تبلیغات شبکه های اجتماعی لاین استور

لاین استور

درباره لایــن استـــور

لاین استور مشاور و مجری آموزش وتبلیغات شبکه های اجتماعی به مدیریتمهندس درویش زاده  اواخر سال ۱۳۹۳ در جوار آقا علی بن موسی الرضا ع بصورت استارتاپی شروع به فعالیت کرد و در حال حاضر همراه با ۱۴ کارمند حضوری، ۶۸ کارمند مجازی و ۳۳ نمایندگی مجاز، ارائه دهنده خدمات شبکه های اجتماعی ودیجیتال مارکتینگ  میباشد.
مدیریت و پرسنل لاین استور تمام تلاش خود را درجهت ارائه بهترین خدمات شبکه های اجتماعی و محصولات آموزش شبکه های اجتماعی مینمایند و از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.

 

تعریف و اهمیت شبکه های اجتماعی بهمراه فرصتهای مناسب آن برای کسب و کارها

لاین استور

در جهان ارتباطات شبکه های اجتماعی بسیار زیادی به وجود آمده ست و بسیاری از افرادی که از این شبکه ها استفاده میکنند از تعریف آن و چگونگی به وجود آمدن آن آگاه نیستند، شاید شما نیز بارها از خودتان پرسیده باشید براستی تعریف شبکه های اجتماعی چیست؟
شبکه های اجتماعی مفهوم جدیدی نیستند. انسانها از قرن‌ها پیش که گرد آتش می‌نشستند و برای یکدیگر داستان می‌گفتند در حال تشکیل شبکه های اجتماعی بودند.

اما چیزی که باعث شده است امروز، شبکه های اجتماعی بیشتر از همیشه مورد توجه قرار بگیرند، به وجود آمدن ابزارهای دیجیتال و کمک آنها به توسعه شبکه های اجتماعی بوده است.

بنابراین، برای تعریف شبکه های اجتماعی باید ابتدا سه مفهوم را از یکدیگر تفکیک کنیم:

  • شبکه های اجتماعی به عنوان شبکه ای از ارتباطات انسانی (Social Networks)
  • سرویس‌های ایجاد و توسعه شبکه های اجتماعی (Social networking services)
  • سرویس‌های دیجیتال ایجاد و توسعه شبکه های اجتماعی (Digital social networking services)

شبکه های اجتماعی

شبکه های اجتماعی، اصطلاحی است که برای نخستین بار در سال ۱۹۵۴ توسط جان بارنز که در حوزه‌ی انسانشناسی اجتماعی فعالیت می‌کرد،ابداع شد. او تحقیقی در مورد گروه‌های اجتماعی در بخشی از نروژ انجام می‌داد و اصطلاح شبکه اجتماعی را در آن تحقیق برای توصیف رابطه بین انسانها و تحلیل مکانیزم‌های ارتباطی و خصوصاً تصمیم گیری آنها به کار برد.

جان بارنز، بعدها ضمن اینکه از توسعه مفهوم شبکه های اجتماعی ابراز خوشحالی می‌کرد، خود از این حوزه فاصله گرفت و به سمت جامعه شناسی دانش کهحوزه‌یموردعلاقه‌یخودشبودبازگشت.

اگر ما هم بخواهیم به تعریف شبکه های اجتماعی از نگاه او رجوع کنیم، می‌توانیم بگوییم:

شبکه های اجتماعی، هنگامی به وجود می‌آیند که ساختاری از گره‌‌های مرتبط به هم شکل می‌گیرند. هر گره، یک فرد یا یک گروه یا یک سازمان است.

شبکه اجتماعی، به معنای نمایش و مطالعه‌ی ارتباط بین این گره ها و جریان دانش و اطلاعات بین آنهاست.

با این شکل از تعریف شبکه های اجتماعی، همانطور که در ابتدا توضیح دادیم، شبکه های اجتماعی قدمتی به اندازه‌ی انسان بر روی کره زمین دارند و البته می‌توان گفت مطالعه‌ی علمی و ساختاریافته‌ی این شبکه ها، از سال ۱۹۵۴ آغاز شده است.

تبلیغات شبکه های اجتماعی

شاید برای شما جالب باشد که یکی از ابزارهای موتورهای جستجو هم برای رتبه بندی سایت‌ها در بحثSEO ) تحلیل صفحات وب( به عنوان یک شبکه اجتماعی است. شبکه ای که گره‌های آن را به جای انسانها، صفحات وب تشکیل می‌دهند.

