اهمیت شبکه های اجتماعی
اهداف شبکه های اجتماعی

اهمیت شبکه های اجتماعی ❤️

معرفی لاین استور

شرکت تبلیغاتی لاین استور یک شرکت تمام سرویس است که به شکل تخصصی در حوزه دیجیتال برندینگ، دیجیتال مارکتینگ و خدمات تبلیغات شبکه های اجتماعی فعالیت می‌کند. اگر می‌خواهید کمپین‌های بازاریابی، مارکتینگ، دیجیتال مارکتینگ یا اینفلوئنسر مارکتینگ متفاوتی را برای برند خود اجرا کنید حتما با لاین استور تماس بگیرید. امروزه ما مفتخریم خدمات مورد نیاز هر کسب و کار در زمینه‌ی آنلاین را با بهترین کیفیت ارائه دهیم.

تاریخچه لاین استور

لاین استور از اواخر سال ۱۳۹۳ به عنوان مشاور و مجری آموزش و تبلیغات شبکه های اجتماعی به صورت استارتاپی با مدیریت مهندس درویش‌زاده فعالیت خود را آغاز کرد.

در حال حاضر همراه با ۱۴ کارمند حضوری، ۶۸ کارمند مجازی و ۳۳ نمایندگی مجاز، ارائه دهنده خدمات شبکه های اجتماعی و دیجیتال مارکتینگ  می باشد. مدیریت و پرسنل لاین استور تمام تلاش خود را جهت ارائه بهترین خدمات شبکه های اجتماعی و محصولات آموزش شبکه های اجتماعی می نمایند و از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.

 

با نصب اپلیکیشن لاین استور  اینترنت شما به صورت نیم بها مصرف خواهد شد .

دریافت اپلیکیشن اندرویدی لاین استور

تعریف و اهمیت شبکه های اجتماعی چیست ؟

در مجموع به هر اجتماعی که برای هدف خاصی تشکیل شود، یک شبکه اجتماعی می گویند. قدمت شبکه‌های اجتماعی، به طول تاریخ بشریت است. به نوعی، اولین شبکه اجتماعی را می توان جمع خانواده در نظر گرفت و یا اینکه تیم ورزشی، محیط مدرسه و…. هر کدام از آنها، یک شبکه اجتماعی محسوب می‌شوند. حال اینکه با پیشرفت تکنولوژی بسیاری از این اجتماعات به شکل مجازی و اینترنتی تشکیل یک شبکه اجتماعی مجازی را داده‌اند.

اما چیزی که باعث شده است امروز، شبکه های‌اجتماعی بیشتر از همیشه مورد توجه قرار بگیرند، به وجود آمدن ابزارهای دیجیتال و کمک آنها به توسعه شبکه های‌اجتماعی بوده است.همان طور که می دانید، علم و فناوری به سرعت در حال پیشرفت است. به طوری که بسیاری از کارهای روزمره انسان، از طریق کامپیوتر‌‌‌‌‌‌ها و فضای مجازی انجام می‌گیرد. بنابراین، سیل عظیمی از کاربران با نیازمندی های مختلف در فضای اینترنت وجود دارند.

واضح است که همین کاربران، مشتریان بالقوه برای کسب و کارهای مختلف هستند و می توان با مدیریت صحیح آنها را به مشتریان فعال تبدیل نمود. ضمن اینکه شبکه اجتماعی مجازی یکی از ابزارهای بسیار قدرتمند برای رصد کردن امورات نهادهای مختلف می باشد.

سرعت در اجرا و صرفه جویی در هزینه‌های مختلف، از مزایای مهم این شبکه ها است. به عنوان مثال، فرض کنید که گروهی متشکل از پرسنل کسب و کار خودتان تشکیل داده اید. در صورتی که بخواهید پیامی را به افراد ارسال نمایید، نیاز به صرف هزینه و زمان برای ارسال پیام های کاغذی ندارید. بلکه فقط با لمس چند دکمه، اطلاع رسانی و هماهنگی را انجام می دهید.

