پنل ممبر فالوور نوتیفیکیشن لاین استور

توضیحات تکمیلی پنل ممبر فالوور نوتیفیکیشن برای مشاهده بر روی عکس بالا کیلک کنید

پنل کاربری _ پنل همکاری _ پنل نمایندگی

آموزشها

بهمن, 1398

  • 1 بهمن

    آموزش آنالیز اکانت اینستاگرام و تلگرام

    آموزش آنالیز اکانت اینستاگرام و تلگرام

    آموزش آنالیز اکانت اینستاگرام و تلگرام سلام و درود به همه کاربران ، همکاران و نمایندگان عزیز سایت محبوب  لاین استور   امیدوارم حالتون عالی باشه و لحظه هاتون پر از شادی و ثروت در این آموزش به یکی از امکانات عالی پنل ممبر فالوور نوتیفیکیشن لاین استور خواهیم پرداخت که …

    بیشتر بخوانید »

دی, 1398

  • 28 دی

    آموزش ثبت سفارش فالوور خارجی لینکدین

    آموزش ثبت سفارش فالوور خارجی لینکدین

    آموزش ثبت سفارش فالوور خارجی لینکدین سلام و درود به همه کاربران ، همکاران و نمایندگان عزیز سایت محبوب لاین استور   امیدوارم حالتون عالی باشه و لحظه هاتون پر از شادی و ثروت این آموزش رو اختصاص دادیم به آموزش ثبت سفارش ممبر پاپ آپ تلگرام در ابتدای آموزشهای پنل …

    بیشتر بخوانید »
  • 26 دی

    آموزش ثبت سفارش ممبر واقعی اجباری سوپر گروه تلگرام

    سفارش ممبر واقعی اجباری سوپر گروه تلگرام

    آموزش ثبت سفارش ممبر واقعی اجباری سوپر گروه تلگرام سلام و درود به همه کاربران ، همکاران و نمایندگان عزیز سایت محبوب لاین استور   امیدوارم حالتون عالی باشه و لحظه هاتون پر از شادی و ثروت این آموزش رو اختصاص دادیم به آموزش ثبت سفارش ممبر پاپ آپ تلگرام در …

    بیشتر بخوانید »
  • 24 دی

    آموزش ثبت سفارش ممبر واقعی سوپر گروه تلگرام

    سفارش ممبر واقعی سوپر گروه تلگرام

    آموزش ثبت سفارش ممبر واقعی سوپر گروه تلگرام سلام و درود به همه کاربران ، همکاران و نمایندگان عزیز سایت محبوب لاین استور   امیدوارم حالتون عالی باشه و لحظه هاتون پر از شادی و ثروت این آموزش رو اختصاص دادیم به آموزش ثبت سفارش ممبر پاپ آپ تلگرام در ابتدای …

    بیشتر بخوانید »
  • 20 دی

    آموزش ثبت سفارش منشن بر اساس موضوع

    آموزش ثبت سفارش منشن بر اساس موضوع

    آموزش ثبت سفارش منشن بر اساس موضوع ( ایرانی و خارجی ) سلام و درود به همه کاربران ، همکاران و نمایندگان عزیز سایت محبوب لاین استور   امیدوارم حالتون عالی باشه و لحظه هاتون پر از شادی و ثروت این آموزش رو اختصاص دادیم به آموزش ثبت سفارش منشن بر …

    بیشتر بخوانید »
  • 18 دی

    آموزش ثبت سفارش منشن بر اساس جنسیت

    آموزش ثبت سفارش منشن بر اساس جنسیت

    آموزش ثبت سفارش منشن بر اساس جنسیت سلام و درود به همه کاربران ، همکاران و نمایندگان عزیز سایت محبوب لاین استور   امیدوارم حالتون عالی باشه و لحظه هاتون پر از شادی و ثروت این آموزش رو اختصاص دادیم به آموزش ثبت سفارش منشن بر اساس جنسیت در اینستاگرام در …

    بیشتر بخوانید »
  • 16 دی

    آموزش ثبت سفارش منشن فالوور پیج های هدف

    منشن فالوور اکانت های پیج هدف

    آموزش ثبت سفارش منشن فالوور پیج های هدف   سلام و درود به همه کاربران ، همکاران و نمایندگان عزیز سایت محبوب لاین استور   امیدوارم حالتون عالی باشه و لحظه هاتون پر از شادی و ثروت این آموزش رو اختصاص دادیم به آموزش ثبت سفارش منشن فالوور پیج های هدف …

    بیشتر بخوانید »
  • 12 دی

    آموزش ثبت سفارش منشن بر اساس شهر و منطقه

    آموزش ثبت سفارش منشن بر اساس شهر و منطقه

    آموزش ثبت سفارش منشن بر اساس شهر و منطقه سلام و درود به همه کاربران ، همکاران و نمایندگان عزیز سایت محبوب لاین استور | امیدوارم حالتون عالی باشه و لحظه هاتون پر از شادی و ثروت این آموزش رو اختصاص دادیم به آموزش ثبت سفارش منشن بر اساس شهر …

    بیشتر بخوانید »
  • 10 دی

    آموزش ثبت سفارش منشن اکانت های دلخواه اینستاگرام

    آموزش ثبت سفارش منشن اکانت های دلخواه اینستاگرام

    آموزش ثبت سفارش منشن اکانت های دلخواه اینستاگرام سلام و درود به همه کاربران ، همکاران و نمایندگان عزیز سایت محبوب لاین استور | امیدوارم حالتون عالی باشه و لحظه هاتون پر از شادی و ثروت این آموزش رو اختصاص دادیم به آموزش ثبت سفارش منشن اکانت های دلخواه  اینستاگرام …

    بیشتر بخوانید »
  • 8 دی

    آموزش ثبت سفارش منشن اکانت های تصادفی خارجی

    آموزش ثبت سفارش منشن اکانت های تصادفی خارجی

    آموزش ثبت سفارش منشن اکانت های تصادفی خارجی سلام و درود به همه کاربران ، همکاران و نمایندگان عزیز سایت محبوب لاین استور | امیدوارم حالتون عالی باشه و لحظه هاتون پر از شادی و ثروت این آموزش رو اختصاص دادیم به آموزش ثبت سفارش منشن تصادفی خارجی اینستاگرام   …

    بیشتر بخوانید »
  • 7 دی

    آموزش ثبت سفارش منشن تصادفی ایرانی

    آموزش ثبت سفارش منشن تصادفی ایرانی

    آموزش ثبت سفارش منشن تصادفی ایرانی سلام و درود به همه کاربران ، همکاران و نمایندگان عزیز سایت محبوب لاین استور | امیدوارم حالتون عالی باشه و لحظه هاتون پر از شادی و ثروت این آموزش رو اختصاص دادیم به آموزش ثبت سفارش منشن تصادفی ایرانی اینستاگرام     در …

    بیشتر بخوانید »
  • 4 دی

    آموزش ثبت سفارش بازدید ویدیو اینستاگرام

    آموزش ثبت سفارش بازدید ویدیو اینستاگرام

    آموزش ثبت سفارش بازدید ویدیو اینستاگرام سلام و درود به همه کاربران ، همکاران و نمایندگان عزیز سایت محبوب لاین استور | امیدوارم حالتون عالی باشه و لحظه هاتون پر از شادی و ثروت این آموزش رو اختصاص دادیم به آموزش ثبت سفارش بازدید ویدیو اینستاگرام   در ابتدای آموزشهای …

