کسب درامد ازگوگل پلاس

بر خلاف دیگر شبکه های اجتماعی دنیای وب ، گوگل پلاس با تغییراتی که در ظاهر و پلتفرم خود داده است ، مکانی خوب و عالی و بدور از هرگونه پیچیدگی را برای کاربران رقم زده است. از آنجایی که قبل از روی کار آمدن سرویس گوگل پلاس ، رقبای دیگری مثل فیس بوک و توییتر نیز در حوزه رسانه های اجتماعی فعالیت داشته اند ، شاید از استقبال کمتری در میان کاربران مواجه شده باشد اما در ایران کاربران استقبال خوبی از این شبکه داشته اند.

در این مقاله از سایت لاین استور مطلبی در مورد گوگل پلاس و نحوه کسب درامد از طریق آن ارائه شده است .با ما همراه باشید.

نتیجه تصویری برای گوگل پلاس

 گوگول پلاس در واقع مثل لایک فیسبوک کار می کند .ابزار گوگل پلاس را حتما خود شما در بیشتر سایت ها و وبلاگ ها دیده اید که به صورت ۱+ نمایش داده می شود در واقع برای این که بتوانید در گوگل به یک مطلبی امتیاز دهید باید حتما یک حساب کاربری در گوگل ایجاد کنید.

گوگل پلاس همان شبکه اجتماعی معتبر گوگل می باشد که از سال ۲۰۱۱ شروع به کار کرد . در اوایل اصلا موفق نبود. با اینکه مدت بسیار زیادی طول کشید تا مخاطبان خود را پیدا کند اما حالا همواره مخاطبین فراوانی از سایر نقاط دنیا دارد.بر اساس گزارش مجله فوربس، گوگل پلاس ماهانه ۳۰۰ میلیون کاربر فعال دارد که در میان این کاربران کسب و کارهای فراوانی در حال گسترش هستند.

اگربه این فکر افتاده اید تا از طریق گوگل پلاس درآمد کسب کنید به نکات زیر توجه کنید:

  چیزی که نظر مخاطب را به شما جلب می کند ظاهر صفحه شما در این شبکه اجتماعی ست. ظاهر صفحه را معقول و مطلوب مخاطب هدفتان درست کنید. در قسمت درباره، آن چه را که لازم می دانید دیگران بدانند به همراه اطلاعات کامل تماس و دسترسی وارد کنید.

محتوای صحیح، جذاب و مناسب برای صفحه شما دومین قدم برای داشتن اعضا و علاقه مندان بیشتر است.اگر قصدتان این است که مخاطبان را تشویق به تعامل کنید پستی بنویسید که شیوه نگارش و فرم ارائه آن، مناسب گوگل پلاس باشد:عنوان پست بیش تر از ۴۰ حرف نباشد و در ابتدا و انتهای آن از علامت * استفاده کنید تا بیشتر به چشم بیایند.

خلاصه ای از پست را بنویسید تا مخاطب به صورت کلی بداند که قرار است درباره چه موضوعی بخواند. مطلبی که روی گوگل پلاس می نویسید بهتر است حدود سه خط یا حدود ۱۵۹ حرف باشد. در حقیقت آنچنان باشد که مخاطب را مشتاق کند بر روی ادامه مطلب کلیک کند تا باقی مطلب را بخواند. این خلاصه شامل لینک کامل مطلب یا لینک ویدئوی مربوط به آن هم می شود.

نظر شخصی تان را ( با نام برند تجاریتان) زیر پست و درباره آن بنویسید تا با خوانندگان خود ارتباط برقرار کنید و یا به پرسش مخاطبان جواب بدهید.درست مانند توییتر و اینستاگرام زدن هشتگ# در پست های گوگل پلاس به شما کمک می کند تا مطلبتان را به مطالب مشابه پیوند بزند و مخاطبین مشترک را بیابید.سه تا پنج هشتگ به پستتان اضافه کنید تا پیداکردن پست در گوگل پلاس و در جستجوی گوگل آسان شود.

نتیجه تصویری برای گوگل پلاس

استفاده از این روش های ساده در گذاشتن پست به شما این فرصت را می دهد تا منظور و هدف تان را به مخاطبی که می خواهید برسانید.از مزایای کامل پست های تصویری کمال استفاده را بکنیدمحتوای تصویری بهترین راه برای جلب توجه مخاطبین و درگیر کردن آن ها با پست های صفحه شماست.

اتفاق خوبی که برخلاف بیشتر شبکه های اجتماعی دیگر در گوگل پلاس رخ می دهد این است که اندازه تصاویر و عکس های شما را تغییر نمی دهد آن ها را به سایز دل خواهش نمی برد و شما عکس را همان طور که می خواهید در صفحه می گذارید.بهترین پست در گوگل پلاس یک عکس است به همراه نوشته ای با حداکثر ۱۰۰ حرف.