اهداف شبکه های اجتماعی

  •  سازماندهی انواع گروههای اجتماعی مجازی
  •  تبلیغات هدفمند اینترنتی
  •  توسعه‌ی مشارکت‌های اجتماعی
  •  ایجاد محتوا توسط اعضاء
  •  تسریع ارتباطات فرهنگی
  •  ارائه‌ی خدمات مانند چت، وبلاگ نویسی، ایمیل، پیام های فوری، ویدیو، اشتراک گذاری فایل، به اشتراک گذاری عکس و غیره
  •  ساخت یک پایگاه داده از کاربران که باعث می شود تا کاربران دوستان خود را بیابند در عین حال اجتماعات مختلفی هم، شکل می گیرند.
  •  به اشتراک گذاری علاقه‌مندی ها (دیدگاه‌های سیاسی و یا فعالیت‌های تجاری، مذهبی، ملیت و یا مبتنی بر هویت و غیره… )
  •  ترکیب سازی های جدید برای گرفتن اطلاعات و ارتباطات، از قبیل اتصال به تلفن همراه
  •  اجازه دادن به کاربران برای دسترسی داشتن و تنظیم قوانین و حفظ حریم خصوصی
  •  فراهم کردن زمینه ای برای ملاقات با افراد غریبه یا کسانی که به زمینه های مختلف مورد نظر افراد نزدیک هستند.
  •  انتشار سریع و آزادانه اخبار و اطلاعات، افزایش قدرت تحلیل و تقویت روحیه‌ی انتقادی
  • امکان عبور از مرزهای جغرافیایی و آشنایی با افراد، جوامع و فرهنگ های مختلف
  •  شکل گیری و تقویت خرد جمعی
  • امکان بیان ایده ها به صورت آزادانه و آشنایی با ایده ها، افکار و سلیقه های دیگران
  •  کارکرد تبلیغی و محتوایی
  •  یکپارچه سازی بسیاری از امکانات اینترنتی و وب
  •  افزایش سرعت در فرایند آموزش و ایجاد ارتباط شبانه روزی بین افراد

انواع شبکه های اجتماعی کدامند؟

نوع هر شبکه اجتماعی مجازی را می توان از لحاظ فاکتورهای مختلفی بررسی نمود.

  • شبکه های اجتماعی تصویر محور:به عنوان مثال از لحاظ محتوا، شبکه اینستاگرام تصویر محور است
  • شبکه های اجتماعی ویدیو محور: مانند تیک تاک
  • شبکه های اجتماعی گفتگو محور: مانند Reddit و Quora
  • شبکه های اجتماعی وبلاگی و انجمن

نمونه ای از شبکه های اجتماعی خارجی

  • شبکه اجتماعی یوتیوب (Youtube)
  • شبکه اجتماعی اینستاگرام (Instagram)
  • شبکه اجتماعی توئیتر (Twitter)

 

مزایای شبکه های اجتماعی
اهمیت شبکه‌های اجتماعی

اهمیت شبکه های اجتماعی

یکی از خدمات محبوب سایت لاین استور، تبلیغات در شبکه های اجتماعی می باشد که باتوجه به بهینه بودن آن مشتریان زیادی را برای ما به ارمغان آورده البته این مشتریان به دوستان ما تبدیل شده اند …

روش فعالیت لاین استور، مشاور و مجری تبلیغات در شبکه های اجتماعی در ویدیو بالا به اختصار توضیح داده شده برای دیدن دیگر ویدیو های مرتبط با شبکه های اجتماعی به صفحه ویدیوهای مهندس درویش زاده مراجعه نمایید.

از اینجا می توانید دیگر ویدئوهای مهندس درویش زاده را ببینید

یک نکته مهم که باید به آن توجه داشت، این است که افزایش اعضا در شبکه های اجتماعی رو با تبلیغات در شبکه های اجتماعی مقایسه نکنید ! هرچند که افزایش ارتباطات، فالور ها یا ممبرها یکی از روش های تبلیغات در شبکه های اجتماعی می باشد.

در بسیاری از موارد دیده شده که مجموعه یا برندی تعداد اعضای کمی داشته ولی از تبلیغات در شبکه های اجتماعی نتیجه بسیار مطلوبی به دست آورده ولی اگر صرفا می خواهید به افزایش اعضا در شبکه های اجتماعی بپردازید به لینک زیر سر بزنید.

افزایش اعضا در شبکه های اجتماعی

چنان جه شما هم تمایل دارید با تبلیغات در شبکه های اجتماعی به کسب و کارتان قدرت ببخشید در صورت تمایل اطلاعات زیر را از یکی از راه های ایمیل یا تلگرام برای پشتیبانی سایت ارسال کنید تا بتوانیم راهکار مناسب کسب و کار شما برای فعالیت بهینه در شبکه های اجتماعی ارائه دهیم. 🌺😊
  • اسم و فامیل 
  • نام یا برند مجموعه 
  • آدرس شبکه های اجتماعی  
  • راه تماس شامل تلفن همراه و ایمیل یا تلفن ثابت
  • اهداف و سیاست های کاری 

سرویس شبکه‌های اجتماعی یا SNS چیست؟

سرویس شبکه‌های اجتماعی (Social Networking Service) وسیله‌ای برای ایجاد روابط با افراد دیگر است که به یکدیگر علاقه یا رابطه واقعی داشته باشند. کاربران خدمات شبکه‌های اجتماعی برای خود نمایه‌ای با اطلاعات شخصی، عکس‌ها و غیره ایجاد، و با پروفایل‌های دیگر ارتباط برقرار می‌کنند. این کاربران برای رشد روابط خود از امکانات این شبکه‌ها مانند اشتراک گذاری، پیام فوری و کامنت گذاشتن استفاده می‌کنند.