    بیشتر بخوانید »
  • 2 دی

    معرفی و آموزش ثبت سفارش سرویس ویژه منشن اینستاگرام

    معرفی و آموزش ثبت سفارش منشن اینستاگرام

    معرفی و آموزش ثبت سفارش سرویس ویژه منشن اینستاگرام با سلام به همه کاربران ، همکاران و نماینده گان عزیز و توانمند سایت محبوب لاین استور امیدوارم همیشه پرانرژی باشید چون ما همواره پر انرژی در کنار شما هستیم و خواهیم بود میخوام جدیدترین سرویس پنل ممبر فالوور نوتیفیکیشن لاین …

    بیشتر بخوانید »
  • 1 دی

    آموزش ثبت سفارش ویو استوری اینستاگرام

    آموزش ثبت ویو استوری اینستاگرام

    آموزش ثبت سفارش ویو استوری اینستاگرام سلام و درود به همه کاربران ، همکاران و نمایندگان عزیز سایت محبوب لاین استور | امیدوارم حالتون عالی باشه و لحظه هاتون پر از شادی و ثروت این آموزش رو اختصاص دادیم به آموزش ثبت ویو استوری در اینستاگرام همچنین میتونین آموزش ثبت …

    بیشتر بخوانید »

آذر, 1398

  • 30 آذر

    آموزش ثبت سفارش لایک اینستاگرام

    آموزش ثبت سفارش لایک اینستاگرام

    آموزش ثبت سفارش لایک اینستاگرام با سلام خدمت شما کاربران ، همکاران و نمایندگان عزیز ، در این بخش از مجموعه آموزشهای ثبت سفارشات در پنل ممبر فالوور نوتیفیکیشن لاین استور به سراغ آموزش ثبت سفارش لایک اینستاگرام میریم در ابتدا بعد از ورود به پنل خودتون به آدرس Socail.linestore.ir …

    بیشتر بخوانید »
  • 29 آذر

    آموزش ثبت سفارش فالوور اینستاگرام

    آموزش ثبت سفارش فالوور اینستاگرام

    آموزش ثبت سفارش فالوور اینستاگرام سلام به کاربران ، همکاران و نمایندگان عزیز و پرانرژی سایت محبوب لاین استور  برای سهولت در انجام سفارشات شما عزیزان مخصوصا کاربرانی که آشنایی کمتری با پنل ممبر فالوور نوتیفیکیشن و ثبت سفارشاتشون دارند ، آموزش های مربوط به پنل رو در سایت قرار …

    بیشتر بخوانید »

فروردین, 1395

  • 17 فروردین

    برندینگ در شبکه های اجتماعی (راهکارهای ضروری)

    اقتدار برند شما در توانایی رسیدن به این اقدامات می باشد و یکی از بهترین راه های بدست آوردن آن، استفاده از رسانه ها و شبکه های اجتماعی است.  تحقیقات اخیر که توسط سایت Econsultancy انجام شده است، نشان از آن دارد که امروزه، بیشترین سرمایه گذاری برند ها در …

    بیشتر بخوانید »
  • 14 فروردین

    هویت در فضای مجازی

    یکی از موضوعات مهم مطرح در بحث های فضای مجازی، موضوع هویت در این فضا و ابعاد آن است. هویت، یک مفهوم پیچیده ی جهانی واقعی با پیامدهای مختلف فلسفی وعملی است. در جهان واقعی آفلاین متشکل از موجودات زنده و اشیا، هویت عبارت است از اطلاعات منحصر به فرد …

    بیشتر بخوانید »
  • 13 فروردین

    لیست ده ها شبکه اجتماعی معتبر

    صدها شبکه اجتماعی با کاربردها و دسته‌بندی‌های متفاوت وجود دارد که بسیاری از آنها تخصصی بوده و توانسته‌اند متخصصین را به دور هم جمع کنند. برخی دیگر از این شبکه‌های اجتماعی به لحاظ موضوع و علایق افراد دسته‌بندی شده‌اند و تمرکز آنها بر روی یک مورد خاص است. برخی دیگر …

    بیشتر بخوانید »
  • 10 فروردین

    آموزش تلگرام-برگشتن به گروه های لفت داده شده

    همونطور که میدونید افرادی که از گروه لفت میدن رو نمیشه دوباره اد(Add) کرد، چون کسی که لفت داده حتما از گروه خوشش نیومده یا به هر دلیلی لفت داده، تلگرام این قانون رو گزاشته تا کسی که لفت میده رو نتونید دوباره اد کنید. اما تلگرام این قابلیت رو …

    بیشتر بخوانید »
  • 9 فروردین

    باید ها و نباید های بازاریابی محتوایی

    تولید محتوای خلاقانه و دانش بنیان که از حمایت و پشتیبانی فکری برخوردار باشد، بهترین روش برای اثبات کردن رهبری، ایجاد روابط پایدار، افزایش میزان دیده شدن و دیدن رشد درآمد می باشد. به هر حال شما این کار را چگونه انجام می‌دهید تا در نهایت منجر به رسیدن شما …

    بیشتر بخوانید »
  • 8 فروردین

    از انجام چه کارهایی در شبکه اینستاگرام خودداری کنیم

    راه‌های بسیار زیاد وجود دارد تا بتوانیم بطور موثر از اینستاگرام استفاده کنیم. با این وجود کارهای بسیار زیادی هم هستند که در صورت انجام دادن ممکن است مانع از موفقیت شما در این شبکه اجتماعی شوند. این‌ها مواردی هستند که نباید در محیط اینستاگرام انجام داد: از نام‌های کاربری …

    بیشتر بخوانید »
  • 7 فروردین

    دیجیتال بر وفق مراد

    ۹۴ نقطه عطفی در تجربه فضای دیجیتال ایرانیان بود. داستان از اتمام انحصار اینترنت نسل سوم رایتل و آغاز سرویس‌دهی اینترنت پر سرعت دیگر اپراتورها در تابستان ۹۳ آغاز شد. با افزایش فوق العاده ضریب نفوذ اینترنت همراه در سال ۹۴، حتی افرادی که قبل از آن تجربه استفاده از …

    بیشتر بخوانید »
  • 5 فروردین

    همه آنچه می‌خواهید در مورد بازاریابی دیجیتال بدانید

    بازاریابی دیجیتال، بازاریابی شبکه‌های اجتماعی، سئو و اصطلاحاتی از این دست که این روزها زیاد می‌شنویم احتمالا برای بسیاری از افراد این سوال را ایجاد می‌کند که بازاریابی دیجیتال چیست؟ ارسال پیامک انبوه و مزاحم و صفحه‌های شلوغ و پر از تبلیغ شاید اولین تصور اکثر افراد از بازاریابی دیجیتال …

    بیشتر بخوانید »
  • 3 فروردین

    کاربران در انتظار انتشار چه محتوایی هستند

    چگونه محتوایی تولید کنیم که بازدید کنندگان وبسایت شما برای اشتراک گذاری آن لحظه شماری کنند برای هدایت ترافیک به وبسایت خودتان شما در ابتدا باید وبسایت خود را بهینه سازی کنید تا در نتایج مرتبط موتورهای جستجو رتبه بالاتری را کسب کند. چرا که هیچ کس دوست ندارد زمانی …

    بیشتر بخوانید »
  • 2 فروردین

    پنج نکته برای بالا بردن کیفیت بازاریابی محتوایی پس از مرغ مگس خوار گوگل

    همراه با بروزرسانی های جدید گوگل تحت عنوان مرغ مگس خوار، پاندا و … بازاریابی محتوایی نسبت به قبل نه تنها ارزش خود را از دست نداده، بلکه حتی از اهمیت بیشتری هم برخوردار شده است. برای سالیان سال موتورهای جستجو برای رتبه بندی و تعیین جایگاه واقعی سایت یا …

