تولید محتوا دیجیتالی برای دریافت ترافیک

پادکست تولید محتوا دیجیتالی برای دریافت ترافیک ؛ بشنوید :

 

 

محتوا در واقع در نقش سوخت است تا استراتژی بازاریابی شما را به هدف مطلوبتان برساند. شما میتوانید با ایجاد یک محتوای خوب و باکیفیت و نمایش هدفمند وبسایت خود به افراد مرتبط، مخاطبان بیشتری را برای مشاهده وبسایت خود جذب کنید و تعداد بیشتری از این بازدیدکنندگان به lead و مشتریان شما تبدیل شوند.
محتوا به طور قابل توجهی به SEO وبسایت شما کمک میکند. ایجاد یک محتوای نظام‌مند بهترین راه برای جذب لینک‌های ورودی از وبسایت‌های معتبر و مرتبط است که باعث بالا رفتن رتبه وبسایت شما می‌شود.

وبلاگ‌نویسی و تولید محتوا برای کسب‌وکار
با انتشار هر مقاله در وبلاگ خود یک محتوای جدید به وبسایت شما اضافه می‌شود و پویایی کسب و کار شما به مخاطب القا می‌شود. موتورهای جستوجو نیز به وبسایت‌هایی که همواره محتوای جدید منتشر می‌کنند، رتبه نمایش بالاتری نسبت می‌دهند که در نتیجه افراد بیشتری به وبسایت مراجعه خواهند کرده و تعداد مشتریان بالقوه محصول شما افزایش می‌یابد.
شما نباید از دید یک مدیر بازاریاب و یا صاحب کسب‌وکار به نوشتن وبلاگ بپردازید، بلکه هر گاه خواستید وبلاگ‌نویسی را آغاز کنید باید همانند یک ناشر مجله فکر کنید. هدف وبلاگ کسب‌وکار شما باید خلق ارزش باشد. وبلاگ کسب‌وکار مانند یک پست تبلیغاتی نیست بلکه باید مانند یک مقاله در مجله علمی صنعت باشد.
در نوشتن وبلاگ برای کسب‌وکار خود باید حواستان به کلمه‌هایی که استفاده می‌کنید نیز باشد. نباید از اصطلاحات مربوط به صنف خود که فقط کارکنانتان با آن اصطلاحات آشنا هستند، استفاده کنید بلکه باید اصطلاحاتی که مشتریان شما برای توصیف کسب‌وکارتان استفاده می‌کنند را به کار بگیرید.

محتوا

سیزده روش جدید برای تبلیغات در دنیای مجازی

چه مطالبی را به عنوان محتوا در بازاریابی و تولید محتوا قرار بدهم؟

محتوای وبلاگ کسب‌وکار شما به این امر وابسته است که چگونه میخواهید صنعت خود را به مشتریان واقعیتان معرفی کنید. این محتوا نباید فقط مربوط به محصول شما باشد بلکه باید پیرامون مسائل مربوط به صنعت شما و چالش‌هایی که مشتریانتان با آنها روبه‌رو هستند و راهکارهایی که محصول شما برای حل این چالش‌ها به آنها داده است، باشد.
یک راهکار خوب برای آغاز وبلاگ‌نویسی این است که شما در بلاگ خود به ده سوالی که مشتریان جدی از شما داشته‌اند، پاسخ دهید. این کار را یکبار در هفته و به مدت ده هفته انجام دهید. بنابراین، در پایان ده هفته شما پایه‌های متنی خوبی برای ایجاد یک وبلاگ موفق را دارید.
هنگامی که این ده هفته تمام شد، آمارهای ترافیک وبلاگ خود را چک کنید تا دریابید که کدام یک از مقالات شما بیشتر مورد توجه خوانندگان قرار گرفت‌هاست. برای سنجش این امر می‌توانید از تجزیه و تحلیل ترافیک گوگل استفاده کنید.
اگر دو یا سه تا از پست‌های شما به‌طور قابل ملاحظه‌ای تعداد بیشتری نمایش داشتند و یا اینکه تعداد بیشتری لینک ورودی را به خود جذب کرده بوند؛ در آینده سعی کنید که بیشتر از این دست پست‌ها را منتشر کنید. همچنین در نظر داشته‌باشید که یک پست را به مصاحبه با همکار خود برای ارائه نظراتش راجع به این موضاعات اختصاص دهید.
به یاد داشته‌باشید که تخصص شما در موضوع مورد بحث و همچنین علاقه شما به این موضوعات در وبلاگتان مشخص باشد.

