گردونه شانستا 2.5 میلیون تومان هدیه برای خرید دستگاه باشگاه مشتریان گردونه رو بچرخون >>

قوانین و روش کار

آشنایی-با-کارمندان دعوت-به-همکاری پشتیبانی تلفن-ها آدرس-و-موقعیت شماره-حساب گواهی-حسن سوالات-متداول قوانین-قرمز

 

لاین استور به دنبال ایجاد فضایی آرام و بدون کشمکش برای کمک به ارتقای اندیشه، دانش و فرهنگ گفتگوی سالم در میان نسل جوان می باشد، از این رو هر پیامی که جو صمیمیت را متشنج نماید ناسالم تلقی می‌گردد.در صورت عدم رعایت ضوابط ذیل، لاین استور مجاز به لغو نمودن همکاری متخلف می‌باشد. سوء استفاده از امکانات تبلیغات جهت کسب منافع غیرمجاز و خلاف قوانین کشوری ، تخلف تلقی می‌گردد .قوانین ذیل قابل تغییر می باشد.

قوانین مشترکین

کلیه مشتریان سرویس های لاین استور و کلیه اشخاص پس از سفارش محصول یا تبلیغ خود در هر یک از خدمات لاین استور، موظف به رعایت کامل شرایط  می باشند. ماهیت این شرایط برای تضمین رعایت حقوق سایر مشتریان و تطابق با قوانین حاکم بر محیط سرویس دهندگانی است که لاین استور از خدمات آنها استفاده می کند.

این شرایط جامع و کامل نبوده و لاین استور حق اضافه حذف یا تغییر بندهای آن را در هر زمان و بدون اطلاع قبلی پس از انتشار آنها در سایت www.linestore.ir برای خود محفوظ می دارد. هرگونه شکایت و گزارش در مورد تخطی مشتریان از این شرایط می بایست از طریق تماس به لاین استور اعلام گردد.

تعهدات 

لاین استور متعهد می گردد که در قبال دریافت مبلغ تعیین شده، خدمات کاملی  را با شرایط ذکر شده در مشخصات مجموعه ها و همچنین انتخاب کاربر، با توجه به لیستی که کاربر ارسال می کند، به وی ارائه نماید. 

نکته : لازم به ذکر است اگر کاربر ، از کد تخفیف برای  خرید خدمات استفاده کند ، خدماتی که به عنوان هدیه برای وی در نظر گرفته شده است به وی اعطا نمی گردد و این هدیه شامل کاربرانی می شود که بدون تخفیف خدمات را خریداری کنند.

قوانین کلی 

تمامی مشتریان ملزم به تبعیت از قوانین جمهوری اسلامی ایران درج شده در وبسایت ستاد ساماندهی پایگاه های اینترنتی ایرانی می‌باشند. هر گونه تخطی از مفاد ذکر شده در قوانین این سایت منجر به لغو همکاری کاربر خواهد گردید. ارایه سرویس به وب سایت های با محتوای مستهجن، همسریابی، سیاسی و فروش وی پی ان در حال حاضر مقدور نمی باشد.

منابع 

لاین استور تنها تعیین کننده حدود متعارف استفاده از تبلیغات خواهد بود. همچنین هر کاربر یا سرویسی که بدین شکل بخواهد خلاف قوانین کشوری موجب اختلال در کارایی و سرعت لاین استور شود بدون اخطار لغو همکاری خواهد شد.

خبرنامه، ارسالی گروهی و ارسال تبلیغاتی 

در صورتیکه قصد ارسال پیام برای لیستهای موجود در سایت (ارسال یک پیام به صورت گروهی و ارسال انبوه ) را دارید می بایست موراد زیر از طرف شما مورد توجه قرار گرفته و رعایت گردد.

ارسال انبوه در یک لحظه و با موضوع مختلف باعث می گردد که پیامهای ارسالی از سرویس شما و سایر کاربران با تاخیر توسط این سرویس دهنده ها دریافت و موجبات نارضایتی سایر کاربران فراهم گردد. به همین دلیل پیشنهاد ما ارسال پیام به صورت زمانبندی شده و در بسته های کوچک (مثلا ارسال ۱۰۰ هزار پیام در هر ساعت) با استفاده از ربات ها یا به صورت ارسال انبوه در پیج ها می باشد. به عنوان مثال تبلیغات محصولات زیبایی مناسب برای ارسال گروهی به صورت زمانبندی شده از طریق رباتها یا سایر موارد می باشد.