    بیشتر بخوانید »

اسفند, 1394

  • 29 اسفند

    شش مزیت کلیدی بازاریابی شبکه های اجتماعی برای کسب و کارها

    بازاریابی شبکه های اجتماعی به زبان ساده چیست؟ بازاریابی شبکه های اجتماعی مثل سایر مفاهیم یک تعریف واحد و مشخص ندارد اما اگر بخوام تعریفی در اینجا ارائه بدم به نظرم تعریف زیر یکی از کاملترین تعاریف و در عین حال ساده ترین است : بازاریابی شبکه های اجتماعی ، …

    بیشتر بخوانید »
  • 28 اسفند

    بهترین شبکه های اجتماعی برای بازاریابان در سال ۲۰۱۵

    شبکه های اجتماعی یکی از مهمترین و حیاتی ترین بخش های طرح بازاریابی یک شرکت امروزی می باشد ( و اگر نیست، حتما باید گنجانده شود، چرا که ضرر حاصل از نبود آن قابل جبران کردن نیست). بازاریابان با سابقه و البته مطلع و آگاه – مانند شما دوست عزیز …

    بیشتر بخوانید »
  • 27 اسفند

    پیش نیاز ورود به شبکه های اجتماعی

    رسانه های اجتماعی محبوب ترین بخش های فضای مجازی برای استفاده عموم هستند. از کودکان و نوجوانان گرفته تا مادر بزرگ ها، مدارس، شرکت های دولتی، انجمن های خیریه، برندهای تجاری و … همه و همه سعی می کنند در رسانه های اجتماعی حضور پیدا کرده و ضمن تولید محتوا …

    بیشتر بخوانید »
  • 27 اسفند

    نه اشتباهات رایج در بازاریابی مبتنی بر شبکه های اجتماعی

    فراگیری استفاده از شبکه‌های اجتماعی در بین کاربران موضوعی نیست که بتوان آن را به سادگی نادیده گرفت و از کنار آن بی‌تفاوت عبور کرد. کمپانی‌های کوچک و بزرگ در سراسر دنیا نیز از اهمیت بسترهای جدید تبلیغاتی خبر دارند و سبک جدیدی از بازاریابی را مبتنی بر شبکه‌های اجتماعی …

    بیشتر بخوانید »
  • 26 اسفند

    اعتیاد مجازی به شبکه های اجتماعی

    رسانه های اجتماعی محبوب ترین بخش های فضای مجازی برای استفاده عموم هستند. از کودکان و نوجوانان گرفته تا مادر بزرگ ها، مدارس، شرکت های دولتی، انجمن های خیریه، برندهای تجاری و … همه و همه سعی می کنند در رسانه های اجتماعی حضور پیدا کرده و ضمن تولید محتوا …

    بیشتر بخوانید »
  • 26 اسفند

    راهکارها و پیشنهادهای اخلاقی در استفاده صحیح از فضای مجازی

    از آنجا که فنّاوری اطلاعات تحولات سیاسی اجتماعی وسیع و شگرفی را پدید آورده است، مشکلات اخلاقی جدید و منحصر به فردی در این حوزه ایجاد شده که نیازمند رسیدگی است. فنّاوری اطلاعات نه تنها در چگونگی افعال و اقدامات روزمره ما تأثیر می گذارد؛ بلکه تلقی ما از آنها …

    بیشتر بخوانید »
  • 24 اسفند

    یورش شبکه های اجتماعی به قلب جامعه

    شبکه های اجتماعی امروزه با سرعت رشد قابل توجهی که دارند، جایگاه ویژه ای در بین کاربران خود که غالبا نسل جوان جامعه هستند، پیدا کرده اند. این شبکه ها از سویی به عنوان یکی از گونه های رسانه های اجتماعی، امکانات تعاملی قابل توجهی برای کاربران اینترنتی فراهم کرده …

    بیشتر بخوانید »
  • 23 اسفند

    شبکه‌های اجتماعی جایگزین هم صحبتی با خانواده؟!

    عضویت هر روزه تعداد زیادی از مردم در شبکه‌های اجتماعی زنگ خطری است که بارها از سوی کارشناسان به صدا درآمده است. زندگی بسیاری از زوج‌های جوان به خاطر این شبکه‌ها به ورطه نابودی کشیده شده و آثار زیانبار آن نیز دامن بسیاری از زنان و مردان را گرفته است …

    بیشتر بخوانید »
  • 23 اسفند

    تاثیرات مثبت و منفی شبکه های اجتماعی بر درآمد زایی شرکت ها

    در عصر حاضر کارمندان می‌توانند از طریق رسانه‌های اجتماعی باعث رسیدن آسیب شدید به موقعیت شرکت‌شان یا بالارفتن وجهه آن شوند. بهترین راه برای جلوگیری از آسیب‌هایی از این دست فراهم کردن کانال‌های متعدد برای کارمندان است تا از طریق آن احساسات خود را بیان کنند و دیگری نیز پاسخگویی …

    بیشتر بخوانید »
  • 22 اسفند

    شبکه های اجتماعی و مطبوعات؛ تضاد یا تعامل؟

    شبکه های اجتماعی به یکی از عرصه های مهم در ارتباطات اجتماعی در جامعه قرن بیست و یکمی امروز تبدیل شده اند. گرچه در کشورمان بسیاری از جوانان و کاربران شبکه های اجتماعی تنها به جنبه های سرگرمی و دوست یابی یا گفت وگو متوسل شده اند اما این شبکه …

    بیشتر بخوانید »
  • 22 اسفند

    چهار اثر روانی که فیس بوک بر شما می گذارد

    احساسات، هم مثبت و هم منفی، به راحتی از طریق پست هایی که کاربران در شبکه اجتماعی به اشتراک می گذارند، گسترش می یابد. پژوهشگران در تعدادی از موسسات علمی و دانشگاهی افزون بر خود فیسبوک مطالعات روز افزون درباره این که کاربران با حضور در فیسبوک چه احساسی درباره …

    بیشتر بخوانید »
  • 21 اسفند

    خرد شدن زندگی شخصی زیر چرخ دنده های شبکه های اجتماعی

    شبکه های اجتماعی در طول دو سال اخیر تبدیل به چالش بزرگی شده است. گاهی اوقات برخی از جریان ها باعث می شود تا این شبکه های اجتماعی صرفنظر از کاربرد واقعی شان به معضل اجتماعی تبدیل شوند و حوادثی را رقم بزنند. بزرگ ترین مشکلاتی که این شبکه های …

    بیشتر بخوانید »
  • 21 اسفند

    افزایش سواد رسانه ای راهی برای کاهش آسیب‌ شبکه های اجتماعی

    ابداع فضای مجازی تنها یک تحول در عرصه فناوری نیست بلکه نمایانگر تغییر و تحولات در نوع نگاه به هستی و انسانیت است. شبکه‌های اجتماعی نیز از بدو فراگیری در فضای مجازی، موجب تغییر در نگاه به هستی و هویت انسان شده‌اند چراکه شبکه‌های اجتماعی به علت رشد فزاینده در …

    بیشتر بخوانید »
  • 20 اسفند

    پس‌لرزه‌ شبکه های اجتماعی در خانواده

    نقش خانواده به‌عنوان کوچک‌ترین واحد اجتماعی می‌تواند هم در جنبه مثبت آن یعنی ایجاد کانون آرامش و هم در جنبه منفی‌اش یعنی ایجاد آسیب اجتماعی بسیار مهم و تاثیرگذار باشد. از جمله وجوه منفی پدیدآمده از درون این نهاد اجتماعی، بروز آسیبی تحت عنوان «طلاق» است که آثار مخرب آن …