تبلیغات در شبکه های اجتماعی در لاین استور

یکی از خدمات محبوب سایت لاین استور ، تبلیغات در شبکه های اجتماعی هست که باتوجه به بهینه بودن آن مشتریان زیادی را برای ما به ارمغان آورده البته این مشتریان به دوستان ما تبدیل شده اند …

روش فعالیت لاین استور، مشاور و مجری تبلیغات در شبکه های اجتماعی در ویدیو بالا به اختصار توضیح داده شده برای دیدن دیگر ویدیو های مرتبط با شبکه های اجتماعی به صفحه ویدیوهای مهندس درویش زاده مراجعه نمایید .

از اینجا می توانید دیگر ویدیو های مهندس درویش زاده را ببینید

 

یک نکته مهم که باید خدمتتون عرض کنیم این هست که افزایش اعضا در شبکه های اجتماعی رو با تبلیغات در شبکه های اجتماعیمقایسه نکنید ! هرچند که افزایش ارتباطات، فالور ها یا ممبر هایکی از روش های تبلیغات در شبکه های اجتماعی میباشد .در بسیاری از موارد دیده شده که مجموعه یا برندی تعداد اعضای کمی داشته ولی از تبلیغات در شبکه های اجتماعی نتیجه بسیار مطلوبی بدست آورده ولی اگر صرفا میخواهید به افزایش اعضا در شبکه های اجتماعی بپردازید به لینک زیر سر بزنید .

افزایش اعضا در شبکه های اجتماعی

چنانجه شما هم تمایل دارید با تبلیغات در شبکه های اجتماعی به کسب و کارتان قدرت ببخشید  در صورت تمایل اطلاعات زیر را از یکی از راه های ایمیل یا تلگرام برای پشتیبانی سایت ارسال کنید تا بتوانیم راهکار مناسب کسب و کار شما برای فعالیت بهینه در شبکه های اجتماعی ارائه دهیم . 🌺😊
  • اسم و فامیل 
  • نام یا برند مجموعه 
  • آدرس شبکه های اجتماعی  
  • راه تماس شامل تلفن همراه و ایمیل یا تلفن ثابت
  • اهداف و سیاست های کاریتا جایی که میتونید از کسب کار تون برامون توضیح بدید تا بتونیم راهکار مناسب تری بهتون ارائه بدیم

سرویس های توسعه شبکه های اجتماعی

با توجه به تعریف عمومی ارائه شده از شبکه های اجتماعی، هر فضایی که با هدف شکل گیری و تسریع و تسهیل رشد شبکه های اجتماعی به وجود بیاید، یک سرویس شبکه اجتماعی یا SNS خواهد بود.

شاید بتوان سازمان‌های مردم نهاد (سمن‌ها یا NGOها) را به عنوان یکی از بهترین نمونه‌های سرویس‌های توسعه شبکه اجتماعی حول یک محور خاص و موضوع مشخص،‌ مطرح کرد.

سرویس های دیجیتال توسعه شبکه های اجتماعی

DSNS ها، همان چیزی هستند که مردم در زبان روزمره خود، به آن شبکه های اجتماعی می‌گویند. گوگل پلاس،تلگرام،لینکدین، فیس بوک، اینستاگرام، توییتر و سایر پلتفرم‌های مشابه، ابزارهای دیجیتالی هستند که برای ایجاد شبکه های اجتماعی و توسعه آنها طراحی شده‌اند.

شبکه های اجتماعی محبوب و پرطرفدار در ایران

این روزها ایرانیان از شبکه های اجتماعی مختلفی استفاده می کنند. برخی از طرفداران پر و پا قرص تلگرام هستند و به قول خودشان تلگرام را با هیچ شبکه ای نمی‌شود عوض کرد. بعضی هم که اینستاگرام را شبکه محبوب و جذابی می دانند که یک روز هم نمی توانند بدون آن سر کنند. اگر به سراغ خبرنگاران بروید معتقدند توییتر حرف اول و آخر را می زند. اگر از صاحبان کسب و کار و بازاریاب های حرفه ای سوال کنید احتمالاً پاسخ می دهند هیچ چیز جای اینستاگرام را نمی گیرد. اما واقعاً کدام شبکه های اجتماعی در ایران و در میان ایرانیان محبوبیت بیشتری دارد؟

به گزارش گجت نیوزورود کاربران ایرانی به شبکه های اجتماعی با فیس بوک آغاز شد اما در این چند سال اخیر، انواع شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها راه خودشان را به کشورمان باز کرده‌اند. وایبر، لاین، اینستاگرام، واتس اپ، ایمو، توییتر و اسکایپ تنها بخشی از این شبکه‌ها بودند که به طور گسترده توسط کاربران ایرانی مورد استفاده قرار گرفت اما برخی از آن‌ها به دلایل مختلف، بیشتر از سایر شبکه های اجتماعی در ایران به محبوبیت رسیدند.