رعایت مورد بالا از طرف شما علاوه بر جلوگیری از بروز مشکل برای ارسالی  سرویس شما، باعث خواهد شد که پیام ارسالی از طرف شما روی بازدیدکنندگان اثر مثبت داشته باشد.(البته رعایت موارد دیگری در این مورد نیز ضروری می باشد)

قوانین افزایش اعضا و فالورها

فالوورها کاملا واقعی و فعال می‌باشند و فالوور ( ممبر ) تلگرامی هدفمند می‌باشند .در مواردی که مشتری درخواست ممبر یا فالور غیر هدفمند میکند به‌صورت مکتوب در ایمیل یا دیگر مکاتبات نرم افزار های شبکه های اجتماعی این مورد به مشتری گفته شده و تاییده گرفته خواهد شد .

استفاده از ربات های تلگرامی خدماتی لاین استور 

? تلاش تیم لاین استور ارائه سرویس پایدار و همیشگی می‌باشد ولی از انجا که سرورهای ربات رایگان دستیار مدیر @hspbot و ربات غیر رایگان دستیار حرفه ای مدیر @linestore_ir هردو در خارج کشور می‌باشند و ارتباط با این سرور ها نیازمند مهیا بودن زمینه های مختلف از جمله اینترنت پر سرعت ، آپدیت های تلگرام و … می‌باشد از این رو احتمال قطع شدن ربات ها وجود دارد که مدیر گروه موظف به بررسی و مدیریت گروه می‌باشد و رباتهای فوق به‌صورت ” دستیار ” در خدمت گروه می‌باشند .

✅ توجه ۱: تعداد ساعات عدم دسترسی به ربات محاسبه شده و در پایان دوره شما به دوره افزوده خواهد شد .
✅ توجه ۲: پشتیبانی به‌صورت تلگرامی می‌باشد و تماس و … فقط برای اطمینان و کمک به کاربر در شرایط فورس ماژور می‌باشد .
✅ توجه ۳: تمام مراودات مالی فقط و فقط از طریق درگاه i.linestore.ir/pay و یا انتقال به کارت به نام مجید درویش زاده می‌باشد و هرگونه پرداخت دیگر غیر قابل قبول می‌باشد .
✅ توجه ۴: تنظیمات و استقرار ربات دستیار مدیر حرفه ای حداکثر ۲۴ ساعت بعد از پرداخت و توسط پشتیبان ما می‌باشد .
✅ توجه ۵ : استفاده از خدمات لاین استوربه معنی قبول قوانین مندرج در سایت به آدرس i.linestore.ir/law می‌باشد .
✅ توجه ۶ :  کاربر / مشتری قبل از سفارش میتواند در گروه پشتیبانی درخواست تست کامل ربات / اکانت هوشمند دستیار حرفه ای رو داشته باشد ولی بعد از خرید و پرداخت حق انصراف یا عودت اکانت هوشمند با توجه به زحمات همکاران لاین استور در نصب و ارائه آموزش فقط در صورت رضایت تیم پشتیبانی عودت ۵۰ درصد هزینه امکانپذیر خواهد بود .

استفاده غیر قانونی 

کلیه سرویس های لاین استور می بایست در جهت مقاصد قانونی استفاده گردد. انتقال، نگهداری یا انتشار هر گونه اطلاعات یا داده که مخالف هر قانون اجرایی باشد یا مستقیما به تخلف از قانون خاصی کمک کند ممنوع است. این مورد می تواند شامل مواد زیر باشد (البته محدود به مواد زیر نیست)

  1. قرار دادن هرگونه داده تحت پوشش قانون کپی رایت بدون مجوز
  2. استفاده غیر مجاز از علائم تجاری دیگران
  3. استفاده غیر مجاز از لوگو های دیگران
  4. اهانت به هر شخص، گروه، سازمان، قوم یا کشور
  5. انتشار اکاذیب علیه دیگران
  6. کلاه برداری های اینترنتی و هرگونه عاملی که موجب فریب بازدیدکنندگان شود
  7. سایت های فعال در زمینه HYIP ویا دارای سیستم هرمی

