همکاری در فروش

با توجه به درخواست های زیادی که به سمت ما اومد و مطرح شده تصمیم گرفتیم که روش همکاری عاملیت فروش رو رونمایی کنیم. اول از همه درباره ی نمایندگی یا همکاری فروش محصولات و خدمات لاین استور که در گذشته داشتیم یه مقدار صحبت کنیم؛
ما یه موردی داشتیم به اسم نمایندگی که خب مسئولیت هایی رو که برای نماینده ما ایجاد می کرد این بود که باید دفتر کار می داشت و آموزش های تخصصی می دید؛ پشتیبانی اون مشتری هایی که جذب می کرد با خودش بود و سرمایه ی اولیه ی چشمگیری نیاز داشت و باید مجوز نمایندگی رو خریداری می کرد و به صورت سالانه تمدید می کرد.

جهت پر کردن فرم همکاری با مجموعه لاین استور به لینک زیر مراجعه کنید:

درخواست عاملیت فروش

❤️برای آشنایی کامل سوالات متداول رو مطالعه کنید و در انتها حتما با ما در ارتباط باشید.❤️

حالا اومدیم یه حالت عاملیت فروش رو خدمت شما ارائه کردیم که مزایای زیر رو داره:

مزایای عاملیت فروش

دیگه ما نیاز به دفتر کار نداریم دیگه لازم نیست به فکر ایجاد هویت برند و داستان برند و اعتمادسازی باشید و همه‌ی این کارها قبلا توسط تیم لاین استور انجام شده.
آموزش‌ها همه به صورت رایگان خدمت شما ارائه میشه و پشتیبانی مشتری با مجموعه‌ی لاین استور و کارشناسان فنی و متخصصین لاین استور است و شما صرفا به عنوان کارشناس فروش و عاملیت فروش لاین استور فعالیت می‌کنید.
سرمایه‌ی اولیه بسیار بسیار کم هست یا اصلا سرمایه اولیه نمی‌خواد. می‌تونید سفارش هاتون رو به صورت مورد به مورد و یه دونه یه دونه داشته باشید یعنی این که یه سفارش داشته باشید، زمانی که مشتری سفارش داد؛ اون موقع با مجموعه ارتباط می‌گیرید.
شما میتونید مستقیما مشتری رو به مجموعه متصل می‌کنید و اون شخص مستقیما از خود لاین استور خرید میکنه و بعد شما پورسانت فروشتون رو دریافت می‌کنید.
یک مزیت فوق‌العاده‌ای که چه توی نمایندگی لاین استور چه توی عاملیت فروش وجود داره اینه که حتی کسانی که دوره‌های آموزشی لاین استور رو هم تهیه می‌کنند از این موهبت برخوردار هستند و اون هم این هست که تو نمایندگی یا توی عاملیت فروش و یا توی هنرجویی، یه مربی همراه شما هست و شما رو راهنمایی می‌کنه و به سوالات شما پاسخ میده. .

سوال‌هایی که ذهن همکاران ما و عاملیت‌های فروش‌ رو درگیر می‌کنه:

سوالات متداول

درصد فروش به چه صورت هست و میشه درباره‌ی این یه مقدار توضیح بدید؟
ما برای شما یه درصد پورسانت داریم از فروش محصولات و خدمات مجموعه لاین استور که روی بعضی خدمات ممکنه ده درصد باشه و بعضیا ممکنه بیست درصد باشه و… شما می تونید درصدها رو از مربیتون یا پشتیبان دریافت کنید. دومین سود که برای شما در نظر گرفته شده مبلغ درصد از پرداختی کاربر در تراکنش های آتی هست. یعنی چی یعنی اینکه یه شخصی میاد یه محصولی، به عنوان مثال دستگاه ثبت شماره مشتری یا سیستم باشگاه مشتریان یا مثلا سامانه شبکه های اجتماعی یا محصولات مختلف رو تهیه می کنه مادامی که اون شخص داره استفاده می کنه و این سیستم رو شارژ می کنه یا پولی پرداخت می کنه شما هم ذی نفع هستید و شما هم یه درصدی از اون تراکنش رو به عنوان پورسانت پرداخت دریافت می کنید.
این سود توی حالت اول که محصول یا خدماتی رو مستقیما می‌فروشیم یا تو حالت دوم که درصد پرداختی هست چجوری به حساب من وارد میشه؟
سه حالت کلی داریم:
– اولین مورد به صورت مستقیم هست یعنی اینکه مثلا محصولی هست با عنوان کامپیوتر ایستاده، این کامپیوتر قیمتش برای مشتری هست ده میلیون تومان برای شما که عاملیت فروش مجموعه ی لاین استور هستید نه میلیون تومان هست. شما با آقای مشتری یا خانم مشتری صحبت می‌کنید کامپیوتر رو بهشون تحویل میدید و اونجا ده میلیون از ایشون دریافت می‌کنید و از این ده میلیون تومان نه میلیون تومان برای لاین استور است و ده درصد یا یک میلیون تومان برای شما و این سود مستقیما توی جیب خودتون میره یعنی اصلا لازم نیست که بیاد تو حساب مجموعه و بعد مجموعه بخواد به شما پرداختی داشته باشه.