مقایسه ای میان محبوبیت شبکه های اجتماعی در ایران

تلگرام

شبکه اجتماعی تلگرام

ویژگی‌های ویژه تلگرام همچون ایجاد کانال، گروه‌های کاری، خانوادگی و آسان بودن دسترسی به آن از جهت موبایل‌محور بودن و فیلتر نبودن آن، این اپلیکیشن را به سرعت به پرطرفدارترین پیام رسان ایران تبدیل کرد. اکنون حتی فیس بوک که زمانی بزرگ‌ترین شبکه اجتماعی کاربران ایرانی محسوب می‌شد در برابر تلگرام حرفی برای گفتن ندارد و این پیام رسان ساده به عنوان بزرگ‌ترین پاتوق مجازی ایرانیان شناخته می‌شود.

طبق آخرین آمارهای منتشر شده، هم‌اکنون بیش از ۴۵ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر کاربر ایرانی در تلگرام عضو هستند و در واقع حدود نیمی از جمعیت کشور در Telegram فعالیت می‌‌کنند که در نوع خود آمار بی‌نظیری است و درآمد بسیاری را نصیب صاحبان این اپ روسی می‌کند. این پیام رسان محبوب در تمامی سیستم‌عامل‌های روز شامل اندروید، آی او اس، ویندوز فون، لینوکس و ویندوز اجرا می‌شود. کاربران می‌توانند به راحتی پیام‌ها، تصاویر، ویدیوها و انواع اسناد را با یکدیگر به اشتراک بگذارند.

جالب اینجاست که ایرانی‌ها بیشترین کاربران حاضر در تلگرام را تشکیل می‌دهند. برخی از کارشناسان و صاحب‌نظران معتقدند که فیلتر شدن و محدودیت دسترسی به شبکه‌های دیگر مانند فیس بوک، وایبر و لاین باعث هدایت مردم به تلگرام شده است.

پرطرفدارترین اپلیکیشن اشتراک تصویر

شبکه اجتماعی اینستاگرام

در حال حاضر اینستاگرام پس از تلگرام، دومین شبکه در لیست محبوب ترین شبکه های اجتماعی در ایران است. این اپ پرطرفدار آمریکایی در ابتدا تنها یک ابزار ساده برای اشتراک‌گذاری تصاویر بود اما در سال ۲۰۱۲ فیس بوک این اپلیکیشن را خرید و این موضوع باعث شد رشد چشم‌گیر ۲۳ درصدی که ۲۰ برابر بیشتر از میزان رشد خود فیس بوک است را تجربه کند. حالا دیگر بسیاری از فروشگاه‌ها و شرکت‌های مختلف هم صفحه اینستاگرام ساخته‌اند و اجناس و خدمات خود را معرفی کرده و حتی به فروش آنلاین پرداخته‌اند. از سوی دیگر کاربران معمولی هم برای به اشتراک‌گذاری و جمع‌آوری لایک به رقابت می‌پردازند و بازار و مکان خریدوفروشلایک‌هایبیهودهبرای افزایش لایک اینستاگرام نیز در این فضا ایجاد شده است.

چهره‌های معروف مانند بازیگران و خواننده‌ها نیز در میان طرفداران اینستاگرام دیده می‌شوند. بهنوش بختیاری با ۵٫۵ میلیون فالوور، بیشترین دنبال‌کننده را در میان کاربران ایرانی اینستاگرام دارد و هر پستش به طور متوسط، ۱۰۰ هزار لایک می‌خورد. یک خواننده زیرزمینی به نام امیرحسین مقصودلو ملقب به تتلو با ۴ میلیون فالوور در رتبه بعدی قرار دارد.

عکاسان از دیگر گروه‌های طرفدار Instagram هستند که از این فضا برای انتشار عکس‌های خود استفاده می‌کنند. البته حضور اینستاگرام در ایران با حاشیه‌هایی هم همراه بوده و این موضوع که امکان فیلتر شدن صفحات غیر اخلاقی وجود ندارد، بارها خبرساز شده بود اما در هر حال، اینستاگرام یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی جهان است.

