فیسبوک بعد از خرید اینستاگرام و واتساپ و افزودن امکانات متنوع به آنها نقشههای تازهای برای جلب نظر نوجوانان و جوانان دارد. این پیام رسان مخصوص نوجوان است که تنها پذیرای افراد زیر ۲۲ سال خواهد بود دارای محدودیت سنی برای افراد بالای ۲۲ سال می باشد و هدف این کار بدست آوردن مخاطبان سابق خود می باشد.
آیا فیسبوک درصدد تولید گوشی هوشمند است؟
در سالهای گذشته تحقیقات حوزههای شبکهی اجتماعی نشان میداد نوجوانان بیشترین کاربران فیسبوک را تشکیل میدهند و کار با این شبکهی اجتماعی تبدیل به یکی از بزرگترین سرگرمیهایشان شده است اما یافتههای تحقیقات جدیدتر میگویند همهچیز عوض شده و نوجوانان این روزها برای ارتباط با همدیگر اپلیکیشنهایی مثل اسنپچت را بیشتر میپسندند. کمپانی فیسبوک میخواهد دوباره این معادله را عوض کند و به همین خاطر اخیرا اپلیکیشن جدیدی را به نام Lifestage معرفی کرده است.
Lifestage مخصوص نوجوانان است و این فقط یک حرف نیست! همهی کسانی که میخواهند از این اپلیکیشن استفاده کنند، باید واجد شرایط سنی آن باشند و درصورت مشاهدهی تخلف از این قانون، کاربران دیگر میتوانند گزارش دهند تا حساب کاربری فرد متقلب! مسدود شود. همهی اینها به این معناست که فقط افراد زیر ۲۲ سال حق استفاده از این اپلیکیشن را دارند.
فیسبوک چگونه ذهن ما را کنترل میکند؟
همچنین شما می توانید با ضربه زدن بر روی شکل زیر این اپلیکشن را دانلود کنید.
در توضیحات این اپلیکیشن آمده است: Lifestage برای این پدید آمده که ارتباط شما را با همسنوسالهایتان آسانتر و باحالتر کند. پروفایل همکلاسیها کلی اطلاعات بامزه و جلب دربارهی آنها بهتان میدهد. شما میتوانید با وارد کردن اسم مدرسهتان به گروه هممدرسهایها بپیوندید و همچنین با بچههای مدرسههای نزدیک هم آشنا شوید. با این برنامه میتوانید بفهمید چه کسانی به شما نزدیکترند تا با آنها معاشرت کنید.
هرچند Lifestage توسط فیسبوک ارایه شده، اما کاربران برای ورود به آن ملزم به داشتن حساب کاربری فیسبوک نیستند. به این ترتیب احتمالا فیسبوک نوجوانان را بهعنوان مخاطبان هدف این اپلیکیشن انتخاب کرده و شاید بهزودی آنها را به سمت شبکه اجتماعی فیسبوک هم سوق دهد. Lifestage فعلا فقط برای گوشیهای دارای سیستمعامل iOS در دسترس است.
کلمات کلیدی : اپلیکشن Lifestage , برنامه جدیدی فیسبوک , برنمه جدید برای افراد زیرر ۲۲ سال , کمپانی فیسبوک , تبلیغات در شبکه های اجتماعی , کسب درامد از شبکه های اجتماعی, اپل , , فیسبوک , مدیریت شبکه های اجتماعی Social network advertising , social media marketing googel , Facebook
نقش تبلیغات در شبکه های اجتماعی در این است که تبلیغات تاثیر به سـزایی در بالابردن آگـــاهی مشــــتری دارد.
تبلیغات در شبکه های اجتماعی بستری مناسب رو برای فروش بیشتر فراهم کرده