بازاریابی شبکه ای چیست ؟
سه رویکرد در عصر بازاریابی اپلیکیشن
بنابراین حق با کدام است؟ البته اگر درست نگاه کنید هیچ کدام به درستی جواب سوال “بازاریابی شبکه ای چیست؟” را نداده اند.
بازاریابی شبکه ای روش انجام کسب و کاری است که در آن نیروهای فروش علاوه بر کمیسیونی که بابت خدمات و فروش محصولات دریافت می کنند بابت فروش افرادی که وارد کسب و کار می کنند ( که محصولات شرکت را بفروشند ) هم کمیسیون دریافت می کنند. این کار باعث شکل گیری شبکه ای از توزیع کنندگان و سلسله مراتب چندگانه می شود که برای هر فرد به سمت پایین گسترش یافته و دارای زیر شاخه است. این زیرشاخه ها دارای سطوحی از افراد است که برای فردی که در رأس شبکه قرار دارد، پاداش و مزایای اهرمی، به همراه خواهد داشت.
بیایید این عبارات را بازتر کنیم تا معنی و کارکرد بازاریابی شبکه ای به وضوح مشخص شود.
تبلیغات در بازاریابی اپلیکیشن را نادیده نگیرید
شما می دانید که هرگز با کار کردن برای دیگران ثروتمند نخواهید شد. همچنین می دانید ایجاد کسب و کارهای موفق توام با منافعی هنگفت، در سبک زندگی شما اثر گذار است :
- می توانید افراد دیگری را همراه با خود، سر کار ببرید.
- می توانید از خانه، به صورت پاره وقت و در زمان های آزادتان کار کنید.
- می توانید ساعات کاری و کارهایی که می خواهید انجام دهید را خودتان انتخاب کنید.
- می توانید از طریق ذخیره و پس انداز مالیات های اضافه، عایدی خود را افزایش دهید.
- این فرصت را دارید که به ظاهر خود را از نظر مالی مستقل کنید.
با بررسی این موارد شما به دلیل هزینه ی ورود پایین و آموزش و حمایتی که دریافت می کنید، تصمیم به بررسی پیوستن به شرکتی که در حوزه ی بازاریابی شبکه ای فعال است، می گیرید. اما شما واقعا وارد چه ماجرایی خواهید شد؟ بازاریابی شبکه ای در معنای واقعی چیست؟
وقتی شما وارد شرکتی می شوید که در حوزه ی بازاریابی شبکه ای اینترنتی فعال است، اعلام آمادگی کرده اید که محصولات و خدمات و فرصت های شرکت را به مخاطبان ارائه دهید.
شما با سرمایه گذاری اندک و به وسیله ی جلب موافقت توزیع کنندگانی مستقل، می توانید وارد بازاریابی شبکه ای یا نتورک مارکتینگ شوید. شما به عنوان کارمند شرکت استخدام نخواهید شد، اما به عنوان پیمانکار مستقل، صاحب کسب و کار، فروشنده یا دلال به صورت نمایندگی یا مشاوره، داوطلبانه به شرکت اعلام آمادگی می کنید. سپس بر اساس حجم محصولاتی که به واسطه ی تلاش خودتان و توزیع کنندگان زیر شاخه تان، به فروش برسانید کمیسیون دریافت خواهید کرد.
به زبانی ساده بازاریابی شبکه ای کارکردی مطابق آنچه ذکر شد، دارد. اما اجرا و به کارگیری آن مانند تعاریف و تبلیغاتی که از آن می شود، آسان و پر بازده نیست.
به عبارت دیگر، برای کسب درآمد، لازم است خودتان یا فروشندگان زیرشاخه تان در بازاریابی شبکه ای ( network marketing ) بتوانید محصولات شرکت را به فروش برسانید. چراکه کمیسیون دریافتی بابت تعداد محصولاتی که به فروش می رسانید، شما را به سمت کسب و کار جدید سوق خواهد داد.
کلمات کلیدی : تبلیغات در شبکه های اجتماعی , تبلیغات شبکه های اجتماعی , مدیریت شبکه های اجتماعی , بازاریابی , مارکتینگ , تبلیغات , کالا,مشتری, سئو , بازاریابی از طریق شبکه های اجتماعی , آموزش بازاریابی اینترنتی , ابعاد گوناگون بازاریابی , ابزار بازاریابی , شروط بازاریابی , بازاریابی محتوای , ابزار بازاریابی آنلاین , ابزار برتر تحقیقات بازاریابی , بازاریابی و فروش بین المللی , روش های تبلیغات آنلاین , مزایای تبلیغات آنلاین , بازاریابی اینترنتی و کسب درآمد بیشتر , بازاریابی آنلاین , تبلیغات در شبکه های اجتماعی , تبلیغات شبکه های اجتماعی , کسب درآمد از شبکه های اجتماعی , بازاریابی از طریق شبکه های اجتماعی , کارآفرینی , مدیریت شبکه های اجتماعی , social media marketing , Social network advertising
منابع : شبکه بادران , وان نتوورک
بازاریابی شبکه ای مشکلات فراوان دارد ولی باید با استمرار باشه تا به نتیجه خوب رسید و نباید با مشکلات خسته شد و میدان را خالی کرد
من خودم یه مدت نتورک کار کردم بعد ازش خارج شدم
کار بازاریابی شبکه ای از ان جمله کارهای است که در طول دراز مدت جواب میدهد من خودم یکبار خرید زدم باور کنین هنوز دوتا شامپو ازش مونده باید فن بیان ادم برای زیر مجموعه گیری بسیار بالا باشه که من ضعیف عمل کردم
برای موفق شدن در این زمینه باید برای شرکت و محصولی نتوورک را انجام بدهید که اعتماد کامل به آن دارید، قبل از اینکه اقدام به فروش کنید از آن محصول استفاده کنید و به آن ایمان بیاورید، آنگاه می توانید با اعتماد به نفس کامل آن را به دوستان معرفی کنید و در نتوورک به موفقیت های بزرگ برسید که این کار با صبوری فراوان حاصل می شود.