پنل ممبر فالوور و نوتیفیکیشین لاین استور

پنل ممبر فالور پنل شبکه های اجتماعی

 

پنل شبکه های اجتماعی ممبر فالور و ارسال نوتیفیکشن بصورت کاملا حرفه ای که در ادامه لاین استور مجری تخصصی آموزش و تبلیغات شبکه های اجتماعی به توضیح کامل درباره پنل تبلیغات شبکه های اجتماعی میپپردازد

سه نوع کاربری کلی از پنل شبکه های اجتماعی داریم

پنل کاربر – پنل همکار – پنل نماینده

پنل کاربر : استفاده از پنل کاربر رایگان هست و قیمت های ثبت سفارش در آن قیمت پایه هست برای ثبت سفارشات موردی مناسب میباشد .

پنل همکار : در پنل همکار قیمت ها کم میشود و برای کسانیکه میخواهند از طریق بازاریابی و ثبت سفارش دستی برای کاربران اقدام کنند و یا کسب و کارهایی که سفارشات بسیاری برای شبکه های اجتماعی خودشان دارند و میخواهند مبلغ کمتری بابت ثبت سفارشات پرداخت کنند مناسب میباشد که همکار تحت حمایت لاین استور قرار گرفته و آموزش های مشخص شده به ایشان ارائه میگردد .

پنل نماینده :در پنل نماینده علاوه بر کم شدن قیمت ها یک پنل مشابه پنل لاین استور به همراه یک ربات اختصاصی مشابه ربات ثبت سفارش لاین استور متصل به پنل به نماینده اهدا میگردد

ادامه مطلب

دانشگاه شبکه های اجتماعی در لاین استور

دانشگاه واتساپ

دانشگاه شبکه های اجتماعی در حال حاضر شامل ۵ دانشکده میباشد که به رایگان میتوانید از اطلاعات مفیدی در زمینه شبکه های اجتماعی  بدست بیاورید

این دانشگده ها به ترتیب

نام دارند

به زودی دانشکده های دیگر شبکه های اجتماعی به این جمع اضافه خواهند شد .

ورود به دانشکده لینکدین

ورود به دانشکده تلگرام

ورود به دانشکده اینستاگرام

ورود به دانشکده واتساپ

پنج فرصت مناسب شبکه های اجتماعی در محیط کار

پس از تعریف شبکه های اجتماعی اکنون به پنج فرصت مناسب که این ابزارهای دیجیتالی فراهم کرده اند و همان طور که اشاره شد بطور عامیانه به آنها شبکه های اجتماعی می گویند ، در محیط کار می پردازیم:

ما در دنیایی زندگی می‌کنیم که فن‌آوری‌های گوناگون نحوه‌ی ارتباط گیری مردم را به شدت تغییر داده‌اند. این فن‌آوری‌ها نحوه‌ی معرفی مردم به یکدیگر و همچنین تجارت وکسب و کار آنان را نیز به شدت تحت تاثیر قرار داده‌اند. تجارت و بازاریابی سنتی آن‌چنان گسترده شده که هم اکنون از چند مشتری ساده و محدود به هزاران «دوست»، «دوستانِ دوست» و درنهایت «دنبال کنندگان» در شبکه‌های اجتماعی تبدیل شده است. ما در دنیایی زندگی می‌کنیم  که مردمان آن برای برقراری ارتباط با یکدیگر، به هم پیام می‌فرستند، در صفحه‌ی شخصی آنان پیغام می‌گذارند و درحالی که در رختخواب به سر می‌برند یا بر سر میز شام هستند «توییت» می‌کنند.

به همین میزان نیز رونق کسب و کار مجازی بخصوص در شبکه‌های اجتماعی رشدی شگفت‌انگیز داشته است. میلیون‌ها انسان در سراسر جهان که دسترسی ساده‌ای به فضای اینترنت دارند، در شبکه‌های اجتماعی عضو هستند. آنها درحالی که همیشه آنلاین هستند، برای خود صفحه درست می‌کنند، عکس به اشتراک می‌گذارند، افکار خود را به دیگران ارایه می‌دهند و ساعتها وقت خود را با دوستان خود می‌گذرانند.

کافی است به مردم یک راه اتصال به اینترنت بدهید تا آنها پست الکترونیک خود را چک کنند یا صفحه‌ی شخصی‌شان را در فیس‌بوک، Myspace، توییتر یا LinkedIn به‌روزرسانی کنند. این فعالیتها چیزی نیست که در یک روز آغاز و در  همان روز پایان یابد. به همین خاطر است که بسیاری از نهادها و شرکت‌ها هیچ گاه به کارمندان خود اجازه نمی‌دهند در محل کار با فیس‌بوک یا سایر شبکه‌های اجتماعی خود را مشغول کنند. با این حال برخی از شرکت‌ها و کمپانی‌ها  هم به سودمند بودن این شبکه‌ها اذعان دارند و حتی از آنها برای تبلیغات و گسترش دامنه‌ی مشتریان خود بهره می‌گیرند.