    بیشتر بخوانید »
  • 19 اسفند

    کفه مفید بودن شبکه های اجتماعی سنگین تر از مضر بودنش است

    جامعه مجازی تنها یک راه ارتباط جمعی نیست و بر روی احساسات انسان‌ها نیز تاثیر می‌گذارد. تنها ورود به فیسبوک کافی است تا با موجی از پست‌های مختلف روبرو شوید. تحقیقات جدید نشان می‌دهند که تاثیرات مثبت ورود به این شبکه‌ها بیشتر از تاثیرات منفی بوده و آن‌ها را پوشش …

    بیشتر بخوانید »
  • 19 اسفند

    تحت تاثیر قرار دادن زندگی زناشویی با دنیای مجازی

    متاسفانه حضور دائمی زوجین در شبکه های اجتماعی مانع همصحبتی آنان با یکدیگر و کاهش روابط عاطفی میان آنان شده است. ۱ـ شبکه‌های اجتماعی به شما اطلاعات زیادی از سبک زندگی دیگران بویژه دوستانتان در اختیارتان قرار میدهد و خیلی خوب است که بدانید اوضاع و احوال دوستانتان چطور است …

    بیشتر بخوانید »
  • 18 اسفند

    شبکه‌های اجتماعی می‌توانند یک فرصت باشند

    دکتر جلالی، کارشناس ارشد اینترنت و شبکه‌های اجتماعی: ابزارهای به وجود آمده در شبکه‌های اجتماعی مناسب و در چارچوب فهم جهانی است. در برخی مواقع به جای اینکه از این شبکه‌ها درباره مسائل مفید استفاده شود، گاهی ممکن است مفاسدی هم در آنها وجود داشته باشد مانند فعالیت‌های ضد امنیت …

    بیشتر بخوانید »
  • 18 اسفند

    عوارض استفاده افراطی از شبکه های اجتماعی

    وقت نداشتن حتی برای همسر: در یک زندگی مشترک موفق، هر دو طرف باید بخشی از ساعات روز را در کنار یکدیگر بگذرانند. هرقدر زن یا مردی زمان بیشتری را به حضور در فضای مجازی اختصاص بدهد، طبیعتا وقت کمتری برای ارتباط با شریک زندگی و خاطره ساختن در کنار او …

    بیشتر بخوانید »
  • 17 اسفند

    مزایا و معایب رسانه های اجتماعی

    مطمئنا چه شما معتاد به شبکه های اجتماعی یا یک کاربر ساده باشید و یا حتی کسی که تازه به فکر استفاده از این شبکه ها افتاده است؛ سوالاتی در خصوص مزایا و معایب شبکه های اجتماعی دارید. مثلا، آیا این شبکه ها بهره وری انسان را بالاتر می برد …

    بیشتر بخوانید »
  • 17 اسفند

    سبک زندگی کاربران شبکه های اجتماعی

    رسانه‌های اجتماعی محبوب ترین بخشهای فضای مجازی برای استفاده عموم هستند. از کودکان و نوجوانان گرفته تا مادر بزرگ ها، مدارس، شرکت‌های دولتی، انجمن‌های خیریه، برندهای تجاری و … همه و همه سعی میکنند در رسانه‌های اجتماعی حضور پیدا کرده و ضمن تولید محتوا برای خود مخاطبان ثابتی دست و …

    بیشتر بخوانید »
  • 14 اسفند

    سه نشانه ناکارآمدی استراتژی شبکه های اجتماعی شما

    بازاریابی حوزه ای است که در آن هم بیش از حد اجتماعی یافت می شود، هم بالعکس آن و هم اجتماعی در جای نادرست؛ آخرین مورد، معادل دیجیتالی حضور در میهمانی اشتباه است. اما از کجا باید فهمید آیا جزو این سه دسته قرار می گیریم یا نه؟ حضور در …

    بیشتر بخوانید »
  • 11 اسفند

    بیست دلیل برای بودن یا نبودن در شبکه های اجتماعی

    سال ۲۰۱۴ میلادی دوره ای بود که طی آن بخش اعظیم زندگی ها دیجیتالی شد و به گفته محققان بزرگترین تحول مجازی تاریخ صورت گرفت. در این سال مهمترین گام برای ورود شبکه های اجتماعی به زندگی روزمره برداشته شد تا این عرصه علاوه بر ابزاری برای برقراری ارتباطات روزانه، …

    بیشتر بخوانید »
  • 10 اسفند

    شبکه های اجتماعی موبایل یک ضرورت در روابط عمومی الکترونیک

    روزی نیست که از خدمات الکترونیک دولتها و موسسات خصوصی در دنیا صحبت نشود. دولت الکترونیک، ثبت نام الکترونیک، پرداخت و دریافت الکترونیک، موسیقی الکترونیک، آموزش الکترونیک و دهها مورد دیگر همگی نشان دهنده یک موضوع است و آن حرکت دنیا به سمت فضای مجازی و رهایی از دغدغه های …

    بیشتر بخوانید »
  • 9 اسفند

    خطرات شبکه های اجتماعی برای سازمان ها

    امروزه بسیاری از سازمان های بزرگ و کوچک  از شبکه های اجتماعی پربازدید استفاده می کنند؛ اما متأسفانه آن ها توجهی به مشکلات امنیتی و خطرات ناشی از دسترسی مداوم و کنترل نشده به شبکه های اجتماعی را در نظر نمی گیرند. برخی از خطرات این شبکه ها برای سازمان …

    بیشتر بخوانید »
  • 7 اسفند

    نکات حیاتی بازاریابی در شبکه های اجتماعی

    ما در عصری زندگی می‌کنیم که دیگر کمتر کمپانی یا کسب و کاری را پیدا می‌کنید که در شبکه های اجتماعی از جمله لینکدین، فیسبوک، ایسنتاگرام و … فعالیت نداشته و با بازاریابی دیجیتال آشنا نباشد. درست است که تقریبا همه از شبکه های اجتماعی استفاده می‌کنند و روزانه ترافیک …

    بیشتر بخوانید »
  • 6 اسفند

    اهمیت شبکه های اجتماعی در بازاریابی اینترنتی

    در دنیای امروز با پیشرفت تکنولوژی و دنیای مجازی، روش های کسب و کار و پیدا کردن بازار هدف برای در آمد تغییر کرده است. شبکه های اجتماعی با داشتن وب سایت قوی و تعداد زیادی از افراد، محل مناسبی برای کسب در آمد خواهند بود. این شبکه ها در …

    بیشتر بخوانید »
  • 5 اسفند

    نه اشتباه دردسر ساز در شبکه های اجتماعی

    بیشتر صاحبان کسب و کار در شبکه های اجتماعی حضور فعال دارند و از این پلتفرم ها به عنوان بازار کارآمد برای بازاریابی محصولات، تبلیغات گسترده، ارتباط نزدیک با مشتری و… استفاده می کنند. تبلیغات شبکه های اجتماعی هفته نامه عصر ارتباط : بیشتر صاحبان کسب و کار در شبکه …

