جدول بازاریابی محتوا، یک جدول جامع برای آشنایی با بازاریابی محتوا است که همه عناصر مهم و تاثیر گذار در این بخش را در یک قالب نمایش می دهد.
شما میتوانید با برداشتن هفت قدم زیر و استفاده صحیح از آن در این زمینه موفق عمل کنید:
۱. در درجه اول یک استراتژی برای خود تعریف کنید.
۲. فرمتهای محتوایی مورد نظر خود را انتخاب کنید.
۳. در مورد نوع محتوای خود تفکر کنید و در این حین در نظر داشته باشید که چه نوع محتوایی به کار مخاطب شما میآید. در این زمینه به تحقیقات بپردازید و با افراد تیم خود مشورت کنید تا بتوانید محتوایی مناسب ارائه دهید.
۴. در مورد حضور در رسانههای اجتماعی خود تصمیمگیری کنید و درنظر بگیرید که کدامیک میتواند برای شما مفید باشد.
۵. روی کمیتها تمرکز کنید و بر آنهایی که به اهداف شما مرتبط هستند، مسلط شوید.
۶. حتما روی مواردی که به اشتراک گذاشته میشوند تصمیمگیری صحیح کنید و مطمئن شوید که از لحاظ احساسی مخاطب را درگیر میکنید.
۷. باری دیگر همه چیز را بررسی کنید.
بازاریابی محتوا و استراتژی محتوا، از جمله واژههایی هستند که در سالهای اخیر به صورت گسترده در فضای شبکه های مجازی و رسانه ها به کار گرفته میشوند. در این نوشته، قصد داریم مفهوم بازاریابی محتوا را شفافتر کرده و مسیر را برای درسهای تخصصی که در ادامه سری استراتژی محتوا مطرح خواهیم کرد، هموارتر نماییم.
ابزار کلیدی پیروزی در بازاریابی محتوایی
با توجه به اینکه تاکنون به صورت پراکنده درباره بازاریابی محتوا و استراتژی محتوا حرفهای زیادی در لاین استور مطرح کردهایم و از این به بعد میخواهیم به صورت زیربنایی و تخصصی به این موضوع بپردازیم، در کنار هر یک از جملات و توضیحات، اگر قبلاً مطلبی را مطرح کرده باشیم، به صورت توضیح بیشتر: … لینک مربوط به آن را میگذاریم تا دوستانی که از این نقطه با ما همراه شدهاند، در پیگیری مطالب دچار مشکل نشوند.
اگر حدود پانزده دقیقه از وقت خود را در اختیار ما قرار دهید، تلاش میکنیم تا حد خوبی، دلایل شگل گیری و جدی شدن بحث بازاریابی محتوا را مطرح کنیم. در درسهای بعدی، مفهوم دقیق تر محتوا، نحوه اندازه گیری و ارزیابی محتوا و همینطور شیوه تدوین استراتژی محتوا را مرور خواهیم کرد.
این روزها خیلی از مردم، وقتی لغت محتوا و بازاریابی محتوا را میشنوند بلافاصله به محتوای دیجیتال فکر میکنند.
اما محتوای دیجیتال اگر چه یکی از شکلهای رو به رشد محتوا در دنیای امروز محسوب میشود، تنها یکی از انواع محتواست. اگر شما یک نویسنده هستید و کتاب منتشر میکنید، باز هم تولیدکننده محتوا هستید.
اگر شب هنگام، اوقات فراغت خود را با ارسال پیام و پیامک از طریق نرم افزارهای مختلف مانند وایبر و واتزاپ و … میگذرانید، تولیدکننده محتوا هستید.
اگر معلمی هستید که در کلاس درس میدهید تولیدکننده محتوا هستید.
اگر مدیر تضمین کیفیت یک شرکت هستید و دستورالعملها و فرایندها را تنظیم و منتشر میکنید، تولیدکننده محتوا هستید.
اگر داستانهای اخلاقی و مذهبی برای مردم تعریف میکنید و تلاش میکنید آنها را به زندگی بهتر هدایت کنید، تولیدکننده محتوا هستید.
اگر فیلم میسازید تولیدکننده محتوا هستید.
حتی کسی که قبض تلفن همراه چاپ میکند یا فاکتور فروش یک فست فود را صادر میکند، در حال تولید محتوا است.
تفاوت بازاریابی محتوایی و بازاریابی شبکه اجتماعی
کلمات کلیدی : تبلیغات در شبکه های اجتماعی , تبلیغات شبکه های اجتماعی , مدیریت شبکه های اجتماعی , بازاریابی , مارکتینگ , تبلیغات , کالا,مشتری, سئو , بازاریابی از طریق شبکه های اجتماعی , آموزش بازاریابی اینترنتی , ابعاد گوناگون بازاریابی , ابزار بازاریابی , شروط بازاریابی , بازاریابی محتوای , ابزار بازاریابی آنلاین , ابزار برتر تحقیقات بازاریابی
یعنی این که باید برای یک سایت یا هر چیز دیگر محتوا تولید کنیم؟؟؟؟
بله، باید تولید محتوا صورت بگیرد و محتوا جذاب باشه که رتبه سایت بالا بیاد