ممکن است از خدمات شبکه‌های اجتماعی به “سایت شبکه‌های اجتماعی” یا به سادگی “رسانه‌های اجتماعی” یاد شود.DSNS ها، همان چیزی هستند که مردم در زبان روزمره خود، به آن شبکه های اجتماعی می‌گویند. گوگل پلاس،تلگرام،لینکدین، فیس بوک، اینستاگرام، توییتر و سایر پلتفرم‌های مشابه، ابزارهای دیجیتالی هستند که برای ایجاد شبکه های اجتماعی و توسعه آنها طراحی شده‌اند.

شبکه های اجتماعی محبوب و پرطرفدار در ایران

به گزارش گجت‌نیوز ورود کاربران ایرانی به شبکه های اجتماعی با فیس بوک آغاز شد اما در این چند سال اخیر، انواع شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها راه خودشان را به کشورمان باز کرده‌اند. وایبر، لاین، اینستاگرام، واتس اپ، ایمو، توییتر و اسکایپ تنها بخشی از این شبکه‌ها بودند که به طور گسترده توسط کاربران ایرانی مورد استفاده قرار گرفت اما برخی از آن‌ها به دلایل مختلف، بیشتر از سایر شبکه های اجتماعی در ایران به محبوبیت رسیدند.

یک گزارش جدید آماری نشان‌دهنده این است که واتس‌اپ، تلگرام و اینستاگرام سه پلت‌فرم اول محبوب ایرانیان هستند. این در حالی است که پلت‌فرم بومی روبیکا با وجود بهره‌گرفتن از حمایت‌های دولتی و الزام دانش‌آموزان به استفاده از آن در دوران کرونا در رتبه چهارم شبکه‌های اجتماعی محبوب ایرانیان قرار دارد. سروش پلاس، فیس‌بوک، بله، گپ، ایتا، لینکدین و توییتر به ترتیب در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

مقایسه محبوبیت شبکه های اجتماعی در ایران

شبکه اجتماعی تلگرام

تبلیغات شبکه اجتماعی
شبکه اجتماعی تلگرام

ویژگی‌های ویژه تلگرام همچون ایجاد کانال، گروه‌های کاری، خانوادگی و آسان بودن دسترسی به آن از جهت موبایل‌ محور بودن و فیلتر نبودن آن، این اپلیکیشن را به سرعت به پرطرفدارترین پیام رسان ایران تبدیل کرد. اکنون حتی فیس بوک که زمانی بزرگ‌ترین شبکه اجتماعی کاربران ایرانی محسوب می‌شد، در برابر تلگرام حرفی برای گفتن ندارد و این پیام رسان ساده به عنوان بزرگ‌ترین پاتوق مجازی ایرانیان شناخته می‌شود.

طبق آخرین آمارهای منتشر شده، هم‌اکنون بیش از ۴۵ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر کاربر ایرانی در تلگرام عضو هستند و در واقع حدود نیمی از جمعیت کشور در Telegram فعالیت می‌‌کنند که در نوع خود آمار بی‌نظیری است و درآمد بسیاری را نصیب صاحبان این اپ روسی می‌کند. این پیام رسان محبوب در تمامی سیستم‌عامل‌های روز شامل اندروید، آی او اس، ویندوز فون، لینوکس و ویندوز اجرا می‌شود. کاربران می‌توانند به راحتی پیام‌ها، تصاویر، ویدیوها و انواع اسناد را با یکدیگر به اشتراک بگذارند.

جالب اینجاست که ایرانی‌ها بیشترین کاربران حاضر در تلگرام را تشکیل می‌دهند. برخی از کارشناسان و صاحب‌ نظران معتقدند که فیلتر شدن و محدودیت دسترسی به شبکه‌های دیگر مانند فیس بوک، وایبر و لاین باعث هدایت مردم به تلگرام شده است.

پرطرفدارترین اپلیکیشن اشتراک تصویر(اینستاگرام)

تبلیغات در اینستاگرام
شبکه اجتماعی اینستاگرام

در حال حاضر اینستاگرام پس از تلگرام، دومین شبکه در لیست محبوب ترین شبکه های اجتماعی در ایران است. این اپ پرطرفدار آمریکایی در ابتدا تنها یک ابزار ساده برای اشتراک‌گذاری تصاویر بود اما در سال ۲۰۱۲ فیس بوک این اپلیکیشن را خرید و این موضوع باعث شد رشد چشم‌گیر ۲۳ درصدی که ۲۰ برابر بیشتر از میزان رشد خود فیس بوک است را تجربه کند.

حالا دیگر بسیاری از فروشگاه‌ها و شرکت‌های مختلف هم صفحه اینستاگرام ساخته‌اند و اجناس و خدمات خود را معرفی کرده و حتی به فروش آنلاین پرداخته‌اند. از سوی دیگر کاربران معمولی هم برای به اشتراک‌گذاری و جمع‌آوری لایک به رقابت می‌پردازند و بازار و مکان خرید و فروش لایک‌های بیهوده برای افزایش لایک اینستاگرام نیز در این فضا ایجاد شده است.