همکاران و نویسندگان سایت  

اطلاعات و آثار همکاران و نویسندگان سایت با توجه به سیاست ها و تدابیر لاین استور ممکن است حذف یا تغییر ناشر داده شود که این امر با توجه به رضایت از همکاری همکار / نویسنده و همچنین توافقات قبلی مقدور می‌باشد که در حالت کلی ۶ ماه پس از ترک شغل توسط همکار / نویسنده مطالب و آثار به نام دیگری ( نویسنده یا همکار فعال ) تغییر نام داده خواهد شد .

 قوانین نمایندگی سرور های لاین استور

  1. می‌بایست هویت نماینده برای لاین استور کاملا احراز گردد.
  2. هرگونه مسئولیت در خصوص فعالیت های ربات به عهده نماینده می‌باشد پرداخت ماهانه و تمدید هر ماه در ابتدای ماه دریافت می‌گردد .
  3. کانفیگ تنظیمات برای بار اول رایگان بوده و پشتیبانی عمومی نیز رایگان می‌باشد ولی درخواست تغییرات خاص با توجه به نظر پشتیبانی داری هزینه می‌باشد که فاکتور مربوطه صادر خواهد شد .
  4. در اعطای نمایندگی کلیه قوانین استفاده شخصی از ربات را شامل می‌گردد .
  5. نماینده متعهد می‌گردد که استفاده سوء و مجرمانه از سرور و امکانات ننماید و در صورت بروز مشکل شخص نماینده پاسخگو خواهد بود .
  6. چنانچه تمدید سرور در ماه های آتی از سوی نماینده انجام نگردد لاین استور برای حفظ وجهه مشتری مدار و به سبب حمایت از مشتری اکانت هوشمند / ربات را تمدید کرده ولی دسترسی نماینده قطع می‌گردد و ادامه همکاری فقط با تصمیم گیری تیم مدیریت لاین استور امکانپذیر می‌باشد .
  7. لاین استور حامی و پشتیبان نماینده تا جاییکه منافع طرفین به خطر نیفتد و از محدوده ضوابط خارج نگردد بوده و خواهد بود .
  8. با توجه به تغییر سیاست های تلگرام ممکن است قوانین لاین استور که تابعی از سیاست های تلگرام می‌باشد تغییر کند که نماینده لازم است ارتباط خود را با لاین استور حفظ و مستمر نماید و لاین استور خود را موظف می‌داند که تغییرات را در سریعترین زمان ممکن به اطلاع نماینده برساند .

دریافت نمایندگی

محتوا نامناسب  

استفاده از سرویس های لاین استور برای ارسال، نمایش، تبلیغ یا هر عمل مشابه در پیام های ارسالی مرتبط با محتوا نامناسب مانند مسائل جنسی به هر شکل ممنوع است.

ارسال رایگان

ارسال  رایگان فقط برای یک بار و تنها در هنگام سفارش اولیه در صورت نیاز قابل ارایه می‌باشد و کاربران ملزم به پرداخت هزینه های دیگر می‌باشند حتی اگر از امکان ارسال رایگان استفاده نکرده باشند.

اقداماتی که لاین استور  در صورت تخطی از این شرایط انجام می دهد 

تخطی از هر یک از شرایط درج شده در اینجا موجب لغو همکاری می شود. لاین استور تنها تشخیص دهنده تخطی از شرایط مندرج می باشد.لاین استور حق قطع ارسالی بدون هیچ اخطار قبلی و یا اجتناب از پشتیبانی را برای خود محفوظ می دارد. زمانی که لاین استور از تخطی یک مشتری از شرایط مندرج اطلاع پیدا کند نسبت به لغو همکاری اقدام خواهد کرد در این زمان ممکن است برای جلوگیری از ادامه تخلف مشتری، دسترسی به صورت موقت قطع می گردد.

