چگونه در لیست پیشنهاد فالو در اینستاگرام قرار بگیریم؟

Image result for instagram

در برخی از شرایط اینستاگرام اکانت‌های خاصی را به عنوان پیشنهاد (Suggestion) برای کاربر ارائه می‌کند تا وی در صورت تمایل نسبت به فالو کردن آن‌ها اقدام کند. اما این لیست پیشنهاد فالو در اینستاگرام بر چه مبنایی ارائه می‌شود؟ در این مقاله قصد داریم که در مورد اصول ارائه لیست پیشنهاد فالو در اینستاگرام صحبت کنیم.

پادکست چگونه در لیست پیشنهاد فالو در اینستاگرام قرار بگیریم ؛ بشنوید :

 

 

مقدمه‌ای در رابطه با لیست پیشنهاد فالو در اینستاگرام

در برخی از شرایط اینستاگرام یک لیست پیشنهادی از اکانت کاربران مختلف را در اختیارتان قرار می‌دهد و به این صورت یک لیست پیشنهاد فالو را ارائه می‌کند. این عمل در دو شرایط اصلی انجام می‌شود. شرایط اول مربوط به زمانی است که شما اکانت یک کاربر را فالو می‌کنید. به محض فالو کردن اکانت یک کاربر اینستاگرام، بخشی تحت عنوان Suggestion List یا همان لیست پیشنهاد فالو نمایان می‌شود. در این لیست شما اکانت افراد مختلفی را مشاهده خواهید کرد که اینستاگرام پیشنهاد می‌کند آن‌ها را هم دنبال یا فالو کنید.

حالت دوم ارائه لیست پیشنهاد فالو در اینستاگرام هم مربوط به زمانی می‌شود که به بخش جستجو یا همان Search آن مراجعه می‌کنید. در این شرایط یک مجموعه تحت عنوان Suggested نمایان می‌شود که لیستی از کاربران اینستاگرام را ارائه می‌کند. این لیست در واقع یک لیست پیشنهاد فالو محسوب می‌شود که اینستاگرام با توجه به موارد بسیار خاص و هوشمندانه‌ای آن‌ها را ارائه کرده است. اما به واقع اصول و مبنای ارائه لیست پیشنهاد فالو در اینستاگرام در هر دو شرایط فوق چیست؟

در این مقاله قصد داریم که در مورد مبنا و اصول ارائه لیست پیشنهاد فالو در اینستاگرام صحبت کنیم.

حالت اول: اصول ارائه لیست پیشنهاد فالو پس از فالو کردن یک اکانت خاص

همانطور که پیش از این هم اشاره کردیم، اینستاگرام به گونه‌ای طراحی شده که شما به محض فالو کردن یک اکانت با لیستی تحت عنوان Suggested رو به رو می‌شوید. در این لیست، مجموعه‌ای از اکانت‌های پیشنهادی ارائه شده‌اند که اینستاگرام آن‌ها را به شما معرفی می‌کند و به نوعی از این طریق به شما پیشنهاد می‌کند که مروری بر این اکانت‌های پیشنهاد شده هم داشته باشید و در صورت تمایل آن‌ها را هم فالو کنید. اما مبنا و اصول ارائه این لیست پیشنهاد فالو در اینستاگرام (Suggested) چگونه است؟ به بیان دیگر اکانت‌هایی که پس از فالو کردن یک کاربر توسط اینستاگرام پیشنهاد می‌شوند بر چه اساس انتخاب شده‌اند؟

لیست پیشنهاد فالو در اینستاگرام

اینستالند، بهترین و سریعترین راه برای افزایش لایک و فالوور اینستاگرام

اینستاگرام در صفحه رسمی خود اشاره می‌کند که شما به محض فالو کردن یک اکانت در اینستاگرام لیستی را مشاهده خواهید کرد که شامل اکانت‌های مشابهی می‌شود که هم اکنون فالو کرده‌اید! بنابراین اولین موضوع حائز اهمیت مربوط به حوزه فعالیت و نوع اکانت اینستاگرامی است که فالو می‌شود. همچنین اکانت‌های پیشنهادی با توجه به موضوعات مختلف دیگری از قبیل تعداد دوستان مشترک، تعداد فالوهایی که دنبال کنندگان شما انجام داده‌اند و غیره انتخاب می‌شوند. به عنوان مثال تصور کنید که به صفحه اینستاگرام یک شبکه خبری مراجعه کرده‌اید و آن را فالو می‌کنید. در این شرایط، اینستاگرام در درجه اول سعی می‌کند تا در لیست پیشنهاد فالو خود، اکانت‌هایی را ارائه ‌کند که در حوزه خبری فعالیت داشته باشند. این اکانت‌ها با توجه به فالو شدن توسط اکانتی که هم اکنون فالو کرده‌اید و همچنین تعداد فالوهای دوستان مشترک شما در لیست پیشنهاد فالو اینستاگرام (Suggested) قرار می‌گیرند. اما آیا می‌توان نمایش این لیست پیشنهاد فالو در اینستاگرام (Suggested) را غیر فعال کرد؟