    بیشتر بخوانید »
  • 4 اسفند

    ده تهدید شبکه های اجتماعی

    ابزارهای شبکه های اجتماعی، نحوه تعامل در زندگی شخصی مردم را تغییر داده اند و اکنون در حال تغییر زندگی حرفه ای آنها نیز هستند. در حقیقت، این شبکه ها نقش مهمی در نحوه انجام تعاملات شغلی و تجاری نیز ایفا می کنند. اما نکته مهم، ریسک بسیار بالای این …

    بیشتر بخوانید »
  • 4 اسفند

    ده علت گرایش به شبکه های اجتماعی

    یک کارشناس ارشد روانشناسی گفت: افراد به ۱۰ دلیل به استفاده از شبکه‌های اجتماعی مجازی گرایش پیدا می‌کنند که از جمله آن‌ها به نوجویی و هیجان‌خواهی و میل به محبوبیت اشاره کرد. به گزارش ایسنا، الهام آزادنام افرود: شبکه‌های اجتماعی، با قابلیت‌هایی که در اختیار فرد قرار می‌دهد مانند ایجاد …

    بیشتر بخوانید »
  • 4 اسفند

    ده راه حل ساده برای ایمن ماندن در شبکه های اجتماعی

    حدود ده سال پیش، شما با خیال راحت می توانستید درخواست های دوستی را  قبول کنید. اما امروزه، حتی برای به اشتراک گذاری یک عکس باید کمی بیشتر درباره آن فکر کنید. در اینجا شما می توانید با انجام دادن این ۱۰ روش ساده، علاوه بر اینکه می توانید تجربه …

    بیشتر بخوانید »
  • 4 اسفند

    هشت اتفاق خوب که پس از ترک شبکه های اجتماعی برای شما می افتد

    ۱. شادتر خواهید بود و با زندگی ارتباط بهتری خواهید داشت در واقعیت مجازیِ شبکه‌های اجتماعی، شما به راحتی می‌توانید خودتان را با دیگران مقایسه کنید و در نهایت خودتان را به خاطر چیزی که هستید تحقیر کنید. ما می‌خواهیم مانند دیگران باشیم و چیزی را دوست داشته باشیم که …

    بیشتر بخوانید »
  • 3 اسفند

    قوانین شبکه های اجتماعی (به تفکیک)

    در اینجا لیستی از ۲۹ قانون شبکه های اجتماعی که اغلب جنبه مثبت دارند ذکر شده است.   قانون همه شبکه های اجتماعی ۱. چند بار در روز مطالب خود را اشتراک گذاری کنید، اما هر تکه از پست های خود را هر چند ساعت به اشتراک بگذارید. ۲. پاسخ …

    بیشتر بخوانید »
  • 3 اسفند

    ده راه آسان جذب طرفداران در شبکه های اجتماعی

    به منظور موفقیت در شبکه های اجتماعی باید یک جامعه تشکیل دهید. اگر جامعه نداشته باشید، هیچ مخاطبی نخواهید داشت و اگر مخاطب نداشته باشید برندسازی و بازگشت سرمایه نخواهید داشت. شما نیاز به یک جامعه دارید که شما را لایک کنند و محتوای شما را برای افراد علاقه مند …

    بیشتر بخوانید »
  • 3 اسفند

    از کدام شبکه های اجتماعی استفاده می کنید؟!

    امروزه نیاز داشتن ارتباط افراد با یکدیگر به جای دنیای واقعی به سمت دنیای مجازی کشیده شده است، به طوریکه حجم گسترده ای از استفاده افراد از اینترنت مربوط به فعالیت های آن ها در شبکه های اجتماعی است. این نیاز گسترده به کمک اتفاقات موازی دیگر که در ایران رخ داده …

    بیشتر بخوانید »
  • 3 اسفند

    وقت گذرانی در شبکه های اجتماعی!

    طرح ها، تصویرسازی ها، مقاله ها و مطالب بسیاری وجود دارد که به طور مستقیم یا غیرمستقیم، نوک پیکانشان شبکه های اجتماعی را نشانه می رود و به تنهاتر و غمگین تر شدن انسان، به دنبال استفاده فراگیر از شبکه های اجتماعی اشاره می کند. شبکه هایی که برخی معتقدند …

    بیشتر بخوانید »
  • 2 اسفند

    پنج راه برای حفاظت از حساب های کاربری در شبکه های اجتماعی

    همین چند روز پیش، شاهد رویداد عمده ای در اینستاگرام بودم. یک وبلاگ نویس مشهور که بیش از ۵۰۰ هزار فالوور (دنبال کننده) دارد، بعد ازآن که حسابش از روی  ای دشمنی هک شد، دسترسی اش را به اینستاگرام خود از دست داد.  صدها ویدیوی شخصی اش که شامل سال …

    بیشتر بخوانید »
  • 2 اسفند

    چگونگی رفتار ما در شبکه های اجتماعی به طور ساده

    اکنون که استفاده از شبکه های اجتماعی به شدت در جامعه رواج یافته است، بهتر است درکنار استفاده مطلوب از آن با رعایت برخی آداب از سوتفاهم و آسیب های تعامل در این فضا بکاهیم. تبلیغات شبکه های اجتماعی با linestore همان طور که برای حضور در اجتماع و تعامل با …

    بیشتر بخوانید »
  • 2 اسفند

    ده راه برای دل کندن از شبکه های اجتماعی

    دانشجویی را فرض کنید که فردا امتحان دارد، ولی نمی تواند بی خیال وایبر شود و پای کتاب و درس اش بنشیند. مردی را فرض کنید که از صبح که به محل کارش رفته، موفق نشده است هیچ کاری انجام دهد چراکه مدام مشغول سر زدن به فیس بوک است، …

    بیشتر بخوانید »
  • 2 اسفند

    شبکه های اجتماعی نارفیقان کودکان و نوجوانان

    نوجوانی برهه‌ای طوفانی است. فردی که نه کودک است و نه بزرگسال درگیر دست و پنجه نرم کردن با هویت خویش است. تصویر روشنی از خود و جنسیتش ندارد. هویت‌یابی یکی از مراحلی است که نوجوان باید از آن گذر کند. مرحله‌ای که فرد باید رشته‌های عاطفه و عقل خود …

    بیشتر بخوانید »
  • 1 اسفند

    بازاریابی معکوس و کسب و کار اینترنتی

    بسیاری از کسب و کارها , به خصوص کسب و کارهای کوچک , از رقایت های فزاینده و فرساینده به ستوه آمده اند و به دنبال روش هایی می گردند که فروش محصولاتشان را آسانتر سازد. یکی از راهکارهای موثر برای این دسته از کسب و کارها استفاده از روش …

    بیشتر بخوانید »
  • 1 اسفند

    چگونه از Twitter استفاده کنیم؟ ۲

    ۵- دوستان و افراد مورد علاقه خود را سازماندهی کنید. اگر افراد زیادی را در توییتر دنبال یا Follow می کنید، بهتر است با ساختن لیست های مجزا آنها را در دسته بندی های مختلف لیست کنید. به پروفایل هر صفحه بروید. بر روی آیکون پروفایل آن صفحه در کنار …

    بیشتر بخوانید »
  • 1 اسفند

    شبکه های اجتماعی (معرفی) ۲

    در این قسمت از معرفی شبکه‌های اجتماعی می‌خواهم شبکه‌های اجتماعی با زمینه فعالیت بیزینس و روابط تجاری و کسب و کار را معرفی کنم. AdvisorGarage – یک دایرکتوری آنلاین از مشاوران که مایل به کمک به کارآفرینان نو پا  است.. ArtBreak – شبکه اجتماعی هنرمندان برای به اشتراک گذاری و …

