خانه / social media marketing / افزایش فروش اینترنتی با پشتیبانی آنلاین

افزایش فروش اینترنتی با پشتیبانی آنلاین

موفقیت یک وب سایت در اعتمادسازی یک سایت خلاصه می شود. یکی از مواردی که در اعتمادسازی یک سایت بسیار تاثیرگذار است پاسخگویی سریع به بازدیدکنندگان است.پیاده سازی پاسخگویی آنلاین در وب سایت باعث افزایش فروش اینترنتی می شود. ابزارهای مورد نیاز برای راه اندازی یک سیستم چت آنلاین یا پاسخگویی آنلاین را به شما معرفی می کنم تا بتوانید  این قابلیت را در سایت خود پیاده کنید.

شما با هزینه های اقتصادی و زمانی بالا توانسته اید افرادی را وارد سایت خود کنید و بسیار تلاش می کنید تا بتوانید محصولات خود را در سایت به فروش برسانید. شما فرض کنید با روشهای و تکنیکهای مختلف توانسته اید بازدیدکننده را به صفحه محصول هدایت کنید و تمام اصول یک سایت حرفه ای را رعایت کردید اما بازدیدکننده تنها به یک دلیل از خرید کردن منصرف می شود و آن دلیل چیزی نیست جزء داشتن یک سوال!

تمامی افرادی که وارد صفحه محصول شما می شوند حاضر به خرید کردن نمی شوند و تنها عده بسیار کمی حاضر به خرید کردن از سایت شما می شوند و یکی از دلایلی که باعث منصرف شدن می شود سوالات ذهن بازدیدکننده است.

علاوه بر اینکه در صفحات محصول باید یک بخش پرسش و پاسخ پیشفرض قرار بدهید باید یک سیستم پشتیبانی آنلاین را هم راه اندازی کنید تا به سوالات خریداران احتمالی پاسخ دهید و آنها را به خریدار تبدیل کنید.

تصویر مرتبط

برای پیاده سازی چنین قابلیتی نیاز به داشن برنامه نویسی ندارید کافیست از ابزارهای زیر استفاده کنید.

آموزش تصویری ارسال ایمیل انبوه در میل چیمپ

افزایش فروش اینترنتی با ابزارهای چت آنلاین

zopim.com

jivochat.com

اگر سایت شما با وردپرس راه اندازی شده می توانید از افزونه حرفه ای chat x استفاده کنید. البته برای استفاده از zopim هم می توانید از افزونه های وردپرس استفاده کنید.

نکته بسیار مهم :‌ همانطور که این سیستم در افزایش اعتمادسازی سایت شما می تواند کمکتان کند استفاده غیر صحیح از آن هم می تواند باعث کاهش اعتماد بازدیدکنندگان شود.
اگر چنین سیستمی را می خواهید پیاده کنید باید حتما در ساعات اداری پاسخگوی افراد باشید. اگر الان این مقاله را مطالعه کردید و تصمیم گرفتید که این سیستم را راه اندازی کنید قبلش بررسی کنید ببنید آیا هر روز می توانید مثلا از ساعت ۸ صبح الی ۴ بعد از ظهر پای این سیستم چت آنلاین بنشینید و به بازدیدکنندگان پاسخ دهید؟ اگر جواب مثبت است لحظه ای درنگ نکنید اما اگر جوابتان منفی است به شما توصیه می کنم از این روش استفاده نکنید.

صحبت پایانی
این آموزش بسیار کوتاه و ساده بود. همین روش به ظاهر ساده اگر به صورت اصولی در سایت پیاده شود می تواند منجر به افزایش فروش سایت شما و در نتیجه افزایش سود شما شود. اگر فروشگاه اینترنتی دارید که به صورت چند نفری اداره می شود سعی کنید این سیستم را در سایت پیاده کنید و در بین افرادی که مدیریت سایت را بر عهده دارند یک برنامه ریزی زمانی داشته باشید. مثلا اگر ۴ نفر هستید می توانید مسئولیت پاسخگویی به بازدیدکنندگان را هر کدام به مدت ۲ ساعت در روز بر عهده بگیرید.

منابع : آترین وب ، روکا ، ریتین

اشتراک گذاری کنید

درباره‌ی سمیه آذری پور

سمیه آذری پور هستم کارشناسی کامپیوتر دارم و از سال ۸۹ بعنوان برنامه نویس و طراح سایت فعالیت خود را شروع کردم. فعال، مشتاق و علاقه مند به تولید محتوا و بصورت حرفه ای مشغول به اینکار شدم و در حال حاضر در کنار اعضای مجموعه لاین استور بعنوان کارشناس تولید محتوا همکاری صمیمانه ای دارم ، امیدوارم با توانمندیهای خود بتوانم نقش موثری در همراهی تیم ایفا نمایم.

اینو دیدی ؟

ترفندهای ضروری جستجوی گوگل

آیا جستجوی گوگل را تا حد امکان به طور موثری انجام می دهید؟ اگر صرفا …

۶ دیدگاه ها

  1. پشتیبانی انلاین یکی از روش هایی است که وبسایت ها میتونن در این مورد رقابت کنن برای جذب مشتری بیشتر.

  2. رم افزار هایی برای افزایش فالوور وجود داره ولی قابل اطمینان نیست

  3. به نظر من سایت هایی که پشتیبانی آنلاین دارند میتوانند رضایت مشتریان خود را بیشتر جلب کنند به شرطی که اولا اون پشتیبان علم و دانش مربوط به محتوای اون سایت رو داشته باشه و دوما واقعا پاسخ گوی نیاز مشتری باشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.