ایجاد تعامل با مخاطب از طریق گوگل پلاس

 گوگل+ یک فرصت برای گسترش کسب و کار و حرفه شخصی و تجاری شما و همچنین داشتن یک صفحه شخصی برای خود است که می توانید فضایی ویژه را برای اشتراک گذاری و فعالیت در یک شبکه اجتماعی خاص را تجربه کنید.

از این رو امروز در لاین استور ، چندین ترفند کاربردی و نکات مهم در شبکه اجتماعی گوگل پلاس را معرفی کرده ایم که می تواند راهنمای خوب و یک گام برای استفاده مفیدتر از Google Plus باشد.  پس تا پایان با ما همراه باشید.

دوستان (Friends)

اولین کاری که به احتمال زیاد  انجام میدهید ، اضافه کردن دوستان اصلی تان است خب برای این کار راه حل های مختلفی وجود دارد.

۱ – اضافه کردن دوستان با استفاده از نظرات و پیشنهادات : برای این کار قسمت نظرات را در گوگل پلاس مشاهده کنید ، کنار آواتار هر شخصی که نظر داده دکمه ای با نام “Add To Circles” یا ” افزودن ” می بینید و از این طریق دوست را به حلقه اضافه کنید.

۲- اضافه کردن دوستان از جی میل : هنگامی که وارد گزینه حلقه ها شوید و روی گزینه ” یافتن افراد ” کلیک کنید ، می توانید در منوی همه پیشنهادات ایمیل جیمیل خود را انتخاب و دوستانتان در Gmail را به گوگل پلاس خود اضافه کنید.

۳ – اضافه کردن دوستان از ایمیل یاهو : این گزینه هنگامی که روی آیکون حلقه یا Circles کلیک می کنید در دسترس است ، اگر ایمیل یاهو دارید پس از آن برای اضافه کردن دوستان استفاده کنید.

۴ – اضافه کردن دوستان از Hotmail : این گزینه هم مانند قسمت قبل در قسمت Circles و زیر یاهو قرار دارد. شما می توانید تمام افرادی که وارد حلقه می کنید را در کسری از ثانیه مدیریت کنید.

۵ – مسدود کردن دوستان : افراد در گوگل پلاس می توانند خلاق تر از نامی که برای خود انتخاب می کنند باشند ، اگر آنها دوست شما هستند پس چرا آنها را بلوک می کنید ، درست نمی گم؟ ممکن است یک دشمن باشند نه یک دوست . پس می توانید آنها را هم بلوک کنید . فقط حواستان باشد که افراد عادی را بلوک نکنید که ضربه بزرگی برای شما خواهد بود.

حلقه ها (Circles)

هنگام اضافه کردن دوستان شما قادر خواهید بود مشخص کنید که در کدامین حلقه قرار بگیرند. همچنین هنگامی که در حال اضافه کردن دوست هستید همان موقع می توانید یک حلقه ایجاد و استفاده کنید. حلقه ها برای سازماندهی و دسته بندی کردن دوستان است.

راه های مختلفی برای دسته بندی حلقه ها وجود دارد که عبارتند از :

حلقه افراد خانواده ، افرادی که در کار با آنها سر و کار داریم ، افراد مذهبی ، افراد قوم و خویش (شما می توانید دسته هایتان را بر این اساس یا روشی دیگر تنظیم کنید). در هر صورت دایره ها ، قرار دادن دوستان و خانواده و اشخاص در گوگل پلاس را لذت بخش تر و ساده تر می کنند.

۶ – زمانی که شما کسی را به حلقه خود اضافه می کنید در اصل شما می گوئید “من می خواهم که شما به روز رسانی های پیج من را دنبال کنید”.

۷ – زمانی هم که شما را به حلقه اش اضافه می کند در اصل آنها می گویند “من درخواست دارم که شما به روز رسانی های عمومی ما و حلقه هایمان را دنبال کنید”.

۸ – ایجاد حلقه ها به شما نیز اجازه می دهد ببینید چه کسانی شما را دنبال می کنند و به روز رسانی های شما را می خوانند.

۹ – ساخت حلقه : شما می توانید در عکس زیر روش ایجاد یک حلقه را ببینید ، کافیست موس را روی کاربران برده و به روی حلقه مورد نظرتان بکشید و رها کنید.