    بیشتر بخوانید »
  • 1 اسفند

    پرکاربردترین شبکه های اجتماعی ۲

    ۱۱) فیلکر (Flickr) فیلکر، یک شبکه اجتماعی جهت مدیریت عکس ها به صورت آنلاین و برنامه ای کاربردی جهت به اشتراک گذاری، شهرت پیدا کرده است. فیلکر دو هدف اصلی را دنبال می نماید. هدف اول در دسترس قرار دادن عکس هایی که برای دیگران اهمیت دارد. هدف دوم ارائه …

    بیشتر بخوانید »

بهمن, 1394

  • 30 بهمن

    چهار استراتژی بازاریابی محتوایی برای تقویت برند شخصی

    بازاریابی محتوایی، در قالب تولید و به اشتراک گذاری محتوای مفید مثل متن یا ویدیو برای جذب بازدیدکنندگانی از فضای مجازی که بتوانند با برند شما ارتباط برقرار کنند، می تواند یکی از موفق ترین شیوه های بازاریابی دیجیتال برای برند شخصی شما باشد؛ تنها در صورتی که استراتژی فکر شده …

    بیشتر بخوانید »
  • 30 بهمن

    چگونه از Twitter استفاده کنیم؟ ۱

    شبکه های اجتماعی گوناگون، توانایی ها، مزایا و استفاده های متفاوتی به همراه دارند. توییتر را می توان به دلیل سرعت به اشتراک گذاری اطلاعات به محض وقوع و ارتباط بی درنگش با مخاطب، یک “شبکه اجتماعی منحصر به فرد” دانست. اطلاعاتی که به صورت رک، بی پرده، سریع و …

    بیشتر بخوانید »
  • 30 بهمن

    شبکه های اجتماعی (معرفی) ۱

    چقدر با شبکه های اجتماعی آشنا هستید؟ نقش آنها را در زندگی واقعی چطور میبینید؟ فکر میکنید چه تعداد از آنها در اینترنت فعال هستند و چه خدماتی ارائه میدهند؟ پنج تا ، ده تا ، بیست تا … قول میدهم تعدادشان بیش از چیزیست که در ذهن شماست … …

    بیشتر بخوانید »
  • 29 بهمن

    نکاتی برای موفقیت در بازاریابی محتوایی

    مراجعه کنندگان می خواهند «ببینند» چه چیزی برای گفتن دارید، نه اینکه بخوانند. هر بار که ایده ای جدید برای یک مطلب داشتید، ابتدا فکر کنید چطور می توانید آن را به صورت تصویری ارائه کنید. اگر بخواهیم یک دلیل برای وجود بازاریابی محتوا ارائه کنیم، آن جلب توجه است. …

    بیشتر بخوانید »
  • 29 بهمن

    چهار مولفه ضروری بازاریابی محتوایی موفق

    بازاریابی محتوایی اهمیت دارد. هر کسی که تصمیم به راه اندازی کسب و کاری گرفته باشد به خوبی از این موضوع آگاه است (یا حداقل باید باشد). با این حال، آخرین آمار ها نشان می دهند تنها ۳۰ درصد از کسب و کار های B2B اعتقاد دارند استراتژی محتوایی شان اثربخش …

    بیشتر بخوانید »
  • 29 بهمن

    تفاوت بازاریابی محتوایی و بازاریابی شبکه اجتماعی

    بازاریابی شبکه اجتماعی با محتوا در هم تنیده است و شرکت‌ها در شبکه‌های اجتماعی از محتوا برای ارتباط برقرار کردن با مخاطب بهره می‌گیرند اما چیزی که باید به آن معتقد باشیم این است که هر دوی این‌ها استراتژی‌های متفاوتی دارند، با اهداف و پروسه‌های مستقل. برای واضح‌تر شدن موضوع …

    بیشتر بخوانید »
  • 28 بهمن

    چگونه یک موضوع در شبکه‌های اجتماعی ترند می‌شود؟

    این روزها شبکه‌های اجتماعی پربازدیدترین صفحه‌های اینترنتی هستند. روزانه تعداد بی‌شماری از موضوع‌ها و پست‌های مختلف روی این شبکه‌ها منتشر می‌شود. اما آنچه بیش از همه اهمیت دارد، تاثیر این پست‌ها در رواج یک موضوع و شناخته شدن آن است. کاری که اصطلاحا آن را روال شدن یا «ترند شدن» می‌نامند. …

    بیشتر بخوانید »
  • 28 بهمن

    انواع مدیران شبکه های اجتماعی

     مدیر رسانه های اجتماعی شغل نسبتا جدیدی است. تا همین چند وقت پیش اگر با کسی راجع به چنین شغلی صحبت می کردید، شاید با تعجب نگاهتان می کرد. اما از وقتی که شبکه های اجتماعی رشد کردند و جزئی جدایی ناپذیر از زندگی مردم شدند، به بخش مهمی از …

    بیشتر بخوانید »
  • 26 بهمن

    موفقیت در شبکه های اجتماعی چیست؟

    وقتی که شما شروع به فعالیت در شبکه های اجتماعی می‌کنید، به چه چیزی فکر می‌کنید؟ – چگونه به بیش از ۲۰۰۰۰ طرفدار برسید؟ – شاید هم به زیر ۱۰۰۰ طرفدار فکر میکنید؟ به هرحال سریعا مسیر فکری خود را تغییر دهید، البته طرفداران پارامترهای هدف شما هسنتد ولی هدف …

    بیشتر بخوانید »
  • 26 بهمن

    آینده کسب‌ و‌ کارهای اینترنتی

    در این مقاله به: آینده کسب‌و‌کارهای اینترنتی یا ۵ تغییر بزرگ در دنیای وب پرداخته می‌شود. ۱. موبایل و تبلت پیش‌بینی‌های صورت گرفته بیان می‌کند که تا سال ۲۰۱۷ حدود ۹۰ درصد وبگردی‌ها و استفاده از اینترنت با تلفن همراه و موبایل خواهد بود. بنابراین تا حدود سه سال آینده از …

    بیشتر بخوانید »
  • 25 بهمن

    بازاریابی رسانه اجتماعی چیست؟

    Social Media یا رسانه اجتماعی یک اصطلاح کلی است و ممکن است سایتهای اجتماعی مختلف مدیاهای کامل متفاوت از هم فراهم کنند.به عنوان مثال توئیتر ، یک سایت اجتماعی است که برای اشتراک گذاری پیام های کوتاه طراحی شده است.در مقابل فیس بوک ، یک سایت شبکه اجتماعی کامل است …

    بیشتر بخوانید »
  • 25 بهمن

    شبکه های اجتماعی مان را چگونه انتخاب و مدیریت کنیم؟

    به هیچ وجه نمی‌توان منکر تاثیر شبکه های اجتماعی در رشد کسب و کار، فروش و برندینگ شد. ولی این امر در کنار مقرون به صرفه بودن، نکات کلیدی و حساسی هم دارد که رعایت آنها به خصوص برای برندینگ و فعالیت های دراز مدت، بسیار حیاتی و ضروری است. …

    بیشتر بخوانید »
  • 25 بهمن

    هفت نکته برای تبلیغات در اینستاگرام

    در زمانی که وبلاگ‌ها در میان مردم به شهرت رسیدند، بازاریابی و تبلیغات از طریق افراد تاثیرگذار (influencer marketing) رواج یافت. اینستاگرام در حال حاضر آخرین معدن طلایی است که به عنوان پلت فورمی برای تبلیغات از آن استفاده می‌شود. این پلت‌فورم برای انواع و اقسام شرکت‌ها به خوبی کار …

    بیشتر بخوانید »
  • 24 بهمن

    فرسایش زبان به واسطه شبکه های اجتماعی!

