آپدیت جدیدی برای تلگرام، این پیام رسان محبوب منتشر شده است. این آپدیت، نسخه ۳٫۱۶ تلگرام محسوب میشود. در این نسخه شاهد چند ویژگی جدید از جمله بازگرداندن پیامی که اخیرا فرستادهاید و به هر دلیلی اشتباه فرستاده شده یا از فرستادن آن پشیمان شدهاید، خواهید بود.
از این بعد امکان بازگرداندن پیامهای تلگرام ظرف ۴۸ ساعت وجود خواهد داشت.
نسخه ۳.۱۶ تلگرام
در نسخه ۳.۱۶ تلگرام یک بخش برای بررسی میزان استفاده از شبکه نیز اضافه شده است. همانطور که از نام این این بخش جدید مشخص است؛ از این پس میزان دقیق مصرف داده به هنگام رومینگ یا استفاده از وایفای به شما نمایش داده خواهد شد.
چگونه استراتژی شبکه های اجتماعی خود را بهبود دهیم
نسخه ۳.۱۶ تلگرام و ویژگیهای جدید برای کاربران اندروید
با توجه به اینکه ۸۵ درصد کاربران تلگرام اندرویدی هستند، تلگرام برای اندروید نیز تغییرات مخصوصی داشته است. برای مثال پشتیبانی از GBoard که کیبورد گوگل با قابلیت ارسال GIF است.
اضافه شدن یک منوی سریع برای چتهایی که بیشترین سر و کار را با آنها دارید که امکان هرگونه رد و بدل پیام را از طریق صفحه نمایش نیز فراهم میکند که البته باید گفت این ویژگی مخصوص گوشیهایی با اندروید ۷٫۱ خواهد بود.
شکلکهای کابوی، دلقک و چهره مریض نیز اعضای جدید خانوادهی اموجیها هستند. در مواردی هم که هیچ پاسخ مشخصی ندارید میتوانید از این شکلک استفاده کنید که مطمئنا به یکی از منفورترین شکلکها تبدیل خواهد شد!
از جمله تغییرات دیگر تلگرام برای اندروید میتوان به گروهبندی شدن پیامهای فرستاده شده از طرف یک شخص اشاره کرد. از این پس نقطهای که آخرین بار بر روی آن اسکرول داشتهاید، ذخیره میشود و هنگامی که بازگردید، امکان شروع همه چیز از آن نقطه وجود خواهد داشت.
همچنین لیستی از دانلودهای اخیر بر روی صفحه به اشتراک گذاری به نمایش گذاشته خواهد شد.
موفقیت در شبکه های اجتماعی چیست؟
استفاده از t.me به جای telegram.me نیز از ویژگی های جدید اضافه شده در نسخه ۳.۱۶ تلگرام است. تلگرام از سال ۲۰۱۴ از usernames و Telegram.me برای حذف شماره تلفن به هنگام دادن اطلاعات تماس و سریعتر کردن این روند استفاده کرده است.
از این بعد با نوشتن t.me/username به جای telegram.me اطلاعات تماس خود را در کوتاهترین زمان ممکن در اختیار افراد مورد نظر قرار دهید.
کلمات کلیدی: تلگرام , نسخه جدید , بازرگرداندن پیام های فرستاده شده , آموزش , تبلیغات شبکه های اجتماعی