کِوین و مایک؛ از استنفورد تا اینستاگرام

دو موسس اینستاگرام حدودا ۳۰ ساله بودند که پیشنهاد خریدی از فیسبوک دریافت کردند. با انجام شدن این خرید و پولی که نصیب‌شان شد در همان سن کم به ثروت زیادی رسیدند. کوین سیستروم که ۲۹ سال داشت حدود ۴۰۰ میلیون دلار و مایک کریگر که در دانشگاه استنفورد با او …

ادامه مطلب

از فیسبوک تا تلگرام

تا دیروز، به‌طور واضح مرزی میان دو مفهوم شبکه‌ی اجتماعی و اپلیکیشن پیام‌رسانی می‌کشیدیم؛ اما گویا خیلی چیزها در حال تغییر است. اپلیکیشن‌هایی مثل تلگرام برای افزایش مخاطبان خود، قواعد جدیدی تعریف می‌کنند. تلگرام امروز با تعریف دیروز ما از یک برنامه‌ی چت یا اپلیکیشن‌ پیام‌رسانی در تناقض است. آیا …

ادامه مطلب

روشهای مختلف تبلیغات

مقدمه     سیستمهای نوین تبلیغاتی در تغییر رویکرد مصرف‌کنندگان ایرانی در هنگام خرید کالا و خدمات جایگاه چندانی ندارند.. حالی که در کشورهای پیشرفته، اینترنت، شبکه‌های ماهواره‌ای و بیلبوردهای تبلیغاتی نقش تعیین‌کننده‌ای در تبلیغات کالا و خدمات دارند، این ابزارهای تبلیغاتی تاثیرگذاری چندانی در ایران ندارند. صدا و سیما …

ادامه مطلب

قبل از فارغ‌التحصیلی بخوانید: نوشتن پروفایل برای دانشجویان در لینکدین

آیا برای اینکه پروفایل لینکدین خود را کامل کنید منتظر فارغ التحصیلی هستید؟ اگر چنین است بهتر است تجدید نظر کنید.   Natan Edelsburg معاون رئیس شبکه Sawhorse می‌گوید:” بسیاری از دانشجویان نمی دانند چگونه رزومه خود را کامل کنند و اکثر این افراد هم پروفایل کاملی در سایت لینکدین …

ادامه مطلب

نکات سئو در استفاده از شبکه اجتماعی لینکدین Linkedin

لینکدین LinkedIn  امروزه یکی از شبکه های اجتماعی قدرتمند می باشد که با توجه به سبک ارتباطات آن، جنبه عملی بیشتری نسبت به سایر شبکه های اجتماعی پیدا کرده است. در حقیقت در سایت لینکدین LinkedIn به جنبه های کسب و کار و همچنین شغلی، بیشتر توجه گردیده و همین …

ادامه مطلب

تبلیغ اینترنتی چیست؟

تبلیغات اینترنتی داره کم کم جای تبلیغات کاغذی رو می گیره و شاید زیاد طول نکشه که دیگه در کوچه و خیابون تبلیغات کاغذی نبینیم . تبلیغات کاغذی چهره شهر رو خراب میکنه و واقعا مردم رو عصبی میکنه . من در این مطلب می خوام تبلیغات اینترنتی و روش های …

ادامه مطلب

افراد موفق ایرانی در دنیای اینترنت و فناوری اطلاعات

موفقیت ایرانیان در حوزه های فرهنگ، علم و فناوری در خارج از مرزهای ایران زبانزد خاص و عام است. با مهاجرت ایرانیان به سرزمین هایی که امکان رشد و شکوفایی استعدادهایشان را فراهم کرده است، در سالهای اخیر تعداد ایرانیان موفقی در زمینه های مرتبط با فناوری اطلاعات افزایش یافته …