۱۰ – مدیریت حلقه ها : استفاده از روش Drag And Drop (بکش و بنداز) واقعا استفاده از حلقه ها را ساده و محبوب کرده است. روی آیکون Circles یا حلقه ها کلیک کنید و شروع به انداختن افراد درون حلقه کنید. هنوز حلقه ای برای افرادی که با آنها تماس نگرفته اید ایجاد نکرده اید؟ پس همین حالا کاربران جدید را درون دایره ای با نام “Drop here To Create a New Circles” یا ” برای ایجاد یک حلقه ، اینجا رها کنید ” قرار بدید و برای آن نام انتخاب کنید، به همین راحتی.

۱۱ – چگونه من حلقه هایم را مدیریت کنم: به عنوان مثال من فرضاً دارای ۱۲ حلقه هستم ، حلقه های من در دسته بندی های زیر قرار می گیرد:

  • افراد شخصی: دوستان ، خانواده ، افرادی که با آنها آشنایی قبلی دارم
  • افراد حرفه ای : افرادی که با آنها کار می کنم ، صنایع ، سیاست مداران ، افراد مشهور
  • افراد و حلقه پر فایده : افرادی که ممکن است روزی کارمان به آنها بیفتد یا از آنها چیزی یاد می گیریم.

۱۲ – چگونه می توانم به روز رسانی و پست هایی که در گوگل پلاس ارسال می کنم را با افرادی که فکر می  کنم بیشتر مطالبم مورد علاقه آنهاست به اشتراک بگذارم؟ خب جواب این سوال خیلی ساده است ، شما با مدیریت حلقه ها  می توانید اگر مطلبی در مورد ایمیل مارکتینگ می نویسید با حلقه افراد حرفه ای در میان بگذارید و برای آنها منتشر کنید و اگر مطلبی برای کودکان نوشته اید آنها را برای افراد حلقه شخصی منتشر کنید و بازخورد آنها را هم در یابید.

شبکه اجتماعی گوگل پلاس رسما به دو سرویس Photos و Streams تفکیک می شود

عکس ها در گوگل پلاس

۱۳ – عکس ها را در حلقه های خود ملاحظه کنید ، روی عکس مورد نظرتان کلیک کنید و حالا صفحه ای مانند عکس زیر برای شما باز خواهد شد و می توانید گالری شخص را مشاهده کنید.

۱۴ – یکی از ویژگی های مفید دیگر ، دیدن عکس ها زمانی که در حال ارسال نظر یا خواندن نظرات هستید است. شما به راحتی می توانید زمانی که نیاز داشتید تمام عکس های کاربری خاص در هر حلقه ای باشد مشاهده کنید و در همان جا برای تصویر مورد علاقه تان ، نظر ارسال کنید.

۱۵ – یکی از دوستان شما در عکس ها قرار دارد؟ آنها را با استفاده از گزینه Actions یا ” نشان کردن افراد ” در زیر عکس تگ کنید تا بعداً به آن دسترسی داشته باشید.

پیج پروفایل شما در گوگل پلاس

یک مورد مهم در مورد عکس پروفایل گوگل پلاس: معمولا آواتار شما برش داده نمی شود پس سعی کنید یک عکس با کیفیت تهیه کنید ، همچنین سعی کنید یک عکس مناسب و عالی و منحصر به فرد و بعضی اوقات خلاقانه برای گوگل پلاس خود دست و پا کنید.

۱۶ – این مورد نیز مهم است ، هر چیزی را که امکان دارد کاملاً فیلدش را پر کنید ، نه تنها در بروشور نام و درباره خودتان بنویسید بلکه اگر می توانید چیزی یادداشت کنید که باعث بالا رفتن شما نسبت به دیگران گردد. مثلا: تایتل مطالب از پروفایل گوگل پلاس شما برداشته شود. قسمت Description از صفحه پروفایل برای مطالب داخل سایتتان برداشته شود تا از لحاظ SERPs بالاتر قرار گیرید.

امنیت در گوگل پلاس

۱۷ – امنیت قسمت های مختلف گوگل پلاس: برای این کار وارد قسمت پروفایل خود شده و وارد Edit Profile یا ” تنظیمات حساب ” شوید ، این قسمت به شما دسترسی انتخاب و ادیت تنظیمات امنیتی را ارائه می دهد. این قسمت کاملا به مدیریت و دستور شماست و هرچه را علاقه مند باشید نمایش داده یا از دیگران مخفی می کند ( مواردی مانند پست های عادی و پابلیک ، حلقه های مخصوص ، حلقه های اضافی و… را می توانید امنیت آن را تامین کنید).

۱۸ – امنیت عکس ها در گوگل پلاس با بقیه متفاوت است ، همانطور که در عکس زیر می بینید کاربر می تواند مشخص کند که کدام عکس ها در صفحات پروفایلش به نمایش در آیند ( البته اگر قبلاً برای عکس ها تگ انتخاب کرده باشد).

