5 دوره برتر
مهندس درویش زاده
چرا و چگونه محتوای جذاب تولید کنیم؟

چرا و چگونه محتوای جذاب تولید کنیم؟

5
(4)

🌺 در دنیای پر رقابت امروز که افراد زیادی از تمایل دارند تا از شبکه های اجتماعی برای دیده شدن برند خود، افزایش فروش و جذب مشتری استفاده نمایند، تولید محتوای جذاب و تاثیرگذار کار آسانی نیست.

سلام به دوستان همیشگی لاین استور؛ مشاور و مجری آموزش و تبلیغات در شبکه های اجتماعی؛ شاید بتوان به راحتی محتواهای مختلفی تولید کرد، اما محتوایی که بتواند برای مخاطبانی که هر روز با هزاران مطلب مختلف روبرو هستند جذاب باشد و از دیگر مطالب متمایز باشد، نیاز به اندیشه، فکر، تجربه و مهارت دارد.

پادکست چرا و چگونه محتوای جذاب تولید کنیم ؛ بشنوید :

 

 

با وجود رقابت های شدید در بین صاحبان مشاغل در شبکه های اجتماعی، تولید محتوایی که بتواند مخاطبان را درگیر کند، از مهمترین چالش ها و اولویت اصلی بازاریابان در این شبکه ها است.

صاحبان کسب و کارها و شرکت ها به دنبال تولید محتوای ارزشمند و مرتبط با مشتریان هستند تا بتوانند از طریق محتوای جذاب بر مشتری تاثیر گذاشته و محصولاتشان را به فروش برساند و از همه مهمتر اینکه به برندی ماندگار تبدیل شوند.

در صورتی که محتوای منتشر شده با ارزش باشد، می تواند اعتماد مخاطبان را جذب کرده و آن ها را به مشتری تبدیل کند. در صورتی که مشتریان از محصول و یا خدماتی که دریافت کرده اند، راضی باشند، ممکن است محتوا مورد نظر را به اشتراک بگذارند و افراد بیشتری با آن برند و محصول آشنا شوند. در این صورت برند مدنظر معروف شده و مسلماً مشتریانش افزایش پیدا می‌کند و در نهایت تولید محتوا باعث می‌شود مخاطبان دوباره به این صفحه یا سایت سر بزنند.

چرا و چگونه محتوای جذاب تولید کنیم؟

اما چگونه می توان محتوایی جذاب تولید کرد که مخاطبان را درگیر کند و بر آن ها اثر گذار باشد؟ در ادامه به این موضوع مهم می پردازیم.

روش های تولید محتوای درگیرکننده و اثرگذار

تا اینجا دانستیم که در صورتی می توان در شبکه های اجتماعی دیده شد، که محتوایی جذاب و با ارزش باشد. در این مطلب بیان می کنیم که چگونه محتوایی ارزشمند تولید نمایید.

۱- محتوا باید متمایز باشد.

تنها با چند دقیقه سرچ کردن در شبکه های اجتماعی در رابطه با محصول یا محصولاتی مشابه محصول مورد نظر، صدها یا حتی هزاران محتوا دریافت خواهید کرد. اما چند تا از این محتواها توانسته مخاطبان را جذب کند و درگیرکننده باشد؟

باید محتوایی را که تولید کرده اید، با انواع مشابه موجود در شبکه های اجتماعی و وب سایت ها مقایسه کنید، اگر محتوای شما چیزی شبیه به آن ها و وجه تمایز آنچنانی ندارد، امیدی به دیده شدن آن نداشته باشید . بلکه به زودی در بین این محتواها و در اقیانوس شبکه های اجتماعی گم خواهد شد. بنابراین در وهله اول، باید محتوایی متمایز از دیگران تولید کنید.

۲- به ارزش محتوا توجه کنید.

مطمئناً مخاطبان وقت ندارند، تا به مطالعه محتواهای بی ارزش یا کم ارزش بپردازند. مخاطبان شبکه های اجتماعی به طور مداوم به دنبال دریافت اطلاعات جدید هستند. آن ها تمایل دارند تا در مورد موضوعاتی که برایشان اهمیت دارد یا به آن نیاز دارند، مطالبی جدید و با ارزش بخوانند و وقتی برای مطالب تکراری نمی گذارند.

