اینستاگرام یکی از پر کاربرترین شبکههای اجتماعی است که ماهانه حدود یک میلیون تبلیغ در آن انجام میشود. میتوان گفت که آمار تبلیغات اینستاگرام برای یک شبکه اجتماعی عکس محور فوقالعاده بالا است. جالب است بدانید که شبکه اجتماعی اینستاگرام ۶۰۰ میلیون کاربر دارد که روزانه ۴۰۰ میلیون کاربر به آن سر میزنند و در آن فعالیت میکنند.
از سوی دیگر نیز طبق آمار به دست آمده علاوه بر کاربران عادی، بیشتر برندها نیز در این رسانهی اجتماعی حضور دارند و محصولات و خدمات خود را در قالب عکس یا ویدیوی کوتاه به مخاطبان خود معرفی میکنند. از این رو تبلیغات اینستاگرام رو به روز طرفدار بیشتری پیدا میکند و اهمیت آن بیشتر می شود.Linestore.ir
برای اینکه بتوان در شبکههای اجتماعی محبوبیت برای خود به دست بیاوریم، لازم است که کاربران چنین شبکههایی را بشناسیم و با برخی ویژگیها و قواعدی که مختص آنهاست و باید در این شبکهها رعایت کنیم،آشنا شویم. اینستاگرام یکی از این شبکههاست. اکثر ما روزانه زمان زیادی را در اینستاگرام میگذرانیم. برای اینکه بتوانید در این شبکه به هدف خود مانند معرفی کسب و کار خود، افزایش محبوبیت در اینستاگرام ، افزایش فالوور اینستاگرام یا افزایش لایک اینستاگرام دست پیدا کنید، باید مواردی را در آن رعایت کنید:
- به اشتراک گذاشتن روزانه حداقل یک پست در اینستاگرام
- چنانچه پست شما در دقیقه اول ، تعداد لایک هایش کم بود ، باید آنرا سریع پاک کنید.
- تعداد کسانی که دنبال می کنید باید از تعداد کسانی که شمارا دنبال می کنند، کمتر باشد. این موضوع میزان محبوبیت شما را در اینستاگرام نشان می دهد و هرچه نسبت اش کمتر باشد، افزایش محبوبیت در اینستاگرام را نشان می دهد.
- تعداد عکس های سلفی شما نباید زیاد باشد. این موجب می شود افراد تصور کنند شما فردی خودشیفته هستید.
- عکس هایی که با دوستان یا همکاران خود می گیرید، در اینستاگرام به اشتراک بگذارید.
- اگر می خواهید کامنتی بگذارید، حتما آن پست را لایک کنید.
- برای افزایش فالوور در اینستاگرام از تصاویر با کیفیت برای به اشتراک گذاری در اینستاگرام استفاده کنید.
- از کپشن های طولانی برای اینستاگرام استفاده نکنید. یادتان باشد اینستاگرام فضایی برای به اشتراک گذاری عکس است نه محتوا !
- هر چند وقت یک بار عکسی از منظره یا طبیعت به اشتراک بگذارید.
- پست های دوستان و آشنایان خود را لایک کنید . با لایک این پست ها، نشان می دهید که به آن فرد توجه دارید و برایتان با ارزش است.
- از به اشتراک گذاری احساسات و روابط شخصی خود در اینستاگرام بپرهیزید.
- در ساعاتی که احتمال می دهید افراد بیشتر در ایسنتاگرام هستند و آن را چک می کنند، پست خود را منتشر کنید تا باعث افزایش بازدید و افزایش لایک پست شما شود.
- از هشتگ در پست های خود به تعداد کم استفاده کنید. تعداد زیاد هشتگ ، نشان دهنده این است که شما برای دریافت لایک ، هرکاری انجام می دهید.Linestore.ir
قبلا در مقاله آموزش استفاده از هشتگ # در تبلیغ و بازاریابی طرز استفاده از آن را بیان کرده ایم.
- از خلاقیت و احساسات خود برای به اشتراک گذاری عکس ها استفاده کنید.
- اگر می خواهید فالوورهایتان به پست های شما اهمیت دهند، شما هم متقابلا باید با لایک یا گذاشتن کامنت ، به پست های آن ها واکنش نشان دهید.
- اجازه دهید دیده شوید! پستهای جذاب و عکسهای خلاقانه تنها راه شما برای افزایش محبوبیت در اینستاگرام است، اما گاهی لازم است با تبلیغات موثر، پیج خود را به دیگران معرفی کنید. در این زمینه میتوانید از برنامههای افزایش فالوور اینستاگرام استفاده کنید.
