اینستاگرام با بیش از ۵۰۰ میلیون کاربر فعال ماهانه به هدف اصلی بسیاری از برنده ها برای بدست آوردن مخاطبان جدید تبدیل شده است. از جمله این ۱۰ برند موفق در اینستاگرام که به معرفی آنها خواهیم پرداخت. آنچه مسلم است اینکه یک عکس گویای هزاران کلمه است و هر مخاطبی با هر زبانی نیز آن را درک خواهد کرد.
اما چگونه می توان از این شبکه ی اجتماعی بیشترین بهره را برد؟ چگونه می توان در اینستاگرام محتوای جذاب تولید کرد؟
براساس تجزیه و تحلیل های اخیر ۱۰ برند از بخش های مختلف برندگان اصلی اینستاگرام در حال حاضر هستند. این برندهای موفق اینستاگرام باعث جرقه زدن ایده های جدید در ذهن شما برای به کار بردن استراتژی های جدید خواهند شد.
آیا میتوان اپلیکیشن اینستاگرام را گوگل جدید نامید؟!
با ۱۰ برند موفق در اینستاگرام آشنا شوید
۱٫adidas
اینستاگرام در شبکه های اجتماعی فضای مناسبی برای محتواهای مرتبط با ورزش است. معرفی اجناس ورزشی در قالب تصاویر قهرمانان مختلف باعث محبوب شدن بسیاری از کالاهای ورزشی خواهد شد.
آدیداس باعث استفاده از فرمت عکس محور اینستاگرام بر روی افرادی تمرکز است که به نحوی با این برند در ارتباط هستند و کمتر بر روی تبلیغ محصولات خود متمرکز شده است.
تصاویر و ویدئوهایی این افراد در حال انجام فعالیت های ورزشی در کنار محصولات آدیداس نشان داده شده است که از هشتگ های انگیزشی و الهام بخش FindFocus# یا HereToCreate# استفاده شده است.
در دوره ای قرار داریم که برندها به خاطر بی طرف بودن شناخته می شوند، آدیداس نیز همین شیوه را در پیش گرفته است و تصمیم گرفته بیشتر در اینستاگرام باشد.
Buzzfeed Tasty
اگر یک برند غذایی هستید و تصمیم دارید در اینستاگرام ویدئو پست کنید، پیج Buzzfeed Tasty مخصوص شماست حتما سری به این پیج بزنید.
این برند معممولا ویدئوهایی در اینستاگرام پست می کند که بازدید واقعا بالایی دارند، بعضی ویدئوها تا ۱ میلیون بازدید روزانه هم دارند. این پیج ۴٫۸ میلیون فالوور دارد.
dokme
۳٫Callaway Golf
برند Callaway که در زمینه ی گلف فعالیت دارد از تکنولوژی پشت محصولاتش، تا حرف های بامزه ی سفیران برند خود و عکس پرتاب های زیبا را در پیج اینستاگرام خود جای داده است.
۴٫cntraveler
همه ما نیاز به فالو کردن پیج هایی داریم که با دیدن آنها حس کنیم به سفری تازه رفته ایم. Condé Nast با پیج اینستاگرام خود همه را به سفری رویایی به دور دنیا می برد.
در این پیج استفاده ی هوشمندانه ای از هشتگ های مشهور شده است(TravelerInVienna,#TravelerInChicago#).
dior برند مد
برند مد شناخته شده ای که با وجود رقبای متعدد در زمینه های مد و لاکچری به خوبی قدرت خود را در اینستاگرام حفظ کرده است. پشتیبانی سلبریتی های مثل جنیفر لورانس و ناتالی پورتمن از این برند و در پیش گرفتن استراتژی ویدئو محور در اینستاگرام باعث این موفقیت شده است.
در طول شش هفته گذشته شاهد ۲۷ پست ویدئویی از پیج اینستاگرام این برند بوده ایم. در هر گروه از عکس ها شاهد وحدت زیبای رنگ ها و همخوانی بی نظیر آنها خواهید بود.