پنج فرصت در شبکه های اجتماعی

فواید و فرصت‌ها

گسترش تحقیقات تجاری

شبکه‌های اجتماعی به صاحبان مشاغل و کسب و کارها این فرصت را می‌دهند که به گستره‌ی وسیعی از مخاطبان  و کاربران دسترسی پیدا کنند. به عنوان مثال استفاده از فیس‌بوک برای یک شرکت کوچک محلی می‌تواند آن‌چنان مخاطب جذب کند که هزاران ساعت تبلیغ نمی‌تواند. یک شرکت کوچک اگر بتواند هزینه‌های خود را کاهش دهد و خود را به خوبی معرفی کند، می‌تواند از شبکه‌های اجتماعی به بهترین نحو استفاده کند.

دسترسی شخصی

شبکه‌های اجتماعی می‌توانند به سازمان‌ها این امکان را بدهند که خود گروه‌ها و افرادِ هدف خود را شناسایی کنند و  بدون هیچ واسطه‌ای به آنها دسترسی شخصی پیدا کنند. کسب و کارها با استفاده ازشبکه‌های اجتماعی می‌توانند مشتریان خود را به وسیله‌ی تحقیقات خاص در فضای مجازی ترغیب کنند تا آنها را به عنوان دوست یا پل ارتباطی خود بپذیرند. کوچکترین فایده این دسترسی شخصی و انحصاری، دست یافتن شرکت مذکور به لیست بلندبالایی از دوستانی است که آن کاربر آنها را Add کرده است.

دسترسی به شبکه های اجتماعی

افزایش اعتبار

یک شرکت تجاری با استفاده از شبکه‌های اجتماعی می‌تواند ارزش و اعتبار خود را آن‌چنان بالا ببرد که تبلیغات دیداری یا نوشتاری نمی‌تواند. نفس حضور شما در شبکه‌های اجتماعی می‌تواند اعتبار شما را نزد دیگر فعالان اقتصادی و  مشتریان افزایش دهد و آنان به شما به عنوان یک کسب و کار مورد اعتماد و منبعی مناسب برای تولیدات و اطلاعات حرفه‌ای نگاه کنند که می‌تواند نیازهای آنها را برطرف کند.

بازاریابی کم هزینه

از همان ابتدا که شبکه‌های اجتماعی بر پایه‌ی فضای مجازی پا به عرصه‌ی وجود گذاشتند و مردم کم کم آنها را قبول  کردند، کسب و کارهای مختلف از آنها یا برنامه‌های مختلف رایانه‌ای برای ایجاد کمپین‌های اقتصادی و تجاری خود و اعلام تولید یا تبلیغ نوع خاصی از محصول استفاده کردند. از همان موقع هم تبلیغات در این شبکه‌ها رایگان بود یا حداقل هزینه‌ی کمی داشت و تنها هزینه‌ی استفاده از این شبکه‌ها برای شرکت‌ها، وقت و تلاشی بود که باید برای شناساندن خود به مشتریانشان صرف می‌کردند.

همکاری و بهره وری بهتر

شبکه‌های اجتماعی نوعی برنامه هستند که به طور کلی برای کسب و کار یا تجارت کسی، تهدید به حساب نمی‌آیند.

هم اکنون بیشتر افراد از جمله کارفرمایان که در شبکه‌های اجتماعی صفحات شخصی دارند، اطلاعاتی را در اختیار دیگران قرار می‌دهند. اگر می‌خواهیم نگرانی‌ها از دادن اطلاعات زیاد و بی‌مورد توسط اعضای زیردست خود را از بین ببریم باید به برخی محدودیتها تن بدهیم:

  • به کارمندان اجازه دهید فقط در ساعات استراحت یا ناهار وارد شبکه‌های اجتماعی شوند. استفاده از برخی فیلترهای زمان‌دار برای دسترسی کارمندان به اینترنت می‌تواند مفید باشد.
  • باید به بحث آموزش کارمندان توجه کرد. بسیاری از آنان واقعاً نمی‌دانند چگونه در فضای مجازی فعالیت کنند .
  • سیاست‌های امنیتی ویژه طراحی کنید. سیاست‌های فضای مجازی تهیه کنید و به کارمندان بگویید با امضای این سیاست‌ها به آنها التزام داشته باشند. علاوه بر حضور در فضای مجازی، نکات دیگری چون نحوه‌ی برخورد و رفتار در محیط کار و فعالیت در شبکه‌های اجتماعی نیز می‌تواند در این تعهدنامه‌ها گنجانده شود.