چهره‌های معروف مانند بازیگران و خواننده‌ها نیز در میان طرفداران اینستاگرام دیده می‌شوند. بهنوش بختیاری با ۵٫۵ میلیون فالوور، بیشترین دنبال‌کننده را در میان کاربران ایرانی اینستاگرام دارد و هر پستش به طور متوسط، ۱۰۰ هزار لایک می‌خورد. یک خواننده زیرزمینی به نام امیرحسین مقصودلو ملقب به تتلو با ۴ میلیون فالوور در رتبه بعدی قرار دارد.

عکاسان از دیگر گروه‌های طرفدار اینستاگرام هستند که از این فضا برای انتشار عکس‌های خود استفاده می‌کنند. البته حضور اینستاگرام در ایران با حاشیه‌هایی هم همراه بوده و این موضوع که امکان فیلتر شدن صفحات غیر اخلاقی وجود ندارد، بارها خبرساز شده بود اما در هر حال، اینستاگرام یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی جهان است.

شبکه اجتماعی واتساپ

تبلیغات در واتساپ
شبکه اجتماعی واتساپ

ورود واتس اپ به ایران با سر و صداهای زیادی همراه بود و مسئولان قضایی کشورمان خواستار فیلتر شدن آن شدند اما مسئولان وزارت ارتباطات در مقابل فشارها مقاومت کردند. پس از مدتی، سازندگان این پیام رسان، زبان فارسی را نیز به واتس اپ اضافه کردند و از سال ۱۳۹۴ نسخه فارسی این اپلیکیشن موبایلی در حال فعالیت است.

در این اپلیکیشن می‌توان علاوه بر فرستادن متن، فایل‌های مختلف مانند پی دی اف و اسناد حجیم را بدون پایین آمدن کیفیت ارسال کرد و همین موضوع باعث شد تا به سرعت مورد توجه کاربران قرار بگیرد. رمزگذاری پیام‌ها پیش از ارسال و جلوگیری از سرقت اطلاعات افراد، از دیگر قابلیت‌های مورد توجه واتس اپ است. حضور فعال ۴۳۰ میلیون کاربر و ارسال متوسط ۵۴ میلیارد پیام کوتاه به صورت روزانه باعث شد تا مارک زاکربرگ (مالک فیس بوک) در سال ۲۰۱۴ این اپلیکیشن نوپا و پردرآمد را خریداری کند.

پنل ممبر فالوور و نوتیفیکیشین لاین استور

انواع پنل ممبر فالوور و اهمیت شبکه های اجتماعی
پنل ممبر فالوور و نوتیفیکیشن

پنل شبکه های اجتماعی ممبر فالور و ارسال نوتیفیکشن به صورت کاملا حرفه ای که در ادامه لاین استور مجری تخصصی آموزش و تبلیغات شبکه های اجتماعی به توضیح کامل درباره پنل تبلیغات شبکه های اجتماعی می پردازد.

☘️ دریافت اپلیکیشن لاین استور ☘️

سه نوع کاربری کلی از پنل شبکه های اجتماعی داریم

پنل کاربر – پنل همکار – پنل نماینده

پنل کاربر : استفاده از پنل کاربر رایگان هست و قیمت های ثبت سفارش در آن قیمت پایه هست برای ثبت سفارشات موردی مناسب میباشد .

پنل همکار : در پنل همکار قیمت ها کم می شود و برای کسانی که میخواهند از طریق بازاریابی و ثبت سفارش دستی برای کاربران اقدام کنند و یا کسب و کارهایی که سفارشات بسیاری برای شبکه های اجتماعی خودشان دارند و می خواهند مبلغ کمتری بابت ثبت سفارشات پرداخت کنند مناسب می باشد که همکار تحت حمایت لاین استور قرار گرفته و آموزش های مشخص شده به ایشان ارائه می گردد .

پنل نماینده :در پنل نماینده علاوه بر کم شدن قیمت ها یک پنل مشابه پنل لاین استور به همراه یک ربات اختصاصی مشابه ربات ثبت سفارش لاین استور متصل به پنل به نماینده اهدا میگردد.

ادامه مطلب

دانشگاه شبکه های اجتماعی در لاین استور

دانشگاه شبکه های اجتماعی در حال حاضر شامل ۵ دانشکده میباشد که به رایگان میتوانید از اطلاعات مفیدی در زمینه شبکه های اجتماعی  بدست بیاورید

این دانشگده ها به ترتیب :

نام دارند

 

به زودی دانشکده های دیگر شبکه های اجتماعی به این جمع اضافه خواهند شد .

ورود به دانشکده لینکدین

ورود به دانشکده تلگرام

ورود به دانشکده اینستاگرام

ورود به دانشکده واتساپ

 

پنج فرصت مناسب شبکه های اجتماعی در محیط کار

پس از تعریف شبکه های اجتماعی اکنون به پنج فرصت مناسب که این ابزارهای دیجیتالی فراهم کرده اند و همان طور که اشاره شد به طور عامیانه به آنها شبکه های اجتماعی می گویند ، در محیط کار می پردازیم:

ما در دنیایی زندگی می‌کنیم که فن‌آوری‌های گوناگون نحوه‌ی ارتباط گیری مردم را به شدت تغییر داده‌اند. این فن‌آوری‌ها نحوه‌ی معرفی مردم به یکدیگر و همچنین تجارت و کسب و کار آنان را نیز به شدت تحت تاثیر قرار داده‌اند.

