بازاریابی و تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی

تبلیغات در شبکه های اجتماعی

بازاریابی و تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی یک دقیقه از هر چهار دقیقه وقت گذرانی در اینترنت، در یک شبکه‌ی اجتماعی صرف می‌شود. فقط یک لحظه به این واقعیت فکر کنید، رقم فوق العاده‌ای برای مشتریان بالقوه‌ای است که کسب‌وکارها می‌توانند به خود جلب کنند و آنها را نشانه روند. نمی‌توان انکار کرد که هر تجارتی باید یاد بگیرد که تاکتیک‌های کوتاه مدتی را برای یک بازاریابی آنلاین مؤثر توسعه دهد و نیز برای تبلیغ کردن محصولات و خدمات خود بر یک راهبرد بلند مدت تمرکز کند.

بهینه سازی شبکه های اجتماعی

استفاده از تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی در کناربهینه سازی سایت ، باعث جلب بیشتر مشتریان به کسب و کار آنلاین شما می‌شود. در واقع حضور دائم و موثر یک کسب و کار در شبکه‌های مختلف که قواعد گوناگونی برای حضور دارند، باعث می‌شود مشتریان علاوه بر مصرف خدمات یا محصول، از همراهی مکرر و مداوم آن کسب و کار، احساس رضایت بیشتری هم داشته باشند. موفقیت از طریق بازاریابی شبکه های اجتماعی در واقع کلاً اعمال نفوذ از طریق ارتباطات می باشد. فعالیت در شبکه‌های اجتماعی باعث می‌شود آگاهی نسبت به کسب و کار شما بهبود یابد. جدای از آن‌چه منتشر می‌کنید و به اطلاع مشتری می‌رسانید، شبکه‌های اجتماعی یک کانال دیگر برای رساندن پیغام شما به مشتری است. بازاریابی شبکه های اجتماعی امری خطیر است برای اینکه در مسیر درستی قرار بگیرید و بتوانید کسب و کار آنلاین خود را به سرعت با استفاده از این رسانه های اجتماعی گسترش دهید باید نکاتی را مدنظر قرار دهید:

۱- با سرعت بالا و غیر معمول شبکه خود را گسترش ندهید
چیزی که می تواند شما را بد جلوه دهد، تلاش برای افزایش و گسترش سریع آمار تعداد دوستان و طرفداران تان آن هم با سرعتی بیش از حد معمول می باشد. داشتن چند طرفدار در ابتدای راه و ناگهان پیدا شدن هزاران طرفدار دیگر، موجب می شود که افراد به این موضوع فکر کنند شما تنها به فکر جمع نمودن طرفدار هستید سعی کنید با بهبود کیفیت مطالب هوادران را جذب کنید کیفیت محتوا سبب می شود بعد از مدتی بصورت طبیعی و البته تساعدی طرفداران شما افزایش یابد.
۲- علاقه خود را به دیگران و مطالب آنها بروز دهید
یکی از راه هایی که شما می توانید شبکه و کسب و کار آنلاین خود را به سرعت گسترش دهید این است که به کاربران دیگر نشان دهید که به فعالیت ها و کارهایی که آنها انجام می دهند علاقمند هستید. البته نه با ارسال یک ایمیل پیش فرض، بلکه با خواندن مشخصات فردی در پروفایل افراد و ارسال یک پیغام شخصی؛ تا به آنها نشان دهید که به آنها و فعالیت های آنها اهمیت می دهید. با این کار اکثر افرادی که برای آنها درخواست دوستی ارسال کرده اید، آن را می پذیرند و یا به زبان ساده تر باید بگوییم که پیگیر کارهای مخاطبان خود باشید تا آنها نیز در عوض پیگیر شما شوند . مطالب و محتوایی که دیگر کاربران به اشتراک می گذارند لایک و محبوب نمایید.


