نکات پست گذاشتن در اینستاگرام که باید به آن ها توجه کرد

پادکست نکات پست گذاشتن در اینستاگرام که باید به آن ها توجه کرد ؛ بشنوید :

 

 

برخی از افراد تصور می‌کنند برای فعالیت و بازاریابی در اینستاگرام، فقط کافیست برای جذب فالوئر و خرید فالوور ایرانی هزینه کنند و دیگر کار تمام است!!! اما واقعیت امر اینگونه نیست، فعالیت در شبکه‌های اجتماعی نیازمند برنامه ریزی دقیق می‌باشد. نوع پست‌هایی که منتشر می‌کنید و حتی زمان انتشار پست‌ها مهم است. فکر می‌کنید چه زمانی برای آپلود پست‌ها برای بیشتر دیده شدن مناسب تر است؟ بهترین زمان برای پست گذاشتن در اینستاگرام به عوامل زیادی بستگی دارد اما با توجه به رفتار مخاطبان اینستاگرام تاکنون و شرایط عمومی کاربران این برنامه، می توان محدوده زمانی‌ای را مشخص کرد که باعث بهتر دیده شدن پست هایتان و افزایش فالوور اینستاگرام پیج شما شود. ما در مقاله بهترین زمان گذاشتن پست در اینستاگرام چه مواقعی می باشد؟ نکاتی برای دانستن زمان مناسب برای پست گذاری در اینستاگرام بیان کردیم. ابزارها و وب سایت های مختلفی نیز وجود دارد که از این لحاظ اینستاگرام دیگر شبکه های اجتماعی را مورد بررسی قرار داده اند. لاین استور نتایجی را برای شما جمع آوری کرده است تا با مطالعه آن ها، خودتان بهترین زمان را تشخیص دهید. با ما همراه باشید.

بهترین زمان برای پست گذاشتن در اینستاگرام

افراد موقعی که وقت آزاد بیشتری دارند، اینستاگرام خود را چک می کنند. محتوای اینستاگرام تصویری بوده و به تمرکز نیاز ندارد و به وسیله موبایل قابل دسترسی می باشد. کاربران اینستاگرام، در زمان های مفید و ساعت کاری و درسی خود، کمتر سراغ اینستاگرام می روند. بنابراین بهتر است در زمان های آزاد افراد، پست های خود را منتشر کنید تا دیده شوند. ساعت کاری افراد اغلب بین ۵ بعد از ظهر تا ۹ شب می باشد. هم چنین، آپلود کردن پست در بازه زمانی‌هایی که اغلب پست‌های کمتری گذاشته می‌شود، باعث شده که بعد از گذشت ساعت ها از زمان منتشر شدن پست شما، هنوز در بالای قسمت (home) صفحه اینستاگرام مخاطبان تان قرار بگیرد.

چگونگی تشکیل گروه اینستاگرام و مدیریت آن

Trackmaven:

  • این برنامه، محتوای شما را از کانال های مختلف بررسی کرده و به شما کمک می کند در زمینه دیجیتال مارکتینگ بهتر عمل کنید.
  • این وب سایت بهترین روز برای پست گذاشتن در اینستاگرام را روز دوشنبه و بدترین روز را یکشنبه معرفی می کند. هم چنین ساعات ۸ صبح و ۹ شب را بهترین ساعات می داند.
  • زمان پست کردن ویدیو را ۲ تا ۳ بعدازظهر پیشنهاد می کند.
  1. Julie neidlinger :
  • جولی نایدلینگر نویسنده، وبلاگ‌نویس آمریکایی‌، با بررسی ۱۰ منبع، به نتایج جالبی رسیده است. وی بهترین روز پست گذاشتن در اینستاگرام را دوشنبه‌ها و یکشنبه را بدترین روز برای آپلود محتوا در اینستاگرام می‌داند. زیرا پست گذاشتن در این زمان ها، باعث افزایش فالوور در اینستاگرام و افزایش لایک اینستاگرام می شود.
  • نایدلینگر ۳ تا ۴ بعداز‌ظهر را بهترین زمان پست گذاشتن در اینستاگرام و سپس ۲ صبح و ۵ بعدازظهر را پیشنهاد می‌دهد.
  • او هم چنین ۸ صبح و ۹ شب را مناسب‌ترین زمان برای آپلود ویدیو بیان کرده است.
  1. Latergramme :
  • امکان مدیریت و برنامه ریزی آپلود پست ها
  • دادن آمار راجع به بهترین زمان پست گذاشتن در اینستاگرام
  • این وب سایت، بهترین زمان پست گذاشتن در ابنستاگرام را در روز چهارشنبه و در بازه زمانی ۵ بعد از ظهر تا ۲ صبح معرفی می کند.
  1. Sumall :
  • “سام‌آل” یک پلت‌فرم تجزیه وتحلیل بازاریابی شرکت‌ها در نیویورک می باشد که مطلبی راجع به زمان های مرده در شبکه های اجتماعی منتشرکرده است.
  • زمان های مرده، زمانی است که پست شما توسط افراد کمتری دیده می شود.
  • در این مقاله، ساعات ۸ تا ۱۲ صبح زمان مرده برای اینستاگرام به شمار می‌رود.

دو ابزار رایگان تجزیه و تحلیل ترافیک اینستاگرام

Iconosquare یکی از سایت های تحلیل اینستاگرام بوده که با استفاده از API  اینستاگرام می‌تواند حساب کاربری شما را بررسی کرده و امکاناتی مانند متوسط تعداد لایک، اولین پست و تاریخ انتشار آن در اینستاگرام، میزان پیشرفت حساب کاربری شما در بازه های زمانی مختلف، زمان های مناسب برای پست گذاشتن و … را در اختیار شما بگذارد.

Simplymeasured این ابزار نیز خدماتی مانند سرویس قبل ارائه می دهد و به شما برای مدیریت حساب کاربری اینستاگرام تان کمک می کند.

منابع : فالووجت ، وب۲۴ ، زومیت

پشتیبانی : 05132727070

    لطفا برای مشاوره رایگان در خصوص ارائه خدمات؛ فرم زیر را پر کنید:

    درباره پشتیبان سایت لاین استور

    طراحی سایت، تولید محتوا و سئو سایت با لاین استور

    اینو دیدی ؟

    راهنمای ضروری تبلیغات مؤثر در شبکه‌های اجتماعی

    راهنمای 7 گام ضروری برای تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی

    تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی یکی از ابزارهای قدرتمند و مؤثر برای بازاریابی آنلاین است که به برندها این امکان را می‌دهد که به سرعت به مخاطبان هدف خود دست یابند. با توجه به گسترش استفاده از این شبکه‌ها و افزایش زمان آنلاین کاربران، تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی به یک نیاز اساسی برای هر کسب‌وکاری تبدیل شده است. در این مقاله، به بررسی روش‌ها، استراتژی‌ها و نکات ضروری برای موفقیت در تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی خواهیم پرداخت.

    6 دیدگاه ها

    1. مطلب خوب و مفیدی بود ممنون

    2. تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی و خصوصا اینستاگرام بسیار جالب هست و با مطالب آموزنده در این مقاله نکات جالب توجهی پیدا کردم

    3. نکات پست گذاری در شبکه اجتماعی اینستاگرام واقعا مفید و پرکاربرد بود. ممنون از سایت خوبتون

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    شانستو برای دریافت تخفیف ویژه امتحان کن! (ویژه نمایندگی)