۶٫Flyscoot
یک شرکت هواپیمایی کوچک آسیایی که با خلاقیت و استفاده از رنگ های متفاوت در عکس های خود، مقاصد مختلف سفر را نشان داده است و توانسته است جزو ۱۰ برند موفق در اینستاگرام باشد.
dokme
۷٫ ناسا (NASA)
ناسا به محتوای تصویری بی نظیری دسترسی دارد و از این محتوای ناب در اینستاگرام استفاده می کند. ویدئویی از پایان شفق تا تصاویری از بازگشت فضانوردان که میلیون ها بازدید و هزاران لایک می گیرند.
۸٫ نشنال جئوگرافیک (natgeo)
به دنبال یک سازمان رسانه ای در اینستاگرام بودیم که حداقل نیمی از موفقیت نشنال جئوگرافیک را داشته باشد اما یافت نشد. پیج نشنال جئوگرافیک با ۵۹ میلیون فالوور و پست کردن جالب ترین عکس های مجله ی نشنال جئوگرافیک توانسته است ۵۰۰۰۰۰ لایک و ۱۰۰۰ کامنت به دست آورد.
این پیج روزانه ۸ پست ارسال می کند. این در حالی است که برند دیور روزانه ۱٫۵ پست ارسال می کند.
پست های از چشم اندازهای نفس گیر، حیات وحش خیره کننده و داستان افرادی که قرار است در آینده به آنها پرداخته شود.
پنج قدم برای حفظ امنیت حساب اینستاگرام
۹٫Paypal
چگونه می توان یک کمپانی آنلاین مالی را در اینستاگرام به نمایش گذاشت. این کمپانی تصمیم گرفت بخش انسانی کمپانی یعنی کارکنانش را به نمایش بگذارد.
۱۰٫Redbull
یکی دیگر از برندهای برتر اینستاگرام و شبکه های اجتماعی که خیلی زود شروع کرد و از ۱۰۰۰۰ فالوور در سال ۲۰۱۱ به ۵٫۵ میلیون فالوور در پنج سال بعد رسید و در بین ۱۰ برند موفق در اینستاگرام جای گرفت.
گاهی برخی سوال می پرسند که ما می خواهیم از اینستاگرام برای افزایش فروش و معرفی خدمات خود استفاده کنیم، اما به درستی نمی دانیم که چگونه باید از اینستاگرام برای این هدف استفاده کنیم. اصول و موارد زیادی برای برندسازی در اینستاگرام وجود دارد. اما یکی از موارد بسایر مهم داشتن پست های خلاقانه و جذاب برای افزایش فالوور اینستاگرام و افزایش لایک اینستاگرام می باشد. اما چگونه پست های خلاقانه داشته باشیم؟ از حساب های موفق ایده بگیرید. بله! می توانید برندهای موفق را در اینستاگرام رصد کنید و با الگوگیری از روش های موفق آنها، خود را بالاتر از رقبا نگه دارید. در چند مقاله گذشته برخی از حساب های اینستاگرامی موفق که می توانید از ایده های انها الهام بگیرید، معرفی شدند.
۱۱) Drink
Drink یک انتشارات آن لاین برای عرضه سفارشات کوکتل ، راهنماهای شهری و دیگر محتویات مرتبط با سایت می باشد. به هر حال . Punch در اینستاگرام نوشیدنی های هر تصویر را برجسته نشان می دهد. به علاوه، . Punchدر لینکی در بیوی خود سفارش هر کوکتل در اینستاگرام را نمایش داده است.
برند ها می توانند الهام های زیادی از تصاویر ابتکاری و پر زرق و برق کوکتل ها در . Punch بگیرند. آنها تلاش در جذب مخاطب از هر طریق دارند و با این تصاویر هر چه نیاز دارند را به مخاطب می دهند.
۱۲) Canva
به دلیل سهولت استفاده از ابزار طراحی گرافیکی. Canv، این ابزارمحتویاتی که توسط کاربران نوشته شده را بسیار شبیه به Adobe برجسته نشان می دهد. این ابزار ویژگی ها و قالبها را از طریق تصاویر مهیج در اینستاگرام پر رنگ نشان می دهد.
نه تنها Canv مزایای بسیاری برای کاربرانی که آن را در اینستاگرام فالوو می کنند مهیا می کند، بلکه نمایش های هنرمندانهی بسیاری در دستور کار خود دارد.