۳- پاسخ به کامنت های کاربران دیگر
اگر شخصی بر روی wall شما چیزی نوشت و یا به موضوعی اشاره کرد، باید برای پاسخ به نظر و مطلب آن فرد وقت بگذارید. این موضوع به افراد اطمینان می دهد که یک فرد واقعی پشت صفحهء کاربری شما نشسته و کمک زیادی به ایجاد اعتماد در میان طرفداران و مخاطبین شما خواهد کرد. بدیهی است هنگامی که ارتباطات شما گسترش یابد، مطمئناً پاسخ به تک تک افراد کمی مشکل خواهد بود. اما در مراحل اولیه شما باید سعی کنید برای هر یک از طرفداران و پیروان خود کاری انجام دهید که حس فوق العاده ویژه ای در آنها ایجاد شود.
۴- مطالب افراد دیگر را به اشتراک بگذارید
اشتراک گذاری و retweeting مطالبی که افراد ارسال کرده اند می تواند اعتماد و علاقه زیادی بین افراد و پیروان شما را افزایش دهد. اولاً نشان می دهد که شما در وب سایت به عنوان یک شخص معمولی حضور دارید و فقط برای ارسال لینک وب سایت تان به افراد در آن محیط قرار نگرفته اید. هر مطلب مرتبطی که شما به اشتراک می گذارید، ارزش و اعتباری را برای آنهایی که مطالب را برایشان به اشتراک گذاشته اید اضافه می نماید. اکثر مواقع آنها به همین دلیل به شما به همان اندازه علاقه مند می شوند که خود شما مطلب ایجاد نمایید. ثانیاً این امر به پیروان شما نشان می دهد که اگر هر یک از آنها یک مطلب با کیفیت ایجاد کنند، شانس اینکه شما زمان خود را صرف اشتراک گذاری مطالب آنها نمایید، وجود خواهد داشت.
۵- از دیگران یاد بگیرید
اگر هنوز به انجام کاری که برای موفقیت در بازاریابی شبکه های اجتماعی مطمئن نیستید، باید بدانید که یکی از بهترین کارهایی که می توانید انجام دهید، نگاه کردن به کارهای کسانی است که در حال حاضر در این کار موفق هستند و ببینید که آنها چگونه و از چه روشی کار انجام می دهند. با افرادی که اهداف آنها با شما یکی است ملاقات نمایید که دارای تعداد زیادی دوست و طرفدار هستند و ببینید که آنها چطور با مخاطبان خود در شبکه در تعامل هستند. تکنیک های مختلفی که آنها به کار می برند را یاد بگیرید و راهی را پیدا کنید که شما هم بتوانید از طریق بازاریابی شبکه های اجتماعی مانند آنها طرفداران خود را گسترش دهید.

فرقی نمی‌کند که شما در تجارت کوچکی مشغول باشید یا یک سازمان چند ملیتی با دامنه‌ی دسترسی جهانی هستید، سریع‌ترین راه برای دسترسی به مشتریان، تدوین و توسعه‌ی یک راهبرد مؤثر در بازاریابی رسانه‌های اجتماعی است.

ویدئو یک ابزار مهم در بازاریابی است، به طوری که ۵۷ درصد از بازاریاب‌ها از ویدئو در بازاریابی خود استفاده می‌کنند و بر اساس گزارش سوشیال اگزمینر، ۷۲ درصد بازاریاب‌ها برنامه‌ریزی می‌کنند تا استفاده‌ی خود از تکنیک‌های بازاریابی مبتنی بر ویدئو را افزایش دهند.

تبلیغات در اینستاگرام

این روزها اینستاگرام به رشد خود ادامه می‌دهد و کسب‌وکارها هم برای بهره بردن از فواید آن درحال ملحق شدن به این اپلیکیشن شگفت‌انگیز هستند. اگر با تعجب از خودتان می­پرسید که آیا تجارت شما باید در اینستاگرام باشد یا خیر، بدانید که راه درستی را در پیش گرفته‌اید. این را می‌گوییم چون دلایل این کار، کمی پیچیده‌تر از آنچیزی هستند که ممکن است فکر کنید.