ادامه مطلب

بازاریابی به سبک اپل

اولین جرقه ای که کمپانی اپل را به غول فن آوری امروز تبدیل  کرد در سال ۱۹۷۱ بوجود آمد. زمانی بود که مهندس الکترونیک استیو وزنیاک مدار الکترونیکی  را که بعدها  رایانه ی اپل I را تولید کرد، توسعه داد. این درحالیست که در بیوگرافی جدیدی که از دیگر بنیانگذار …

ادامه مطلب

بازاریابی به روش نماینده کردن مشتری

همان طور که میدانید روش های قدیمی تجارت رو به نابودیست و رفته رفته در حال جایگزینی با راهبردهای جدید می باشد. راهبردهایی که مشتریان را همکار ان خود تلقی می کنند و همگی یک هدف مشترک را دنبال می کنند: کسب اعتبار بیشتر. برای سود بردن از راه های …

ادامه مطلب

راز محبوبیت تلگرام در ایران چیست؟

سرعت و امنیت بالا بدون شک در یک سال اخیر یکی از سرویس‌های اینترنتی پرطرفدار در بین کاربران ایرانی،‌تلگرام بوده است. در حالی که در کشورهای اروپایی و امریکایی پیام‌رسان‌هایی مانند واتس‌اپ یا وایبر نقش اساسی در برقراری ارتباطات مجازی بین کاربران دارند اما در ایران تلگرام حرف اول را …

ادامه مطلب

رمز و رموز امنیتی تلگرام که نمی دانید

پیام‌رسان موبایلی تلگرام این امکان را فراهم کرده تا با استفاده از چند راهکار ساده، امنیت و حریم خصوصی را در برقراری ارتباطات ارتقا داد. بازی با رمز و رموز امنیتی تلگرامبه گزارش صبحانه، گستردگی ابعاد فضای مجازی رقابتی بین آن و دنیای واقعی ایجاد کرده و همانطور که هر …

ادامه مطلب

هفت روش بازاریابی برای کسب و کارهای کوچک

هفت روش بازاریابی برای کسب و کارهای کوچک

🌺 در این نوشته کوتاه، هفت نکته بازاریابی کم خرج ولی بسیار موثر برای کمک به کسب و کارهای کوچک جهت یافتن مشتریان و افزایش فروش محصولات و خدمات به آنان گردآوری شده است.

ادامه مطلب

موثرترین روش های تبلیغات اینترنتی برای مشاغل کوچک

ولین تبلیغاتی که در اینترنت شکل گرفت به صورت متنی بود اما بعدها بنرهای گرافیکی و متحرک جزو جذابیت های دنیای اینترنت شد. ابتدا این بنرها توجه مخاطب را جلب می کردند و همین علاقه مندی سبب شد تا استفاده از بنرها گرافیکی به سرعت رشد کند. اما هر چه …

ادامه مطلب

همه چیز در مورد ایمیل تبلیغاتی یا ایمیل مارکتینگ

اهمیت تبلیغات با ایمیل (تبلیغات ایمیلی) نامه همواره یکی از ابزارهای بازاریابی و تبلیغات بوده است. با افزایش روزافزون استفاده از پست الکترونیک (email) این ابزار به شیوه اثربخشی برای تبلیغات اینترنتی تبدیل شده است. تبلیغات از طریق پست الکترونیک ابزار مقرون به صرفه ای است که از نرخ پاسخگویی …

ادامه مطلب

همه چیز درباره تبلیغات اینترنتی

یکی از شرایط اساسی برای موفقیت در جذب آگهی در هر رسانه، انتخاب صحیح گروه آگهی دهنده هاست. با فرض جذب آگهی برای سایتهای اینترنتی فارسی، بایستی ببینیم تاکنون از چه کسانی آگهی درج شده و در آینده از چه کسانی می شود برای سایتهای اینترنتی آگهی گرفت؟     …

