس رنگی
عکس های رنگی طرافداران زیادی دارند. شما نیز مانند عکس تان شخصیتی دلنشین و مطبوع دارید. چهره شما در عکس هایی که به اشتراک می گذارید معمولا خندان و شاداب است اما آنچه در عکس برایتان اهمیت دارد، نه تنها چهره خندان بلکه انرژی مثبتی است که به مخاطبان خود منتقل می کنید. این را هم اضافه کنیم که روحیه سازگاری و همکاری با دیگران در شما موج می زند به همین دلیل تمام تلاش تان را می کنید تا در هارمونی و تعادل با اجتماع باشید.
۴٫عکس سیاه و سفید
یک عکس سیاه و سفید هم میتواند انتخاب دیگری برای عکس پروفایل تان باشد. از آنجا که شما رنگ های سیاه و سفید را ترجیح می دهید، اینطور به نظر می رسد که تمایل زیادی به رنگ های شاد ندارید. انتخاب رنگ های خنثی نشان دهنده این است که شما خیلی خودتان را با مسائل عاطفی درگیر نمی کنید، به بیانی خیلی احساساتی نیستید. از طرف دیگر این رنگ می تواند نشان دهنده ناراحتی یا حتی احساسات منفی در شما باشد.
۵٫عکس هنری
شما فرد روشن فکری هستید که از تضاد و تناقض لذت می برید، اصلا کمال را در همین تضادها می بینید. شما ترجیح می دهید که چهره خود را به غیر از زمان هایی که می خواهید پیامی را منتقل کنید، در عکس نشان ندهید. به همین دلیل اکثر عکس هایتان از زاویه پشت سر یا تنها از پاها و دست هایتان گرفته می شود. این نشان دهنده هوش، ذکاوت، روشن فکری و اشتیاق شما به تجربه چیزهای جدید است
نتایج تحقیقات نشان می دهد اگر فردی عکس پروفایلش دسته جمعی باشد، حتما برون گراست و اگر عکس سیاه و سفید منتشر می کند، یعنی یا نوستالژی باز هست و یا خیلی خود را در گیر عواطف و احساسات نمی کند!اگر چه این ها هم، قابل تعمیم به همه انسان ها و کاربران اینترنت نیست!
یکی از مشخص ترین اطلاعاتی که افراد در محیط مجازی در اختیار دیگران قرار می دهند، عکس و اطلاعات پروفایل خود هست. با این اطلاعات، دیگر کاربران علاقه دارند که سریعا تحلیل و ارزیابی خاصی از اطلاعاتی که بدست می اورند داشته و در ذهن خود، کاربران را تحلیل روان شناسانه کنند! مثلا اگر دختری با چادر در پروفایل خود تصویری گذاشته باشد، سریعا این ذهنیت ایجاد می شود که احتمالا خاورمیانه ای یا عرب یا حداقل مسلمان هست و در ذهن کاربران، مقولاتی مربوط به این کلید واژه ها تداعی می شود.
(کاریکاتور هایی که تصاویر پروفایل کاربران را در شبکه های اجتماعی منعکس می کند)
یا اگر پسری با بدن برهنه عکسی در کنار ساحل از خود منتشر کند، تصورات و ذهنیت های مختلفی از این فرد با چنین تصویری در ذهن کاربران ایجاد می شود. به هر حال، عکس پروفایل، اگر چه نمی تواند منعکس کننده زوایای مختلف شخصیت و قابلیت و پتانسیل و نوع برداشت افراد از زندگی در محیط دیجیتالی باشد، اما از طرفی بعضی معتقدند که می توان از عکس و اطلاعات پروفاایل، روان شناسی دیجیتالی انجام داد.
البته همان طور که خیلی اعتقاد دارند که از تصاویر پروفایل کاربران می توان با راز و رمز زندگی واقعی آن ها آشنا شد و سرنخ هایی از طرز فکر و تامل ان ها دریافت، اما در طرف مقابل هم افرادی هستند که با سند و دلیل به ما اثبات می کنند که خیلی نمی توان از عکس پروفایل کاربران، پی به واقعیت های درونی افراد و هنجار ها و ناهنجاری های شخصیتی که با آن رو به رو هستند برد. این حرف هم درست هست. چرا که بیش از ۱۰۰ میلیون از کاربران ثبت شده در فیس بوک، ID های FAKE هستند.
برچسب ها: شخصیت شناسی, عکس پروفایل, شبکه های اجتماعی , تبلیغات شبکه های اجتماعی , تبلیغات در شبکه های اجتماعی, مدیریت شبکه های اجتماعی
استفاده از تبلیغات در شبکه های اجتماعی علاوه بر بهینه سازی سایت باعث جلب بیشتر مشتریان میشود