تجارت و بازاریابی سنتی آن‌ چنان گسترده شده که هم اکنون از چند مشتری ساده و محدود به هزاران «دوست»، «دوستانِ دوست» و درنهایت «دنبال کنندگان» در شبکه‌های اجتماعی تبدیل شده است. در حال حاضر مردم برای برقراری ارتباط با یکدیگر، به هم پیام می‌فرستند، در صفحه‌ی شخصی آنان پیغام می‌گذارند و درحالی که در رختخواب به سر می‌برند یا بر سر میز شام هستند «توییت» می‌کنند.

به همین میزان نیز رونق کسب و کار مجازی بخصوص در شبکه‌های اجتماعی رشدی شگفت‌انگیز داشته است. میلیون‌ها انسان در سراسر جهان که دسترسی ساده‌ای به فضای اینترنت دارند، در شبکه‌های اجتماعی عضو هستند. آنها درحالی که همیشه آنلاین هستند، برای خود صفحه درست می‌کنند، عکس به اشتراک می‌گذارند، افکار خود را به دیگران ارایه می‌دهند و ساعتها وقت خود را با دوستان خود می‌گذرانند.

کافی است به مردم یک راه اتصال به اینترنت بدهید تا آنها پست الکترونیک خود را چک کنند یا صفحه‌ی شخصی‌شان را در فیس‌بوک، Myspace، توییتر یا LinkedIn به‌روزرسانی کنند. این فعالیتها چیزی نیست که در یک روز آغاز و در  همان روز پایان یابد.

به همین خاطر است که بسیاری از نهادها و شرکت‌ها هیچ گاه به کارمندان خود اجازه نمی‌دهند در محل کار با فیس‌بوک یا سایر شبکه‌های اجتماعی خود را مشغول کنند. با این حال برخی از شرکت‌ها و کمپانی‌ها  هم به سودمند بودن این شبکه‌ها اذعان دارند و حتی از آنها برای تبلیغات و گسترش دامنه‌ی مشتریان خود بهره می‌گیرند.

پنج فرصت در شبکه های اجتماعی

فواید و فرصت‌ها

گسترش تحقیقات تجاری

شبکه‌های اجتماعی به صاحبان مشاغل و کسب و کارها این فرصت را می‌دهند که به گستره‌ی وسیعی از مخاطبان  و کاربران دسترسی پیدا کنند. به عنوان مثال استفاده از فیس‌بوک برای یک شرکت کوچک محلی می‌تواند آن‌چنان مخاطب جذب کند که هزاران ساعت تبلیغ نمی‌تواند. یک شرکت کوچک اگر بتواند هزینه‌های خود را کاهش دهد و خود را به خوبی معرفی کند، می‌تواند از شبکه‌های اجتماعی به بهترین نحو استفاده کند.

دسترسی شخصی

شبکه‌های اجتماعی می‌توانند به سازمان‌ها این امکان را بدهند که خود گروه‌ها و افرادِ هدف خود را شناسایی کنند و  بدون هیچ واسطه‌ای به آنها دسترسی شخصی پیدا کنند. کسب و کارها با استفاده ازشبکه‌های اجتماعی می‌توانند مشتریان خود را به وسیله‌ی تحقیقات خاص در فضای مجازی ترغیب کنند تا آنها را به عنوان دوست یا پل ارتباطی خود بپذیرند. کوچکترین فایده این دسترسی شخصی و انحصاری، دست یافتن شرکت مذکور به لیست بلندبالایی از دوستانی است که آن کاربر آنها را Add کرده است.

دسترسی به شبکه های اجتماعی

افزایش اعتبار

یک شرکت تجاری با استفاده از شبکه‌های اجتماعی می‌تواند ارزش و اعتبار خود را آن‌ چنان بالا ببرد که تبلیغات دیداری یا نوشتاری نمی‌تواند. نفس حضور شما در شبکه‌های اجتماعی می‌تواند اعتبار شما را نزد دیگر فعالان اقتصادی و  مشتریان افزایش دهد و آنان به شما به عنوان یک کسب و کار مورد اعتماد و منبعی مناسب برای تولیدات و اطلاعات حرفه‌ای نگاه کنند که می‌تواند نیازهای آنها را برطرف کند.

بازاریابی کم هزینه

از همان ابتدا که شبکه‌های اجتماعی بر پایه‌ی فضای مجازی پا به عرصه‌ی وجود گذاشتند و مردم کم کم آنها را قبول  کردند، کسب و کارهای مختلف از آنها یا برنامه‌های مختلف رایانه‌ای برای ایجاد کمپین‌های اقتصادی و تجاری خود و اعلام تولید یا تبلیغ نوع خاصی از محصول استفاده کردند. از همان موقع هم تبلیغات در این شبکه‌ها رایگان بود یا حداقل هزینه‌ی کمی داشت و تنها هزینه‌ی استفاده از این شبکه‌ها برای شرکت‌ها، وقت و تلاشی بود که باید برای شناساندن خود به مشتریانشان صرف می‌کردند.