ادامه مطلب

اختلالات تلگرام ادامه دارد – آپدیت ها در راهند

تلگرام امشب (ساعت یک بامداد هفتم اردیبهشت ۹۵) در برخی مناطق جهان دچار کندی و قطعی شد   قطعی و اختلال سیستم ربات‌ها در تلگرام، مجزا و بیشتر از قطعی گفتگوی شخصی و کانال بود که پیش‌بینی می‌شود علت آن یک آپدیت روی سیستم ربات‌ها باشد  

ادامه مطلب

سه عملکرد اساسی برای بازاریابی در کانال‌های چندگانه

ارتباطات بازاریابی همچنان از طریق تعامل مخاطبان با برندها شکل می‌گیرد و افزایش تعداد کانال‌ها این تعامل را آسان تر می‌کند. موفقیت کمپین تا حد زیادی به رساندن پیام‌های درست به مخاطبان هدف بستگی دارد؛ از این رو، استفاده از تک کانال‌ها و یا حتی کانال‌های دوگانه برای بازاریابی، چندان …

ادامه مطلب

بازاریابی اینترنتی

تبلیغات اینترنتی نوعی از تبلیغات است که بدلیل ارزانی، ماندگاری زیاد و فراگیر بودن آن همزمان با رشد ابزارهای اطلاع رسانی و روابط عمومیجایگاه خاصی را در بین تبلیغاتچی‌ها باز کرده است. شبانه‌روزی و بی وقفه بودن آن و قابلیت ایجاد تغییرات بصورت به روز باعث شده این نوع تبلیغات …

ادامه مطلب

تبلیغات در دنیای مجازی چگونه است؟

وقتی کلی کها از پول م یگویند روزگاری است رایانه همه زندگی بشر قرن ۲۰ را به خود اختصاص داده است و شاید اقرار نباشد که بگوییم همه چیز از یک وسیله ب یجان به نام رایانه شروع م یشود. خیلی از ما روز خود را با رایانه آغاز می …

ادامه مطلب

روشی جدید در تبلیغات مجازی و کمپین های دیجیتال

پادکست روشی جدید در تبلیغات مجازی و کمپین های دیجیتال ؛ بشنوید :     پس از کوچ دسته جمعی کاربران شبکه های اجتماعی از وایبر و واتس اپ به شبکه پیام رسان تلگرام در ایران، بواسطه مزیت های کم نظیر شبکه تلگرام همچون امنیت و سرعت بالای آن و پس از …

ادامه مطلب

هفت تصور نادرست در مورد بازاریابی شبکه‌ای

ازاریابی شبکه‌ای یک مدل کسب‌وکار با ۵۰ سال قدمت است. تصورات نادرست بسیاری در مورد این نوع از بازاریابی وجود دارد که در بهترین حالت آن را یک کسب‌وکار بی‌اهمیت و در بدترین حالت، عده‌ای از فروشندگان حریص تعریف می‌کنند.   اما اگر این نگرش‌ها و تصورات غلط قدیمی را …

ادامه مطلب

لزوم ارتقای سواد فضای مجازی برای استفاده صحیح از شبکه های اجتماعی

کارشناس فضای مجازی بر ضرورت ارتقای سواد فضای مجازی در جامعه تاکید کرد و گفت: این موضوع می تواند زمینه استفاده صحیح و مناسب از شبکه های اجتماعی را فراهم کند. روح الله مومن نسب روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار علمی ایرنا اظهار کرد: در صورت نهادینه …

ادامه مطلب

علت استفاده افراطی از شبکه‌های اجتماعی چیست؟

استادیار دانشکده علوم تربیتی دانشگاه اصفهان گفت: بعد منفی استفاده از شبکه‌های اجتماعی مجازی ناشی از عدم آگاهی استفاده درست از این شبکه‌ها است. نگین برات دستجردی اظهارکرد: شبکه‌های اجتماعی مجازی به فضایی گفته می شود که کاربران آن متعلق به یک جامعه واقعی هستند و با برخورداری از حقوق …