– تو حالت دوم اینه که مشتری مستقیما میاد از مجموعه خرید می‌کنه مثلا همین کامپیوتر ده میلیون تومنی رو میاد و مستقیما از روی سایت خریداری می‌کنه . بعد از اینکه خریدش نهایی شد محصول بهش تحویل شد توی حساب کاربری شما یک میلیون تومان پورسانت اضافه میشه و شما موجودی تون رو می‌تونید مشاهده کنید.

– حالت سوم اینه که مشتری با کامپیوترش یه کارهایی انجام میده و یه تراکنش‌هایی ایجاد میشه از اون تراکنش‌ها شما یه مبلغی رو سود می‌کنید که این مبلغ در حساب کاربری شما به صورت لحظه‌ای اضافه میشه و نتیجه این که این مبالغ جمع میشه و برداشتش به این حالت هست که بایستی این مبالغ به یه حد قابل قبول برای درخواست تسویه برسه؛ کافیه شما توی سامانه توی گزینه‌ی تیکت های پشتیبانی شما مبلغ تون رو و کارت بانکی‌تون رو که ابتدا معرفی کردین رو ارسال کنید و یه درخواست تسویه ثبت کنید. توی بیست و چهار ساعت تا چهل و هشت ساعت مبلغ به کارت شما واریز می‌شه.