نکات کلیدی برای داشتن یک پست بلاگ خوب برای تولید محتوا

محتوا
یک عنوان قانع کننده:
عنوان یک پست بلاگ نخستین چیزی است که مردم آن را مشاهده میکنند. بنابراین، عنوان باید به‌خوبی بیانگر محتوای درون پست باشد. خواننده باید با دیدن عنوان یک پست به خواندن آن پست جذب و همچنین برای انتشارش در شبکه‌هایی اجتماعی که در آنها عضو است، تشویق شود.
ساختار خوب برای محتوای پست:
متن پست بلاگ شما باید خوب نوشته شده باشد و دارای چینش خوبی باشد تا راحت خوانده شود. استفاده از هدر و بولت برای تبدیل متن پست به چند قسمت را حتما در نظر داشته‌باشید. از همکار و یا دوست خود درخواست کنید تا پستی که شما نوشته‌اید را قبل از انتشارش بازخوانی کند.
محتوای چندرسانه‌ای:
استفاده از یک محتوای چندرسانه‌ای مناسب برای پست بلاگ میتواند پست بلاگ را به یادماندنی‌تر و جذاب‌تر کند. همچنین محتوای چندرسانه‌ای باعث تنوع در چینش متن می‌شود که چشم این نوع از متن‌ها را بیشتر می‌پسندد. حتما در نظر داشته‌باشید که حداقل یک تصویر مناسب به هر پست بلاگ خود اضافه کنید. اسلاید، ویدیٔو و اینفوگرافیک نمونه‌هایی از محتواهای چندرسانه‌ای هستند که شما میتوانید از آنها برای تاثیرگذاری بیشتر پست بلاگ خود استفاده کنید.
لینک‌ها:
در محتوای پست بلاگ خود به منابع معتبر و مرتبط لینک بدهید. این کار باعث می‌شود که آن دسته از خوانندگان پست بلاگ شما که به موضوع آن پست علاقمندتر هستند به این لینک‌ها مراجعه کنند و اطلاعات بیشتری راجع به آن موضوع کسب کنند. لینک‌های شما میتواند به سایر صفحات وبسایت خودتان باشد تا از این طریق بتوانید تعداد leadهای بیشتری از محتوای خود تولید کنید.
فراخوانی برای عمل:
برای افزایش سرعت تولید lead تمام پست‌های منتشر شده در بلاگ باید فراخوانی برای عمل مناسبی داشته ‌باشند در ادامه بیشتر به این موضوع میپردازیم.

سه دلیل عدم همکاری نمایش دهندگان با شبکه‌های تبلیغاتی

تولید lead با وبلاگ نویسی و تولید محتوا

وبلاگنویسی برای کسب‌وکار یک بستر فوق‌العاده جهت جذب ترافیک و خواننده برای شما فراهم می‌کند. با این‌حال هدف اصلی وبلاگ و تولید محتوا برای کسب‌وکار باید تبدیل بازدیدکنندگان وبسایت شما به استفاده‌کنندگان از خدماتتان باشد.
برای رسیدن به این هدف باید به پست خود CTA (فراخوانی برای عمل) اضافه کنید و مخاطبان را به صفحاتی که در آن‌ها فایل دانلود مطالب آموزشی و یا وبینارها قرار دارند، ارجاع دهید. CTAها را هم در نوار کناری وبلاگ خود و هم در هر پستی که منتشر می‌کنید، قرار دهید. همچنینن علاوه بر استفاده از تصویر و یا دکمه CTAها میتوانید از CTAهای متنی درون محتوای بلاگ خود استفاده کنید.
وبلاگ‌نویسی تنها راه تولید lead از محتوا نیست. در ادامه به معرفی سایر مدل‌های محتوا برای تولید lead میپردازیم.

