بازگشت قدرتمندانه مای اسپیس به دنیای شبکه‌های اجتماعی

شرکت Specific Media در سال ۲۰۱۱ سایت مای اسپیس را با پرداخت ۳۵ میلون دلار از News Corp خریداری و از آن زمان تلاش های فراوانی را برای احیای آن به عمل آورده است.

این تلاش‌ها از سال ۲۰۱۳ کم کم به نتیجه رسید و مای اسپیس با تمرکز بر روی موسیقی و امور تفریحی توانست یک بار دیگر توجه علاقمندان را به خود جلب کند. همچنین بسیاری از جوانان علاقمند به موسیقی با انتشار محتوای تازه بر روی مای اسپیس موجب افزایش ترافیک سایت شده است.

ادامه این وضعیت موجب فعال شدن برخی نمایه های کاربری قدیمی در مای اسپیس و همین طور بازگشت هزاران نفر به این سایت شده است. حضور این افراد در کنار کاربران جدید و تازه کار در سایت یاد شده شرایط را در مای اسپیس متفاوت کرده و آن را به رقیبی جدید برای توییتر، فیسبوک و اینستاگرام مبدل کرده است.

شبکه‌ی اجتماعی مای‌اسپیس در مسیر پیشرفت دوباره

بازاریابی اینترنتی و آموزش پنج ترفند در بازاریابی محتوا

براساس مصاحبه‌‌ای که روز گذشته، مدیرعامل این شبکه‌ی اجتماعی با وال‌استریت‌ژورنال داشته، مای‌اسپیس در حال حاضر ۵۰ میلیون بازدید‌کننده‌ی ماهیانه دارد. این میزان بازدید کننده نسبت به سال گذشته ۵۷۵ درصد رشد داشته است.

نکته‌ی جالب توجه درباره‌ی مای‌اسپیس مربوط به افزایش ترافیک آن در روز‌های پنج‌شنبه است. اما دلیل این موضوع چیست؟

به می‌رسد دلیل افزایش ترافیک در روز‌های پنج‌شنبه مربوط به مراسم‌ رسانه‌ای خاصی است که این شبکه‌ی اجتماعی در این روز از هفته با عنوان TBT برگزار می‌کند. در این روز کاربران به اشتراک عکس‌های فراموش‌شده‌ی خود می‌پردازنند که اغلب مربوط به زمان درس یا اردوهای تابستانی است. این تصاویر، نوستالژی خاصی را برای کاربران مای‌اسپیس به همراه دارد و به شدت مورد توجه‌ی آن‌ها قرار می‌گیرد.

جالب است که کاربران مای‌اسپیس عادت کرده‌اند این تصاویر را آخر هفته به اشتراک بگذارند و در روزهای دیگر هفته به امور روزمره‌ای که در شبکه‌های اجتماعی اتفاق می‌افتد می‌پردازنند.

مای‌اسپیس که پس از قوت گرفتن فیسبوک، زمزمه‌های از بین رفتن آن به گوش می‌رسید، حالا ظاهرا روز به روز قوی‌تر می‌شود و شاید برخی از کاربرانی که روزی از این شبکه‌ی اجتماعی به فیس‌بوک مهاجرت کردند حالا مجددا به آن روی آورده‌اند.

 

منابع: زومیت و فارس نیوز

پشتیبانی : 05132727070

    لطفا برای مشاوره رایگان در خصوص ارائه خدمات؛ فرم زیر را پر کنید:

    درباره مجید درویش زاده

    درود من درویش زاده هستم .... فارغ التحصيل مهندسی کامپیوتر(ict) گرایش سیستمهای تحت شبکه، مدتی در زمینه تبلیغات، بازرگانی و فروش فعالیت داشته ام و در حال حاضر بصورت تخصصی بازاریابی اینترنتی و تبلبغات شبکه های اجتماعی را انجام میدهم. با آرزو های خوب

    اینو دیدی ؟

    راهنمای ضروری تبلیغات مؤثر در شبکه‌های اجتماعی

    راهنمای 7 گام ضروری برای تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی

    تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی یکی از ابزارهای قدرتمند و مؤثر برای بازاریابی آنلاین است که به برندها این امکان را می‌دهد که به سرعت به مخاطبان هدف خود دست یابند. با توجه به گسترش استفاده از این شبکه‌ها و افزایش زمان آنلاین کاربران، تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی به یک نیاز اساسی برای هر کسب‌وکاری تبدیل شده است. در این مقاله، به بررسی روش‌ها، استراتژی‌ها و نکات ضروری برای موفقیت در تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی خواهیم پرداخت.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    شانستو برای دریافت تخفیف ویژه امتحان کن! (ویژه نمایندگی)