سود تا آخر عمرم هست؟
به شرط اینکه شما هم فعال باشید و فعالیتتون تو این مجموعه باشه.
منظور از فعال بودن چیه؟
ببینید منظور از فعال بودن یعنی اینکه همچنان محصولات و خدمات مجموعه‌ لاین استور رو به دیگران معرفی می‌کنید و به عنوان یکی از سفیران برند لاین استور فعالیت کنید؛ در این حالت اون افرادی که در گذشته معرفی کردید هر تراکنشی که داشته‌ باشن شما هم ذی‌نفع هستید البته دقت کنید که این عدم فعالیت حداکثر می‌تونه شیش ماه تا هشت ماه باشه و بیشتر از اون پسندیده نیست.
آیا این سودها و این پورسانتها قابل مشاهده هست؟
بله این‌ها همه مشخص است و شما می‌تونید مبالغ و درصدهای خود را در پروفایل کاربری خودتون مشاهده کنید.
میشه دونه دونه سفارش بگیرم؟
بله که میشه. هیچ موردی نیست شما میتونید توی موارد مختلف مثلا پنج تا کامپیوتر بخرید به مبلغ چهل و پنج میلیون تومان و هر زمانی که یه مشتری سفارش داد برید اون کامپیوتر رو بهش تحویل بدین. یا اگه سفارشی اومد مبلغش رو برای مجموعه واریز کنید و مجموعه اون محصول رو برای شما ارسال میکنه و میتونید به مشتریتون تحویل بدید و باز سراغ محصول دوم برید.
تعداد که بیشتر بشه هزینه ارزون‌تر میشه؟
بله. اگر شما بتونید سرمایه در گردش داشته باشید و بتونید فعالیتتون رو طوری پیش ببرید که تعداد بیشتری محصول خریداری کنید به مراتب هزینه‌ی اولیه یا قیمت پایه‌ای محصول کاهش پیدا می‌کنه که این به نفع شما و مجموعه لاین استور هست. یعنی این که یه کامپیوتر ده میلیون تومانی برای شما نه میلیون تومان بوده حالا شما اگه پنج تا کامپیوتر بخری این میشه هشت میلیون و نهصد هزار تومن اگه ده‌تا کامپیوتر بخری میشه هشت میلیون و پونصد هزار تومن پس به نفعته که اگر سرمایه در گردش داری ده تا بخری و هر کسی که خواست یه دونه سیستم براش نصب کنیم .
ماهی چقدر درآمد داریم ؟
اگر یک شخص به صورت عاملیت فروش فعالیت کنه و این شخص ذوق یادگیری یا یه یادگیرنده‌ خوب باشه چه بسا فروشنده‌ی ماهری باشه می‌تونه با هشت ساعت کار در روزهای کاری صرفا به درآمد امسال که ۱۴۰۲ هست یه درآمد پنج میلیون تومانی تا بیست میلیون تومانی رو در ماه برای خودش ایجاد کنه. این موارد کامل به خود اون شخص و فعالیت‌هاش وابسته هست و اون درآمد قطره چکانی یا کارمزد تراکنش‌ها تقریبا بعد از دو ماه سه ماه خودش رو نشون میده و شروع میشه.
چه مدارکی می‌خواد و باید چی کار کنیم؟
یه سری مدارک می‌فرستین فرم پر می‌کنید. باید آموزش ببینید به همراه یه سری مدارک مانند کارت ملی و.. اما برای مشتری با توجه به محصولی که خریداری می‌کنه مدارک متفاوته مثلا یه نفر که کامپیوتر خریده هیچ مدارکی نمی‌خوایم و فقط براش فاکتور صادر میکنیم. اما اگر یه شخصی یه مبحثی مثل طراحی سایت فروشگاهی رو خریداری کرد در این حالت این شخص باید مدارک بسیار زیادی به ما ارائه کنه چون ما می‌خوایم براش ای‌نماد بگیریم ، درگاه پرداخت رو فعال کنیم و… پس مدارک و اطلاعات خیلی بیشتری رو بایستی در اختیار ما بذاره حالا این شخص فقط می‌خواد از یکی از سرویس‌های پنل یا سامانه شبکه های اجتماعی مون استفاده کنه در این حالت فقط میخواد که موبایلش رو وارد کنه و رمز یکبار مصرف که به موبایلش اومده‌ رو توی سامانه وارد کنه و هیچ مدرک خاصی نمی‌خواد.
من می‌تونم خودم یاد بگیرم و برم نصب کنم یا یه کاری انجام بدم یا در کارها مشارکت کنم که درآمدم بیشتر بشه؟
بله دقیقا ما همیشه دوست داریم عزیزانی به عنوان کارشناس فروش یا عزیزانی به عنوان تیم فنی یا هر دو تای اینها رو داشته باشیم و با ما فعالیت کنن و کارشون رو شروع کنن پس به شدت استقبال می‌کنیم. کسی که علاوه بر فروش یک محصول، تحویل اون محصول یا حتی موارد مختلف در حوزه‌ی نصب یا ارائه خدمات ثانویه رو هم به عهده بگیره؛ این موارد شامل دستمزد هست و می‌تونید از مزایای اون استفاده کنید.
روش ارسال چجوریه؟
روش ارسال در اکثر اوقات پست جمهوری اسلامی ایران هست که توی کوچکترین روستاهای کشور هم تحویل رو انجام میده و از این بابت هیچ موردی نداریم اما ما با توجه به اولویت‌های مشتری محترممون می‌تونیم نوع ارسال رو به روش باربری به روش تیپاکس و مدل‌های مختلف مثل ارسال بار هوایی تغییر بدیم و این موارد رو براشون داشته باشیم.
لیست قیمت محصولات به چه شکله؟
لیست محصولات و خدمات مجموعه لاین استور به صورت یه فایل گوگل شیت به صورت آنلاین وجود داره روی فضای اینترنت که توی آدرس hsp.ir/prices در اختیار شما قرار گرفته.
گارانتی و پشتیبانی به چه صورته؟ توضیح بدید که ما در مواجهه با مشتری چی باید بگیم؟
توی سیستم باشگاه مشتریان و دستگاه ثبت شماره‌ یک سال گارانتی داره حالا شرایط گارانتی هم روی برگه نوشته شده روی دستگاه تقدیم میشه پس یک سال گارانتی داره به اضافه ده سال خدمات پس از فروش. یه سایت که یه شخص خریداری می‌کنه معمولا شش ماه گارانتی داره؛ هر موردی که هست برطرف میشه و بعد از اون با توجه به پشتیبانی که انتخاب می‌کنه، پکیج پشتیبانی اختصاص داده میشه.
محصول اپلیکیشن چیست؟
لاین استور از خدمات و محصولاتش یه اپلیکیشن داره که اون اپلیکیشن رو هم می‌تونید به مشتری ارائه کنید و چون با کد معرف شما ثبت نام می‌کنه نتیجتا اون شخص یکی از مشتریان شما هست و از تراکنش‌هاش منتفع خواهید شد.
من متوجه مشتری‌هام و فعالیت هاشون میشم یا نه؟
شما می‌تونید ببینید که چه شخصی اومده ثبت نام کرده اسمش چیه فامیلش چیه، چه موقع چه خریدی کرده چه سودی برای شما ایجاد شده پس اینها همه مشخص هست و شفاف و روشن در اختیار شما قرار می‌گیره.

برای تکمیل فرم همکاری از لینک زیر استفاده نمائید.
در صورتی که سوالی درباره عاملیت فروش شدن دارین یا میخواین با ما در ارتباط باشین از شماره تماس های زیر استفاده کنید.




۲۷۲۷۰۷۰ – ۰۵۱۳ (دفتر مرکزی خط ۱)




۲۷۲۲۷۲۷ – ۰۵۱۳ (دفتر مرکزی خط ۲)




۲۷۲۲۷۲۸ – ۰۵۱۳ (دفتر مرکزی خط ۳)




۰۹۱۵۸۱۱۴۵۶۴ ۹۸+ (ارتباط با مدیریت)




۰۹۱۲۰۲۱۲۵۶۴ ۹۸+ (تماس با پشتیبان ۱)




۰۹۱۵۱۷۴۳۰۶۰ ۹۸+ (تماس با پشتیبان ۲)

برای دریافت کوپن برنده ایمیل خود را بررسی کنید!X

شانستو برای دریافت تخفیف ویژه امتحان کن! (ویژه نمایندگی)