خدمات ابری، مهمترین اولویت مراکز فروش و بازاریابی
پنجمین «بررسی آینده سیستمهای پردازش ابری» توسط مرکز سرمایهگذاری North Bridge با همکاری شرکت Wikibon انجام شد. این بررسی در سال ۲۰۱۵ میلادی ۹۵۲ سازمان مجهز به خدمات پردازش ابری در ۳۸ کشور جهان را مورد تحقیق قرار داد و در پایان مشخص شد میزان سازگاری با سیستمهای ابری در دو بخش سازمانی و قابلیتهای فناوری اطلاعات به رکورد تازه رسیده است. بهطور ویژه سازمانهای IT بهصورت گسترده در این زمینه گام برمیدارند و تلاش میکنند ضمن استفاده از خدمات پردازش ابری، استانداردهای دولتی و ساختارهای مبتنی بر این فضا را در اختیار بگیرند. به گزارش وبسایت siliconangle، دلایلی که سازمانها به واسطه آن خود را با پلتفرمهای ابری سازگار میکنند در حال تغییر است. بهعنوان مثال، اولویت راهاندازی پلتفرمهای ابری در سازمانها طی پنج سال گذشته از رده پنجم به رده دوم ارتقا یافته است. در همین دوره زمانی نگرانی در مورد هزینههای خدمات ابری نسبت به قبل بسیار بیشتر شده است.استفاده از خدمات ابری در بین مراکز فروش و بازاریابی بالاترین سطح اولویت را دارد و بر این ساس ۳/ ۸۱ درصد از این مراکز بر استفاده از این خدمات تاکید دارند. در مقابل گفته شده است ۹/ ۷۹ درصد از مراکز تحلیل کسب و کار، ۱/ ۷۹ درصد از مراکز ارائه خدمات مشتری و ۵/ ۷۳ درصد از مراکز منابع انسانی استفاده از این سرویسها را در اولویت میدانند.
برای مثال شرکت ادوبی قابلیتهای جدیدی را به خدمات بازاریابی تحت پردازش ابری خود افزوده است که کاربران به کمک آن میتوانند از این خدمات بر روی ابزارهای همراه نیز استفاده کنند.
به گزارش وبسایت destinationcrm، شرکت ادوبی که یکی از عرضهکنندگان مطرح راهکارهای بازاریابی تحت فناوری پردازش ابری در جهان است، اعلام کرده است از این پس بازاریابها میتوانند از خدمات بازاریابی تحت فناوری پردازش ابری این شرکت که به مارکتینگ کلود مشهور است، بر روی ابزارهای همراه نیز استفاده کنند. خدمات همراه راهکار بازاریابی ابری ادوبی دارای قابلیتهای جدیدی است که از جمله آنها میتوان به رابط کاربری جدید این خدمات برای بازاریابانی که از ابزارهای همراه استفاده میکنند، قابلیت هدفگیری تجربه مشتریان از اپهای نصب شده بر روی ابزارهای همراه که بر اساس فناوری مکانیابی جی پی اس انجام میشود و غیره اشاره کرد.
بازاریابها به کمک یکپارچگی این خدمات با فناوری جی پی اس میتوانند شناخت دقیقتری از مشتریان و تجربههای آنها داشته باشند. مثلاً میتوانند میزان رفت و آمد آنها به فروشگاهها، رویدادهای ورزشی و یا کنسرتها را به طور دقیق بررسی کنند. قابلیت دیگری که ادوبی به این خدمات افزوده است «تحلیل اَپهای همراه» نام دارد. بازاریابها به کمک این قابلیت میتوانند نحوه استفاده مشتریان از اپهای نصب شده بر روی ابزارهای همراه خود را بررسی کنند.
قابلیت دیگری نیز به این خدمات افزوده شده است که بازاریابها به کمک آن میتوانند مشتریان خود را بر حسب اپهایی که استفاده میکنند دستهبندی کنند. قابلیتهایی که شرکت ادوبی به خدمات بازاریابی همراه خود افزوده است سیستم عاملهای مختلفی مثل اندروید، آی او اس، بلک بری ۱۰، ویندوز فون ۸، ویندوز ۸ و مک او اِس ایکس را پشتیبانی میکند.
مرسی واقعا عالی بود، حرف نداشت
به به،مچکریم گلم که نظر قشنگتون رو در مورد مطالبمون در زمینه شبکه های اجتماعی برامون ارسال کردین منتظر نظرات بعدیتون هستیم