 

بنابراین در محیط کار میتوانیم از همکاری کارمندان به نحوه درست در جهت توسعه کسب و کارمان در شبکه های اجتماعی نیز بهره مند شویم .

اکنون به مورد موضوع مهمتری میپردازیم که یکی از دغدغه های مهم فعالان حوزه ی کسب و کار است .

تبلیغات موفق کالا در شبکه های اجتماعی

امروزه با گسترش شبکه های اجتماعی،حضور در آنها برای هر برندی به دغدغه ای مبدل گشته که افراد سعی میکنند به هر طریقی که شده برند خود را در آن به مخاطبانشان معرفی کنند. قرار گرفتن در شبکه های اجتماعی فرصت مهمی است که باید درست و به جا از آن استفاده شود. هوشیار نبودن در این فضا ممکن است برند ها را با تهدید روبه رو کند.این یک واقعیت است که حضور شما در شبکه های اجتماعی سبب میشود تا نسبت به گذشته ۶۰%بیشتر به چشم بیایید و مخاطبان شما را ببینند و اینگونه است که شانس خود را برای فروش و ارائه خدمات افزایش میدهید.اما باید حرفه ای عمل کنید!

تبلیغات موفق در شبکه های اجتماعی

 

تبلیغات تلگرام در لاین استور

سنجش بازدهی و میزان تبلیغات در تلگرام روش های زیادی دارد که میتوان به دو روش اصلی اشاره کرد یکی بر اساس تعداد اعضای جذب شده در کانال و دیگری بر اساس تعداد بازدید ( view – seen ) پست تبلیغی یا بنر تلگرامی شما که در هر دو روش راه هایی برای غیر واقعی نشان دادن نتیچه یا معیار وجود دارد که در ادامه به برخی از قیمت ها و تعرفه ها اشاره میشود . همینجا به شما توصیه میکنم که به جد از فروشندگان نامعتبر و غیر حرفه ای دوری کنید و هیچگاه گول تبلیغات وسوسه انگیز دست فروشان تلگرامی رو نخورده و همیشه از مجموعه های دارای نماد اعتماد و آدرس و شماره تلفن ثابت پاسخگو و مجوز معتبر خدمات بگیرید

ادامه مطلب

 

تبلیغات اینستاگرام در لاین استور

همینجا به شما توصیه میکنم که به جد از فروشندگان نامعتبر و غیر حرفه ای دوری کنید و هیچگاه گول تبلیغات وسوسه انگیز دست فروشان تلگرامی رو نخورده و همیشه از مجموعه های دارای نماد اعتماد و آدرس و شماره تلفن ثابت پاسخگو و مجوز معتبر خدماتت بگیرید .

تبلیغات در اینستاگرام در روش های متنوعی توسط تیم لاین استور انجام میشود که میتوان به افزایش فالور عمومی برای پیج های اینستاگرامی اشاره کرد این فالور های اینستاگرام واقعی هستند و که لایک فالور ها بین ۵ تا ۱۰ درصد میباشد و ریزش فالور ها نزدیک به ده درصد میباشد که تا یک هفته ریزش جبران میشود قیمت افزایش هر کا فالور عمومی ۳۵ هزار تومان میباشد که سفارش های بالای ۵ هزار فالور مشمول تخفیف میشود .

ادامه مطلب

 

سفارش ربات تلگرام در لاین استور

خدمات شبکه های اجتماعی در لاین استور بسیار کامل تر  از چیزی هست که فکرش رو بکنید

شما میتوانید در تلگرام یک منشی انلاین داشته باشید که همیشه پاسخگوی مشتریان شما باشد یا به صورت خودکار با استفاده از علم مهندسی اجتماعی برای شما تبلیغات کند اگر کمی حوصل داشته باشید میتوانید خودتان ربات بسازید یا اینکه به ما سفارش طراحی ربات تون رو بدید

 

ادامه مطلب

 

کسب درامد از تلگرام در لاین استور

از نگاه لاین استور هر فردی که بتواند چندین سفارش انجام خدمات لاین استور از سوی یکی یا چند مشتری برای لاین استور معرفی یا هماهنگ کند که منجر به پرداخت و تکمیل سفارش گردد بازاریاب نام میگیرد و چنانچه تعداد این سفارشات بصورت مداوم افزایش یابد همکار بازاریاب ما به  نماینده تبدیل میگردد .