کم هزینهترین تبلیغات اینستاگرام چه نوع تبلیغاتی است؟
اگر به عنوان یک کسب و کار نوپا قصد دارید به کمک تبلیغات اینستاگرام به معرفی برند خود بپردازید و یا کسب و کار بزرگی هستنید و می خواهید تبلیغات مداوم و در سطح وسیع داته باشید باید بدانید که استفاده از ربات اینستاگرام و خدماتی که فالووریاب ارایه می کند بهترین و راحت ترین و کم هزینه ترین روش تبلیغات و افزایش فالوور در اینستاگرام است.
ویژگیهای منحصر به فرد تبلیغات اینستاگرام کدامند؟
برندها معمولا اهداف تبلیغاتی مختلفی دارند. از جمله مهمترین اهدافی که برندها برای استفاده از تبلیغات اینستاگرام دنبال میکنند عبارتند از :
کلیک بر روی لینک سایت، نصب برنامه، مشاهده ویدئو، آگاهی از برند، آگهیهای محلی، فروش محصول، مشاوره و … .از این رو هر یک از ویژگیهای منحصر به فرد تبلیغات اینستاگرام به برندها و کسب و کارها کمک میکند تا بیشترین بازخورد ممکن را دریافت کنند. امکان افزودن موقعیت جغرافیایی، تعامل آسان و مستقیم با مخاطب، اشتراکگذاری آسان، مواجهه بسیاری از کاربران با پستهای این رسانه، حجم کاربران و بازدید روزانه بالای اینستاگرام و هزینه پایین تبلیغات در اینستاگرام و ارزان بودن آن نسبت به سایر روش های تبلیغاتی از جمله مهمترین عوامل محبوبیت این شبکهی اجتماعی برای صاحبان کسب و کار و برندها است.
پنل سامانه پیامک تبلیغاتی لاین استور
کاربران اینستاگرام چه کسانی هستند؟
در حدود ۶۰٪ از کاربران این شبکهی اجتماعی افراد بین ۱۸ تا ۳۰ سال هستند و اکثرا بین ۱۶ تا ۴۰ سال. بنابراین میتوان گفت که کسب و کارها و برندهایی که به ارائه محصولاتی برای این ردهی سنی میپردازند، میتوانند با تنظیم یک استراتژی قوی میزان فروش محصولات خود را چندین برابر کنند. با توجه به اینکه اکثر مخاطبان این شبکه قشر جوان هستند. بنابراین میتوان گفت محصولات مرتبط با لوازم آرایشی و بهداشتی، محصولات ورزشی، لباس و لوازم سرگرمکننده و دیجیتال … از جمله محصولاتی هستند که طرفداران زیادی را جلب میکنند اما این به آن معنا نیست که تبلیغات در اینستاگرام و افزایش فالوور فقط برای چنین کسب و کارهایی است بلکه همچنان سایر مزیت های اینستاگرام وجود دارند.
آیا اینستاگرام محل مناسبی برای معرفی برند است؟
میتوان گفت اینستاگرام ابزار مناسبی برای معرفی برند جدید و یافتن مخاطبان هدف است. زیرا کاربرانی که در اینستاگرام حضور دارند روزانه ساعتها از وقت خود را در این شبکه میگذرانند. بنابراین مواجهه با تبلیغات اینستاگرام میزان جذب مشتری و آگاهی از برند را دو برابر میکند و افزایش فالوور اینستاگرام بهترین راه است.Linestore.ir
آیا تبلیغات و افزایش فالوور اینستاگرام رسانهی اجتماعی مناسبی برای برند شما است؟
با توجه به اینکه اینستاگرام یکی از رسانههای اجتماعی تبلیغاتی کم هزینه است. معمولا مورد توجه همه برندها قرار میگیرد. زیرا حتی در صورتی هم که این رسانه کمکی به جذب مشتری و افزایش فروش یک برند نکند نیز این برند، سرمایه زیادی را از دست نخواهد داد و حداقل دیده شده است. بنابراین اگر به دنبال یک کانال ارتباطی کم هزینه و موثر برای برند خود هستید باید بدانید که اینستاگرام و افزایش فالوور اینستاگرام مهمترین و بهترین ابزار برای تبلیغات و تعامل با مشتریان شما است.
با نحوه ساخت تبلیغات صحیح و متفاوت در ایران آشنا شوید!
منابع: followeryab.com – followjet.com
نکات جالب و بسیارکاربردی بود،شاید ما قبلا زیادتوجه نمیکردیم ولی برای محبوبیت بسیارلازم و ضروری است.
بسیار عالی
خوشحالم که از این مقاله لاین استور استفاده لازم را می برید