همکاری و بهره وری بهتر

شبکه‌های اجتماعی نوعی برنامه هستند که به طور کلی برای کسب و کار یا تجارت کسی، تهدید به حساب نمی‌آیند.

هم اکنون بیشتر افراد از جمله کارفرمایان که در شبکه‌های اجتماعی صفحات شخصی دارند، اطلاعاتی را در اختیار دیگران قرار می‌دهند. اگر می‌خواهیم نگرانی‌ها از دادن اطلاعات زیاد و بی‌مورد توسط اعضای زیردست خود را از بین ببریم باید به برخی محدودیتها تن بدهیم:

  • به کارمندان اجازه دهید فقط در ساعات استراحت یا ناهار وارد شبکه‌های اجتماعی شوند. استفاده از برخی فیلترهای زمان‌دار برای دسترسی کارمندان به اینترنت می‌تواند مفید باشد.
  • باید به بحث آموزش کارمندان توجه کرد. بسیاری از آنان واقعاً نمی‌دانند چگونه در فضای مجازی فعالیت کنند .
  • سیاست‌های امنیتی ویژه طراحی کنید. سیاست‌های فضای مجازی تهیه کنید و به کارمندان بگویید با امضای این سیاست‌ها به آنها التزام داشته باشند. علاوه بر حضور در فضای مجازی، نکات دیگری چون نحوه‌ی برخورد و رفتار در محیط کار و فعالیت در شبکه‌های اجتماعی نیز می‌تواند در این تعهدنامه‌ها گنجانده شود.

بنابراین در محیط کار میتوانیم از همکاری کارمندان به نحوه درست در جهت توسعه کسب و کارمان در شبکه های اجتماعی نیز بهره مند شویم .

اکنون به مورد موضوع مهمتری میپردازیم که یکی از دغدغه های مهم فعالان حوزه ی کسب و کار است .

 

تبلیغات موفق کالا در شبکه های اجتماعی

 

شبکه های اجتماعی
تبلیغات در شبکه های اجتماعی

امروزه با گسترش شبکه های اجتماعی،حضور در آنها برای هر برندی به دغدغه ای مبدل گشته که افراد سعی می کنند به هر طریقی که شده برند خود را در آن به مخاطبانشان معرفی کنند. قرار گرفتن در شبکه های اجتماعی فرصت مهمی است که باید درست و به جا از آن استفاده شود. هوشیار نبودن در این فضا ممکن است برند ها را با تهدید روبه رو کند.این یک واقعیت است که حضور شما در شبکه های اجتماعی سبب می شود تا نسبت به گذشته ۶۰%بیشتر به چشم بیایید و مخاطبان شما را ببینند و این گونه است که شانس خود را برای فروش و ارائه خدمات افزایش می دهید.اما باید حرفه ای عمل کنید!

تبلیغات تلگرام در لاین استور

سنجش بازدهی و میزان تبلیغات در تلگرام روش های زیادی دارد که می توان به دو روش اصلی اشاره کرد یکی بر اساس تعداد اعضای جذب شده در کانال و دیگری بر اساس تعداد بازدید ( view – seen ) پست تبلیغی یا بنر تلگرامی شما که در هر دو روش راه هایی برای غیر واقعی نشان دادن نتیجه یا معیار وجود دارد که در ادامه به برخی از قیمت ها و تعرفه ها اشاره میشود .

همین جا به شما توصیه میکنم که به جد از فروشندگان نامعتبر و غیر حرفه ای دوری کنید و هیچ گاه گول تبلیغات وسوسه انگیز دست فروشان تلگرامی رو نخورده و همیشه از مجموعه های دارای نماد اعتماد و آدرس و شماره تلفن ثابت پاسخگو و مجوز معتبر خدمات بگیرید.

ادامه مطلب

تبلیغات اینستاگرام در لاین استور

همین جا به شما توصیه می کنم که به جد از فروشندگان نامعتبر و غیر حرفه ای دوری کنید و هیچگاه گول تبلیغات وسوسه انگیز دست فروشان تلگرامی رو نخورده و همیشه از مجموعه های دارای نماد اعتماد و آدرس و شماره تلفن ثابت پاسخگو و مجوز معتبر خدمات بگیرید .

تبلیغات در اینستاگرام در روش های متنوعی توسط تیم لاین استور انجام می شود که می توان به افزایش فالوور عمومی برای پیج های اینستاگرامی اشاره کرد این فالوور های اینستاگرام واقعی هستند و  لایک فالوور ها بین ۵ تا ۱۰ درصد می باشد و ریزش فالوور‌ها نزدیک به ده درصد می باشد که تا یک هفته ریزش جبران می شود قیمت افزایش هر کا فالوور عمومی ۳۵ هزار تومان می باشد که سفارش های بالای ۵ هزار فالوور مشمول تخفیف می شود .

