چند نمونه از آنالیزهای مؤثر برای بررسی شبکه‌های اجتماعی

چند نمونه از آنالیزهای مؤثر برای بررسی شبکه‌های اجتماعی

چند نمونه از آنالیزهای مؤثر برای بررسی شبکه‌های اجتماعی

چند نمونه از آنالیزهای مؤثر برای بررسی شبکه‌های اجتماعی

آنالیز فالوور

دانستن آنکه مشتری و فالوور شما  چه کسانی هستند و چه خصوصیاتی دارد و چه کسانی را فالو می‌کنند نه‌تنها باعث می‌شود آن‌ها را بهتر بشناسید بلکه ارتباطات و فالوور‌های جدید نیز پیدا می‌کنید. با شناخت مشتری برند شما بیشتر مشتری مدار خواهد بود که مشتری‌مداری افراد جدیدی را به سمت شما جذب می‌کند.

چند نمونه از آنالیزهای مؤثر برای بررسی شبکه‌های اجتماعی در لاین استور

 هشت راز شگفت انگیز افزایش فالوور اینستاگرام  را مطالعه کنید

آنالیز پست‌ها

بسیار مهم است که عملکرد هر پست را بدانید. کدام پست لایک بیشتر و مشارکت بیشتری را جذب می‌کند؟ کدام پست خواننده را به سمت سایت اصلی هدایت می‌کند؟ چه پستی بیشترین تعداد لایک و بازپخش را دارد؟

 

آنالیز اینفلوئنسر

 مطالعه لینک منحصربه فردبرای پست های کانال تلگرام فراموش نشود

آنالیز اینفلوئنسر

اینفلوئنسر‌ها لزوماً آدم‌های معروف با تعداد نجومی فالور نیستند. اینفلوئنسر‌ها می‌توانند آدم‌های عادی باشند که پست‌ها و اطلاعات شما را به اشتراک می‌گذارند. آن‌ها را بیشتر بشناسید و ببینید چگونه تعامل با آن‌ها بیشتر خواهد شد.

SocialNetworkApps1

آنالیز برای انتخاب شبکه اجتماعی

همواره شبکه‌های اجتماعی جدیدی وارد کار می‌شوند. غیر از فیس‌بوک، تلگرام، توییتر و اینستاگرام شبکه‌های دیگری مثل لینکدین پینترست و… نیز فعالیت می‌کنند. فعالیت در همه‌ی آن‌ها به یک اندازه امکان‌پذیر نیست. پس با کمک آنالیز، شبکه اجتماعی‌ که در آن موفق ترید را پیدا کرده و فعالیت خود را بیشتر متمرکز بر آن کنید تا نتیجه بهتری داشته باشید.

Time-Management-Making-It-TV

آنالیز برای صرفه‌جویی در زمان

وقتی برای آنالیز جدی و سخت‌کوش باشید و به‌درستی داده‌های خود را بررسی کنید پس قطعاً در زمان خود نیز صرفه‌جویی خواهید کرد. به این معنا که با شناخت تأثیرگذارترین راه و بهترین محتوا زمان خود را برای محتوا و راه نادرست تلف نخواهید کرد.

roi

آنالیز ROI

ROI   به آنالیزی می‌گویند که در آن میزان سود و درآمد با میزان سرمایه‌ی اولیه بررسی می‌کنند. وقتی برای آنالیز هزینه کنید و از ابزارهای حرفه‌ای آنالیز استفاده کنید در بلندمدت کسب‌وکار شما را سودآورتر می‌کند. همان‌طور که گفتیم در وقت خود صرفه‌جویی می‌کنید و هم محتوای بهتر را می‌شناسید پس منطقی است که سود بیشتری نیز بدست آورید.

 

پشتیبانی : 05132727070

    لطفا برای مشاوره رایگان در خصوص ارائه خدمات؛ فرم زیر را پر کنید:

    2 دیدگاه ها

    1. چند نمونه از انالیزهای مناسب برای شناخت شبکه های اجتماعی
      آنالیز فالوور که در این انالیز میدانید که مشتری و فالور شما چخ خصو۱یاتی دارد و دنبال چه موصوعات و اشخاصی هست و میتوانید مشتری مدار شوید
      انالیز پست ها : اینکه کدام پست عملکرد بهتری دارد و یا بازخورد بیشتر یا لایک بیشتر دارد
      آنالیز اینفلوینسرها که قطعا انسان های با فالور بالا نیستن میتوانند ادم معمولی باشند با آنالیز انها میتوانیم تعامل بیشتری با آنها داشته باشیم
      انالیز شبکه های اجتماعی : شبکه های اجتماعی هر روز در حال افزایش است و ما نمیتوانیم در همه شبکه ها فعالیت داشته باشیم پس با انالیز انها میتوانبم شبکه مورد نظر را انتخاب کنیم
      انالیز زمان : وقتی در انالیز خود سخت کوش و پر تلاش باشیم میتوانیم بهترین راه تولید و انتشار محتوا را پیدا کنیم و در زمان صرفه جویی کنیم
      آنالیز ROI در این انالیز میران سود و درامد را با سرمایه اولیه بررسی میکنند

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    شانستو برای دریافت تخفیف ویژه امتحان کن! (ویژه نمایندگی)