غیر فعال کردن قابلیت نمایش لیست پیشنهاد فالو پس از دنبال کردن یک اکانت در اینستاگرام (Suggested)

اگر بنا به هر دلیلی تمایل ندارید که پس از فالو یا دنبال کردن یک اکانت در اینستاگرام، لیستی به عنوان پیشنهاد برایتان نمایان شود، نگران نباشید. انجام این عمل به سادگی امکانپذیر است و اینستاگرام امکان غیر فعال کردن قابلیت نمایش لیست پیشنهاد فالو پس از دنبال کردن یک اکانت را فراهم می‌کند. بدین منظور مراحل زیر را طی کنید:

لیست پیشنهاد فالو در اینستاگرام

  • ابتدا باید با کلیک بر روی این قسمت به سایت رسمی اینستاگرام مراجعه کنید و با وارد کردن مشخصات اکانت خود لاگین شوید.
  • سپس به بخش پروفایل (آیکون آدمک) مراجعه کنید و گزینه Edit Profile را انتخاب کنید.
  • حال تیک گزینه Similar Account Suggestions را بردارید و نهایتا بر روی گزینه Submit کلیک کنید.

با انجام مراحل فوق از طریق سایت اینستاگرام، قابلیت نمایش لیست پیشنهاد فالو پس از دنبال کردن یک اکانت در اینستاگرام غیر فعال می‌شود. دقت داشته باشید که با غیر فعال کردن این قابلیت، اکانت شما هم به عنوان پیشنهاد برای سایر کاربران نمایش داده نخواهد شد. پس غیر فعال کردن این گزینه بازده دو طرفه‌ای را به همراه دارد.

حالت دوم: اصول ارائه لیست پیشنهاد فالو (Suggested) در بخش جستجوی (Search) اینستاگرام

همانطور که پیش از این هم اشاره داشتیم، حالت دومی که اینستاگرام در آن لیست پیشنهاد فالو ارائه می‌کند مربوط به زمانی است که به بخش جستجو یا همان Search اینستاگرام مراجعه می‌کنید. در این شرایط بخشی تحت عنوان Suggested نمایش داده می‌شود و در آن لیستی از اکانت‌های مختلفی دیده می‌شود که شاید حتی کاملا برایتان ناآشنا باشند! حال سوال ما این است که اصول و مبنای نمایش این لیست پیشنهاد فالو در اینستاگرام (Suggested) چیست؟

لیست پیشنهاد فالو در اینستاگرام

اسنپ چت در سایه اینستاگرام؛ گزارش مالی اسنپ منتشر شد

اینستاگرام برای نمایش لیست پیشنهاد فالو در بخش جستجو از معیارها و عوامل مختلفی استفاده می‌کند. این لیست پیشنهاد فالو در اینستاگرام (Suggested) با توجه به موارد زیر ارائه شده است:

  • تعداد فالوورهای آن اکانت
  • تعداد بازدیدهایی انجام شده از آن اکانت
  • تعداد لایک‌هایی که برای پست این افراد انجام شده
  • تعداد لایک‌هایی که آن اکانت در پست‌های شما انجام داده
  • تعداد کامنت‌های رد و بدل شده
  • آمار جستجوهای کاربران
  • پیام‌های دایرکت

بنابراین اینستاگرام برای ارائه این لیست پیشنهاد فالو در بخش جستجو تلفیقی از تمام موارد فوق را در نظر می‌گیرد. بنابراین جای تعجبی ندارد که اگر شما به این بخش مراجعه کنید، لیست افراد و اکانت‌هایی برایتان نمایان شوند که از سوی ایرانی‌ها بسیار پرطرفدار هستند و به نوعی افراد شناخته شده ایرانی در اینستاگرام محسوب می‌شوند. تعداد بازدید، تعداد لایک و تعداد کامنت‌های ارسال شده بر روی پست این افراد سبب می‌شود که فرمول اینستاگرام منجر به نمایش اکانت آن‌ها در لیست پیشنهاد فالو بخش جستجوی اینستاگرام شود.

چگونه در لیست پیشنهاد فالو در اینستاگرام (Suggested) قرار بگیریم؟

با توجه به توضیحاتی که ارائه کردیم، احتمالا متوجه شده‌اید که چه عواملی می‌توانند منجر به تقویت شانس شما به منظور قرارگیری در لیست پیشنهاد فالو در اینستاگرام (Suggested) شوند. اولین موضوع مربوط به فعال بودن قابلیت Similar Account Suggestions می‌شود. اگر تمایل دارید که در لیست پیشنهاد فالو سایر افراد قرار بگیرید، حتما در قدم اول از فعال بودن قابلیت Similar Account Suggestions اکانت خود اطمینان حاصل نمایید.