ادامه مطلب

سفارش ربات تلگرام در لاین استور

خدمات شبکه های اجتماعی در لاین استور بسیار کامل تر  از چیزی هست که فکرش رو بکنید

شما می توانید در تلگرام یک منشی انلاین داشته باشید که همیشه پاسخگوی مشتریان شما باشد یا به صورت خودکار با استفاده از علم مهندسی اجتماعی برای شما تبلیغات کند اگر کمی حوصله داشته باشید می توانید خودتان ربات بسازید یا اینکه به ما سفارش طراحی ربات را بدهید.

ادامه مطلب

کسب درامد از تلگرام در لاین استور

از نگاه لاین استور هر فردی که بتواند چندین سفارش انجام خدمات لاین استور از سوی یکی یا چند مشتری برای لاین استور معرفی یا هماهنگ کند که منجر به پرداخت و تکمیل سفارش گردد بازاریاب نام میگیرد و چنانچه تعداد این سفارشات به صورت مداوم افزایش یابد همکار بازاریاب ما به  نماینده تبدیل می گردد.

پاره وقت: آموزش های لازم به بازاریاب ارائه می شود و ایشان می تواند با توجه به میل شخصی و زمان های خالی فعالیت بازاریابی تلگرامی خود را انجام دهد .

تمام وقت: آموزش های لازم به بازاریاب ارئه می شود و ایشان می بایست روزانه حداقل یک سفارش ربات ضد لینک ( با توجه به سهولت جذب مشتری و نیاز مبرم بازار به این محصول )  پرداخت داشته باشد که در این صورت علاوه بر مبلغ پورسانت سفارشات بیشتر از حداقل روزانه مبلغ ماهیانه ۶۰۰  هزار تومان به عنوان حقوق ثابت دریافت می کند که این امر مستلزم پشتکار و فعالیت فراوان می باشد .

حضوری: آموزش های لازم بصورت حرفه ای به بازاریاب داده می شود که در ادامه لازم هست بازاریاب در شهر خود شروع به مراجعه حضوری به مجموعه‌های بزرگ نماید و با استفاده از آموزه‌های قبلی خود فعالیت های لاین استور را معرفی کرده و سفارش مشتری را ثبت نماید .

ادامه مطلب

شبکه های اجتماعی
تبلیغات در شبکه های اجتماعی

مراحل انتخاب بهترین شبکه های اجتماعی متناسب با تبلیغات کسب و کار شما :

  1. شناسایی مخاطب هدف
  2. تحلیل رفتار مخاطب هدف
  3. شناسایی شبکه هایی که مخاطب هدف در آن حضور پررنگ تری دارد.
  4. شناسایی پتانسیل های شبکه اجتماعی منتخب
  5. تولید محتوا متناسب با مخاطب هدف و فضای حاکم بر آن شبکه اجتماعی

طرح سوال برای تبلیغات و بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی

هنگام معرفی محصول و اقدام برای برندینگ باید چند سوال از خود بپرسید:

  • محصول من چه نیازی را رفع می کند؟
  • چه کسانی از محصول من استفاده می کنند؟
  • من می خواهم محصولم را چه کسانی مصرف کنند؟

پاسخ به سوالات فوق به شما کمک می کند چه شیوه بازاریابی/ تبلیغات و چه بستری را برای معرفی محصول خود انتخاب کنید.
هنگام انتخاب رسانه مناسب برای معرفی برند خود از اینفوگرافی+آمار هایی که رفتار مصرف کننده را در هر یک از شبکه اجتماعی نشان می دهد استفاده کنید.

پس از بررسی رفتار مصرف کننده و مخاطب هدف باید دانش خود را نسبت به آن شبکه اجتماعی بالا ببرید تا بتوانید همراستا با فضای حاکم در آن شبکه و سیاست های موجود محتوا تولید کنید.

برای مثال: اگر یک نوع محتوای متنی تولید کنید و بخواهید در شبکه های اجتماعی اعم از تلگرام+سایت+آپارات+لینکدین استفاده کنید اشتباه است زیرا تلگرام متن کوتاه با مضمون خبر در جهت افزایش آگاهی عمومی را می طلبد و در وبلاگ سایت برای تاثیرگذاری و اعتبار بخشی به سایت باید از محتوای طولانی استفاده کرد و در فضایی مانند آپارات متن کارایی نخواهد داشت و مخاطب به دنبال دیدن ویدیو است.

از مثال بالا می توان نتیجه گرفت با تفکر و مشورت کردن با مشاوران آگاه و متخصص در این زمینه می توان فهمید که بهترین شبکه اجتماعی متناسب با کسب و کار خود کدام است.