سایر محتواها برای تولید lead

تولید محتوا برای وبلاگ تنها روش برای موفق شدن شما در بازاریابی دیجیتال نیست. بلکه می‌توانید با تولید انواع محتواهای طولانی‌تر مانند کتاب‌های الکترونیک، راهنماها و یا گزارش‌های تحقیقاتی به تولید lead بپردازید. همچنین باید در نظر داشته‌باشید که از محتواهای غیرمتنی مانند ویدیٔوها، وبینارها، تمپلیت‌ها وسایر ابزارهای رایگان … نیز استفاده کنید.
این محتواها که ما به آن در این متن با عنوان “پیشنهادها” مطرح شده‌اند منجر به افزایش نرخ تبدیل در کسب‌وکار شما می‌شوند. تولید یک منبع محتوایی در صنعت، که برای ایجاد آن زمان و تلاش زیادی نیاز است، می‌تواند بازدیدکنندگان با ارزشی را برای شما به ارمغان آورد. این منبع محتوایی ممکن است آموزش، غنی سازی دانش فرد و یا یک سرگرمی ساده باشد.
در هر صورت، منبع محتوایی این قدرت را دارد که به تبادل اطلاعات برسد. چرا که بازدیدکننده برای دسترسی به این منابع یک فرم جذب lead پر میکند و در آن اطلاعات خود ار وارد میکند.
“پیشنهادهایی” که شما تولید می‌کنید نباید به صورت اتفاقی انتخاب شده‌باشند و استراتژی‌های دقیقی براساس نتایج آنالیزهایی بازاریابی، برای این انتخاب وجود دارند. بر اساس این نتایج شما میتوانید بهترین انواع محتوایی را که مخاطبان شما را بیشتر به خود جذب کرده‌اند، بیابید.
به عنوان نمونه اگر بر اساس تحلیل‌های خود به این نتیجه رسیدید که برای یک موضوع مشخص یک راهنما تعداد lead و فروش بیشتری به نسب یک وبینار برای شما ایجاد میکند، بهتر است از این به بعد برای موضوعات مشابه با این موضوع، بر تولید محتواهای مبتنی بر متن بیشتر تمرکز کنید.

منابع:داده فیلی،سیب دیتا

پشتیبانی : 05132727070

    لطفا برای مشاوره رایگان در خصوص ارائه خدمات؛ فرم زیر را پر کنید:

    درباره Mohammad Mahdi

    محمد مهدی دانش خواه هستم, جوان و جویای نام فعال در زمینه های ارتباطات اجتماعی و فعالیت های مجازی و ترجمه مقالات انگلیسی . امیدوارم مطالب گذاشته شده براتون مفید باشه.

    اینو دیدی ؟

    راهنمای ضروری تبلیغات مؤثر در شبکه‌های اجتماعی

    راهنمای 7 گام ضروری برای تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی

    تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی یکی از ابزارهای قدرتمند و مؤثر برای بازاریابی آنلاین است که به برندها این امکان را می‌دهد که به سرعت به مخاطبان هدف خود دست یابند. با توجه به گسترش استفاده از این شبکه‌ها و افزایش زمان آنلاین کاربران، تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی به یک نیاز اساسی برای هر کسب‌وکاری تبدیل شده است. در این مقاله، به بررسی روش‌ها، استراتژی‌ها و نکات ضروری برای موفقیت در تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی خواهیم پرداخت.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    شانستو برای دریافت تخفیف ویژه امتحان کن! (ویژه نمایندگی)