یک محتوای جذاب، اطلاعات آموزشی در محصول یا محصولات وابسته به برند را در اختیار مخاطبان و مشتریان قرار می دهد. یک محتوای اثرگذار در عین اینکه سرگرم کننده است، مطالب کاربردی را به مخاطبان آموزش می دهد.

یک محتوای ارزشمند به دنبال ارائه پاسخ هایی صحیح، منطقی و درست برای سوالات مشتریان و مخاطبان است و سعی می کند تا اطلاعاتی سودمند را در اختیار آن ها قرار دهد. به علاوه سرگرم کننده نیز هست تا مخاطب در حین مطالعه و دریافت آن، دچار کسالت و خستگی نشود.

۳- در تولید محتوا مداومت داشته باشید.

قرار نیست یک محتوای خوب و با ارزش تولید و منتشر کنید و به سرعت به نتیجه مورد نظر دست یابید. بلکه مخاطبان منتظر محتواهای جدیدی هستند که تقریبا هر روز و با سرعت بالایی در اختیار آن ها قرار می گیرد. مداومت در هر کاری عامل پیروزی است.

ضمن اینکه هوش مصنوعی شبکه های اجتماعی و وب سایت ها نیز، صفحاتی را در رتبه های اول قرار می دهد، که محتوای سودمند و اثرگذار را به طور مرتب منتشر می کنند و بازدیدهای زیادی دارند.

۴- به مخاطب توجه کنید.

شما نمی توانید برای تمام کاربران شبکه های اجتماعی، بر اساس تفاوت سلیقه ها و نیاز ها محتوا تولید و منتشر کنید. بلکه باید محتوای شما فقط برای مخاطبان خاصی که بازار هدف شما هستند، تولید شود.

سن مخاطب، جنسیت آن ها، میزان تحصیلات، فرهنگ و آداب و رسوم و … تعیین می کند که چه محتوایی تولید شود. بنابراین باید اول مخاطب خود را بشناسید و بعد به دنبال تولید محتوای اثرگذار و جذاب باشید.

خوب تا اینجا با روش تولید محتوای جذاب به طور کلی آشنا شدید، اما در جهان پر رقابت شبکه های اجتماعی، تولید محتوای اثرگذار نیاز به تخصص و تجربه دارد. اگر به دنبال کسب مهارت و تجربه باشید، فرصت ها را از دست خواهید داد و از رقبا جا می مانید. 

بنابراین باید به دنبال افراد متخصص باشید تا بهترین محتوا را برای شما تولید کنند. مجموعه لاین استور همان مجموعه متخصصی است که می تواند شما را در رسیدن به اهدافتان یاری کند و بهترین و تاثیرگذارترین محتواها را متناسب با محصول و کسب و کارتان تولید نماید. کافی است با ما در ارتباط باشید و از پیشرفت تان لذت ببرید.

این مطلب چقدر مفید بود؟

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

5 / 5. 4

اولین کسی باشید که به این مطلب ستاره می دهد

این مطلب را مفید میدانید...

برای ارتقاء این مطلب نظر بدهید

پیشهادتان به نویسنده و مدیر سایت

#مجید_درویش_زاده #لاین_استور#استارتاپونه
درویش زادهDarvishzade
پنل ممبر فالوور

درباره‌ی کارشناس لاین استور پشتیبان لاین استور

با عرض سلام و خسته نباشید . من پشتیبان لاین استور هستم . با آرزو موفقت برای شما عزیزان.
دانشگاه مفهومی شبکه های مجازی

اینو دیدی ؟

افزایش نصب تضمینی اپلیکیشن کافه بازار

افزایش نصب تضمینی اپلیکیشن کافه بازار

5 (1) 🌺 همانطور که می دانید، اپلیکیشن کافه بازار، از پرطرفدارترین نرم افزارها برای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پنل کاربری

پنل ادمین

پنل بازاریاب

پنل همکار طلایی

پنل نمایندگی پایه

پنل نمایندگی ریبرند

پنل نمایندگی ویژه

پنل نمایندگی طلایی

ما در لاین استور با محدودکردن حق استفاده از اینترنت مخالفیم. مخالفت کنید