بر اساس تحقیقی از سوی شرکت تحقیقات بازار فارستر (Forrester)، اینستاگرام در مقایسه با فیسبوک یا توئیتر، از سطوح فوق‌العاده بالاتری (۴۰۰ درصد) در تعاملات کاربر- برند برخوردار است.

کسب درآمد در اینستاگرام

تبلیغات در گوگل پلاس

گوگل پلاس یکی از مکان های درجه یک برای ساختن جلوه برند است. گوگل از اطلاعات کار شما استفاده می کند تا ارزش وب را در بسته های دانش و شاخص بندی کلان مشخص نماید. هرچه پروفایل گوگل پلاستان بهتر باشد، برندتان به طور طبیعی بهتر در سرتاسر اینترنت برجسته و منتشر خواهد شد.

تبلیغات در فیسبوک

شما نباید مخاطبان خود را حدس بزنید. جنسیت آن ها، سن، موقعیت، کار، دوستان و خیلی بشتر از این ها برای شما فراهم شده است. فهمیدن هدف جمعیت شناختی هرگز آسان نیست.

تصدیق نظیر می تواند باعث یک تبدیل ثابت شود. ۷۵% از افراد ۱۸ تا ۲۶ سال در شبکه های اجتماعی هنگام تصمیم گیری برای یک محصول از پیشنهادات استفاده می کنند.

وفاداری به نام تجاری را پرورش می دهد. ۷۱% مشتریان بیشتر دوست دارند تصمیمات خرید را بر اساس آنچه در مورد نام های تجاری در شبکه های اجتماعی کشف می کنند انجام دهند. رسانه ی اجتماعی فرصتی است که مشتریان مادام العمر ایجاد کنیم.

تبلیغات در توییتر

توییتر یک پلت فرم خارق العاده برای بازاریابی است. با دم دست بودنش و خروجی عظیمش، توییتر می تواند سطح ترافیک ارجاعی بالایی تولید کند، مثل معروف کردن برند و جریان های اجتماعی بدون وقفه.

آموزش گام به گام اپلیکیشن لینکدین

تبلیغات در لینکدین

لینکدین رایگان است ولی در عین حال به شما فرصت های خارق العاده بازاریابی می دهد. بسیاری از متخصصین از linkedIn بعنوان یک ابزار رسانه های اجتماعی که فقط رزومه شان را در آن قرار دهند نگاه می کنند و نه بیشتر. linkedIn خیلی بیشتر از یک رزومه آنلاین است. من از linkedIn برای نشر محتوا، ارتباط با افراد قدرتمند، و ساختن یک گروه بازاریابی با هزاران عضو استفاده کرده ام. همه این کارها بدون یک دلار خرج بوده است، اما حرکت صعودی بازاریابی باورنکردنی بوده است.

تبلیغات در تلگرام

تلگرام محبوب ترین برنامه ارتباطات در ایران است و هم اکنون راه اندازی و پربازدید کردن یک کانال تلگرام میتواند یافتن مشتریان جدید و ارتباط با مشتریان قدیمی را برای شما راحت تر و موثر تر کند .

کسب درآمد در تلگرام

 

بازاریابی در فضای مجازی  علاوه بر فراهم آوردن شرایط مساوی تبلیغات، به کاهش هزینه های ناشی از چاپ پوستر , بیلبورد و به روز رسانی اطلاعات نیز کمک می کند. و همچنین در ضریب نفوذ استفاده از اینترنت در سطح جامعه  هم اثر گذار خواهد بود. اما اینکه چگونه از فرصت تبلیغات در فضای مجازی به نحو ه  درست  استفاده کنیم به مهارت کاربران بر می گردد.

پشتیبانی : 05132727070

    لطفا برای مشاوره رایگان در خصوص ارائه خدمات؛ فرم زیر را پر کنید:

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    شانستو برای دریافت تخفیف ویژه امتحان کن! (ویژه نمایندگی)