اینستاگرام در روز گذشته، اطلاعاتی در مورد ویژگیهای جدید بخش Stories خود منتشر کرد که هر کدام از آنها میتوانند روی مسیر فعالیت کسبوکارها در این بخش نیز تاثیر بسیار مثبتی بگذارند. در ادامه به معرفی این سه ویژگی میپردازیم که البته یکی از آنها به صورت آزمایشی در دست تعداد محدودی از کاربران اینستاگرام قرار گرفته است:
– بومرنگ:
پای بومرنگها هم به Stories باز شد و از این به بعد همه کاربران این بخش اینستاگرام میتوانند به صورت مستقیم و در خود اپلیکیشن اینستاگرام به ساخت بومرنگهای جذاب بپردازند. خاصیت این بومرنگها این هست که افراد و کسبوکارها میتوانند عادیترین رویدادهای روزمره را به یک محتوای جذاب و متفاوت تبدیل کنند.
برای ساخت بومرنگ در بخش Stories باید پس از فعالسازی دوربین گوشی هوشمند خود، حالت تصویر برداری که در پایین صفحه نمایش داده میشود را از حالت Normal به Boomerang تغییر دهید. به این منظور هم کافیست که انگشت خود را در پایین صفحه قرار داده و آن را به سمت چپ بکشید.
چهار ایده Story برای کسبوکارها در اینستاگرام
– عنوان کردن نام یک حساب کاربری:
افراد و کسبوکارهایی که به Stories علاقمند هستند، از این پس میتوانند حساب کاربری افراد درون عکس یا ویدیو خود را روی هر Story عناون (Mention) کنند و بازدیدکنندگان هم میتوانند اطلاعات حساب کاربری فردی که نامش عنوان شده را ببینند.
افراد یا کسبوکارهایی که نام حساب کاربری آنها در یک Story عنوان میشود، از طرف فرد مقابل پیغامی دریافت میکنند و به آنها مستقیما اطلاعرسانی میشود که حساب کاربری آنها در یک Story عنوان شده است.
– قرار دادن لینک در هر Story:
این امکان که فعلا به صورت آزمایشی و محدود فراهم شده است، به حسابهای کاربری Verify شده این امکان را میدهد که بتوانند در هر Story خود یک لینک قرار دهند و افراد با کلیک بر دکمه فراخوان See More، وارد لینک مربوط به آن Story شوند.
استفاده از این امکان، فعلا به صورت محدود فراهم شده است و شاید در آینده برای همه حسابهای کاربری ممکن شود.
افزایش فالور اینستاگرام با هفت گام ساده
برچسب ها : اینستاگرام, شبکههای اجتماعی, مطالب منتخب , تبلیغات در شبکه های اجتماعی , کسب درامد از شبکه های اجتماعی , مدیریت شبکه های اجتماعی ,Social network advertising , social media marketing