ادامه مطلب

بیست رسانه اجتماعی برتر دنیا

۱ – فیس بوک (Facebook.com): فیس بوک بزرگترین شبکه اجتماعی دنیا با بیش از ۹۰۱ میلیون نفر کاربر (آپریل ۲۰۱۲) است. این وب سایت در فبروری ۲۰۰۴ تاسیس شد. چیزی که باعث شده تا فیس بوک به اوج شهرت امروزی خود برسد این است که کاربران می توانند دوست پیدا کنند، …

ادامه مطلب

بیشترین درآمد فیس بوک از کجاست؟

فیس‌بوک همچنان به افزایش تصاعدی درآمدهایش از طریق تبلیغات ادامه می‌دهد و در سه‌ماهه قبل نیز توانسته ۷۳ درصد از مجموع درآمدهایش را از طریق تبلیغات کسب کند. به گزارش دیجی کالا، فیس‌بوک همچنان به افزایش تصاعدی درآمدهایش از طریق تبلیغات ادامه می‌دهد و در سه‌ماهه قبل نیز توانسته ۷۳ …

ادامه مطلب

اهمیت شبکه هایی اجتماعی

شبکه‌های اجتماعی شیوه برقراری ارتباط مردم را تغییر داده‌اند. این شبکه‌ها از قبیل فیس‌بوک، توییتر، اینستاگرام، گوگل پلاس، لینکدین و سایر شبکه‌های اجتماعی، برقراری ارتباط بین مردم را ساده‌تر کرده‌اند. شما می‌توانید به‌راحتی و با پیگیری مطالب، عکس‌ها و ویدئوهایی که دوستانتان منتشر می‌کنند از آنها باخبر شوید اهمیت شبکه‌های …

ادامه مطلب

ده قانون برای بازاریابی رسانه‌های اجتماعی

محتوا اهرم قدرت در بازاریابی رسانه‌های اجتماعی است که باعث افزایش مخاطبان می‌شود، اما در شروع کار و بدون هیچ تجربه‌ و بینش قبلی کمی چالش‌برانگیز خواهد بود. بنابراین درک اصول بازاریابی رسانه‌های اجتماعی ضروری است.       بازاریابی رسانه‌های اجتماعی یک شیوه بازاریابی است که ضوابط و مراحل …

ادامه مطلب

ده نکته برای مدیریت حرفه ای فیس بوک

هنگامی که بحث رسانه های اجتماعی به میان می آید، فیس بوک یکی از قدرتمند ترین ها است. در اوایل سال جاری، شبکه اجتماعی بزرگ آبی رنگ دارای یک میلیارد و ۲۸۰ میلیون کاربر فعال بطور ماهانه بود. که یک سر و گردن بالاتر از دیگر سایت های محبوب مانند …

ادامه مطلب

بازاریابی شبکه اجتماعی چیست؟

بازاریابی شبکه اجتماعی از اهرم شبکه های اجتماعی برای افزایش تعامل و تبادل نظر با مخاطبان و افزایش فروش استفاده کنید. بازاریابی شبکه اجتماعی بعنوان مثال در گوگل پلاس حضور شما را در موتورهای جستجوگر مستحکم می کند. برند و نام تجاری شما را معروف می کند، محصولات و خدمات …

ادامه مطلب

قدرتی جدید به نام شبکه اجتماعی در بازاریابی

درباره شبکه‌های اجتماعی و میزان تاثیرگذاری آن‌ها بر بازاریابی، حرف‌های زیادی زده می‌شود. بسیاری از سازمان‌ها در فیس‌بوک، تویی‌تر و سایر شبکه‌های اجتماعی مجازی صفحات مخصوص به خود ایجاد کرده‌اند. درحالی که بسیاری عقیده دارند که ارزش حرفی که دهان به دهان میان مشتریان می‌گردد بسیار زیاد است، ولی ارزش …

ادامه مطلب

شانستو برای دریافت تخفیف ویژه امتحان کن! (ویژه نمایندگی)