مسئله بعدی مربوط به میزان فعالیت شما می‌شود. سعی کنید که در اینستاگرام فعالیت مفید و زیادی داشته باشید تا به این صورت توجه افراد با به سمت خود جلب نمایید. یکی از روش‌هایی که به تازگی به شدت منجر به افزایش مخاطب کاربران اینستاگرام شده مربوط به استفاده از قابلیت پخش ویدیوی زنده یا لایو ویدیو (Live Video) اینستاگرام می‌شود. سعی کنید که با ارسال ویدیوهای زنده جذاب و دلنشین توجه کاربران را جلب نمایید. خواند یک آهنگ، نواختن یک موزیک با آلات موسیقی، آموزش موارد مختلف و غیره همگی از مواردی هستند که در یک ویدیوی زنده می‌توانند توجه کاربران را جلب کنند و نهایتا منجر به محبوبیت شما شوند.

موضوع سوم مربوط به تعداد فالوورهایتان می‌شود. هرچه تعداد فالوورهای شما و بازدید از پست‌هایتان بیشتر باشد، شانس اینکه در لیست پیشنهاد فالو در اینستاگرام (Suggested) قرار بگیرید هم بیشتر می‌شود. مسئله چهارم مربوط به تعداد کامنت و لایک پست‌هایتان خواهد بود. هر چه پست‌هایی که ارسال می‌کنید بیشتر لایک شوند و کامنت‌های بیشتری در زیر آن‌ها ثبت گردد، شانس شما به منظور قرارگیری در لیست پیشنهاد فالو در اینستاگرام (Suggested) هم افزایش پیدا می‌کند. بنابراین به صورت کلی باید فرد نسبتا شناخته شده و محبوبی باشید تا بتوانید جایی در لیست پیشنهاد فالو در اینستاگرام (Suggested) پیدا کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با هر یک از این موضوعات می‌توانید می توانید با کارشناسان تیم لاین استور در ارتباط باشید.

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله در رابطه با اصول و مبنای ارائه لیست پیشنهاد فالو در اینستاگرام (Suggested) صحبت کردیم. اگر تمایل دارید که در لیست پیشنهاد فالو در اینستاگرام (Suggested) جای داشته باشید، مواردی که به آن‌ها اشاره کردیم را فراموش نکنید.

 

 

کلمات کلیدی:

 

منابع:موبایل کمک،روجان،براتو

پشتیبانی : 05132727070

    لطفا برای مشاوره رایگان در خصوص ارائه خدمات؛ فرم زیر را پر کنید:

    درباره مجید درویش زاده

    درود من درویش زاده هستم .... فارغ التحصيل مهندسی کامپیوتر(ict) گرایش سیستمهای تحت شبکه، مدتی در زمینه تبلیغات، بازرگانی و فروش فعالیت داشته ام و در حال حاضر بصورت تخصصی بازاریابی اینترنتی و تبلبغات شبکه های اجتماعی را انجام میدهم. با آرزو های خوب

    اینو دیدی ؟

    راهنمای ضروری تبلیغات مؤثر در شبکه‌های اجتماعی

    راهنمای 7 گام ضروری برای تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی

    تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی یکی از ابزارهای قدرتمند و مؤثر برای بازاریابی آنلاین است که به برندها این امکان را می‌دهد که به سرعت به مخاطبان هدف خود دست یابند. با توجه به گسترش استفاده از این شبکه‌ها و افزایش زمان آنلاین کاربران، تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی به یک نیاز اساسی برای هر کسب‌وکاری تبدیل شده است. در این مقاله، به بررسی روش‌ها، استراتژی‌ها و نکات ضروری برای موفقیت در تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی خواهیم پرداخت.

    2 دیدگاه ها

    1. کسب درامد از شبکه های اجتماعی که این روزها علاقه مندان زیادی را به خود جذب کرده است دارای ریسک کمتر و ساعات کاری اختیاری است

      • همچنین کسب درامد از طریق شبکه های اجتماعی نیاز به سرمایه اولیه نداشته و همچنین افراد برای تبلیغات در شبکه های اجتماعی و رونق کسب و کار هزینه های کمی پرداخته و اگر برای این تبلیغات از روش های مناسبی استفاده کنند نتایج بسیار خوبی به دست می اورند.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    شانستو برای دریافت تخفیف ویژه امتحان کن! (ویژه نمایندگی)