پلیکیشن پیام رسانی Line دو سال قبل وارد بازار شد. در حال حاضر این اپلیکیشن ۲۰۰ میلیون کاربر دارد که از این لحاظ می تواند با اپلیکیشن های WhatsApp و Viber رقابت کند.اپلیکیشن Line در سال ۲۰۱۱ توسط یک شرکت ژاپنی عرضه شد. بیشتر کاربران این اپلیکیشن آسیایی هستند اما در کشورهای امریکای مرکزی و اسپانیا نیز با استقبال بسیار خوبی مواجه بوده است. این اپلیکیشن قابلیت پیام رسانی صوتی نیز دارد.همچنین این اپلیکیشن قابلیت خاصی به نام استیکر های تجاری دارد که کاربران برای استفاده از این سرویس باید ۲ دلار پرداخت کنند که این مسئله می تواند منبع درآمد خوبی برای شرکت ژاپنی ارائه دهنده این اپلیکیشن باشد. مقامات این شرکت ژاپنی اعلام کردند روزانه ۷۵۰ میلیون استیکر به فروش می رسانند. موفقیت اپلیکیشن Line می تواند اپلیکیشن های فیس بوک و Path را نیز تحت تاثیر قرار دهد.
جهت دانلود به لینک زیر مراجعه کنید:
http://apps.microsoft.com/windows/en-us/app/line/b039ba22-c3af-45b3-aea2-83d612c9bce6
دراین مقاله با کشور سازنده نرافزار لاین و نحوه درآمدزایی آن ازطریق فروش استیکر های لاین اشناشدم