Barkbox
به سرعت خواهید فهمید که چرا Barkbox بیش از ۱/۳ میلیون فالوور دارد. پست های این شرکت حاوی محتویاتی شامل تعدادی از سگ های با مزه و تصاویر تبلیغاتی یا برندسازی است. در عوض Barkbox ابتدا فالوور های خود را سرگرم کرده و سپس به تبلیغات برند خود می پردازد.
نوشته های آن شباهت زیادی به دیگر حساب ها که فقط حیوانات بامزه را پست می گذارند، دارد، اما برای فالوور های خود کوپن های تخفیفی تهیه می کند. برند ها می توانند به محدوده شخصی شما نزدیک شده و فضایی خارج از محتوای دوستان و خانواده ایجاد کنند. به هر حال Barbox شما را در خانه هایتان با تعداد زیادی عکس و ویدیو از سگها در گیر می کند.
۱۳) Apartment Therapy
برای علاقه مندان به دکوراسیون منزل Apartment Therapy منبع محتوایی بزرگی محسوب می شود. این برند، به طور شگفت انگیزی ایده های بهسازی و طراحی داخلی منزل را به روشی کاملا مبتکرانه در اختیار فالوور های خود قرار می دهد.
برند ها همیشه به دنبال راهی برای مشغول کردن کاربران و تهیه نکات diy هستند که در این زمینه می توانند بسیار موفق عمل کنند. فقط نگاهی به چگونگی عملکرد BuzzFeed’s Tasty بیندازید. کاربران رسانه اجتماعی به مشاهده چگونگی انجام پروژه ها علاقه زیادی نشان می دهند.
۱۴) Wright Kitchen
این عکاس freelance و آشپز الهام بخش ، با کمک بازی رنگها غذاها و چیزهای مختلف و تصاویر بسیار زیبایی پست می گذارد. برند هایی که به دنبال موارد مبتکرانه الهام بخش هستند ، به سادگی می تواند مواردی را از Wright Kitchen بیاموزند. باوجود ۱۷۹۰۰۰ فالوور عکس های فوق العاده و کار های هنری آشپزخانه او هزاران لایک در هر پست می گیرد.
۱۵) Vans
برند سازی برای . Vans در حکم یک کیف است که برای ادامه افزایش محتوا در اینستاگرام از آن استفاده می کند. در حالیکه Vans با موفقیت محصولات خود را نمایش می دهد، زیبایی شناختی آن به طور تاثیر گذاری هنرمندانه است،
در حالیکه ، موارد بسیاری وجود ندارد که بتواند این برند را برجسته کند اما اینستاگرام آن همواره منبع خوبی برای پیدا کردن سبک زندگی و ابتکار عمل در این برند می باشد. هر پست آن شامل تعاملات بسیاری است و این برند با کاربرانی که سوال می پرسند یا کامنت می گذارند به طور موفقی در تعامل است.
***
گاهی پیج های اینستاگرامی با تعداد فالوور ها و لایک های بالا می توانند ایده های خوبی در اختیار ما قرار دهند. از برندهای موفق در اینستاگرام الهام بگیرید. پست های خلاقانه و جذاب آماده کنید. سپس با استفاده از ربات هایی همچون فالوجت برای دیده شدن و معرفی خود به دیگران استفاده کنید. علاوه بر اینها موارد مهمی همچون زمان ارسال پست و یا نحوه عکاسی را هم رعایت کنید تا به زودی شاهد افزایش فالوور های خود باشید.
روش هایی که شبکه اجتماعی اینستاگرام در پیش میگیرد روش های واقعا کاربردی برای ماندگار کردن کاربران است.
با تشکر از نظر شما دوست عزیز، بله و همینطور باید ذکر کرد که برای ماندگار کردن کاربران پیگیر بودن هم بسیار با اهمیت است.
تبلیغات در شبکه های اجتماعی نه تنها هزینه ی زیادی نیاز ندارد بلکه به صاحبان کسب و کار کمک میکند درآمد بیشتری داشته باشند و به کسب و کار خود رونق ببخشند
تبلیغات در شبکه های اجتماعی با توجه به هزینه پایین، کاربردهای بسیار زیادی دارد که تبلیغات باید طبق اصول انجام شوند.