کارت ویزیت الکترونیک

کارت ویزیت الکترونیک EBC راهکاری برای ایجاد ارتباطی موثر و مداوم با مخاطبین و مشتریان شما می‌باشد. واژه کارت ویزیت الکترونیک EBC مخفف عبارت Electronic Business Card است. امروزه با توجه به مشغله‌های بسیار زیاد مردم، کارت ویزیت‌ های چاپی جایگاه خود را از دست داده‌اند.

اکثر مواقع مردم پس از دریافت کارت ویزیت چاپی، فراموش می‌کنند که این کارت برای چه در کیف یا میزکار آنها وجود دارد؛ حتی موضوع فعالیت صاحبین کسب و کار را فراموش می‌کنند و یا ممکن است که کارت ویزیت را کجا گذاشته‌اند.

غیر از این موارد، اگر صاحبین کسب و کارها تغییری در اطلاعات روی کارت ویزیت چاپی خود دهند؛ نمی‌دانند که از چه طریقی می‌توانند اطلاعات جدید خود را به مشتریانی که کارت ویزیت آنها را از قبل دارند؛ اعلام کنند؟

تبلیغات
کارت ویزیت الکترونیک

دلایل استفاده از کارت ویزیت

حمایت از محیط زیست

 ایده کارت ویزیت الکترونیک EBC  در راستای فرهنگ سازی و استفاده درست از منابع طبیعی (عدم اسراف کاغذ)  می باشد .

ایجاد ارتباط موثر با مخاطبین

کارت ویزیت الکترونیک EBC جهت برقراری ارتباطی موثر با مشتریان، می باشدو کسب و کارها نیز می‌توانند ، مشتریان بیشتری جذب کنند و بهتر به امر مشتری مداری بپردازند.

معرفی یکی از سایتهای موفق ایرانی در زمینه ی شبکه‌های‌اجتماعی

یکی از سایتهای فعال ایرانی در این زمینه که توانسته است گوی سبقت را از دیگر فعالان این عرصه برباید، سایت لاین استور با دامنه ی اختصاصی linestore.ir ( منابع ۱ ) است. این سایت در زمینه مشاوره و تبلیغات در شبکه های اجتماعی فعالیت بسیار خوبی دارد و  بستر مناسبی را برای فعالیت در شبکه های اجتماعی، توسعه و رشد کسب و کارها و حتی ایجاد کسب و کارها فراهم نموده ست.

این سایت با ساخت انواع رباتهای تلگرام و عضویت بیش از هزاران نفر در این رباتها توانسته ست خدمات خوبی را در تلگرام ارائه کند که می توان به ربات t.me/hspbot اشاره کرد، پنل افزایش شبکه های اجتماعی social.linestore.ir نیز یکی دیگر از خدمات موفق این مجموعه می باشد که کاربران زیادی با عضویت رایگان در این پنل توانسته اند از خدمات مفید آن بهره‌مند شوند.

به گفته ی مدیریت  سایت مهندس درویش زاده ( منابع ۱) اگر ما جواهری داشته باشیم و آن را در خانه نگه داریم، کسی از وجود آن آگاه نمی شود زمانی می توانیم ارزشهای کاری و محصولات و خدمات خودمان را به همگان ارائه دهیم که در دید آنها قرار بگیرد و شبکه های اجتماعی به راحتی این فرصت ارزشمند را برای همگان فراهم نموده است.

نتیجه

در پایان با توجه به بررسی های که به عمل آمده متوجه تاثیر شگرف شبکه های‌اجتماعی در دنیای کسب و کار هستیم برندهای بسیار معروفی که اکنون در دنیا به درآمدهای کلان رسیده اند و همچنان در اذهان دیگران جای دارند و از محبوبیت خاصی برخوردار هستند ، مطمئنا بوسیله همین ابزارهای دیجیتال  ( شبکه های اجتماعی ) توانسته اند به این قدرت و جایگاه برسند.

مجموعه لاین استور به عنوان مجری و مشاور تبلیغات در شبکه های اجتماعی، سالهاست که به صاحبان کسب و کارها کمک می کند تا بهتر و بیشتر در شبکه های اجتماعی دیده شوند.

این مجموعه با ارائه بهترین خدمات مشاوره ای، طراحی سایت، طراحی و بهینه سازی پیج اینستاگرام، بهینه کردن پروفایل شبکه های اجتماعی و ارائه خدمات مجازی به صورت تخصصی و حرفه ای به کسب و کارهای مختلف کمک می کند تا کمپین های تبلیغاتی موفقی در این فضا داشته باشند.

جهت دریافت خدمات مشاوره ای، تبلیغاتی و خدمات مربوط به فعالیت موفق در شبکه های اجتماعی می توانید با کارشناسان لاین استور در ارتباط باشید.

 خانم مهندس پورنقی  خانم مهندس برومند

#مجید_درویش_زاده #لاین_استور#استارتاپونه
درویش زادهDarvishzade
پنل ممبر فالوور

    لطفا برای مشاوره رایگان در خصوص ارائه خدمات؛ فرم زیر را پر کنید:

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    شانستو برای دریافت تخفیف ویژه امتحان کن! (ویژه نمایندگی)