پاره وقت : آموزش های لازم به بازاریاب ارائه میشود و ایشان میتواند با توجه به میل شخصی و زمان های خالی فعالیت بازاریابی تلگرامی خود را انجام دهد .

تمام وقت : آموزش های لازم به بازاریاب ارئه میشود و ایشان میبایست روزانه حداقل یک سفارش ربات ضد لینک ( با توجه به سهولت جذب مشتری و نیاز مبرم بازار به این محصول )  پرداخت داشته باشد که در اینصورت علاوه بر مبلغ پورسانت سفارشات بیشتر از حداقل روزانه مبلغ ماهیانه ۶۰۰  هزار تومان به عنوان حقوق ثابت دریافت میکند که این امر مستلزم پشتکار و فعالیت فراوان میباشد .

حضوری : آموزش های لازم بصورت حرفه ای به بازاریاب داده میشود که در ادامه لازم هست بازاریاب در شهر خود شروع به مراجعه حضوری به مجموعه های بزرگ نماید و با استفاده از آموزه های قبلی خود فعالیت های لاین استور را معرفی کرده و سفارش مشتری را ثبت نماید .

ادامه مطلب

 

مسیر صحیح تبلیغات حرفه ای کالا در شبکه های اجتماعی

توصیه های مشاورین دیجیتال مارکتینگ برای تبلیغات شبکه های اجتماعی

برخی از بازاریابان و مشاورین برند و فعالان در حوزه دیجیتال مارکتینگ از توصیه قدیمی مشاورین مالی و سهام بازان که همه تخم مرغها را نباید در یک سبد گذاشت، برای حضور در شبکه های اجتماعی استفاده میکنند یعنی بجای آنکه به صورت تخصصی محتوایی منحصر به فرد برای هر شبکه تولید کنند،محتوایی یکسان با تعداد بالا تولید می کنند و در کلیه شبکه ها به اشتراک میگذارند.این شیوه ی تولید محتوا و بازاریابی مانند رها کردن تیری در تاریکی است و اصلا هدفمند نیست.

در فضای پر رقابت کنونی در کلیه زمینه های بیزینسی، تیری در تاریکی انداختن جواب نمیدهد و نتیجه عکسی را به دنبال خواهد داشت. در بازار یابی دیجیتال و فعالیت در شبکه های اجتماعی، نکته حائز اهمیت انتخاب مخاطب هدف است. در ابتدا باید مخاطب هدف خود را شناسایی کرده و رفتار مصرفی وی را دنبال کنید با تحلیل نتایج به دست آمده است که میتوانید شبکه ای که مخاطب هدف شما در آن حضور پررنگ تری را دارد، شناسایی کنید و همراستا با آن محتوا تولید کنید.

بهترین شبکه های اجتماعی برای تبلیغ کالای شما

به جای آنکه در همه جا باشید، در یک یا دو فضا، حرفه ای حاضر شوید! امروزه در بازاریابی تنها مخاطب هدف ملاک نیست بلکه افرادی هستند که مخاطب هدف شما را همراهی میکنند و مخاطب هدف با تاثیر گرفتن از وی اقدام به خرید میکند.بگذارید مثال واضح تری بزنم:فرض کنید شما چای برای فروش دارید و با تحلیلی که در بازار انجام داده اید مخاطب هدف را مردانی با میانگین سن ۴۰ به بالا تعیین کرده اید؛ کسی که چای شما را مصرف میکندمردان با این رده سنی هستند اما با توجه به اینکه خریداران مایحتاج یا تصمیم گیرندگان نهایی همسران این افراد هستند شما نباید این گروه را نادیده بگیرید چرا که تاثیر به سزا و عمده ای را بر روی مصرف کنندگان محصول شما دارند. بنابراین برای آنکه شانس خود را افزایش دهیدبانوان در این گروه سنی را نیز باید مخاطب قرار دهید.