    زبان یکی از مهم‌ترین و باارزش‌ترین ابزارها برای حفظ فرهنگ و انتقال آن به آیندگان است. احتمالا شنیده‌اید که زبان فرانسه یکی از دل‌نشین‌ترین زبان‌هاست، زبان آلمانی، زبان فلسفه است، زبان انگلیسی زبان بین‌المللی و زبان فارسی‌، زبانی آهنگین و پر نقطه است، اما این روزها حال‌ و روز بسیاری …

    بیشتر بخوانید »
  • 24 بهمن

    انواع روش های بازاریابی اینترنتی و مفهوم آن ها

    وقتی‌که صحبت از بازاریابی اینترنتی به میان می‌آید با طیف بسیار وسعی از ابزار و امکانات آنلاین مواجه می‌شویم که هر کدام کاربرد و کارایی مخصوص به خود را دارد و برای اینکه بتوانیم از بازار گسترده اینترنت به بهترین شکل ممکن بهره برداری کنیم باید هر یک را بهترین …

    بیشتر بخوانید »
  • 24 بهمن

    بیست و پنج روش افزایش لایک و تعداد فالوئر در شبکه‌ های اجتماعی

    ۱. دکمه لایک و به اشتراک‌گذاری (share) صفحه شبکه اجتماعی خود را در وب‌سایت‌تان بگنجانید برای اینکه گزینه لایک شبکه اجتماعی‌تان را در وب‌سایت خود قرار دهید، نیازی نیست که برنامه‌نویس ماهری باشید. احتمال دارد شخصی که از وب‌سایت شما بازدید می‌کند، یکی از آن چند صد میلیون نفری باشد …

    بیشتر بخوانید »
  • 23 بهمن

    پنج عامل برای طراحی یک کمپین موفق در رسانه های اجتماعی

    این روزها کیست که تاثیر رسانه های اجتماعی بر زندگی مردم نداند؟ و یا کیست که به نوعی با هر یک از این شبکه های اجتماعی درگیر نباشد؟ شبکه های اجتماعی این روزها تبدیل به یکی از ارکان مهم در زندگی مدرن شده اند. در این میان بسیاری از برندهای …

    بیشتر بخوانید »
  • 23 بهمن

    رویکردهای بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی

    استراتژی‌های اجتماعی بخش مهمی از استراتژی‌های کلی بازاریابی هستند، و اغلب منجر به داشتن اثری مستقیم بر روی خط پایین می‌شوند.    در اینجا برخی رویکردها به منظور بررسی در سال ۲۰۱۶ در این زمینه آمده است. ۱. کیفیت ارجح تر از کمیت. ضرب المثل “quality of quantity” را به …

    بیشتر بخوانید »
  • 23 بهمن

    راهنمای طراحان وب سایت در مورد رسانه های اجتماعی

    با وجود و پیدایش انبوه شبکه های اجتماعی که به بازار راه یافته اند انتخاب و استفاده از آنها کاری سخت و دشوار شده است. در همین راستا باید به این نکته اعتراف نمود که شبکه های اجتماعی آنقدر در زندگی ما ریشه دوانده اند که گاهی اوقات زندگی بدون …

    بیشتر بخوانید »
  • 22 بهمن

    شش راهی که از طریق رسانه های اجتماعی می توانید رتبه خود را ارتقاء دهید

    شرح جزئیات موتورهای جستجو مثل گوگل، یاهو و بینگ می توانند صفحات رسانه های اجتماعی را به عنوان نتیجه های جستجو نمایش دهند. گاهی اوقات، یک صفحه تجاری در فیس بوک رنک بیشتری نسبت به یک وب سایت تجاری واقعی کسب می کند. اما این چگونه ممکن است؟ موتورهای جستجو …

    بیشتر بخوانید »
  • 22 بهمن

    شبکه های اجتماعی چه بر سر روابط زناشویی آورده اند؟!

    لایک، کامنت، شیر، فوروارد، و سایر مشتقات شبکه های اجتماعی – مجازی مثل استیکرها با ورود خود جای انرژی های مثبت، ارتباطات رو در رو همچون دوست داشتن، ارائه نظر و صحبت، تبلیغات، انتشار و احساسات درونی و بیرونی واقعی که دو طرف را به هم نزدیک می‏کند گرفته است. …

    بیشتر بخوانید »
  • 21 بهمن

    ده روش هوشمندانه برای استفاده از رسانه های اجتماعی

    در دورانی که ارتباطات  ممکن است نوعی کالا محسوب شود و روابط آنلاین ممکن است غیر قابل اعتماد بنظر برسند، هوشیاری دیگر فقط بالا بردن آگاهی‌ تان نیست. باید بتوانید ارتباطی معنادار با اطرافیان و خودتان برقرار کنید. با این هدف، ۱۰ روش برایتان لیست کرده‌ایم که می‌توانید برای استفاده …

    بیشتر بخوانید »
  • 18 بهمن

    آشنایی با شبکه‌ های اجتماعی اینترنتی

    فضای‌ مجازی مجال شکل‌گیری اجتماعات جدید از کاربران را فراهم می‌کند. از زمان تونیس (Tonnies) و تلاش او برای تعریف دو گونه تجمع انسانی یعنی “اجتماع” در مقابل “جامعه” (گزلشافت و گمنشافت) به بعد همه متفکران علوم اجتماعی و فرهنگی  “رو در رو بودن”، “محدودیت تعداد”، و “ابتناء بر روابط …

    بیشتر بخوانید »
  • 17 بهمن

    بهترین سن مجاز کودکان برای ورود به شبکه های اجتماعی!

    با گسترش نفوذ اینترنت دسترسی افراد به خدمات مختلف ارائه‌ شده در فضای مجازی افزایش یافته است. کودکان نیز از این امر مستثنی نبوده‌اند. نسل به نسل شاهد بلوغ توانایی‌هایی آن‌ها در استفاده از فناوری‌های مختلف و استفاده از اینترنت بوده‌ایم و هستیم. متناظر با این پیشرفت‌ها، تهدیدهای مختلف و …

    بیشتر بخوانید »
  • 17 بهمن

    آشنایی با فیسبوک

    فیسبوک (Facebook) یک شبکهٔ اجتماعی است که در ۴ فوریه سال ۲۰۰۴ توسط مارک زاکربرگ و ادوآردو سوری، اندرو مک‌کالم، داستین مسکوتیز و کریس هیوز در دانشگاه هاروارد به وجود آمد. تعداد اعضای فیسبوک در سپتامبر سال ۲۰۱۲  از مرز یک میلیارد نفر گذشت که به گفتهٔ فیسبوک ۸٬۷٪ آن‌ها …

    بیشتر بخوانید »
  • 16 بهمن

    پنج نکته مهم در رابطه با هشتگ که باید بدانید

    به صورت ساده تر, هشتگ ها باعث ایجاد ارتباط بین پست های ما در شبکه های اجتماعی و موتورهای جستجو شده اند. برای یوزر ها هشتگ ها وسیله ای برای نشان دادن واکنش و جواب آنها و حتی شروع یک گفتگو و یا ترند می باشد. آنها می توانند شوخی …

    بیشتر بخوانید »
  • 14 بهمن

    فاجعه شبکه‌های اجتماعی موبایلی در ایران

    مهدی منتظرقائم در سلسله نشست های گفت و گوی اجتماعی با موضوع آسیب های فضای مجازی که در وزارت رفاه برگزار شد، ضمن تاکید بر اینکه هرجامعه ای بتواند در طول زمان، قبل، حین و بعد از اخذ تکنولوژی در سطح فردی و گروهی آمادگی در مردمش ایجاد کند و …

