تاثیر تبلیغات از طریق بنر تلگرام

تبلیغات تلگرام 

طراحی بنر تبلیغاتی ویژه تلگرام 

در چند سال گذشته با به وجود آمدن شبکه های پیام رسان مجازی که هرکدام دارای ویژگی های منحصر به فرد خود و گاها مشابه با یکدیگر می باشند توانسته اند که بین مردم جهان ارتباط خوبی بر قرار کنند و کاربران چشم گیری را مجذوب خود کنند .

تاثیر تبلیغات از طریق بنر تلگرام

تلگرام :

تلگرام همانند دیگر شبکه های پیام رسان با به وجود آمدش و قرار دادن امکانات کاربردی و دسترسی کاربران به آن ها توانست در مدت زمان کوتاه جایگاه مناسبی در بین عموم کاربران جهان پیدا کند ، البته که در گذشته شبکه های اجتماعی  دیگری همچون وایبر ، لاین ، واتس آپ و … این امکانات را در اختیار کاربران قرار می دانند که بنا به دلایلی خیلی زود از دور خارج شدند.

 

بازاریابی و کارآفرینی از طریق شبکه های اجتماعی

تاثیر تبلیغات از طریق بنر تلگرام

تبلیغ از طریق بنر تبلیغاتی در تلگرام ، به صورت طبیعی هر مدیری برای پیشبرد اهداف خود نیاز به تبلیغات را در کسب و کار خود حس می کند و این موضوع باعث می شود مدیران برای تبلیغات خود هر روز به دنبال راه جدید و روزنه ای باشند تا محصولات و خدمات خود را بیشتر به مشتریان هدف خود معرفی کنند .

معرفی خدمات از طریق بنر  :

بنر و یا تصویر همیشه جزو بهترین روش ها برای انتقال مفهوم به بیننده می باشد ، با استفاده از طراحی بنر مناسب و با کیفیت به خوبی میتوانید مشتریان بالقوه ای را برای خود جذب کنید . تلگرام در عصر امروز یکی بهترین روش ها برای تبلیغات و معرفی محصولات و خدمات قابل ارائه توسط شما به مشتریان می باشد و چه بسا این تبلیغات به بهترین نحو ممکن صورت بگیرد .

در چند ماه گذشته بسیاری از مدیران روی به سفارش طراحی بنر ، جهت تبلیغ در تلگرام کرده اند که در زیر به چند نمونه از این بنر ها اشاره خواهیم کرد .

 

ده قانون طلایی در بازاریابی شبکه های اجتماعی

نقاط ضعف و قوت تبلیغات در تلگرام

مهم ترین نقطه قوت تبلیغات در تلگرام، آنلاین بودن کاربران آن است که باعث می گردد که محتوای تبلیغی شما خیلی راحت در دسترس قرار گیرد. همچنین انتشار یک پست تلگرامی خیلی سریع در میان دیگر کاربران اتفاق می افتد.

اما از سوی دیگر تعداد زیاد پیام هایی که در طول یک روز در معرض دیدکاربران قرار می گیرد، باعث می گردد که تبلیغ شما در میان آنها گم شود.

قبل از تلگرام، برنامه های واتس آپ، لاین و وایبر به ترتیب مدتی جز محبوب ترین اپلیکیشن های پیام رسان در میان ایرانیان بودند. اما حالا تلگرام در اوج محبوبیت است. شاید طولی نکشد یک اپلیکیشن دیگر جایگزین تلگرام شود. بنابراین ساختن کانال و جذب مخاطب از طریق بازاریابی و تبلیغات در تلگرام یک نوع سرمایه گذاری خطر پذیر است.

 

کلمات کلیدی : تلگرام , تاثیر تبلیغات , طراحی بنرتبلیغات در شبکه های اجتماعی , تبلیغات شبکه های اجتماعی , کسب درآمد از شبکه های اجتماعی , بازاریابی در شبکه های اجتماعی , قانون طلایی دربازاریابی شبکه های اجتماعی , ترفند های بازاریابی , social media marketing , Social network advertising

 

 

منبع : رضا گراف

#مجید_درویش_زاده #لاین_استور#استارتاپونه
درویش زادهDarvishzade
پنل ممبر فالوور

    لطفا برای مشاوره رایگان در خصوص ارائه خدمات؛ فرم زیر را پر کنید:

    2 دیدگاه ها

    1. ساییتون خیلی عالیه فقط عالی ترم میشه اگر مطالب جدید تری هم هرروز در سایت قرار بدید تا ما از ان بهره مند شیم.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    شانستو برای دریافت تخفیف ویژه امتحان کن! (ویژه نمایندگی)