پس از تکمیل بررسی ها لاین استور بسته به نوع تخلف مجاز به محدودسازی، تعلیق یا قطع همکاری خاطی خواهد بود همچنین لاین استور در صورت لزوم حق پیگرد قانونی متخلف را نیز برای خود محفوظ می دارد. هر گونه عملی که در اینجا به آن اشاره نشده باشد ولی از نظر قوانین جاری کشور ایران خلاف باشد نیز تخلف از شرایط خدمات محسوب می گردد. لاین استور هیچگونه وجهی به کاربران متخلف از شرایط خدمات تحت هر عنوان مانند ادعای خسارت یا هزینه مدت باقیمانده پرداخت نخواهد نمود. همچنین کاربر متخلف مسئول جبران خسارت وارده به لاین استور خواهد بود

رفع مسئولیت 

خدمات لاین استور به همان شکلی که هستند ارائه می شوند و هیچگونه گارانتی صریح و ضمنی شامل آنها نمی گردد. ضمنا هیچگونه ضمانتی مانند مطابق نیاز مشتری بودن، بی عیب بودن، عدم قطعی، امنیت و … ارائه نمی شود. همه ضمانتهای کتبی و شفاهی در مورد سرویس های لاین استور که توسط مشتریان و یا سایرین ارائه شوند فاقد اعتبار می باشند. لاین استورهیچگونه خسارتی بابت عملکرد خود به هر نحو نمی پردازد. لاین استور تحت هیچ شرایطی مسئول حوادث احتمالی (مانند از دست رفتن سرورهای خود) نخواهد بود.

چنانچه لاین استور متوجه شود که مشتری قصد تقلب ، فریب یا کتمان حقیقت را دارد، سفارش به صورت یکطرفه از سمت لاین استور لغو گردیده و بازگشت هزینه جز در موارد خاص مقدور نمی‌باشد …

تمدید 

کلیه کاربران در صورت نیاز قبل از پایان دوره سرویس انتخابی خود می‌بایست نسبت به تمدید آن اقدام نمایند. در غیر اینصورت پس از پایان دوره هیچ گونه اعتراضی مبنی بر قطع سرویس و یا حذف آن پذیرفته نمی باشد. لاین استور قبل از پایان مدت قرارداد سعی خواهد نمود تا از طریق تلفن به مالک سرویس اطلاع دهد ولی عدم انجام این اطلاع رسانی به هر دلیل موجب ایجاد هیچگونه حقی برای کاربر نخواهد شد.

بازگشت وجه 

بازگشت مبالغ پرداختی از جانب لاین استور به هیچ وجه امکان پذیر نمی‌باشد. لازم به ذکر است هزینه پرداخت شده بابت خدمات غیر قابل بازپرداخت می باشد و  در صورت کنسل کردن سرویس هزینه آن بازگشت نخواهد شد.

 

قوانین مربوط به بازاریابی از طریق قرار دادن بنر تبلیغاتی  

  1. لاین استور هیچ مسئولیتی در قبال محتوی وب سایت هایی که بنرهای تبلیغاتی لاین استور در آن قرار میگیرد نمیپذیرد.
  2.  در صورت غیرفعال شدن سرویس شما، هیچ حق بازاریابی از جمله حق بازار یابی های قبلی به شما تعلق نخواهد گرفت.
  3.  هر گونه تبلیغ غیرواقعی و یا اطلاعات ناقص در رابطه با  سایت لاین استور و یا سرویس های ارایه شده منجر به قطع شدن همکاری خواهد شد.
  4.  درج اطلاعات نادرست و غیر واقعی شامل اطلاعات تماس و غیره منجر به غیر فعال شدن پیام ارسالی خواهد شد. به دستور پلیس محترم فتا ذکر شماره تلفن ثابت و تلفن همراه همچنین نام و کد ملی شخص سفارش دهنده سرویس اجباری می‌باشد .

در پایان تیم لاین استور کلیه حقوق مشتریان را محترم شمرده و برای جلب رضایت مشتری تمام توان خود را به کار می‌گیرد همچنین لازم به ذکر است که لاین استور در سایت  ساماندهی وب سایت های ایرانی ثبت شده و دارای نماد اعتماد الکترونیکی می‌باشد .