۱۹- تنظیمات سخت افزاری در گوگل چت : قسمت Setting به شما اجازه تنظیم و Verify کردن میکروفون و وب کم را برای ست کردن با گوگل پلاس می دهد.

نکته امنیتی مهم : حتما بعد از تنظیم گوگل پلاس یکبار با یوزری دیگر حساب خود را نگاه کنید تا مطلع شوید که کاربران دیگر به کدام قسمت های صفحه شما دسترسی دارند و آن را مشاهده می کنند.

۲۰ – تست کردن پروفایل از دیدگاه دیگر کاربران :

۱- روی نام خود در گوگل بار که در بالای صفحه است ، کلیک کنید.

۲- گزینه View Profile یا مشاهده نمایه را کلیک کنید.

۳- در سمت چپ آواتار خود و در بخش نمایه ، دکمه ای با نام ” view profilr as … ” یا مشاهده نمایه به عنوان … ” وجود دارد که روی آن کلیک کرده و سپس نام یکی از افرادی که در حلقه های شما موجود است را نوشته و سپس روی آن کلیک کنید تا مشاهده کنید که نمایه شما برای آن کاربر به چه صورتی دیده می شود.

منابع:صبحانه باخبر.اکاایران

پشتیبانی : 05132727070

    لطفا برای مشاوره رایگان در خصوص ارائه خدمات؛ فرم زیر را پر کنید:

    درباره زهرا طهماسبی

    سلام.زهرا طهماسبی هستم. علاقه مند و فعال در شبکه های اجتماعی و عاشق روانشناسی. مدتیه در زمینه تولید محتوا مشغول فعالیت هستم.امیدوارم مطالب و اموزش های سایت براتون مفید واقع بشه و شما هم طعم شیرین کسب درامد از شبکه های اجتماعی رو بچشید. تنها راه انجام دادن کار های عظیم دوست داشتن کاریه که انجام میدین.اگه تا الان پیداش نکردین همچنان به جست و جو ادامه بدین.

    اینو دیدی ؟

    راهنمای ضروری تبلیغات مؤثر در شبکه‌های اجتماعی

    راهنمای 7 گام ضروری برای تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی

    تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی یکی از ابزارهای قدرتمند و مؤثر برای بازاریابی آنلاین است که به برندها این امکان را می‌دهد که به سرعت به مخاطبان هدف خود دست یابند. با توجه به گسترش استفاده از این شبکه‌ها و افزایش زمان آنلاین کاربران، تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی به یک نیاز اساسی برای هر کسب‌وکاری تبدیل شده است. در این مقاله، به بررسی روش‌ها، استراتژی‌ها و نکات ضروری برای موفقیت در تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی خواهیم پرداخت.

    10 دیدگاه ها

    1. گوگل پلاس مکان مناسبی برای معرفی محصولات و خدمات است ولینک باید به نحوه استفاده از آن دقت کرد و به صورت درست استفاده شود تا تاثیر گذار باشد

      • بله گوگل پلاس خیلی خوبه ولی ما باید دقت کنیم که تلگرام و اینستاگرام پرکاربردترین شبکه اجتماعی در ایرانه و از اینها هم غافل نشیم عزیزم

    2. گوگل بلاس طبق ایمیل هایی که برای بازاریابی استفاده میکردیم باعث دیده شدن تبلیغشون میشه که ما هم میتونیم با بازاریابی اینکارو انجام بدیم و برای کسب درآمد از شبکه های اجتماعی گزینه مناسبیه

      • بله روش خوبیست برای کسب درآمد از شبکه های اجتماعی البته از تلگرام و اینستاگرام هم که شبکه های پرکاربرد ایران هستن هم غافل نشیم ممنونیم که نظرتون رو برامون ارسال کردین دوست خوبمون

    3. گوگل پلاس یکی از هوشمندانه ترین سرویس های گوگله. پر از مخاطب و پر از امکانات!

    4. عکس ها خیلی در حلقه ها تاثیر داره و پیشنهاد میکنم از عکس های با کیفیت استفاده کنید ،

    5. با توجه به گسترش روز افزون شبکه های اجتماعی کسب درامد از شبکه های اجتماعی نیز رو به گسترش است .

      • بله با گسترش شبکه های اجتماعی کاربران انلاین و فعال بیشتر میشن و فرصت کسب درامد از شبکه های اجتماعی برای فعالان این عرصه بیشتر میشه ،خوشبحال اونهایی میشه که بتونن از این فرصتها با استفاده از آموزشهای مربوطه درست استفاده کنند

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    شانستو برای دریافت تخفیف ویژه امتحان کن! (ویژه نمایندگی)