موفقیت یک وب سایت در اعتمادسازی یک سایت خلاصه می شود. یکی از مواردی که در اعتمادسازی یک سایت بسیار تاثیرگذار است پاسخگویی سریع به بازدیدکنندگان است.پیاده سازی پاسخگویی آنلاین در وب سایت باعث افزایش فروش اینترنتی می شود. ابزارهای مورد نیاز برای راه اندازی یک سیستم چت آنلاین یا پاسخگویی آنلاین را به شما معرفی می کنم تا بتوانید این قابلیت را در سایت خود پیاده کنید.
شما با هزینه های اقتصادی و زمانی بالا توانسته اید افرادی را وارد سایت خود کنید و بسیار تلاش می کنید تا بتوانید محصولات خود را در سایت به فروش برسانید. شما فرض کنید با روشهای و تکنیکهای مختلف توانسته اید بازدیدکننده را به صفحه محصول هدایت کنید و تمام اصول یک سایت حرفه ای را رعایت کردید اما بازدیدکننده تنها به یک دلیل از خرید کردن منصرف می شود و آن دلیل چیزی نیست جزء داشتن یک سوال!
تمامی افرادی که وارد صفحه محصول شما می شوند حاضر به خرید کردن نمی شوند و تنها عده بسیار کمی حاضر به خرید کردن از سایت شما می شوند و یکی از دلایلی که باعث منصرف شدن می شود سوالات ذهن بازدیدکننده است.
علاوه بر اینکه در صفحات محصول باید یک بخش پرسش و پاسخ پیشفرض قرار بدهید باید یک سیستم پشتیبانی آنلاین را هم راه اندازی کنید تا به سوالات خریداران احتمالی پاسخ دهید و آنها را به خریدار تبدیل کنید.
برای پیاده سازی چنین قابلیتی نیاز به داشن برنامه نویسی ندارید کافیست از ابزارهای زیر استفاده کنید.
آموزش تصویری ارسال ایمیل انبوه در میل چیمپ
افزایش فروش اینترنتی با ابزارهای چت آنلاین
اگر سایت شما با وردپرس راه اندازی شده می توانید از افزونه حرفه ای chat x استفاده کنید. البته برای استفاده از zopim هم می توانید از افزونه های وردپرس استفاده کنید.
نکته بسیار مهم : همانطور که این سیستم در افزایش اعتمادسازی سایت شما می تواند کمکتان کند استفاده غیر صحیح از آن هم می تواند باعث کاهش اعتماد بازدیدکنندگان شود.
اگر چنین سیستمی را می خواهید پیاده کنید باید حتما در ساعات اداری پاسخگوی افراد باشید. اگر الان این مقاله را مطالعه کردید و تصمیم گرفتید که این سیستم را راه اندازی کنید قبلش بررسی کنید ببنید آیا هر روز می توانید مثلا از ساعت ۸ صبح الی ۴ بعد از ظهر پای این سیستم چت آنلاین بنشینید و به بازدیدکنندگان پاسخ دهید؟ اگر جواب مثبت است لحظه ای درنگ نکنید اما اگر جوابتان منفی است به شما توصیه می کنم از این روش استفاده نکنید.
صحبت پایانی
این آموزش بسیار کوتاه و ساده بود. همین روش به ظاهر ساده اگر به صورت اصولی در سایت پیاده شود می تواند منجر به افزایش فروش سایت شما و در نتیجه افزایش سود شما شود. اگر فروشگاه اینترنتی دارید که به صورت چند نفری اداره می شود سعی کنید این سیستم را در سایت پیاده کنید و در بین افرادی که مدیریت سایت را بر عهده دارند یک برنامه ریزی زمانی داشته باشید. مثلا اگر ۴ نفر هستید می توانید مسئولیت پاسخگویی به بازدیدکنندگان را هر کدام به مدت ۲ ساعت در روز بر عهده بگیرید.
منابع : آترین وب ، روکا ، ریتین
پشتیبانی انلاین یکی از مهمترین نکته درمورد فروش انلاین هست و باعث میشه مشتری اعتماد کافی و لازمو به کسب و کارماداشته باشه
بسیار متشکرم که به مقالات لاین استور توجه دارید
پشتیبانی انلاین واقعا برای پیشرفت یک سایت مهمه
ممنونم که این مقاله از لاین استور رو خوندید و نظرتون رو ارسال کردید
پشتیبانی انلاین یکی از روش هایی است که وبسایت ها میتونن در این مورد رقابت کنن برای جذب مشتری بیشتر.
بسیار عالی کاملا درسته
پشتیبانی انلاین واقعا عالیه،من به شخصه اگه سایتی پشتیبانی انلاین نداشته باشه اعتمادی نمیکنم تا محصولمو از اون سایت خریداری کنم
شما میتونید با پشتیبان های لاین استور در ارتباط باشید
تلفن : ۳۲۷۲۲۷۲۷ ۵۱ ۹۸+
تلفن : ۳۲۲۲۱۲۰۷ ۵۱ ۹۸+
پشتیبانی: ۲۵۶۴ ۰۲۱ ۹۱۲ ۹۸+
پشتیبانی انلاینی که به موقع پاسخگو باشه و درست راهنمایی کنه و نیاز مشتری رو براورده کنه میتونه باعث جلب رصایت مشتری شود و همچنین افزایش فروش
شما میتونید در هر ساعت از روز با پشتیبانی لاین استور در ارتباط باشید
تلفن : ۳۲۷۲۲۷۲۷ ۵۱ ۹۸+
تلفن : ۳۲۲۲۱۲۰۷ ۵۱ ۹۸+
پشتیبانی: ۲۵۶۴ ۰۲۱ ۹۱۲ ۹۸+
مدیریت: ۴۵۶۴ ۸۱۱ ۹۱۵ ۹۸+
پشتیبانی انلاین باعث بهبود روابط مدیر سایت و مشتری میشه.
ممنونم بانو عزیز
شما میتونید با مدیریت در ارتباط باشید
مدیریت: ۴۵۶۴ ۸۱۱ ۹۱۵ ۹۸+
پشتیبانی انلاین به مشتری اطمینان خاطر رو میده و به نفع سایتمونه و مشتریای بیشتر رو میتویم جذب کنیم.
ممنونم رها عزیز
میتونید از طریق شماره های زیر با ما در ارتباط باشید
تلفن : ۳۲۷۲۲۷۲۷ ۵۱ ۹۸+
تلفن : ۳۲۲۲۱۲۰۷ ۵۱ ۹۸+
پشتیبانی: ۲۵۶۴ ۰۲۱ ۹۱۲ ۹۸+
مدیریت: ۴۵۶۴ ۸۱۱ ۹۱۵ ۹۸+
رم افزار هایی برای افزایش فالوور وجود داره ولی قابل اطمینان نیست
بله همینطوره میتونید از ربات افزایش ممبر و فالوور ما در شبکه های اجتماعی بهره مند بشید
@addsocialbot
به نظر من سایت هایی که پشتیبانی آنلاین دارند میتوانند رضایت مشتریان خود را بیشتر جلب کنند به شرطی که اولا اون پشتیبان علم و دانش مربوط به محتوای اون سایت رو داشته باشه و دوما واقعا پاسخ گوی نیاز مشتری باشد
درود فراوان بر شما دوستان گرامی ما در شبکه های اجتماعی و ممنونیم از ارسال نظر خوبتون