مراحل انتخاب بهترین شبکه های اجتماعی متناسب با تبلیغات کسب و کار شما :

  1. شناسایی مخاطب هدف
  2. تحلیل رفتار مخاطب هدف
  3. شناسایی شبکه هایی که مخاطب هدف در آن حضور پررنگ تری دارد.
  4. شناسایی پتانسیل های شبکه اجتماعی منتخب
  5. تولید محتوا متناسب با مخاطب هدف و فضای حاکم بر آن شبکه اجتماعی

طرح سوال برای تبلیغات و بازاریابی در شبکه های اجتماعی

هنگام معرفی محصول و اقدام برای برندینگ باید چند سوال از خود بپرسید:

  • محصول من چه نیازی را مرتفع میکند؟
  • چه کسانی از محصول من استفاده میکنند؟
  • من میخواهم محصولم را چه کسانی مصرف کنند؟

پاسخ به سوالات فوق به شما کمک میکند چه شیوه بازاریابی/ تبلیغات و چه بستری را برای معرفی محصول خود انتخاب کنید.
هنگام انتخاب رسانه مناسب برای معرفی برند خود از اینفوگرافی+آمار هایی که رفتار مصرف کننده را در هر یک از شبکه اجتماعی نشان میدهد استفاده کنید.
پس از بررسی رفتار مصرف کننده و مخاطب هدف باید دانش خود را نسبت به آن شبکه اجتماعی بالا ببرید تا بتوانید همراستا با فضای حاکم در آن شبکه و سیاست های موجود محتوا تولید کنید.

برای مثال:اگر یک نوع محتوای متنی تولید کنید و بخواهید در شبکه های اجتماعی اعم از تلگرام+سایت+آپارات+لینکدین استفاده کنید اشتباه است زیرا تلگرام متن کوتاه با مضمون خبر در جهت افزایش آگاهی عمومی را می طلبد و در وبلاگ سایت برای تاثیرگذاری و اعتبار بخشی به سایت باید از محتوای طولانی استفاده کرد و در فضایی مانند آپارات متن کارایی ای نخواهد داشت و مخاطب به دنبال دیدن ویدئو است.
از مثال بالا می توان نتیجه گرفت با تفکر و مشورت کردن با مشاوران آگاهو متخصص در این زمینه میتوان فهمید کهبهترین شبکه اجتماعی متناسب با کسب و کار خود کدام است .

معرفی یکی از سایتهای موفق ایرانی در زمینه ی شبکه های اجتماعی

یکی از سایتهای فعال ایرانی در این زمینه که توانسته ست گوی سبقت را از دیگر فعالان این عرصه برباید سایت لاین استور با دامنه ی اختصاصی linestore.ir ( منابع ۱ ) است . این سایت در زمینه مشاوره و تبلیغات در شبکه های اجتماعی فعالیت بسیار خوبی دارد و  بستر مناسبی را برای فعالیت در شبکه های اجتماعی ،توسعه و رشد کسب و کارها و حتی ایجاد کسب و کارها فراهم نموده ست .

این سایت با ساخت انواع رباتهای تلگرام و عضویت بیش از هزاران نفر در این رباتها توانسته ست خدمات خوبی را در تلگرام ارائه کند که میتوان به ربات t.me/hspbot اشاره کرد ، پنل افزایش شبکه های اجتماعی social.linestore.ir نیز یکی دیگر از خدمات موفق این مجموعه ست که کاربران زیادی با عضویت رایگان در این پنل توانسته اند از خدمات مفید آن بهره مند شوند .
به گفته ی مدیریت این سایت مهندس درویش زاده ( منابع ۱) اگر ما جواهری داشته باشیم و آن را در خانه نگه داریم کسی از وجود آن آگاه نمیشود زمانی میتوانیم ارزشهای کاری و محصولات و خدمات خودمان را به همگان ارائه دهیم که در دید آنها قرار بگیرد و شبکه های اجتماعی براحتی این فرصت ارزشمند را برای همگان فراهم نموده ست .

نتیجه

در پایان با توجه به بررسی های که بعمل آمده متوجه تاثیر شگرف شبکه های اجتماعی در دنیای کسب و کار هستیم برندهای بسیار معروفی که اکنون در دنیا به درآمدهای کلان رسیده اند و همچنان در اذهان دیگران جای دارند و از محبوبیت خاصی برخوردار هستند ، مطمئنا بوسیله همین ابزارهای دیجیتال  ( شبکه های اجتماعی ) توانسته اند به این قدرت و جایگاه برسند .

 

منابع :

  • linestore.ir
  • muads.com
  • سایت متمم
  • سایت شفقنا
  • سایت کریت
  • سایت ایران جیب
  • سایت نمناک
اشتراک گذاری کنید

درباره‌ی مهندس اکبری | تبلیغات شبکه های اجتماعی مهندس اکبری آموزش شبکه های اجتماعی

اینو دیدی ؟

آموزش تصویری تغییر رمز اینستاگرام اندروید

یکی از بهترین راه های مقابله با هکر ها اینه که همیشه رمز عبور حساب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.