در دنیای امروز با پیشرفت تکنولوژی و دنیای مجازی، روش های کسب و کار و پیدا کردن بازار هدف برای در آمد تغییر کرده است. شبکه های اجتماعی با داشتن وب سایت قوی و تعداد زیادی از افراد، محل مناسبی برای کسب در آمد خواهند بود. این شبکه ها در بر گیرنده تعداد بسیاری از افراد هستند که به منظور خاصی گرد هم جمع شده اند و شامل دوستی ها، ایده ها و تبادلات مالی و محلی برای کسب در آمد هستند.
بازاریابی رسانه اجتماعی چیست؟با گسترش شبکه های اجتماعی (از قبیل فیسبوک، توئیتر، اینستاگرام، وایبر و ….) و با توجه به آمار روز افزون کاربران در این شبکه ها ( ۱ نفر از هر ۹ نفر در جهان عضو فیسبوک هستند، روزانه ۵۰۰٫۰۰۰ نفر به کاربران توئیتر اضافه می شوند، یوتیوب ماهانه ۴۹۰ میلیون بازدید کننده دارد، ۳ میلیون کاربر روزانه به فیسبوک می روند و بسیاری آمار دیگر ) بنابراین می توان دریافت که به راحتی می توانید از طریق شبکه های اجتماعی بهترین روش کسب در آمد را داشته باشید.
در شبکه های اجتماعی مشتریان را در جایی که هستند ملاقات می کنید، کالای خود را می توانید به صورت تصویر و یا ویدئو که از تاثیر گذاری بیشتری نسبت به متن برخوردار است قرار دهید و با استفاده از تصاویر محصولات خود را معرفی کنید، برای هر محصول می توانید لایک و کامنت دریافت کنید، در صورتیکه یک مشتری از محصول شما راضی باشد، آن محصول را با دوستان خود به اشتراک گذاشته و همین طور آنها به دیگران… محصول شما در عرض چند دقیقه و یا نهایت چند ساعت به تعداد قابل توجهی از افراد معرفی می شود و باعث می شود که برند شما در ذهن مخاطب ثبت شود.
کسانی که در شبکه های اجتماعی عضویت دارند هر کدام برای خود دارای دوستانی هستند مثلا” میانگین دوستان هر کاربر در فیسبوک ۱۳۰ نفر می باشد، حال شما در نظر بگیرید که محصول شما در نزد یک شخص لایک بگیرد، آنگاه ۱۳۰ نفر دیگر می توانند آن پست را ببینند. در واقع تبلیغات دهان به دهان در طی زمان کوتاه به معرفی شدن گسترده محصول شما منجر می شود.
با حضور خود در این شبکه ها به مشتریانتان این امکان داده می شود که با برند شما ارتباط نزدیک داشته باشند و از طرفی حضور شما در رسانه های اجتماعی علاوه بر این بر اعتبار و شهرت شما می افزاید. استفاده از این شبکه ها سرعت شناساندن ما را به مشتریان افزایش می بخشد.
راهکارهایی برای داشتن فالوئر های بیشتر:
-
در صفحه خود برای جذب بیننده سوالات جالب و قابل حل که زیاد پیچیده نباشد، قرار دهیم به این صورت طرفداران را به فعالیت و کامنت گذاشتن و لایک کردن تشویق می کنیم.
-
مطالب جدید و جالب در صفحه قرار دهیم تا کاربران تشویق شوند مجدد به صفحه ما بیایند.
-
آدرس سایت خود را در قسمت کاور صفحه قرار دهیم.
-
اکثر کاربران برای سرگرم شدن وارد شبکه های اجتماعی می شوند، بهتر است محتواهای طنز آمیز و سرگرم کننده را در صفحه خود قرار دهیم.
-
در نهایت محتوای جدید را در زمان ها و روز هایی که کاربران بیشتری در شبکه ها می باشند و احتمال جذب کاربران بیشتری است قرار دهیم.
نتیجهگیری
هزینه کردن در شبکه های اجتماعی برای گسترش کسب و کار شما یک ضرورت است و نمی توان آن را هزینه اضافی به حساب آورد. شبکه های اجتماعی با داشتن بالاترین آمار کاربران بهترین و موثر ترین راه برای رونق کسب و کار شما می باشند، حضور شما در شبکه های اجتماعی می تواند باعث افزوده شدن شهرت و اعتبار و به تبع آن افزایش مشتریان و رونق کار شما به میزان قابل توجهی باشد.
با linestore همراه باشید
مطالب طنز و خنده دار به خوبی مخاطب و فالوور جمع میکند و بسیار راه حل خوبی است. ممنون از پست خوبتون در جهت اهمیت تبلیغات اجتماعی
خوشحالیم که با خوندن مطالب سایتمون ،رضایت و خرسندی خودتون رو برامون ارسال میکنید
اهمیت تبلیغات در شیکه های اجتماعی بسیار زیاد است و هر مدیر موفق حتما در این خصوص برنامه ریزی خواهد کرد
بهترین و گسترده ترین بستر فعالیت برای کسب درامد صد در صد شبکه های اجتماعی هستند
اهمیت در تبلیغات شبکههای اجتماعی خیلی به رشد بازاریابی و تبلیغات کمک کرده و باعث کسب درامد میشه مثل تلگرام و برنامه های امثالش
همینطوره علی اقا جان تبلیغات در شبکه های اجتماعی از اهمیت بالایی برخورداره
این روزها حضور کاربران فعال و زیاد در شبکه های اجتماعی، اهمیت حضور در آنها را بالا برده است
همینطوره انلاین شدن کاربران در شبکه های اجتماعی رو به رشده
ممنون از مقاله خوبتون که اهمیت تبلیغات اجتماعی را به خوبی نشان می دهد
ممنون از مقاله خوبتون که اهمیت تبلیغات اجتماعی را به خوبی نشان می دهد
قطعا با یک برنامه ریزی و یک تبلیغ مدیریت شده میشه از امکان و فرصت تبلیغ در شبکه های اجتماعی به بهترین شکل ممکن سود برذ
قطعا همینطوره. اگر تبلیغات شبکه های اجتماعی نبودند الان بازار کار بسیاری از حرفه ها کساد شده بود. بماند که منبع اطلاع رسانی خوبی اگ از دست میرفت
بله شبکه های اجتماعی تغییرات شگرف و مثبتی برای بسیاری از کسب و کارها داشته،ممنونیم از شما دوست گلمون برای ارسال نظرتون
اهمیت شبکه های اجتماعی امروزه آنقدر بالا رفته که نمیتوان از آن صرف نظر کرد. بنابراین باید به بحث تبلیغات در آن توجه کرد.