ترفند های توییتـــــر

ترفندهای توییتر سلطان هشتگ

 

توییتــــر و محدودیت ۱۴۰ کاراکتر!

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های توییتر که باعث شده است بتواند فعل توییت کردن یا Tweet را در ادبیات وب جا بیاندازد، همین محدودیت ۱۴۰ کاراکتری است. این محدودیت بخشی از هویت آن است و باعث شده که کاربرانش همیشه در حال به روز رسانی و خواندن مطالب جدید و فوری باشند.

بنابراین اگر‌ می‌خواهید در توییتر فعالیت کنید، باید به این نکته توجه داشته باشید که کوتاه و مختصر و با استفاده از هشتگ‌ها و لینک‌‌ها و…

معرفی بیست ربات فوق العاده در تلگرام

عکس در توییتر چند کاراکتر به حساب می‌آید؟

اگر‌ می‌خواهید از عکس برای توییت‌هایتان استفاده کنید، باید بدانید که هر چند تا عکس که بگذارید، فقط ۲۴ کاراکتر از شما کم‌ می‌شود و ۱۱۶ کاراکتر برایتان باقی‌ می‌ماند. در هنگام ری‌توییت کردن هم شما ۱۱۶ کاراکتر برایتان در نظر گرفته می‌شود.

چه هشتگی را برای توییت انتخاب کنم؟!

اگر همین الان یک کلمه را با هشتگ در گوگل جستجو کنید، اولین نتیجه مربوط به توییتر است. همین مسئله کافی است تا اهمیت هشتگ را در توییتر درک کنید. اگر سایدبار صفحه اصلی توییترتان را  نگاه کنید،‌ می‌توانید تعدادی از هشتگ‌های پرکاربرد توییتر را ببینید. اما این هشتگ‌ها، در صفحات انگلیسی کاربرد زیادی دارند.

برای این که مطمئن شوید که یک هشتگ به خوبی توییت‌ می‌شود، بهتر است اول موضوعتان را مشخص کنید. بعد هشتگ‌تان را جستجو کنید تا به پست‌های مختلف برسید. اگر پست‌هایی که به شما نمایش‌ می‌دهد، کم هستند یا دارای فواصل طولانی اند، احتمالاً انتخاب خوبی نداشته اید! اگر هشتگ‌ها دارای فاصله‌های زمانی کمی بودند، می‌توانید هشتگ‌های موثر دیگری در متن‌های نوشته شده پیدا کنید. همین روند را دنبال کنید تا به تعداد مناسبی برسید.

روی موج کمپینها سوار شوید

روزانه اتفاقات زیادی‌ می‌افتد که مردم عادی در مورد آن حساس‌ می‌شوند. سعی کنید نظر خودتان را در مورد مسائل روز ابراز کنید. این کار باعث هویت دادن به شما‌ می‌شود و شخصیت شما را‌ می‌سازد.

هشتگ خودتان را تولید کنید

 شما باید هشتگ خودتان را هم بسازید. هر چه قدر هم که روی موج دیگران سوار شوید و باز هم نیاز دارید که خودتان باشید. اگر شرکت نیستید و قصد ندارید هشتگ بسازید، از اسم خودتان توی توییت استفاده کنید. مثلا @Hamijoo و…

نگاهی به برنامه ها و شبکه های اجتماعی دوست یابی

چه فرقی بین لایک، Retweet  و Reply هست؟!

Retweet  و Reply باعث‌ می‌شوند که یک مطلب در صفحه شما پست شود. اما لایک کردن این حالت را ندارد. بنابراین قبل از این که مطلبتان را منتشر کنید، از این گزینه‌ها استفاده کنید.

می توانید جواب افراد مختلف را با Mention هم بدهید. برای این کار کافی است که username شخص مقابل را با یک @ قبل از آن در توییتان استفاده کنید. مثلاً

من لاین استور را دوست دارم. @linestore

حتماً فعالیت داشته باشید

در این کار نه افراط کنید و نه تفریط. بهتر است به طور مداوم صفحه‌های دیگران را بازدید کنید و مطالب مورد علاقه تان را لایک کنید. شاید به نظرتان کار بیهوده‌ای بیاید. اما اپلیکیشن‌ها و سایت‌هایی هستند که کاربران بی‌تفاوت را پیدا‌ می‌کند و به طور خودکار از لیست فالوئرها بیرون‌ می‌اندازد.

 

منابع:همیجو،جی اس ام

پشتیبانی : 05132727070

    لطفا برای مشاوره رایگان در خصوص ارائه خدمات؛ فرم زیر را پر کنید:

    6 دیدگاه ها

    1. محدودیت ۱۴۰ کاراکتری شبکه اجتماعی توئیتر واقعا خیلی بده. کاش که یه مقدار بیشتر بشه تا بشه بیشتر جمله نوشت.

    2. مطلب خوبی بود
      کلا برای تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی باید آموزش های لازم دیده شود

      • صد البته هدفمند بودن و آموزش دیدن در هر شبکه ی اجتماعی باعث رشد و پیشرفت شما نیز خواهد شد حتی پیشرفتهایی که روزی تصورش براتون غیر ممکن بوده، ممنونیم که نظرتون رو برامون ارسال کردید

    3. امیرحسین رضا پور

      ترفند های خیلی مفیدی بود برای کاربران بی اطلاع ،خیلی ممنونم

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    شانستو برای دریافت تخفیف ویژه امتحان کن! (ویژه نمایندگی)