شبکه های اجتماعی چه تاثیری روی فروشگاه های اینترنتی دارند؟

شبکه های اجتماعی چه تاثیری روی فروشگاه های اینترنتی دارند؟

خریدارهای اینترنتی علاقه ی زیادی به استفاده از شبکه های اجتماعی دارند تا محصولات مورد علاقه ی خود را با دوستانشان در میان بگذارند. پس خبر خوبی برای شما به عنوان صاحب یک فروشگاه اینترنتی  داریم.   طراحی سایت خود را با نرم افزاری انجام دهید که با اشتراک گذاری محصولات و خدمات در شبکه های محبوب اجتماعی بیشتر و راحت تر مورد استفاده قرار گیرد.

طبق بررسی های لاین استور اپیدمی این روزهای جامعه، استفاده از شبکه‌های اجتماعی است؛ تصور به جاییست اگر شما هم از این مسئله در جهت ارتقاء کسب و کار و فروشگاه اینترنتی خود استفاده کنید و با قابلیت به اشتراک گذاشتن خدمات و یا محصولاتتان این امکان را به مشتریان خود بدهید که به سادگی به کمک شبکه های اجتماعی برای شما مشتری جذب کنند،برای درک بهتر این موضوع، لاین استور را همراهی کنید.

 

تاثیر شبکه های اجتماعی در بازاریابی الکترونیکی

 

۱. افزایش ترافیک

 مصرف کنندگان مدرن همیشه دوست دارند جزو اولین افرادی باشند که محصول جدیدی را امتحان می کنند. مشتری های خود را تشویق کنید تا به صورت فعال مطالب فروشگاه اینترنتی شما را به اشتراک بگذارند؛  با انجام این کار می توانید انتظار بازدیدهای جدید از دنبال کننده های جدید را داشته باشید.

۲. توصیه ی دوستان برای خرید محصول 

شبکه های اجتماعی ، فروشگاه اینترنتی ، تعریف شبکه های اجتماعی ، شبکه های اجتماعی موبایل ، تاریخچه شبکه های اجتماعی ، شبکه های اجتماعی در ایران ، انواع شبکه های اجتماعی مجازی ، انواع شبکه های اجتماعی در اینترنت ، شبکه های اجتماعی جدید ، مقاله شبکه های اجتماعی

استفاده از ابزارهای شبکه های اجتماعی در طراحی سایت فروشگاه اینترنتی تان به مشتری های شما این امکان را می دهد که محصولات شما را با دوستان و خانواده ی خود به اشتراک بگذارند. وقتی دنبال کننده های شما (Followers) توصیه ی دوستان خود در مورد یک محصول را می بینند اعتماد بیشتری برای خرید پیدا می کنند. خریدارانی که محصولات شما را به اشتراک می گذارند در حقیقت به فروشگاه شما اعتبار می بخشند که همین مورد در میزان موفقیت بیشتر فروشگاه اینترنتی شما نقش مهمی دارد. بیشتر مصرف کنندگان توصیه های دوستان خود را در خرید محصولات به کار میگیرند، پس بهتر است از این فرصت طلایی استفاده کنید و روند به اشتراک گذاری مطالب در سایت خود را بهبود بخشید.

۳. برندینگ 

شبکه های اجتماعی ، فروشگاه اینترنتی ، تعریف شبکه های اجتماعی ، شبکه های اجتماعی موبایل ، تاریخچه شبکه های اجتماعی ، شبکه های اجتماعی در ایران ، انواع شبکه های اجتماعی مجازی ، انواع شبکه های اجتماعی در اینترنت ، شبکه های اجتماعی جدید ، مقاله شبکه های اجتماعی

شبکه های اجتماعی به شما کمک می کنند تا نام برند خود را بر سر زبان ها بیندازید. استفاده از شبکه های اجتماعی باعث می شود که برند شما توسط افراد بیشتری دیده شود. نکته ی اساسی این است که هر دنبال کننده دوستانی با سلیقه ی تقریبا مشابه هم دارد و همین باعث می شود که آنها علاقه ی بیشتری برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد محصولات و فروشگاه اینترنتی شما داشته باشند.