 

قوانین مرتبط با تمدید سایت

مشتری گرامی

برای جلوگیری از قطع شدن سایت و افزایش هزینه‌ها، لطفاً متن زیر را با دقت بخوانید:

عدم تمدید سایت چه پیامدهایی دارد؟

  • سایت از دسترس خارج می‌شود:
    کاربران با خطا روبه‌رو می‌شوند و ممکن است تصور کنند سایت تعطیل شده یا کلاهبرداری است. حتی چند ساعت قطعی هم آسیب‌زاست.
  • سقوط رتبه در گوگل:
    گوگل سایت غیرفعال را حذف یا رتبه آن را پایین می‌آورد. بازگشت به رتبه قبلی ممکن است سخت یا غیرممکن باشد.
  • حذف اطلاعات سایت:
    در صورت عدم تمدید هاست، همه فایل‌ها، ایمیل‌ها و دیتابیس‌ها پاک می‌شوند و قابل بازیابی نیستند.
  • از دست رفتن دامنه:
    دامنه منقضی می‌شود و احتمال دارد توسط دیگران ثبت شود؛ بازگرداندنش سخت و پرهزینه خواهد بود.
  • آسیب به اعتماد مشتری:
    قطع بودن سایت، اعتبار برند را کاهش داده و باعث از دست رفتن مشتریان می‌شود.
  • قطع شدن ایمیل‌های دامنه:
    ایمیل‌هایی مثل info@yourdomain.com از کار می‌افتند و ارتباطات کاری مختل می‌شود.
  • افزایش هزینه‌های راه‌اندازی مجدد:
    بازیابی سایت یا دامنه هزینه‌برتر از تمدید به‌موقع است.

لطفاً دامنه و هاست خود را در موعد مقرر تمدید کنید تا از مشکلات بالا پیشگیری شود.

با این کار، در زمان و هزینه صرفه‌جویی کرده و اعتبار برند خود را حفظ می‌کنید.

فسخ نمایندگی و همکاری با لاین استور

۱. الزام به فعالیت مستمر:
کلیه نمایندگان رسمی، نمایندگان مستقل، بازاریابان و عاملیت‌های فروش موظف به ادامه فعالیت و پیگیری امور محوله به‌صورت منظم و پیوسته هستند.
در صورتی‌ که نماینده‌ای به مدت بیش از سه ماه، بدون هماهنگی قبلی و بدون کسب تأیید رسمی از لاین استور، هیچ‌گونه فعالیت مؤثری نداشته باشد،
این امر به منزله انصراف از همکاری تلقی شده و قرارداد همکاری به‌صورت یک‌طرفه از سوی لاین استورفسخ خواهد شد.
۲. ارائه گزارش ماهانه:
تمامی نمایندگان و بازاریابان موظف‌اند به‌صورت ماهانه، گزارش فعالیت‌ها، فروش‌ها، بازخورد مشتریان و اقدامات انجام‌شده را به واحد مدیریت لاین استور ارسال نمایند.
عدم ارسال این گزارش‌ها در بازه‌های تعیین‌شده، یکی از عوامل مهم در بررسی سطح همکاری و تداوم نمایندگی خواهد بود.
۳. تعهد به پرداخت و تمدید سامانه:
برای حفظ دسترسی کامل به پنل و ابزارهای سامانه، تمامی نمایندگان موظف به پرداخت به‌موقع هزینه‌ها و تمدید اشتراک خود می‌باشند.
عدم انجام این امور ممکن است منجر به تعلیق یا قطع دسترسی به سامانه و در نهایت، فسخ نمایندگی شود.
۴. حق قطع همکاری از سوی لاین استور:
لاین استور این حق را برای خود محفوظ می‌دارد که در صورت بروز هرگونه تخلف، عدم فعالیت، یا عدم پایبندی به قوانین مجموعه،
نسبت به تعلیق یا فسخ همکاری با هر نماینده یا بازاریاب، بدون نیاز به اخطار قبلی اقدام نماید.
۵. مسئولیت حفظ برند و اعتبار مجموعه:
نمایندگان موظف‌اند در تمامی فعالیت‌های بازاریابی، تبلیغات، مذاکره با مشتریان و تولید محتوا،
به اصول برندینگ و قوانین اخلاقی پایبند باشند.
هرگونه فعالیت مغایر با شأن برند لاین استور، تخلف محسوب شده و موجب فسخ فوری همکاری خواهد شد.

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گردونه شانس تا 2.5 میلیون تومان هدیه برای خرید دستگاه باشگاه مشتریان