    بیشتر بخوانید »
  • 13 بهمن

    تاریخچه شبکه های اجتماعی

    پیش نوشت ۱: همچنانکه می‌دانید مدتی است تصمیم گرفته‌ام در مورد تکنولوژی دیجیتال بیشتر بنویسم و یکی از موضوعاتی که به طور خاص تصمیم دارم در مورد آن بیشتر بنویسم شبکه های اجتماعی است. بحث را با موضوع شبکه های اجتماعی و ابرواقعیت جدید آغاز کردم و توضیح دادم که شاید برخی …

    بیشتر بخوانید »
  • 12 بهمن

    آشنایی با شبکه اجتماعی توییتر

    توییتر (Twitter) یک شبکه اجتماعی است که سرویس میکروبلاگ ارائه می‌کند و به کاربران اجازه می‌دهد تا ۱۴۰ حرف، پیام متنی را که توییت (Tweet) نامیده می‌شود، ارسال کنند. این شبکه اجتماعی در مارس ۲۰۰۶ به دست جک دورسی ایجاد شد و در ژوئیه ۲۰۰۶ آغاز به کار کرد. توییتر …

    بیشتر بخوانید »
  • 12 بهمن

    شبکه های اجتماعی در آیینه‌ تاریخ

    پیش نوشت ۱: قبلاً در نوشته‌ای تحت عنوان شبکه های اجتماعی و ابرواقعیت جدید از علاقه‌ام به شبکه های اجتماعی گفتم و توضیح دادم که علاقمندم در فرصت‌هایی که پیش می‌آید، گهگاه در مورد آن بنویسم. اگر چه به خاطر جدید بودن مفهوم شبکه های اجتماعی – لااقل به شکل دیجیتال آن …

    بیشتر بخوانید »
  • 11 بهمن

    تاریخچه شبکه های اجتماعی و نگاهی به نظافت اجتماعی

    مطلب قبل: تاریخچه شبکه های اجتماعی و ابرواقعیت جدید   پیش نوشت ۴: قبل از این، بحثی رو تحت عنوان مرور تاریخچه و کارکرد شبکه های اجتماعی و نگاهی به آینده‌ شبکه های اجتماعی شروع کردم و در نخستین مطلب، اشاره بسیار کوتاهی به شکل گیری ابرواقعیت جدید به دلیل به …

    بیشتر بخوانید »
  • 11 بهمن

    بهترین ساعات برای پست گذاشتن در شبکه های اجتماعی

    بر اساس اطلاعاتی که تحقیق سامال جمع آوری کرده است، قانون کلی استفاده از وقت آزاد مردم برای بهبود فعالیت‌های شما در رسانه های اجتماعی است. ایده آل ترین زمان‌ها صبح زود است (که مردم در مسیرشان به سوی محل کار خود هستند)، تایم‌هایی که در محل کارشان راحت هستند …

    بیشتر بخوانید »
  • 7 بهمن

    ده قانون بازاریابی در شبکه های اجتماعی

    تاثیر شبکه های اجتماعی در بازاریابی و سئو این روزها غیر قابل انکار است. استفاده از ظرفیت این شبکه ها برای بازاریابی و برندینگ بین شرکت های مختلف در سراسر دنیا امری رایج است و هر کدام به شیوه ی خود سعی در جذب مخاطبان این شبکه های اجتماعی و فروش بیشتر و بهتر محصولات …

    بیشتر بخوانید »
  • 7 بهمن

    شبکه های اجتماعی؛ فرصت ها و تهدیدها

    دستاوردهای بشر از صنعت و فناوری های نوین علاوه بر منافعی که برای بشر داشته و رفاهی که برای او به ارمغان آورده است، همواره آسیب هایی را نیز به همراه داشته است. اگرچه بسیاری از ابداعات و نوآوری ها با انگیزه تأمین رفاه و آسایش و تحکیم ارزش های …

    بیشتر بخوانید »
  • 7 بهمن

    عاقبت همنشینی افراطی با شبکه های اجتماعی

    امروزه از جمله مشکلاتی که می تواند برای افراد معتاد به اینترنت و شبکه های اجتماعی به وجود بیاید، مشکل انزوا از جمع و گوشه گیری و در نهایت افسردگی مفرط است. شاید کمتر کسی گمان می کرد که شبکه های اجتماعی در روزگاری که خبرگزاری های رنگارنگ مختلف در …

    بیشتر بخوانید »
  • 6 بهمن

    تاریخچه شبکه های اجتماعی و ابرواقعیت جدید

    پیش نوشت اول – چرا درباره تاریخچه شبکه های اجتماعی می‌نویسم؟ شبکه های اجتماعی دیجیتال (از فیس بوک و توییتر و اینستاگرام تا گروه های وایبری وگروه های ایمیلی نرم افزارهای چت و مسنجر) طی سالهای اخیر چنان به سرعت وارد زندگی ما در ایران شدند که فرصتی برای فکر کردن …

    بیشتر بخوانید »
  • 6 بهمن

    اشتباه های سرنوشت ساز در شبکه های اجتماعی

    فیس بوک، توییتر، اینستاگرام، لینکدین، گوگل پلاس، گروههای وایبری، همه و همه،‌ با دهانی باز، تشنه و چشم‌انتظار کاربران تازه هستند. شرکت‌های ارائه دهنده‌ی سرویس‌های اینترنتی که بقایشان در گرو فروش ترافیک مصرفی به کاربران است، از زندگی آنلاین کاربران استقبال می‌کنند. شرکت‌هایی که بستر موبایل را در اختیار دارند، …

    بیشتر بخوانید »
  • 6 بهمن

    بهترین زمان برای انتشار مطالب در شبکه های اجتماعی پرمخاطب + اینفوگرافیک

    وقتی هدف اصلی شما افزایش دست آوردها و رشد تعداد مخاطبان است، شبکه‌های اجتماعی راهی عالی و مطمئن برای رسیدن به این هدف محسوب می‌شوند. برای کسب بیشترین نتیجه از رسانه‌های اجتماعی باید به دو نکته توجه کرد: باید مطالب خود را به صورت مداوم و با نظمی مشخص در …

    بیشتر بخوانید »
  • 6 بهمن

    ده اثر منفی و غیر قابل جبران شبکه های اجتماعی بر زندگی انسان ها

    فناوری ابزار مفیدی ست، اما اکثر افراد نمی‌دانند که چطور باید از آن به درستی استفاده کرد که همین مسئله می‌تواند فناوری را به ابزاری مخرب تبدیل کند. هر چقدر هم صفحه توییتر خود را دوست داشته باشید آیا واقعاً ارزش دارد که سلامتی خود را به خاطر توییت های …

    بیشتر بخوانید »

ممنونم عضویت شما تایید شد

ثبت نشد لطفا مجدد سعی کنید

تبلیغات اینستاگرام | تبلیغات تلگرام | آموزش اینستاگرام | آموزش تلگرام will use the information you provide on this form to be in touch with you and to provide updates and marketing.

😍 هدیه لاین استور 😍

دریافت کتاب های آموزشی مهندس درویش زاده به صورت رایگان 

۱ -کتاب بازاریابی با شبکه های اجتماعی

۲ -کتاب بازاریابی با انتشار پادکست 

۳ -کتاب آموزش ساخت ربات تلگرام 

اینستاگرام .لاین استور۵۳