۴. اشتراک گذاری مطالب شبکه های اجتماعی را در فروشگاه اینترنتی خود فعال کنید

شبکه های اجتماعی ، فروشگاه اینترنتی ، تعریف شبکه های اجتماعی ، شبکه های اجتماعی موبایل ، تاریخچه شبکه های اجتماعی ، شبکه های اجتماعی در ایران ، انواع شبکه های اجتماعی مجازی ، انواع شبکه های اجتماعی در اینترنت ، شبکه های اجتماعی جدید ، مقاله شبکه های اجتماعی

استفاده از ابزارهایی برای به اشتراک گذاری مطالب در شبکه های اجتماعی باعث افزایش بازدیدهای شما و تبلیغات به شیوه ی دهان به دهان و در نهایت فروش اینترنتی بیشتر برای فروشگاه مجازی تان می شود. با استفاده از ابزاری به نام اضافه کردن خریداران به مشتری های خود این امکان را بدهید که مطالب سایت و محصولات فروشگاه اینترنتی تان را به راحتی با دوستان خود به اشتراک بگذارند. در ادامه بهتر است که موارد زیر را به کار گیرید:

۵. اشتراک گذاری مستقیم محصولات به جای مطالب

شبکه های اجتماعی ، فروشگاه اینترنتی ، تعریف شبکه های اجتماعی ، شبکه های اجتماعی موبایل ، تاریخچه شبکه های اجتماعی ، شبکه های اجتماعی در ایران ، انواع شبکه های اجتماعی مجازی ، انواع شبکه های اجتماعی در اینترنت ، شبکه های اجتماعی جدید ، مقاله شبکه های اجتماعی

شما میتوانید محصولات فروشگاه اینترنتی را به راحتی با دوستان خود به اشتراک بگذارید به طوریکه توضیحات محصول، قیمت و سایر ویژگی های آن به راحتی قابل مشاهده باشد.

۶. انگیزه دادن به مشتریان برای به اشتراک گذاری محصولات لاین استور

شبکه های اجتماعی ، فروشگاه اینترنتی ، تعریف شبکه های اجتماعی ، شبکه های اجتماعی موبایل ، تاریخچه شبکه های اجتماعی ، شبکه های اجتماعی در ایران ، انواع شبکه های اجتماعی مجازی ، انواع شبکه های اجتماعی در اینترنت ، شبکه های اجتماعی جدید ، مقاله شبکه های اجتماعی

با استفاده از این ابزار میتوانید برای مشتری های خود برنامه ای را در نظر بگیرید که با اشتراک گذاری محصولاتتان بتوانند از تخفیف های فروشگاه اینترنتی شما استفاده کنند و به این ترتیب افراد بیشتری را تشویق کنید تا محصولات فروشگاه مجازی شما را به اشتراک بگذارند.

#مجید_درویش_زاده #لاین_استور#استارتاپونه
درویش زادهDarvishzade
پنل ممبر فالوور

    لطفا برای مشاوره رایگان در خصوص ارائه خدمات؛ فرم زیر را پر کنید:

    6 دیدگاه ها

    1. یکی از کم هزینه ترین راههای تبلیغات محصولاتمون میتونه شبکه های مجازی باشه که با بودن تلگرام و اینستاگرام به راحتی همه میتونن ازش استفاده کنند

      • سلام به شما دوست گرامی ساجده عزیز
        ممنون از نظر عالی شما با لاین استور همراه ما باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید
        پیشنهاد ما به شما اینه که سایر مقالات و دوره های آموزشی لاین استور رو هم دنبال کنید

    2. خریدارهای اینترنتی علاقه ی زیادی به استفاده از شبکه های اجتماعی دارند تا محصولات مورد علاقه ی خود را با دوستانشان در میان بگذارند.

    3. تبلیغات درشبکه های اجتماعی برای رشد و پیشرفت کسب و کارمون بسیارمهمه،حالا چه کسب و کارهای بروز مانند فروشگاه های اینترنتی و کسب و کارهایی که در عرصه اینترنت هستند و چه کسب و کارهای سنتی،میتونیم باتبلیغات درشبکه های اجتماعی مخاطبان خاص خودمون رو جذب کنیم…

    پاسخ دادن به پشتیبان لاین استور لغو پاسخ

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    شانستو برای دریافت تخفیف ویژه امتحان کن! (ویژه نمایندگی)